Skrevet av Emne: Kamp: vs Cardiff City @ Cardiff City Stadium, lørdag 1/11 2014, kl 16.00 på TV2  (Lest 38511 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TallyHo

Nei, nå stikke eg på fest. Det blir ihvertfall morro. Bye bye.

Sitte å surmule i ett hjørne med en bajer!!

Nettopp våknet.....hue er ok.....tapte kampen, men vant festen !
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2641
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Skadesituasjonen:

Latest injury news - Adryan and Sharp could return


Leeds United boss Neil Redfearn says Adryan and Billy Sharp could return to the squad for the clash with Charlton Athletic in midweek but Rodolph Austin looks set to remain on the sidelines.

All three missed the trip to Cardiff City on Saturday as Leeds went down to a 3-1 defeat.

Austin and Sharp were missing their second game in a row whilst Adryan missed his first game after playing in the last three for Leeds.

Speaking to LUTV, Redfearn said, "Adryan has a slight groin strain so he was not available. We will have a look at him on Sunday and he could be back for Tuesday.

"Austin is likely to be after the international break, which is a blow. Sharp has got a chance and we will monitor him in training."

Leeds will definitely be without Jason Pearce for the clash with Charlton. The Leeds captain picked up his fifth yellow card of the season at Cardiff and he will now serve a one-match suspension.

Lewis Walters and Aidy White remain long-term absentees having picked up injuries during pre-season.


Read more: http://www.leeds.vitalfootball.co.uk/article.asp?a=375535#ixzz3Hu9QMPlK
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Per-Stian

På 1-2 trudde eg faktisk nokre augeblink at vi kunne stjele med oss eitt poeng, men nok ein horribel forsvarsfeil øydela alt håp. Det vart ein heilt annan "sprut" i laget då Dawson kom inn. Plutseleg byrja fleire, særskild Mowatt å setje fart framover. Det mangla tidlegare i kampen, som var prega av mykje upresise tversoverpasningar og tullete "småfinesser".

Fleire kjelder har fortald oss at treningane under Milanic var slappe, noko vi såg tydelege prov på i går. Den normalt eksplosive Doukara er ikkje til å kjenne att, Cook verka også tam og slurvete. Bianchi kan langt betre han også!

Redders må få opp temperatur og tempo på treningane, gårsdagens slappe gjeng tuslar mot nedrykk! Krigaren Austin må tilbake som anker, eventuelt må Bellusci flyttast opp eit hakk.

På topp skrik laget etter fart. Kva med å prøve Montenegro snart? Morison passar dårleg med resten av laget og bør ha gjort sitt i klubben.

Håpar på følgjande startellevar:

Silvestri
Berardi - Cooper - Bellusci - Warnock
Dawson - Austin - Bianchi - Mowatt
Doukara/Montenegro - Antenucci

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973