Skrevet av Emne: Dobbel kamp Leeds-Reading onsdag 1/10 og Leeds-Sheffield W lørdag 4/10  (Lest 1735 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sttunge

Her ble det muligheter for en dobbelkamp på Elland Road.
Ryanair fra Rygge onsdag morgen kl 07.00 til Stansted. Så transport opp til Leeds via London i god tid før kampstart mot Reading på kvelden kl 19.45. Et par rolige dager i Leeds med evt. kamper i nærområdet i lavere divisjoner. Hvordan er det med rugby disse dagene?
Så lokalderbyet mot Sheffield W på lørdag kl 12.15. (sammen med Leeds junior jenter/gutter)
Hjemreise på søndag morgen fra Stansted til Rygge.

Flere som ble fristet til en dobbel   ;)

Vet det er flere som skal over på Sheffield W.

Se egen tråd om Juniortur 3-6 oktober hjemme mot Sheffield W


WE ARE LEEDS.
« Siste redigering: Juli 26, 2014, 03:10:22 av sttunge »

vidarlufc

Eg reiser på desse. Nylig blitt singel og fleska te med ein lang tur åleine foreløpig. Men som alltid regnar eg med å treffe mykje hyggelige folk  :)
#BergenWhites
MARCHING ON TOGETHER
-vidarLUFC-

radar

Jeg skal også på denne, lander i Manc 1515 med Norwegian (449,-) på onsdagen og retur med SAS på søndag fra samme sted.
 

Håkon

Eg reiser på desse. Nylig blitt singel og fleska te med ein lang tur åleine foreløpig. Men som alltid regnar eg med å treffe mykje hyggelige folk  :)
#BergenWhites

Det er mange fra Bergen på lørdagen, juniortur
#Bergenwhites
#Bergenwhitesjunior
Leeds for alltid

vidarlufc

Eg reiser på desse. Nylig blitt singel og fleska te med ein lang tur åleine foreløpig. Men som alltid regnar eg med å treffe mykje hyggelige folk  :)
#BergenWhites

Det er mange fra Bergen på lørdagen, juniortur
#Bergenwhites
#Bergenwhitesjunior

Artig! Er dette eit nytt konsept?

Noken som forresten kjenner til bra og billig hotell i Leeds? Gjerne som gir rabatt når det er snakk om sopass mange dager..
MARCHING ON TOGETHER
-vidarLUFC-

Håkon

Eg reiser på desse. Nylig blitt singel og fleska te med ein lang tur åleine foreløpig. Men som alltid regnar eg med å treffe mykje hyggelige folk  :)
#BergenWhites

Det er mange fra Bergen på lørdagen, juniortur
#Bergenwhites
#Bergenwhitesjunior

Artig! Er dette eit nytt konsept?

Noken som forresten kjenner til bra og billig hotell i Leeds? Gjerne som gir rabatt når det er snakk om sopass mange dager..

de siste par årene har El presidente Rudi fra BergenWhites tatt initiativ til denne reisen, og vi var  5 "familier" uten sjefene som reiste ifjor.

Bruk discovery inn viss du reiser alene, billig og sentralt ;-) enkel standard.
Leeds for alltid