KAMP: vs Brentford @ Griffin Park, lørdag 27/9 2014, kl 16.00

Started by Promotion 2010, September 22, 2014, 22:32:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sølvreven

Quote from: Fripp on September 27, 2014, 17:37:25
Quote from: Sølvreven on September 27, 2014, 17:36:37
Klarer vi uavgjort så er vi bare fem poeng bak førsteplassen. Der er bra tett i denne divisjonen. Viktig å ikke miste kontakten med toppen.

Vinner vi er vi nærmere ;D
Såså, keep your pants on. Et mål av gangen !

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Jostein.

Leeds Carajo!

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

baste

SirOlsen

Vi blir fullstendig overkjørt!!.. >:-(

Flott!... 2-0... helvete!
-SirOlsen-

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Trulsaren

Silvestri må vel være en av de bedre signeringene gjort på mange, mange år? (så langt hvert fall...)
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Blank_File

Jeg er lei av å komme ned på bakken igjen nå om jeg skal være ærlig.

Sølvreven

SirOlsen

-SirOlsen-

Trulsaren

Fulham har faktisk snudd 0-1 til 2-1 på bortebane mot Birmingham..
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

Jostein.

Leeds Carajo!

baste

DenHviteYeboah

Furu

ziganda

Lå vel litt i kortene det her dessverre. We all love Leeds!

Sølvreven

Hvorfor i helvete måtte vi skifte manager etter 3 seire og en uavgjort og stigende formkurve? Den nye manageren burde fått to tre kamper på tribunen og sett på hva Redders gjorde før han fikk overta  >:(

Lucas the Kop Cat

Quote from: Jostein. on September 27, 2014, 17:41:15
Latterlig laginnsats idag, utenom Silvestri selvsagt
Er det en kamp alle spillerne på banen hadde behov for å vise innsats i, burde det være første kamp med ny manager for å vise seg frem.

Bjorn

Og brått var supporterne tilbake på jorda.  ::)
Kom igjen  Leeds!! Dette snur vi!
Marching On! 4276

Lucas the Kop Cat

Asbjørn

Quote from: Lucas the Kop Cat on September 27, 2014, 17:44:45
Og mål mot av McCormack! Føles som litt ironisk.
Det har jo blitt skrevet siden juli, McCormack ville komme til å score mot oss!   ::) ::) ::)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sølvreven

Dette skjer hvert år. Vi har noen gode kamper og får heng på toppen, og så kommer den kampen der du virkelig må vinne for å komme helt opp der. Da taper vi... Hver jævla gang. Det tar virkelig på humøret  >:(

SirOlsen

Quote from: Sølvreven on September 27, 2014, 17:42:44
Hvorfor i helvete måtte vi skifte manager etter 3 seire og en uavgjort og stigende formkurve? Den nye manageren burde fått to tre kamper på tribunen og sett på hva Redders gjorde før han fikk overta  >:(
Enig! Men personlig skulle jeg ønsket å la Redfarn få prøve seg i managerstolen! Han har ved to ganger nå vist stor fotballfaglig kunnskap med vårt mannskap.. så får de inn en ny fjott som roter det til med en gang... akk, jeg er så fordundrade lei av det pesset der! :(
-SirOlsen-

Furu

normanbites

Ting tar tid! !! Forrige kamp var tidvis strålende  : så vi må nok vente til desember før vi kan felle en dom over dette laget! !!

baste

Mindre fornøyd, trudde vi var mer stabil enn dette ??
Satser på ny og bedre kamp neste gang

MOT

SirOlsen

Quote from: Rudi G. on September 27, 2014, 17:47:26

Og hva hjelper det at du står der og fjoller deg, Cellino?!... Du hadde da dette på gli før du endret i lederstolen sist uke, din skalle!  >:( >:( >:( >:(
-SirOlsen-

Lucas the Kop Cat

Quote from: SirOlsen on September 27, 2014, 17:46:38
Quote from: Sølvreven on September 27, 2014, 17:42:44
Enig! Men personlig skulle jeg ønsket å la Redfarn få prøve seg i managerstolen! Han har ved to ganger nå vist stor fotballfaglig kunnskap med vårt mannskap.. så får de inn en ny fjott som roter det til med en gang... akk, jeg er så fordundrade lei av det pesset der! :(
Dårlig innsats på banen er det vel mest spillerne som må ta ansvar for. Litt voldsomt med store rop mot ny sjef etter en kamp. Laguttaket var det vel ingen som protesterte særlig mot før kampen.