Skrevet av Emne: Leeds - Derby 3. mai  (Lest 3839 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gruvegutten

Leeds - Derby 3. mai
« på: April 10, 2014, 19:23:25 »
Noen som skal reise fra Rygge på fredag ?  Er vi flere så kan vi ta en drosje sammen, kanskje ?
Er dette "vår" sesong !! ????    MOT...........

ollan

Sv: Leeds - Derby 3. mai
« Svar #1 på: April 10, 2014, 20:31:54 »
Kommer fra London fredag 18.30


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ollan

columbi

Sv: Leeds - Derby 3. mai
« Svar #2 på: April 17, 2014, 11:47:49 »
Reiser fra rygge til Manchester onsdag kveld. Har 2 plasser ledig i Taxi til Leeds, skal bo på Bewleys , billetter er bestilt på North stand. Håper på en skikkelig avslutning.
 

Trulsaren

Sv: Leeds - Derby 3. mai
« Svar #3 på: April 19, 2014, 23:37:25 »
Tips til billigste reisemåte fra Bergen?

Jeg har prøvd å se litt rundt selv, og fly direkte til Leeds/Bradford virker relativt uaktuelt. Finner fly t/r London for 1969.- med EasyJet. Hvordan er det i så fall med fly/tog/taxi/buss/esel videre til Leeds derfra, både økonomisk og tidsmessig?
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

ollan

Sv: Leeds - Derby 3. mai
« Svar #4 på: April 20, 2014, 08:33:50 »
Tog ca60£ fra London Send en PM til Rudi så sender han deg alle tider og priser


Ollan
Marching On Together
Ollan

asLeeds

Sv: Leeds - Derby 3. mai
« Svar #5 på: April 20, 2014, 11:02:30 »
Tips til billigste reisemåte fra Bergen?

Jeg har prøvd å se litt rundt selv, og fly direkte til Leeds/Bradford virker relativt uaktuelt. Finner fly t/r London for 1969.- med EasyJet. Hvordan er det i så fall med fly/tog/taxi/buss/esel videre til Leeds derfra, både økonomisk og tidsmessig?

Eg tok denne sist (via Amsterdam) for ca 2000,-.
DALHEIM WHITES

Trulsaren

Sv: Leeds - Derby 3. mai
« Svar #6 på: April 23, 2014, 21:06:16 »
Omsider klar for min første match på ER! Drar over fredag kveld via Manchester, retur mandag. Blir boende på Hilton.

Noen som har tips til andre lokale lag som spiller kamper denne helgen? Gjerne også andre sporter om det er noe på programmet der. Har hele søndagen og mandagen jeg må fylle opp :)

Håper ellers å se mange norske, vet ikke om folk tenker å samles før kamp?
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

OrkangerWhites

Sv: Leeds - Derby 3. mai
« Svar #7 på: April 23, 2014, 21:33:17 »
Live at Leeds (ala Bylarm) hele helga, mye bra på programmet!

http://liveatleeds.com/

Highasakite spiller på lillerommet på Brudenell på lørdag ettermiddagen.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds - Derby 3. mai
« Svar #8 på: April 23, 2014, 22:32:25 »
Hvordan er stemningen for å møte Massimo på End of Season-arrangementet, da???

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Lawerve

Sv: Leeds - Derby 3. mai
« Svar #9 på: April 25, 2014, 10:47:37 »
Hvordan er stemningen for å møte Massimo på End of Season-arrangementet, da???



Skal over til denne kampen men står nok over denne sesongens "player of the year award" ettersom den går til McCormack uansett og at klubben har skuffet meg stort etter jul. Fra ledelse (GFH) til spillere. De fortjener ingen hyllest, unntaket er McCormack og alle supporterne som reiser landet rundt selv om vi blir pisset på hver helg. Anbefaler at vi heller kan møtes over noen "pints" å drømme om fremtiden ;-)




SUPER LEEDS

Gruvegutten

Sv: Leeds - Derby 3. mai
« Svar #10 på: April 25, 2014, 13:54:39 »
Har booket rom både på duble tree by hilton og Premier inn, arena fra fre 2. mai - søn 4. mai. skal sjøl bruke double tree. så hvis noen trenger husrom den helga, er det bare å si i fra her..... ser at prisene er temmelig stive hvis man er på leit nå...... Rommet er for to personer, uten frokost. Dere får det selvsagt til den prisen jeg har,som totalt er 122,- Pund for to netter. Bodde der siste og er veldig bra ! Frokost kan kjøpes for 8 punde som er et røverkjøp !


Vegard
« Siste redigering: April 26, 2014, 19:27:26 av Gruvegutten »
Er dette "vår" sesong !! ????    MOT...........

Trulsaren

Sv: Leeds - Derby 3. mai
« Svar #11 på: April 27, 2014, 12:38:47 »
Noen som har tenkt seg på Player of the year awardsene?

Hadde vært fin-fint å skrape sammen 10 stk :)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Leeds - Derby 3. mai
« Svar #12 på: April 27, 2014, 22:53:42 »
Noen som har tenkt seg på Player of the year awardsene?

Hadde vært fin-fint å skrape sammen 10 stk :)

Ja, jeg skal, send en melding til Jomar så fikser han billett, tror vi er rundt 25 så langt.

gunders1

Sv: Leeds - Derby 3. mai
« Svar #13 på: April 30, 2014, 23:09:45 »
Noen som reiser fra Torp til Liverpool fredag 2. Mai kl 17:45 her?

Leroy

Sv: Leeds - Derby 3. mai
« Svar #14 på: Mai 01, 2014, 14:59:08 »
Reiser om et par timer med guttungen. Gardermoen-London i kveld, toget til Leeds i morgen kveld. Burde ha fått med Rhinos mot Wigan Warriors i morgen, men ikke denne gangen. Blir med på Players Awards i likhet med i fjor. Trivelig kveld med supportere, ledelse og spillere uansett resultater. Ok mat til ok pris, litt stramt antrekk. MOT!

Leroy

Sv: Leeds - Derby 3. mai
« Svar #15 på: Mai 01, 2014, 15:01:17 »
Siden det er tidlig avspark, vet noen om det er åpent for en pint eller to hos Lorimer før kamp? Han bruker vel å åpne litt tidligere for Luscos ;)