Skrevet av Emne: Kamp, Capital One Cup, 2.runde: vs Bradford C @ Valley Parade, onsdag 27/8-2014  (Lest 51714 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Laget og Hock dømt nord og ned blant ekspertisen på forumet, då vinner vi nok lett i kveld  ;)
COME ON LEEDS !!

Xern

Laget og Hock dømt nord og ned blant ekspertisen på forumet, då vinner vi nok lett i kveld  ;)
Jeg tror fortsatt vi vinner, men ville gjerne sett at ungdommen fikk sjangsen og at vi slapp å se WOTTOON på HØYREBACK  ??? ???
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

ØBS

Laget og Hock dømt nord og ned blant ekspertisen på forumet, då vinner vi nok lett i kveld  ;)

Hvilken ekspertise...? ;D
LUSCOS-hilsen
ØBS

GeirO

Subs: Silvestri, C Taylor, Cook, Poleon, Antenucci, Ajose, Benedicic

Hvorfor ingen Berardi???

auren

Alle de spennende er plassert på benken. Vi kan like godt få et stillbilde av dem.... :) :)
MOT

GeirO

Her peker alt mot tap:
- nabooppgjør
- midtukekamp
- vi er et elendig cuplag
- Bradford er et bra cuplag
- vi sliter forferdelig for tiden
- bortekamp
- vi har mange skader og suspensjoner


Bare må bli tap........eller?
Dårlig cuplag? Vi gafla over både Scumchester og Everton.. Og rematch mot Tottenham! :)

är ju några år sedan, nu har man mest Rochdale på näthinnan, historiskt bottennapp
Slått de siste år: Tottenham, Everton, Soton, ManU

Joda, vi har slått gode lag, men vi kommer aldri LANGT i cupen, noe som ofte kjennetegner gode cuplag....
MOT

B-m

Sv:
« Svar #65 på: August 27, 2014, 20:39:01 »
Trist egentlig. Hadde gledet meg til å se kampen på tv, helt til lagoppstilling kom. Jaja, håper jeg tar feil!

Hehe sitter med samme feelingen. Hadde ingen forventninger, men gledet meg til å se noen nye ansikt eller unggutter - men istedet ble det Norris.

Men, MOT, jeg gir laget en sjanse! Norris for MOTM!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Forever Whites

Blir jo lettere deprimert av å lese på disse sidene om dagen.  Kanskje man må vurdere å døpe "supporterklubben" om til Leeds United Surpompers Club Of Scandinavia?  ;)

MOT
Medlem 94237

Torpe-do

Jobbet som en galning for å rekke kick-off, men kjente da jeg så startelleveren at jeg kanskje heller burde gjort litt grundigere arbeid i stedet...


Jaja - TV-sendt kamp læll! :-)

Torpe-do

Blir jo lettere deprimert av å lese på disse sidene om dagen.  Kanskje man må vurdere å døpe "supporterklubben" om til Leeds United Surpompers Club Of Scandinavia?  ;)

MOT

Høhøhø  :D

B-m

Noe sier meg at den eneste oppturen ikveld blir at vignett-musikken tel FL ble spilt to ganger ?
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

ØBS

LUSCOS-hilsen
ØBS

Eriksen55

Ny 4-1-3-2 formasjon eller den vante feilen på grafikken?

ziganda

Ser ut til at vi skal øve på pasningsspillet. Not!  ::)

GeirO

Leeds orker aldri å bruke de nye bortedraktene.
MOT

Hallgeir *

Ikke overraskende har kampen stor interesse hos naboen på sidesporet. Ser ganske full ut - 20.000 ++
Super Leeds since 1968

Sølvreven

Ser ut som at Smith er på hugget i dag. Han kommer nok til å putte  et mål eller to.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

ØBS

Det første kvarteret har ikke akkurat skremt noen, bortsett fra kanskje oss selv...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Joe Jordan

Det første kvarteret har ikke akkurat skremt noen, bortsett fra kanskje oss selv...

Ikke Bradford heller. Bortsett fra det siste frisparket der.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Eriksen55

Det første kvarteret har ikke akkurat skremt noen, bortsett fra kanskje oss selv...

...tror han Murphy klippet ned også ble skremt! Utover det ytterst få!

Kickthemdown

Norris, Tonge og Murphy på midtbanen og visse personer her inne på forumet mener at vi har nok sentrale midtbanemenn. Grusomt, grusomt, gruuuuusomt dårlig.

Her må det handles !!

ØBS

Er det noen flere som sitter med en uggen følelse av at vi sitter igjen med fler spørsmål enn svar etter dagens kamp...?
LUSCOS-hilsen
ØBS

Joe Jordan

Ooh, rart ikke skjorta til Sharp revnet der, ble jo dradd rett i bakken. Syns det fungerer ganske bra med Smith som tilrettelegger for Billy.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Eriksen55

Bianchi tror jeg har mye fotball i seg.. Trua på han :)

ØBS

Bianchi tror jeg har mye fotball i seg.. Trua på han :)

På tide å få det ut nå, da...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Fripp

  • Gjest
Bianchi tror jeg har mye fotball i seg.. Trua på han :)

Enig. Eneste som "ser" ut som en fotballspiller på midten.

Eriksen55

Bianchi tror jeg har mye fotball i seg.. Trua på han :)

På tide å få det ut nå, da...

Leste et par steder etter Watford kampen at han fikk rafting på både 6 og 7... Vanskelig å spille alene på midten  :)

ziganda

Smart  ::)

Sleivind

Det er så forbanna hjernedødt av Murphy. Helt ufattelig. Fullstendig meningsløst. Blir helt matt...

Joe Jordan

Idiot...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Eriksen55

Nå begynner Murphy og irritere meg..........

Når sant skal sies, Norris ser bedre ut en Austin...selv om Bradford skal være dårligere da!