Skrevet av Emne: Kamp: vs Middlesbrough @ Elland Road, lørdag 16/8 2014, kl 13.15 norsk tid  (Lest 46273 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erik M

Jeg måtte jobbe i hele går og gikk glipp av festen.  Nå har jeg lest meg opp på alle detaljer.  Så glad og lettet, jeg hadde faktisk fryktet det verste og et fullstendig usammenhengende lag.  Nå kommer optimismen glidende og da er livet langt mer spennede.
 

Promotion 2010

Jeg måtte jobbe i hele går og gikk glipp av festen.  Nå har jeg lest meg opp på alle detaljer.  Så glad og lettet, jeg hadde faktisk fryktet det verste og et fullstendig usammenhengende lag.  Nå kommer optimismen glidende og da er livet langt mer spennede.

Ligger noen linker til hele matchen her. Kos deg.  ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Josch

Jeg måtte jobbe i hele går og gikk glipp av festen.  Nå har jeg lest meg opp på alle detaljer.  Så glad og lettet, jeg hadde faktisk fryktet det verste og et fullstendig usammenhengende lag.  Nå kommer optimismen glidende og da er livet langt mer spennede.
Begge omganger (to ulike klipp)  ligger på dailymotion.com

GeirO

Enig med alle som skryter av Tonge. Intelligent spiller som sjelden spiller dårlig. Spiller klokt!
Warnock var god som vanlig.
Var faktisk noe skuffet over Sharp spillemessig, men han spiller seg i form etterhvert.
MOT

Borge

Fått kampen litt på avstand, og etter å ha sett nye Leeds for første gang har jeg følgende vurderinger:

1. Silvestri virker trygg og god.

2. Warnock med fin vinnervilje. Reddet oss i et par situasjoner, og er akkurat god nok.

3. Cooper spilte seg opp. Virket nervøs i starten, og valgte i overkant safe løsninger. Trygg og bra defensivt, håper distribusjonen offensivt kommer seg med selvtillit.

4. Byram var en av skuffelsene. Slet med en god Reach defensivt, slurvet en del, og har mye å gå på. Litt mer offensivt med på slutten, men ingen storkamp.

5. Pearce med en solid kamp. Vet hva vi får fra den kanten. Skulle ønske meg noe bedre kvalitet i den offensive distribusjonen.

6. Murphy var vår beste etter mitt syn. Best med ballen sentralt, mest involvert, vant dueller. Slo den forløsende pasningen på målet, og spilte en god kamp. Tatt nye steg, og blir viktig denne sesongen.

7. Austin Slurvet en god del, vant ballen mye etter hvert, men er etter mitt syn for svak offensivt. Spiller i en viktig posisjon, og hva han gjør med ballen de tre første sekundene etter at vi har gjenvunnet, betyr mye for vårt kontringsspill. Svak første omgang, bedre etter hvilen.

8. Bianchi Ser bra ut. Jobber hardt, har noe fint over seg. Tror han blir bedre og bedre.

9. Ajose Skuffelsen sammen med Byram. Savner sluttproduktet. Noe over seg, men tror ikke han blir mer enn squadplayer.

10. Doukara Tror vi har et enormt potensiale her. Kan bli meget god når han blir kjent med den engelske fotballen. Bra kamp, men enda en god del å gå på. Har utfordreregenskapene vi sårt har savnet.

11. Sharp Avgjør slik en målscorer skal. God kamp, jobber og duellerer mye. Tror nok han er avhengig av en del service og legg. Best i boksen.

12. Tonge Undervurdert her på forumet. Kommer inn med kvaliteter vi manglet, nemlig evnen til å holde i ballen. Er trygg med ballen, rolig, og gir oss noe vi har manglet når han kommer inn.

13. Poleon Jobber for lite til å forsvare  minuttene på banen. Kan være en viktig kontringsbrikke når motstanderne må opp.

14. Cook Ser potensialet

Litt heldig som vinner, Boro hadde nok totalt mest possession. Feilaktig annulering. Tror Middlesboro er et av divisjonens 4-5 beste lag. Men vi ser det blir veldig tett i championship, dette kunne gått alle veier.

Likte for øvrig venstrekanten Reach veldig godt. En slik spillertype vi trenger. Flink til å utfordre, herjet i perioder med Byram (spesielt før pause). Kommentatoren kritiserte han for dårlige innlegg, bedres det er han kanskje assistkonge i denne divisjonen.

Strukturen defensivt så bra ut, flytta raskt ut fra feltet når det ble klarert. Slapp de veldig lite til. Litt for mye strekk i perioder, men ikke gæærnt totalt sett. Mye å gå på offensivt, men ser potensialet. Sharp gir oss noe nytt, og ser først og fremst ut som mannen som vinner jevne kamper for oss. Alltid viktig for målscorere og score mål.
Synes Pearce virker noe håpløs når motstander presser høyt - poler bare ballen fra seg uten noen særlig konstruktiv tanke bak.
Warnock  tror jeg kan bli vårt svake punkt i bakre ledd
Austin - noen som vet hvor stor andel av passningene han traff på når vi skulle fremover? Intrykket mitt er at en alt for stor del havnet hos motstanderne
Byram - Synes han fremstod bedre enn inntrykket du har - men mye å gå på

Det blir spennende hvis det enda kommer inn litt nytt
Borge

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
[Austin - noen som vet hvor stor andel av passningene han traff på når vi skulle fremover? Intrykket mitt er at en alt for stor del havnet hos motstanderne
PÃ… squawka finner man mye interessant statistikk

http://championship.squawka.com/leeds-united-vs-middlesbrough/16-08-2014/football-league-championship/matches

PÃ… 'passing' ligger Rudy på 65%, Murphy på 66% og Bianchi på 68% - ganske jevnt mao :)
(Tonge etter at han kom inn oppnådde 69% :) )
« Siste redigering: August 17, 2014, 12:09:00 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

Kampen igår var litt hummer og kanari synes jeg: vi startet friskt for så å være fullstendig talentløse i 20 minutter hvor Boro eide kampen. sakte men sikkert kom vi inn i kampen igjen, mye takket være Boros annullerte scoring. Har vel en følelse av at vi ikke hadde kommet inn i kampen igjen hvis soringen hadde blitt godkjent.....
Mye positivt, for all del og Hockadays kampplan så ut til å fungere. Ikke enig i Poleons innhopp, ville hatt Smith istedenfor. Ajose synes jeg er spennende, men etter min mening er det for tidlig å starte kampene for hans del-virker uferdig, men talentfull.
Det som skuffet meg mest var 2 ting:
1. Vi savner en sjef på midtbanen, en som tackler, treffer med pasningene og som alle har griserespekt for. En type ala Strachan eller Dacourt :) Igår synes jeg kreativiteten på midtbanen var noe beskjeden, og ofte turde ikke spillerne å utfordre. pasningene til Austin igår er vel et eget kapittel.....Murphy liker jeg godt, men han virker veldig ustabil-kan gjøre geniale pasninger for så å være juniorspiller 3 minutter senere...
2. Fart på ball langs bakken! Vi skal visstnok tilstrebe å spille langs bakken- da mener jeg at pasningsspillet må være hurtigere og bedre!I går var det balltrilling i sakte tempo til tider, og ofte ble det slått feilpasninger...Håper dette bedrer seg. Det blir spennende å se hvordan det blir mot Brighton....vi var "crap" som bortelag forrige sesong :(
Synes samlet sett at dette ser lovende ut- vi har kvalitet i laget-langt bedre enn ifjor..

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
. Det blir spennende å se hvordan det blir mot Brighton....vi var "crap" som bortelag forrige sesong :(


Hjemmekamp, igjen :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

DenHviteYeboah

. Det blir spennende å se hvordan det blir mot Brighton....vi var "crap" som bortelag forrige sesong :(


Hjemmekamp, igjen :)
ooops, stemmer ;D
Uansett spennende å se om gutta føler opp :)
DHY-noe optimistisk for første gang på 10 år....

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
. Det blir spennende å se hvordan det blir mot Brighton....vi var "crap" som bortelag forrige sesong :(


Hjemmekamp, igjen :)
ooops, stemmer ;D
Uansett spennende å se om gutta føler opp :)
DHY-noe optimistisk for første gang på 10 år....
Deler den gryende optimisme-følelsen (nok til å starte gullskjema-tråden igjen  ;) ).

Men tror vi skal nøye oss med å håpe på å holde tritt med 'litt bak playoff-plassene' frem til jul. Men DA øke tempoet i stedet for den sedvanlige droppen i formkurven...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Josch

. Det blir spennende å se hvordan det blir mot Brighton....vi var "crap" som bortelag forrige sesong :(


Hjemmekamp, igjen :)
ooops, stemmer ;D
Uansett spennende å se om gutta føler opp :)
DHY-noe optimistisk for første gang på 10 år....
Deler den gryende optimisme-følelsen (nok til å starte gullskjema-tråden igjen  ;) ).

Men tror vi skal nøye oss med å håpe på å holde tritt med 'litt bak playoff-plassene' frem til jul. Men DA øke tempoet i stedet for den sedvanlige droppen i formkurven...
Vi er omtrent på høyde med "Play-off skjema"  akkurat nå! 1,5 poeng pr kamp blir  69 poeng. Brighton fikk 72 poeng i fjor og tok 6. plassen, dvs 1.565 poeng pr kamp. vi er i rute selvom datagrunnlaget er litt tynt! ;)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
[Austin - noen som vet hvor stor andel av passningene han traff på når vi skulle fremover? Intrykket mitt er at en alt for stor del havnet hos motstanderne
PÃ… squawka finner man mye interessant statistikk

http://championship.squawka.com/leeds-united-vs-middlesbrough/16-08-2014/football-league-championship/matches

PÃ… 'passing' ligger Rudy på 65%, Murphy på 66% og Bianchi på 68% - ganske jevnt mao :)
(Tonge etter at han kom inn oppnådde 69% :) )

Mer statistikk :)

https://www.bsports.com/statsinsights/football/sharp-name-sharp-nature-billy-blunts-boro-leeds#.U_CaghIcSM8



Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

stian

Tre positive momenter med kampen mot Boro:
1) Det var noen små glimt av relasjoner og samspill hvor vi har godt tempo i ballen og bra presisjon. Det er lovende tatt i betraktning at vi har veldig mange nye spillere.

2) det er en tydelig arbeidsfordeling mellom Austin og Murphy som kan gi en godt balansert midtbane: Austin skal sikre og male i stykker angrepsspillet til motstanderen, Murphy skal ligge høyere og stå for det kreative. Som flere har påpekt var det en del slurv i presisjonen, men jeg har tro på at dette blir bra over tid.

3) Flere av de nye viser potensiale. Cooper leser spillet godt og bryter mye foran. Han gjør ting enkelt nå i starten og vil sikkert vokse fremover og bli bedre i de offensive oppspillene. Ajose er bevegelig og trekker stoppere og backer på løpeturer som skaper rom for andre og som er vanskelig å holde styr på for forsvarerne. Forhåpentligvis klarer coachen Hockaday å få formkurvene til de nye spillerne til å gå oppover  der vi tidligere har sett at de nye spiller seg ned over tid.

Borge

[Austin - noen som vet hvor stor andel av passningene han traff på når vi skulle fremover? Intrykket mitt er at en alt for stor del havnet hos motstanderne
PÃ… squawka finner man mye interessant statistikk

http://championship.squawka.com/leeds-united-vs-middlesbrough/16-08-2014/football-league-championship/matches

PÃ… 'passing' ligger Rudy på 65%, Murphy på 66% og Bianchi på 68% - ganske jevnt mao :)
(Tonge etter at han kom inn oppnådde 69% :) )
Ikke så ille som jeg trodde da:-)
Borge

Josch

Andre ting som var bra:
-Boro forsøkte gang på gang å kontre og klarte det delvis noen ganger. Leeds var bra med hjemover alle ganger. forsvaret har fart.
-Duellspillet var bra
-Silvestri (keeper) var god i feltet + utspill + som sweeper. Hadde ingen kjemperedninger. sjanseløs på det annulerte målet. God og trygg. God rekkevidde.

Savner:
-minst en langskytter
-flere skudd på mål

Spørsmålstegn:
-hva skjer når vi ligger under hjemme eller motstander er ultra defensiv? Har vi nøkkelen? I går bølget kampen og det var mer åpent. Boro bidro til en god / åpen kamp (kredit til dem)

GeirO

[Austin - noen som vet hvor stor andel av passningene han traff på når vi skulle fremover? Intrykket mitt er at en alt for stor del havnet hos motstanderne
PÃ… squawka finner man mye interessant statistikk

http://championship.squawka.com/leeds-united-vs-middlesbrough/16-08-2014/football-league-championship/matches

PÃ… 'passing' ligger Rudy på 65%, Murphy på 66% og Bianchi på 68% - ganske jevnt mao :)
(Tonge etter at han kom inn oppnådde 69% :) )

Mer statistikk :)

https://www.bsports.com/statsinsights/football/sharp-name-sharp-nature-billy-blunts-boro-leeds#.U_CaghIcSM8





Pasningsprosent er vel ganske idiotisk. En safe, lite kreativ spiller kan fort få 75 %, mens en kreativ spiller som ofte prøver på den geniale pasningen som gir mål får sikkert bare 65 %. Er det noen som bryr seg  om slike prosenter?
MOT

sportcarl1

[Austin - noen som vet hvor stor andel av passningene han traff på når vi skulle fremover? Intrykket mitt er at en alt for stor del havnet hos motstanderne
PÃ… squawka finner man mye interessant statistikk

http://championship.squawka.com/leeds-united-vs-middlesbrough/16-08-2014/football-league-championship/matches

PÃ… 'passing' ligger Rudy på 65%, Murphy på 66% og Bianchi på 68% - ganske jevnt mao :)
(Tonge etter at han kom inn oppnådde 69% :) )

Mer statistikk :)

https://www.bsports.com/statsinsights/football/sharp-name-sharp-nature-billy-blunts-boro-leeds#.U_CaghIcSM8





Pasningsprosent er vel ganske idiotisk. En safe, lite kreativ spiller kan fort få 75 %, mens en kreativ spiller som ofte prøver på den geniale pasningen som gir mål får sikkert bare 65 %. Er det noen som bryr seg  om slike prosenter?
säger mig inte så mycket heller,en spelare kan i en match ha 10 passningar och 7 rätt, han får ju bättre snitt än den andre spelaren som har 100 passningar och 65 av dem i rätt adress, antall vunna bollar  per match säger mig mer hur spelaren går in i dueller
 

sportcarl1

nu är det bara att sikta in sig på nästa match som är Brighton hemma  nu på tisdag, skall vi sikta på playoff så är det bara vinst som gäller,
 

Frode

[Austin - noen som vet hvor stor andel av passningene han traff på når vi skulle fremover? Intrykket mitt er at en alt for stor del havnet hos motstanderne
PÃ… squawka finner man mye interessant statistikk

http://championship.squawka.com/leeds-united-vs-middlesbrough/16-08-2014/football-league-championship/matches

PÃ… 'passing' ligger Rudy på 65%, Murphy på 66% og Bianchi på 68% - ganske jevnt mao :)
(Tonge etter at han kom inn oppnådde 69% :) )

Mer statistikk :)

https://www.bsports.com/statsinsights/football/sharp-name-sharp-nature-billy-blunts-boro-leeds#.U_CaghIcSM8





Pasningsprosent er vel ganske idiotisk. En safe, lite kreativ spiller kan fort få 75 %, mens en kreativ spiller som ofte prøver på den geniale pasningen som gir mål får sikkert bare 65 %. Er det noen som bryr seg  om slike prosenter?

Pasningsprosent sier lite. Frankrikes Sahko toppet vel den statistikken under VM, men slo KUN safe fem-meterspasningeer.
 

Furu

[Austin - noen som vet hvor stor andel av passningene han traff på når vi skulle fremover? Intrykket mitt er at en alt for stor del havnet hos motstanderne
PÃ… squawka finner man mye interessant statistikk

http://championship.squawka.com/leeds-united-vs-middlesbrough/16-08-2014/football-league-championship/matches

PÃ… 'passing' ligger Rudy på 65%, Murphy på 66% og Bianchi på 68% - ganske jevnt mao :)
(Tonge etter at han kom inn oppnådde 69% :) )

Mer statistikk :)

https://www.bsports.com/statsinsights/football/sharp-name-sharp-nature-billy-blunts-boro-leeds#.U_CaghIcSM8





Pasningsprosent er vel ganske idiotisk. En safe, lite kreativ spiller kan fort få 75 %, mens en kreativ spiller som ofte prøver på den geniale pasningen som gir mål får sikkert bare 65 %. Er det noen som bryr seg  om slike prosenter?

Pasningsprosent sier lite. Frankrikes Sahko toppet vel den statistikken under VM, men slo KUN safe fem-meterspasningeer.


Statistikken sier vel heller ikke noe om det er pasninger fremover på banen eller bare enkle støttepasninger bakover.

eros






Synes Pearce virker noe håpløs når motstander presser høyt - poler bare ballen fra seg uten noen særlig konstruktiv tanke bak.
Warnock  tror jeg kan bli vårt svake punkt i bakre ledd
Austin - noen som vet hvor stor andel av passningene han traff på når vi skulle fremover? Intrykket mitt er at en alt for stor del havnet hos motstanderne
Byram - Synes han fremstod bedre enn inntrykket du har - men mye å gå på

Det blir spennende hvis det enda kommer inn litt nytt

Så du kampen på tv?

I så fall gikk du nok glipp av den defensive jobbingen til Austin når kamera ikke var på han. Flere tusen sammen med meg på west stand reiste seg og klappet han av banen. En dårlig start på kampen ja, men gode 50-60 min etter det.  Flere av pasningene hans ble brutt pga passivitet hos mottaker. Fikk strekk og er vel tvilsom til neste kamp.

Warnock vårt svake ledd? Han var høyt og lavt bak der og reddet skinnet vårt mer enn den ene gangen han blokkerte skudd på åpen goal... Det han mangler på hurtighet tar han igjen på rutine og taklingsstyrke. Han gikk også på flere raid og var meget spillbar flere ganger uten at balfordeler klarte å se/gi ham ballen.

Byram, min øyesten i laget skuffet dessverre med elendig pasningskvalitet i kritiske øyeblikk, men han må få tillit og tid til å komme tilbake til rett nivå og rutine til å holde hodet kaldt når det trengs.

At Pearce poler baller er ikke noe nytt, men Cooper kommer nok til å få ansvaret for distribusjonen fra bakre ledd ganske snart tror jeg

Bianchi spiller seg opp i løpet av kampen og blir bra.

Silvestri helt topp.

Billy jobber bedre for laget enn Ross OG skårer.... :-)

Doukara så ut til å mangle tempo når de lange ballene kom, men er en sterk duellspiller og flink til å beholde ballen i laget

Ajose hadde noen fine raid i første omgang men fikk ikke til så mye i 2. Omg bommet også på sjansen sin...

Bjorn

Helt enig at det annulerte målet var skandaløst. Kanskje debatantene som mener det var scoring har sett litt for mye på tippeligaen?!

Når det gjelder kampen var det greit nok. Vet at Boro er veldig gode så det var ikke overraskende at det ble en tett og vanskelig kamp. Resultatet er fantastisk når det blir som det blir. Herlig å få igang Sharp allerede nå.

Til sist vil jeg nevne Poleon. Makan til lat drittspiller skal man lete lenge etter. Håper det var det siste jeg så av han i Leeds trøya. Helsikas type. Han kan dra dit peppern gror. Har aldri vært så sinna på en Leeds spiller før som jeg var når Leeds leder 1-0 og man ser at Poleon som nettopp er kommet inn daffe rundt der på banen. Han kan dra til h...... for min del!!! Reis og ryk Poleon!!!!

Wow! Justere medisinmengden litt kanskje?


Ikke vant med så stygge herskesteknikker fra deg Bjørn. Det var helt seriøst. Makan til latsabb. Har sett det før, men når man leder 1-0 så trenger man ikke spare på kruttet-
Jeg må be om unnskyldning Anders. Tråkket nok over streken i dette tilfellet.  Må si jeg var høyt oppe etter seieren igår og hadde ikke forventet slik kritikk av egne spillere. En ting er å kalle en egen spiller lat selv etter bare et kvarter på banen. Men å kalle han en drittspiller er noe annet.  Skjønner det hvis vi sliter med rekrutteringen til supporterklubben om man må lese slike karakteristikker av sine egne spillere. Forstår det er mange meninger her på forumet og vi blir aldri enige, som kanskje er bra. Men kan jeg få be om noe moderasjon?
« Siste redigering: August 17, 2014, 21:42:44 av Bjorn »
Marching On! 4276

sportcarl1

Helt enig at det annulerte målet var skandaløst. Kanskje debatantene som mener det var scoring har sett litt for mye på tippeligaen?!

Når det gjelder kampen var det greit nok. Vet at Boro er veldig gode så det var ikke overraskende at det ble en tett og vanskelig kamp. Resultatet er fantastisk når det blir som det blir. Herlig å få igang Sharp allerede nå.

Til sist vil jeg nevne Poleon. Makan til lat drittspiller skal man lete lenge etter. Håper det var det siste jeg så av han i Leeds trøya. Helsikas type. Han kan dra dit peppern gror. Har aldri vært så sinna på en Leeds spiller før som jeg var når Leeds leder 1-0 og man ser at Poleon som nettopp er kommet inn daffe rundt der på banen. Han kan dra til h...... for min del!!! Reis og ryk Poleon!!!!

Wow! Justere medisinmengden litt kanskje?


Ikke vant med så stygge herskesteknikker fra deg Bjørn. Det var helt seriøst. Makan til latsabb. Har sett det før, men når man leder 1-0 så trenger man ikke spare på kruttet-
Jeg må be om unnskyldning Anders. Tråkket nok over streken i dette tilfellet.  Må si jeg var høyt oppe etter seieren igår og hadde ikke forventet slik kritikk av egne spillere. En ting er å kalle en egen spiller lat selv etter bare et kvarter på banen. Men å kalle han en drittspiller er noe annet.  Skjønner det hvis vi sliter med rekrutteringen til supporterklubben om man må lese slike karakteristikker av sine egne spillere. Skjønner det er mange meninger her på forumet og vi blir aldri enige, som kanskje er bra. M en kan jeg få be om noe moderasjon?
känns som detta är en storm i en vattenglas, inget jag ens reflekterade under matchen, vämntar spännt på att hela matchen skall läggas ut på LUTV så man kan kolla de sista 30 minutrarna om igen och se om poleon är så sjukt mycket latarare än övriga inhoppare, nu har de bara lagt ut ett kort sammandrag, för mig är detta ingen stor grej och behöver kanske inte dras i långbänk, och om poleon spelar mer i leeds eller går till en annan klubb så  Ã¶nskar jag honom all lycka
 

Promotion 2010

Helt enig at det annulerte målet var skandaløst. Kanskje debatantene som mener det var scoring har sett litt for mye på tippeligaen?!

Når det gjelder kampen var det greit nok. Vet at Boro er veldig gode så det var ikke overraskende at det ble en tett og vanskelig kamp. Resultatet er fantastisk når det blir som det blir. Herlig å få igang Sharp allerede nå.

Til sist vil jeg nevne Poleon. Makan til lat drittspiller skal man lete lenge etter. Håper det var det siste jeg så av han i Leeds trøya. Helsikas type. Han kan dra dit peppern gror. Har aldri vært så sinna på en Leeds spiller før som jeg var når Leeds leder 1-0 og man ser at Poleon som nettopp er kommet inn daffe rundt der på banen. Han kan dra til h...... for min del!!! Reis og ryk Poleon!!!!

Wow! Justere medisinmengden litt kanskje?


Ikke vant med så stygge herskesteknikker fra deg Bjørn. Det var helt seriøst. Makan til latsabb. Har sett det før, men når man leder 1-0 så trenger man ikke spare på kruttet-
Jeg må be om unnskyldning Anders. Tråkket nok over streken i dette tilfellet.  Må si jeg var høyt oppe etter seieren igår og hadde ikke forventet slik kritikk av egne spillere. En ting er å kalle en egen spiller lat selv etter bare et kvarter på banen. Men å kalle han en drittspiller er noe annet.  Skjønner det hvis vi sliter med rekrutteringen til supporterklubben om man må lese slike karakteristikker av sine egne spillere. Skjønner det er mange meninger her på forumet og vi blir aldri enige, som kanskje er bra. M en kan jeg få be om noe moderasjon?
känns som detta är en storm i en vattenglas, inget jag ens reflekterade under matchen, vämntar spännt på att hela matchen skall läggas ut på LUTV så man kan kolla de sista 30 minutrarna om igen och se om poleon är så sjukt mycket latarare än övriga inhoppare, nu har de bara lagt ut ett kort sammandrag, för mig är detta ingen stor grej och behöver kanske inte dras i långbänk, och om poleon spelar mer i leeds eller går till en annan klubb så  Ã¶nskar jag honom all lycka

I tråden Mål fra kampene ligger hele kampen fra Sky ute.  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Kampen igår var litt hummer og kanari synes jeg: vi startet friskt for så å være fullstendig talentløse i 20 minutter hvor Boro eide kampen. sakte men sikkert kom vi inn i kampen igjen, mye takket være Boros annullerte scoring. Har vel en følelse av at vi ikke hadde kommet inn i kampen igjen hvis soringen hadde blitt godkjent.....
Mye positivt, for all del og Hockadays kampplan så ut til å fungere. Ikke enig i Poleons innhopp, ville hatt Smith istedenfor. Ajose synes jeg er spennende, men etter min mening er det for tidlig å starte kampene for hans del-virker uferdig, men talentfull.
Det som skuffet meg mest var 2 ting:
1. Vi savner en sjef på midtbanen, en som tackler, treffer med pasningene og som alle har griserespekt for. En type ala Strachan eller Dacourt :) Igår synes jeg kreativiteten på midtbanen var noe beskjeden, og ofte turde ikke spillerne å utfordre. pasningene til Austin igår er vel et eget kapittel.....Murphy liker jeg godt, men han virker veldig ustabil-kan gjøre geniale pasninger for så å være juniorspiller 3 minutter senere...
2. Fart på ball langs bakken! Vi skal visstnok tilstrebe å spille langs bakken- da mener jeg at pasningsspillet må være hurtigere og bedre!I går var det balltrilling i sakte tempo til tider, og ofte ble det slått feilpasninger...Håper dette bedrer seg. Det blir spennende å se hvordan det blir mot Brighton....vi var "crap" som bortelag forrige sesong :(
Synes samlet sett at dette ser lovende ut- vi har kvalitet i laget-langt bedre enn ifjor..
Enig i de to manglene du påpeker. Kan ikke si at det skuffet meg, for jeg visste det fra før.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sharp..........one-nil.  :D

http://bit.ly/1tkxQNj

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973