Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Adam Clayton  (Lest 88738 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sportcarl1

Sv: EKS-SPILLER: Adam Clayton
« Svar #390 på: Desember 02, 2012, 12:15:30 »
jag gillade clayton och störs inte av att clayton sprang fram till warnock efter målet, ser det bara som en kul grej efter vad warnock skrev om clayton i somras, jag har alltid gillat clayton tycker han har en bra blick och en fin passningsfot, men känns ändå som att i austin har vi en ännu bättre spelare med större framtidspotential och en spelare som gör jobbet i match efter match
 

Bites Yer Legs

Sv: EKS-SPILLER: Adam Clayton
« Svar #391 på: Desember 02, 2012, 12:23:54 »



Ganske harry da. Han har scoret på straffe liksom.


Sitat
Neil Warnock on Adam Clayton's goal celebration " I did my celebrating after the game "
KEEP FIGHTING!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EKS-SPILLER: Adam Clayton
« Svar #392 på: Desember 02, 2012, 12:32:25 »


Er vel helt greit det han gjør,  ville bli hos oss, fikk ikke det han  følte han var verdt og solgt mot sin vilje! Hadde vel gjort det samme selv :)

Langt de fleste ser ut til å overse denne feiringen -gjort i nuet. At han fortsetter mot Leedsfansen i etterkant er mer uklokt i mine øyne (men jeg skjønner jo at han har fått sin porsjon av twittermeldinger i etterkant og er oppgitt)

Adam Clayton‏@Clayts15
 Hahaaa Some Leeds fans showing there class again and they won imagine them when they loose #welldone
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

mac_gyver

Sv: EKS-SPILLER: Adam Clayton
« Svar #393 på: Desember 02, 2012, 13:39:21 »
Skulle gjerne hatt Clayton i Leeds fortsatt. Var trist at han forsvant.
Pride of Yorkshire

sportcarl1

Sv: EKS-SPILLER: Adam Clayton
« Svar #394 på: Desember 02, 2012, 18:27:00 »
Skulle gjerne hatt Clayton i Leeds fortsatt. Var trist at han forsvant.
tycker också det var lite synd, tyckte i mina ögon att förra hösten var han betydligt bättre än howson, men tråkigt titta bakåt utan gläds och pushar för våra nya mittfäjtare som austin, green, norris tonge m m
 

KingHowson

Sv: EKS-SPILLER: Adam Clayton
« Svar #395 på: Desember 02, 2012, 22:30:38 »
Jeg tror Clayton kunne gjort en bra figur på midten til Leeds i år. Virkelig en spiller jeg hadde sansen for. Beholde pugh men kvitte seg med clayton? Sliter jo litt med og se fornuften der

Kato

Sv: EKS-SPILLER: Adam Clayton
« Svar #396 på: Desember 02, 2012, 23:05:41 »
Forsåvidt enig i at det burde vært en thunderbolt fra 25 som skulle gitt en sånn feiring. Et lusent straffespark, og så over halve banen. Tyder jo ikke på så alt for mye glede i hverdagen.
 

Eriksen55

Sv: EKS-SPILLER: Adam Clayton
« Svar #397 på: Desember 02, 2012, 23:19:55 »
Forsåvidt enig i at det burde vært en thunderbolt fra 25 som skulle gitt en sånn feiring. Et lusent straffespark, og så over halve banen. Tyder jo ikke på så alt for mye glede i hverdagen.

I Leeds historien er han knapt en parrantes, så noe må han finne på for å bli husket!

Om noen år, så er han totalt glemt...sammen med vanvittig mange andre vi har hatt siden nedrykket :)

4ever arcticwhite

Sv: EKS-SPILLER: Adam Clayton
« Svar #398 på: Desember 03, 2012, 09:37:38 »
Jeg tror Clayton kunne gjort en bra figur på midten til Leeds i år. Virkelig en spiller jeg hadde sansen for. Beholde pugh men kvitte seg med clayton? Sliter jo litt med og se fornuften der
Fornuft og fornuft....
Men nå er det jo engang slik at Pugh ble transferlistet i August, men dessverre var det ingen som ville ha han.
Så Warnock ønsket altså ikke å beholde Pugh på bekostning av Clayton - han ønsket å kvitte seg med begge to.
The future's so White I've got to wear shades 8)

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EKS-SPILLER: Adam Clayton
« Svar #399 på: Desember 03, 2012, 09:44:34 »



Ganske harry da. Han har scoret på straffe liksom.


Sitat
Neil Warnock on Adam Clayton's goal celebration " I did my celebrating after the game "


Latterlig av Clayton dette! Gidder ikke bruke mye energi på det, men når jeg ser bildet og vet at stakkaren scoret på straffe blir dette patetisk. Glimrende kommentar av NW forøvrig. Clayton må være meget frustrert om dagen og føler sikkert at han har havnet i en bakgårdsklubb.... ;)
Yeboahs vitne

Leedsfan

Sv: EKS-SPILLER: Adam Clayton
« Svar #400 på: Desember 03, 2012, 10:08:35 »
Helt latterlig av Clayton og bare patetisk når de også taper kampen..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: EKS-SPILLER: Adam Clayton
« Svar #401 på: Desember 03, 2012, 10:17:25 »
var han ikke borte hos NW etter kampen da? Mener det var snakk om at han visst nok hadde bedt om unnskyldning??

Ellers føler jeg vel at dette ikke er all verden å blåse opp.
Ups & Ups!!

Tom S

Sv: EKS-SPILLER: Adam Clayton
« Svar #402 på: Desember 03, 2012, 16:55:32 »
Jeg tror Clayton kunne gjort en bra figur på midten til Leeds i år. Virkelig en spiller jeg hadde sansen for. Beholde pugh men kvitte seg med clayton? Sliter jo litt med og se fornuften der
Fornuft og fornuft....
Men nå er det jo engang slik at Pugh ble transferlistet i August, men dessverre var det ingen som ville ha han.
Så Warnock ønsket altså ikke å beholde Pugh på bekostning av Clayton - han ønsket å kvitte seg med begge to.

Warnock uttalte vel også at hadde det ikkje vert for den økonomiske situasjonen Leeds var i i sommer så hadde han ikkje solgt gutten.
COME ON LEEDS !!

sportcarl1

Sv: EKS-SPILLER: Adam Clayton
« Svar #403 på: Desember 03, 2012, 17:46:25 »
jag har för mig att han sa att för den summan han kunde få för clayton och den lönen han ville ha kunde han skaffa en bättre mittfältare, austin?
 

fjellhaugen

Sv: EKS-SPILLER: Adam Clayton
« Svar #404 på: Desember 04, 2012, 08:43:46 »
Storm i et vannglass.

Btw: clayts utlignet vel for hudds, så at de tapte kampen en hel omgang senere kunne vel knapt han forutse.
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Leedsfan

Sv: EKS-SPILLER: Adam Clayton
« Svar #405 på: Desember 04, 2012, 11:05:03 »
Storm i et vannglass.

Btw: clayts utlignet vel for hudds, så at de tapte kampen en hel omgang senere kunne vel knapt han forutse.

Storm i vannglass? Andre spillere nekter å feire mot tidligere klubber uansett hva som har skjedd i respekt for fansen, men hva gjorde Clayton.. For en latterlig skikkelse!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: EKS-SPILLER: Adam Clayton
« Svar #406 på: Desember 04, 2012, 11:29:25 »
hvis vi hadde kommet fra 5 tap, og på full fart inn mot det 6te, hadde jeg nok vært med å hisset rundt AC's feiring, men slik situasjonen er pt, er den i min verden ikke verdt en heving av øyenbryn engang.
Ups & Ups!!

SOL

Sv: EKS-SPILLER: Adam Clayton
« Svar #407 på: Desember 04, 2012, 11:51:41 »
Som Warnock sa: Hadde jeg vært spiller i hans situasjon, hadde jeg nok gjort det samme!!  ;D
Men enig i at det hadde vært verre å svelge hvis vi hadde tapt denne kampem >:(
 

fjellhaugen

Sv: EKS-SPILLER: Adam Clayton
« Svar #408 på: Desember 04, 2012, 14:08:40 »
Storm i et vannglass.

Btw: clayts utlignet vel for hudds, så at de tapte kampen en hel omgang senere kunne vel knapt han forutse.

Storm i vannglass? Andre spillere nekter å feire mot tidligere klubber uansett hva som har skjedd i respekt for fansen, men hva gjorde Clayton.. For en latterlig skikkelse!

ENKELTE andre ja, enig der.
Samtidig vet ikke vi på OEF hele sannheten. Jeg skulle ønske Adam ble i klubben med sin forståelse og pasningsfot. Han hadde sin første fulle sesong og rundet vel omtrent 50 kamper i den. Det ble hans tap tilslutt, hvor Colin mente han ble for svak opp mot systemet han spiller. Fair enough, men clayts synes nok han ble ofret og solgt uten at han ønsket det.

Skjønner dog ikke hvorfor man skall hisse stemningen her inne når hovedpersonen tok det med et smil :P
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Håvard

Sv: EKS-SPILLER: Adam Clayton
« Svar #409 på: Desember 04, 2012, 14:33:28 »
hvis vi hadde kommet fra 5 tap, og på full fart inn mot det 6te, hadde jeg nok vært med å hisset rundt AC's feiring, men slik situasjonen er pt, er den i min verden ikke verdt en heving av øyenbryn engang.

 ;D Her nyter vi situasjonen så lenge vi kan..

Leedsfan

Sv: EKS-SPILLER: Adam Clayton
« Svar #410 på: Desember 04, 2012, 15:02:47 »
Storm i et vannglass.

Btw: clayts utlignet vel for hudds, så at de tapte kampen en hel omgang senere kunne vel knapt han forutse.

Storm i vannglass? Andre spillere nekter å feire mot tidligere klubber uansett hva som har skjedd i respekt for fansen, men hva gjorde Clayton.. For en latterlig skikkelse!

ENKELTE andre ja, enig der.
Samtidig vet ikke vi på OEF hele sannheten. Jeg skulle ønske Adam ble i klubben med sin forståelse og pasningsfot. Han hadde sin første fulle sesong og rundet vel omtrent 50 kamper i den. Det ble hans tap tilslutt, hvor Colin mente han ble for svak opp mot systemet han spiller. Fair enough, men clayts synes nok han ble ofret og solgt uten at han ønsket det.

Skjønner dog ikke hvorfor man skall hisse stemningen her inne når hovedpersonen tok det med et smil :P

Ingen som hisser stemningen og siden vi vant så bryr jeg meg lite. Hadde vi tapt og kjempet mot nedrykk så hadde nok symbolikken med den handlingen vært litt annerledes.

Warnock ville beholde Clayton, men "måtte" selge han fordi klubben da ikke kunne gi han den kontrakten han ønsket og fordi han hadde gått gratis ved sesongslutt. Han solgte Clayton for å frigjøre midler slik at han kunne signere spiller(e) som han mente at ville være mer "value for money"..
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

Sv: EKS-SPILLER: Adam Clayton
« Svar #411 på: Desember 04, 2012, 15:23:33 »
hvis vi hadde kommet fra 5 tap, og på full fart inn mot det 6te, hadde jeg nok vært med å hisset rundt AC's feiring, men slik situasjonen er pt, er den i min verden ikke verdt en heving av øyenbryn engang.

 ;D Her nyter vi situasjonen så lenge vi kan..

Gjett om  :D
Ups & Ups!!

Leedsfan

EKS-SPILLER: Adam Clayton
« Svar #412 på: November 11, 2013, 22:15:20 »
Stemmer det at denne kjekkasen har tatt en, nei to "Grayson'er" i Hudderscum og er ute i kulden etter å ha vært litt mye i varmen?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: EKS-SPILLER: Adam Clayton
« Svar #413 på: November 11, 2013, 23:34:19 »
Stemmer det at denne kjekkaser har tatt en, nei to "Grayson'er" i Hudderscum og er ute i kulden etter å ha vært litt mye i varmen?

Du får nesten sjekke med The Sun eller "See and hear".   :-X
Jon R.

Leedsfan

Sv: EKS-SPILLER: Adam Clayton
« Svar #414 på: Januar 29, 2014, 18:10:45 »
SkySports

Sitat

Huddersfield Town have rejected a bid from Brighton for midfielder Adam Clayton, Sky Sports understands.

Brighton boss Oscar Garcia is desperate to bolster his midfield options after losing Andrew Crofts to injury for the rest of season and with doubts surrounding the long-term future of Sunderland target Liam Bridcutt.

Garcia had identified former Manchester City and Leeds midfielder Clayton as one of his top targets and was hoping to bring him to the Amex Stadium before the close of the transfer window.

However, Huddersfield have turned down Brighton's offer for Clayton and insist they have no intention of selling the 25-year-old.

The news is a blow for Brighton as they have suffered frustration in this month's transfer window after seeing several bids for Middlesbrough's Mustapha Carayol rejected this week
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EKS-SPILLER: Adam Clayton
« Svar #415 på: April 26, 2014, 17:00:13 »
Jeg veit ikke helt, jeg...

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Promotion 2010

Sv: EX-SPILLER: Adam Clayton
« Svar #416 på: August 12, 2014, 23:25:15 »
Phil Hay
Clayton to Middlesbrough looks to be going through. Leeds have a sell-on clause in his Huddersfield deal so will make a bit of cash. #lufc


Penger i kassa for oss!   ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Sv: EX-SPILLER: Adam Clayton
« Svar #417 på: August 13, 2014, 09:45:49 »
Og så scorer han på lørdag, dessverre for oss....
MOT

Promotion 2010

Sv: EX-SPILLER: Adam Clayton
« Svar #418 på: August 13, 2014, 11:49:51 »
Og så scorer han på lørdag, dessverre for oss....

Et selvmål da....for oss!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: EX-SPILLER: Adam Clayton
« Svar #419 på: August 13, 2014, 15:42:41 »
VI ER RIIIKE:


Phil Hay@PhilHayYEP  ·  2 t

Adam Clayton joins Middlesbrough. Leeds should earn between £50k-£100k through a sell-on clause. #lufc

 :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973