Skrevet av Emne: EX-lånespiller: Paul Robinson  (Lest 9408 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kontakinte

Sv: Paul Robinson er klar
« Svar #30 på: Mars 07, 2012, 12:15:53 »
Føler ikke den store entusiasmen over dette...

Entusiastisk i forhold til å få skyvd O´dea ut av laget for godt..
Ja, en venstreback kan nok skyve en midtstopper ut for godt  ;D
Har du fotballhode kan du spille nær sagt hvor som helst på banen. Det har desverre ikke O´dea! han må erstattes, å ja med hvem som helst..


Nå har faktisk O'Dea vært del av et forsvar som har sluppet inn 1 mål på 3 kamper under Warnock. Så tror ikke han er så dårlig som enkelte vil ha det til.
Sant nok, men samtidig er det han som gjør en juniorfeil på det ene målet.

Corleone

Sv: Paul Robinson er klar
« Svar #31 på: Mars 07, 2012, 13:39:12 »
Føler ikke den store entusiasmen over dette...

Entusiastisk i forhold til å få skyvd O´dea ut av laget for godt..
Ja, en venstreback kan nok skyve en midtstopper ut for godt  ;D
Har du fotballhode kan du spille nær sagt hvor som helst på banen. Det har desverre ikke O´dea! han må erstattes, å ja med hvem som helst..


Nå har faktisk O'Dea vært del av et forsvar som har sluppet inn 1 mål på 3 kamper under Warnock. Så tror ikke han er så dårlig som enkelte vil ha det til.
Sant nok, men samtidig er det han som gjør en juniorfeil på det ene målet.

Har han gjort så mange andre feil enn nettopp denne ene som ble avgjørende mot Southampton? Allright, han er kanskje ikke vår største formspiller om dagen, men utifra det jeg har sett virker han som en helt habil spiller på dette nivået.

RoarG

Sv: Ny lånespiller: Paul Robinson
« Svar #32 på: Mars 07, 2012, 13:57:57 »
Flott signering. Trenger ledertyper bak der.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

newsome


Reaney

Sv: Ny lånespiller: Paul Robinson
« Svar #34 på: Mars 08, 2012, 18:46:55 »
Neil Warnock kan neppe ha sett fjorårets FA-Cup semifinale mellom Stoke og Bolton (5-0).
Sammen med øvrige "«Trotters» har Paul Robinson mildt sagt en helsvart dag på jobben!

http://www.youtube.com/watch?v=4YaB79GjuyM&feature=relmfu


« Siste redigering: Mars 08, 2012, 18:49:40 av Reaney »

Somma27

Sv: Ny lånespiller: Paul Robinson
« Svar #35 på: Mars 08, 2012, 19:47:57 »
Godt tegn at han spretter opp igjen etter denne duellen:

http://www.youtube.com/watch?v=43BHk27SNtI

:)

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Paul Robinson
« Svar #36 på: Mars 08, 2012, 20:17:13 »
Neil Warnock kan neppe ha sett fjorårets FA-Cup semifinale mellom Stoke og Bolton (5-0).
Sammen med øvrige "«Trotters» har Paul Robinson mildt sagt en helsvart dag på jobben!

http://www.youtube.com/watch?v=4YaB79GjuyM&feature=relmfu




Ikke lett å spille bra når laget taper 5-0, kollektiv svikt heter det.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

ooh aah

Sv: Ny lånespiller: Paul Robinson
« Svar #37 på: Mars 08, 2012, 20:22:33 »
Jeg som trodde vi hadde sluttet med lånespillere  ;) ;)
 

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Paul Robinson
« Svar #38 på: Mars 08, 2012, 20:29:19 »
Jeg som trodde vi hadde sluttet med lånespillere  ;) ;)

Vi har jo ikke noe annet valg da det ikke er lov å kjøpe spillere.... hehehheehhe
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Eriksen55

Sv: Ny lånespiller: Paul Robinson
« Svar #39 på: Mars 09, 2012, 00:07:20 »
Neil Warnock kan neppe ha sett fjorårets FA-Cup semifinale mellom Stoke og Bolton (5-0).
Sammen med øvrige "«Trotters» har Paul Robinson mildt sagt en helsvart dag på jobben!

http://www.youtube.com/watch?v=4YaB79GjuyM&feature=relmfu




Da blir det vanskelig å hente spillere, om du fokuserer på den ene elendige kampen kontra 30 + godkjente kamper den sesongen...Dårlig med overganger generelt fremover da  :)

Gufrias

Sv: Ny lånespiller: Paul Robinson
« Svar #40 på: Mai 01, 2012, 08:50:17 »
http://www.leedsunited.com/news/20120430/robbo-move-unlikely-boss_2247585_2754601

Sitat
United boss Neil Warnock has confirmed he is unlikely to make Paul Robinson's move to Elland Road permanent.

Like greit. Hvis vi ikke kan få inn noen bedre, kan vi like godt satse på White og Taylor på venstrebacken.
Hekta på Leeds siden 1974

Jon R

Sv: Ny lånespiller: Paul Robinson
« Svar #41 på: Mai 01, 2012, 09:33:01 »
http://www.leedsunited.com/news/20120430/robbo-move-unlikely-boss_2247585_2754601

Sitat
United boss Neil Warnock has confirmed he is unlikely to make Paul Robinson's move to Elland Road permanent.

Like greit. Hvis vi ikke kan få inn noen bedre, kan vi like godt satse på White og Taylor på venstrebacken.

Ikke akkurat en representant for youth and pace denne Robinson. I retrospektiv burde han aldri vært signet.
Jon R.

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Paul Robinson
« Svar #42 på: Mai 01, 2012, 11:19:02 »
http://www.leedsunited.com/news/20120430/robbo-move-unlikely-boss_2247585_2754601

Sitat
United boss Neil Warnock has confirmed he is unlikely to make Paul Robinson's move to Elland Road permanent.

Like greit. Hvis vi ikke kan få inn noen bedre, kan vi like godt satse på White og Taylor på venstrebacken.

Håper Warnock tenker det samme som deg. Pugh blir jo værende og kan gjøre en jobb hvis det er krise.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Dennis

Sv: Ny lånespiller: Paul Robinson
« Svar #43 på: Mai 01, 2012, 11:44:50 »
Så sant Jason Pearce (om han kommer) er en commanding midtstopper, som han sies å være, og vi får inn en solid høyreback med gode forsvarsevner, bør Aidy White spille venstreback OM han skriver under ny kontrakt.

White har, som nevnt til det kjedsommelige, altfor dårlig ballkontroll til å spille ving. At han, med sitt ene gode ben (vi venstrebente har ofte kun høyre til å støtte oss på ;)) har figurert på høyrekanten er fortsatt uforståelig for meg.

Så lenge Whites teknikk er så enormt begrenset, bør han bruke farten til å løpe opp / holde vinger i sjakk, fremfor å spille bort ballen fremover på banen. Selvsagt bør han hjelpe en venstrekant med å doble på kanten også. En venstreside med White på overlap og Snoddy (i alle fall frem til nyttår?) som liker å gå innover, kunne vært skummelt for andre lag.
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: EX-lånespiller: Paul Robinson
« Svar #44 på: August 04, 2014, 18:34:08 »
Han her kan jeg ikke huske. Hvor ble det av ham?   ???
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

ollan

Sv: EX-lånespiller: Paul Robinson
« Svar #45 på: August 04, 2014, 18:56:18 »
Han her kan jeg ikke huske. Hvor ble det av ham?   ???
er det noen grunn for å dra frem disse gamle trådene promo?? Moderator som er troll er lite popp ;)
Ollan

Promotion 2010

Sv: EX-lånespiller: Paul Robinson
« Svar #46 på: August 04, 2014, 18:58:07 »
Han her kan jeg ikke huske. Hvor ble det av ham?   ???
er det noen grunn for å dra frem disse gamle trådene promo?? Moderator som er troll er lite popp ;)

Har lagt inn EX- på en haug av spillere så spesielt interesserte kan søke dem opp i fred. Bare et par jeg forstyrrer offentligheten med.

Men et svar vil jeg gjerne ha....  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: EX-lånespiller: Paul Robinson
« Svar #47 på: August 04, 2014, 19:25:41 »
Venstre back Colin W lånte inn fra Bolton i 2012. Fikk ti kamper, og dro videre til Birmingham hvor han har spilt noenlunde fast de to siste sesongene.
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: EX-lånespiller: Paul Robinson
« Svar #48 på: August 04, 2014, 19:30:15 »
Venstre back Colin W lånte inn fra Bolton i 2012. Fikk ti kamper, og dro videre til Birmingham hvor han har spilt noenlunde fast de to siste sesongene.

Takk, og ut med tråden.  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: EX-lånespiller: Paul Robinson
« Svar #49 på: August 04, 2014, 20:35:23 »
Han her kan jeg ikke huske. Hvor ble det av ham?   ???
er det noen grunn for å dra frem disse gamle trådene promo?? Moderator som er troll er lite popp ;)

Han graver sikkert fram noen andre gamle tråder når han nærmer seg 20000 poster.....  ;)
Super Leeds since 1968

sportcarl1

Sv: EX-lånespiller: Paul Robinson
« Svar #50 på: August 04, 2014, 20:44:45 »
tråkig tråd detta
 

Promotion 2010

Sv: EX-lånespiller: Paul Robinson
« Svar #51 på: August 04, 2014, 21:43:25 »
Han her kan jeg ikke huske. Hvor ble det av ham?   ???
er det noen grunn for å dra frem disse gamle trådene promo?? Moderator som er troll er lite popp ;)

Han graver sikkert fram noen andre gamle tråder når han nærmer seg 20000 poster.....  ;)


Ã…h, jeg blir bare så eitrande forbanna..... Neida, min jobb det å rydde i tråder.  ;)  Så får jeg god hjelp da!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973