Skrevet av Emne: FA-cupkamp vs Cambridge United@Cambs Glass Stadium, 09.01.2017 kl 20:45  (Lest 25252 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: Kamp vs Cambridge United@Cambs Glass Stadium, 09.01.2017 kl 20:45
« Svar #240 på: Januar 10, 2017, 08:05:51 »
Har kommet hjem etter kveldsvakt og har fått sett kampen i opptak.
Og har pløyet meg gjennom innleggene her.

Det første jeg vil ta opp er; hvor er de som har kritisert Green etter håpløse inngripener i kamper? Hadde Green gjort de inngrep som Silvestri gjorde i dag hadde han vært skutt. MEN, ikke ett ord....

Men jeg vil si at alle vet at særlig disse 3. runde-kamper i FA cupen er krig og ikke fotball.
Hvor mange PL lag røk ut?
Det er vel kun i England at de små har mulighet å slå ut et "stort" lag.
Dette er deres store mulighet. Så derfor spiller de over evne.
Det er jo dette som er sjarmen med cup'en.

Min personlige mening er at det beste er at Leeds røk ut, for så å bare ha ligaen å tenke på.

Ã… i tillegg synes jeg det er lite gjennomtenkt å få spillere ut/frigis/selges etter denne kampen.
Da kan det ikke være mange spillere igjen på de PL lagene som røk ut.......

Stikk fingeren i jorda å få et litt "jordnært" syn på ting :-)

Leeds vant og gikk videre :)
Men ellers enig i at cupkamper i tidlige runder er krig. Bortekamper mot lag fra lavere divisjoner, på en elendig gressmatte, er noe dritt å møte, men gutta rodde det i land etter 8 endringer på laget.
Vi vant denne krigen. Jeg er fornøyd.
« Siste redigering: Januar 10, 2017, 08:08:03 av Sydhagen »
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Kamp vs Cambridge United@Cambs Glass Stadium, 09.01.2017 kl 20:45
« Svar #241 på: Januar 10, 2017, 08:10:42 »
Regner med at vi får se Tarkowski holde opp Leeds drakta og glise til fotografene før fredag.
Tsjaikovskij var en god spiller, men har vel lagt opp for lenge siden....
god og god....ble vel en del "nøtteknekking" rundt den fyren...
Ups & Ups!!

Dennis

Sv: Kamp vs Cambridge United@Cambs Glass Stadium, 09.01.2017 kl 20:45
« Svar #242 på: Januar 10, 2017, 08:32:18 »
Tviler på det var noen som kjempet seg inn i startelveren mot Derby.

Det var det ikke, men Doukara spilte seg muligens ut. Makan til giddalaus type (i akkurat den kampen). 

Av positive ting viste Mowatt at han enda har en rolle å spille, samt at Coyle viser småfine takter. 

Leeds vant; forferdelig førsteomgang, godkjent andre. Det er vel omtrent det?
Marching on together!

willum

Sv: Kamp vs Cambridge United@Cambs Glass Stadium, 09.01.2017 kl 20:45
« Svar #243 på: Januar 10, 2017, 08:39:35 »
Regner med at vi får se Tarkowski holde opp Leeds drakta og glise til fotografene før fredag.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  9h9 hours ago
Monk ruled out the possibility of him signing another centre-back in the transfer market before Derby. "No chance."

Taktisk utspill eller?

Kato

Sv: Kamp vs Cambridge United@Cambs Glass Stadium, 09.01.2017 kl 20:45
« Svar #244 på: Januar 10, 2017, 09:42:19 »
Regner med at vi får se Tarkowski holde opp Leeds drakta og glise til fotografene før fredag.

Phil Hay ‏@PhilHayYEP  9h9 hours ago
Monk ruled out the possibility of him signing another centre-back in the transfer market before Derby. "No chance."

Taktisk utspill eller?

Langsiktig god tankegang.
 

Xern

Sv: Kamp vs Cambridge United@Cambs Glass Stadium, 09.01.2017 kl 20:45
« Svar #245 på: Januar 10, 2017, 12:15:40 »
Man signerer ikke bare for å signere :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Jon R

Sv: Kamp vs Cambridge United@Cambs Glass Stadium, 09.01.2017 kl 20:45
« Svar #246 på: Januar 10, 2017, 19:44:44 »
Tviler på det var noen som kjempet seg inn i startelveren mot Derby.

Det var det ikke, men Doukarac spilte seg muligens ut. Makan til giddalaus type (i akkurat den kampen). 

Av positive ting viste Mowatt at han enda har en rolle å spille, samt at Coyle viser småfine takter. 

Leeds vant; forferdelig førsteomgang, godkjent andre. Det er vel omtrent det?
Utettferdig mot Doukara, som alltid har et svært "energiøkonomisk" kroppsspråk og løpestil, også når han har dagen. Når han ikke har dagen er det lett å bli provosert over at han ser så "giddalaus" ut. Kampen i går var ikke representativ for det han har levert denne sesongen. Mener han i sum har spilt til tilfredsstillende + i vår gode periode, og bidratt til at alle skadene ikke har svekket oss så mye som vi på forhånd fryktet.

Tror ikke Doukara var helt frisk i går. Var blytung i kroppen, så ut som om han hadde en maraton i beina fra første minutt. Burde muligens ikke vært i troppen?
Jon R.

sportcarl1

Sv: Kamp vs Cambridge United@Cambs Glass Stadium, 09.01.2017 kl 20:45
« Svar #247 på: Januar 10, 2017, 21:17:18 »
gällde väl i princip hela laget som underpresterade,  starkt dock att komma igen och vinna.