Skrevet av Emne: Kamper i dag - Del 2  (Lest 56820 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #240 på: Mai 24, 2015, 20:02:26 »
Beckford småskada, og bytta ut etter 67 minutter

Promotion 2010

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #241 på: Mai 24, 2015, 21:29:08 »
Bra at Hull , og ikke Newcastle rykket ned. Tror Newcastle ville sust rett opp og vært temmelig suverene :)
Top 2 blir nå mer åpent.  Hull kan få problemer med direkte opprykk.  De har ikke  PL-statusen blant sitt publikum heller. De er nå tilbake til "hverdagen i ch.ship", og et frafall i publikum (håper jeg). 8)


@Thomkirwin: Let's be fair to be Steve Bruce. He assembled his squad on a tight budget.

A tight budget of around £65 MILLION over the last 2 years.


 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #242 på: Mai 24, 2015, 21:45:22 »
Tross tre mål i dag, jeg mener likevel Beckford  har hatt sjanser nok til å vise at han ikke matcher ch.ship.
Mulig Grayson får noe ekstra ut av ham og vet å bruke  ham riktig.

« Siste redigering: Mai 24, 2015, 21:48:26 av Josch »

Gufrias

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #243 på: Mai 25, 2015, 18:20:20 »
For øvrig spilte Howson og Johnson hele kampen da Norwich i dag slo Middlesbrough 2-0 i playoffinalen.
Hekta på Leeds siden 1974

GeirO

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #244 på: Mai 25, 2015, 19:00:28 »
Tross tre mål i dag, jeg mener likevel Beckford  har hatt sjanser nok til å vise at han ikke matcher ch.ship.
Mulig Grayson får noe ekstra ut av ham og vet å bruke  ham riktig.



Gratis supersub er ikke å forakte...
MOT

Josch

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #245 på: Mai 25, 2015, 20:42:32 »
For øvrig spilte Howson og Johnson hele kampen da Norwich i dag slo Middlesbrough 2-0 i playoffinalen.

Ja,  Clayton også. og Woodgate satt på benken! Tettey fikk masse skryt av ekspert/sidekommenatator hos SKY (vet ikke hvem). Det har vært noen  ex-Leeds spillere +  ex-Leeds manager i aksjon nå i helgen.



Tettey og Norwich direkte tilbake til PL . Norwich klart best i finalen på Wembley


Another_Roger

Sv: Kamper i dag - Del 2
« Svar #246 på: April 29, 2017, 09:26:21 »
Dramatisk ettermiddag i opprykksstriden i Championship. Watford er nå sikret direkte opprykk, og Bmouth kan i praksis sikre seg opprykk med seier på mandag hjemme mot Bolton.
Boro lå under 3-1 borte mot Fulham, men klarte å utligne til 3-3 med en mann mindre. Men godeste Macca avgjorde langt på overtid, og sikret laget sitt 3 poeng og seg selv hat trick. Impressive!

auren

...og Another Roger er ute av ligaen!   :o

Tanken har slått meg at dette ville skje.

Vi har og har hatt det ille lenge, men Tranmere ryker ut av den profesjonelle ligaen. En medfølende tanke går til Roger, som har vært en positiv sjel på forumet, hver gang han har gjestet oss.

Med Tranmere ute av ligaen får vi nok finne oss en annen Roger!  :'(

Så,så. Vi skal nok greie å komme oss opp igjen på sikt. Vi har sjansen gjennom playoff denne sesongen. Det blir sikkert tøft, men vi får i det minste 2 tv-kampar ;)