Skrevet av Emne: Vurdering av dagens stall  (Lest 2977 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SupALeedS

Vurdering av dagens stall
« på: August 09, 2014, 01:58:34 »
Keepere:

Stuart Taylor
Marco Silvestri


Forsvar:

Charlie Taylor
Gaetano Berardi
Jason Pearce
Stephen Warnock
Aidy White
Sam Byram
Scott Wotton


Midtbane:

Tommaso Bianchi
Zan Benedicic
Michael Tonge
Rudy Austin
Luke Murphy
Alex Mowatt
Cristopher Dawson
David Norris

Angrep:

Steve Morison
Doukara
Dominic Poleon
Noel Hunt
Nicky Ajose
Matt Smith
Lewis Walters


Stallen er renset for mye "Dau kjøtt" dem jeg ser bør forsvinne fra dagens stall er David Norris, Noel Hunt. Spillere som sitter på mer i lønn enn hva dem tilfører laget for øyeblikket

Vi trenger minst en spiss som skal fylle rommet til Ross, ser ingen spiss av dagens materiale som kan være å gi laget 10-20 mål. Bakover så er det tynt i rekkene ihvertfall på venstre back plass, samt midtforsvaret.

Hvorfor har vi solgt Lees når vi ikke har noen til å fylle hans plass?

Hvorfor selger vi Ross og ikke klarer å handle inn en spiss som er goal getter?

Midtbanen og keeper plassen syns jeg er bra nok men vi mangler helt klart folk bakover og helt der fremme.


Billy Sharpe og en ny venstre back, samt en stopper, så tror jeg vi fint kan være med å kjempe om play off.

Lykke til med sesongen folkens! MOT!
Alex

Sterland

Sv: Vurdering av dagens stall
« Svar #1 på: August 09, 2014, 10:59:53 »
Enig at vi er kvitt endel daukjøtt, men vi vet så og si ingenting om nyervervelsene.
Bredden i det bakre leddet er pr i dag svekket. Både Peltier og Lees er ok Championship nivå. Peltier faktisk best som stopper. Berardi vet jeg ingenting om.
Midtbanen er muligens forsterket. Bianchi virker bra, men Benedicic er fullstendig ubeskrevet, og er trolig i beste fall et stort talent. Kan håpe at Luke Murphy og Mowatt/Cook fyrer på alle pluggene,  men det blir trolig for tynt i den knalltøffe serien. Hvis vi i tillegg brenner inne med Morrison på vingen, skremmer nok i det livet at backene i serien.
Framover er vi sannsynligvis kraftig svekket. Doukara og/eller Ajose kan muligens slå til, men vi vil sårt merke tapet av Ross MC. Virker heller ikke som DH ønsker å satse på Matt Smith, noe som igjen gjør at vi er fullstendig avhengig av at nyervervelsene leverer.
På den positive siden, virker det som vi har fått en keeper med klasse, og gudene skal vite at vi trenger det..

Pr i dag er jeg meget pessimistisk og i likheten med flere bookies i England, tror jeg Leeds skal få en kamp for tilværelsen i Championship. Fordelen er at vi har penger, og kan forsterke frem til 1. september.

Derrick

Sv: Vurdering av dagens stall
« Svar #2 på: August 09, 2014, 13:28:11 »
Bare vi unngår nedrykk skal jeg juble like mye som familien til Kjetil Jansrud da Jansrud tok gull i Super-G under OL i Sotsji. Jeg ser heller ikke særlig lyst på denne sesongen akkurat nå.

sportcarl1

Sv: Vurdering av dagens stall
« Svar #3 på: August 09, 2014, 14:08:40 »
Bare vi unngår nedrykk skal jeg juble like mye som familien til Kjetil Jansrud da Jansrud tok gull i Super-G under OL i Sotsji. Jeg ser heller ikke særlig lyst på denne sesongen akkurat nå.
jag är försiktig opptimist, räknar med att det kommer in några förstärkningar ytterligare i augusti, enligt cellino minst en försvarare plus en målskytt, får vi in detta så är vi klart starkare än förra säsongen
 

Cannavaro

Sv: Vurdering av dagens stall
« Svar #4 på: August 13, 2014, 09:00:54 »
Ramser opp nyankomne hittil iår :
Keepere : Silvestri, Taylor
Forsvar : Cooper, Bellusci, Berardi
Midtbane : Benedicic, Bianchi
Angrep : Ajose, Doukara, Sharp (klar idag ?)

Om Sharp bekreftes idag er det 10.mann inn iår, da snakker vi om et helt lag snart.  Det tar tid å få samkjørt denne gjengen.  Håper på jevn progresjon nå fremover, men vi må regne med "set-backs", at vi går på noen smeller.  Får vi inn en spiss som banker inn ca. 20 mål iår så ser dette betydelig bedre ut.
MFLU - Miracles For Leeds United

Eriksen55

Sv: Vurdering av dagens stall
« Svar #5 på: August 13, 2014, 16:17:25 »
1 rendyrket ving, en midtstopper (bedre en Pearce) og en defensiv midtbane, stoler ikke på at Austin holder nivå over en hel sesong. Får vi inn det, samt at Sharp er målscoreren vi håper på, ser dette meget bra ut. Og da kan vi kvitte oss med Wotton, Norris og Hunt!!


Xern

Sv: Vurdering av dagens stall
« Svar #6 på: August 13, 2014, 16:57:21 »
1 rendyrket ving, en midtstopper (bedre en Pearce) og en defensiv midtbane, stoler ikke på at Austin holder nivå over en hel sesong. Får vi inn det, samt at Sharp er målscoreren vi håper på, ser dette meget bra ut. Og da kan vi kvitte oss med Wotton, Norris og Hunt!!


Pearce er da vel god nok  ???

Har alltid blitt sagt at så fort han får en bedre makker så blir det mer tydelig. Så får se nå da  ;)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

sportcarl1

Sv: Vurdering av dagens stall
« Svar #7 på: August 13, 2014, 17:10:33 »
Ramser opp nyankomne hittil iår :
Keepere : Silvestri, Taylor
Forsvar : Cooper, Bellusci, Berardi
Midtbane : Benedicic, Bianchi
Angrep : Ajose, Doukara, Sharp (klar idag ?)

Om Sharp bekreftes idag er det 10.mann inn iår, da snakker vi om et helt lag snart.  Det tar tid å få samkjørt denne gjengen.  Håper på jevn progresjon nå fremover, men vi må regne med "set-backs", at vi går på noen smeller.  Får vi inn en spiss som banker inn ca. 20 mål iår så ser dette betydelig bedre ut.
väldigt många av dom är spelande, och hoffbollens dag är förbi i denna klubben
 

Eriksen55

Sv: Vurdering av dagens stall
« Svar #8 på: August 14, 2014, 00:36:08 »
1 rendyrket ving, en midtstopper (bedre en Pearce) og en defensiv midtbane, stoler ikke på at Austin holder nivå over en hel sesong. Får vi inn det, samt at Sharp er målscoreren vi håper på, ser dette meget bra ut. Og da kan vi kvitte oss med Wotton, Norris og Hunt!!


Pearce er da vel god nok  ???

Har alltid blitt sagt at så fort han får en bedre makker så blir det mer tydelig. Så får se nå da  ;)

Han blir jo ikke det om det kommer en som er bedre enn han

eros

Sv: Vurdering av dagens stall
« Svar #9 på: August 14, 2014, 09:10:35 »
1 rendyrket ving, en midtstopper (bedre en Pearce) og en defensiv midtbane, stoler ikke på at Austin holder nivå over en hel sesong. Får vi inn det, samt at Sharp er målscoreren vi håper på, ser dette meget bra ut. Og da kan vi kvitte oss med Wotton, Norris og Hunt!!

+1

Selv om jeg fortsatt har tro på at en spiller som hunt har fysikken til å komme inn i tette kamper, ta duellene og skape rom og åpning for en rask spiss eller kant