Skrevet av Emne: Sunderland borte i FA-cupens tredje runde  (Lest 4049 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

flynn

Sunderland borte i FA-cupens tredje runde
« på: Desember 08, 2014, 20:22:54 »
Trekning nå...

Leedsgutt

Sv: Sunderland borte i FA-cupens tredje runde
« Svar #1 på: Desember 08, 2014, 20:31:08 »
"Stephen Warnock ‏@StephenWarnock3  5m5 minutes ago
Sunderland away...a repeat of the 1973 final which didn't go Leeds' way. Let's hope for an upset the other way this time! #bbcfacup "

Leedsgutt

Sv: Sunderland borte i FA-cupens tredje runde
« Svar #2 på: Desember 08, 2014, 20:32:00 »
Noen som vet om at Leeds SKAL ha hjemmekamp neste runde hvis vi vinner mot Sunderland ?

Jeg vet det skal være trekning da også, men kan vi få borte da å ?

Tom S

Sv: Sunderland borte i FA-cupens tredje runde
« Svar #3 på: Desember 08, 2014, 20:32:39 »
Noen som vet om at Leeds SKAL ha hjemmekamp neste runde hvis vi vinner mot Sunderland ?

Jeg vet det skal være trekning da også, men kan vi få borte da å ?

Ja, det kan vi.
COME ON LEEDS !!

Frode

Sv: Sunderland borte i FA-cupens tredje runde
« Svar #4 på: Desember 08, 2014, 20:34:40 »
Uflaks. Bortekamp mot et kjedelig lag vi mest sannsynlig taper for.
 

Tom S

Sv: Sunderland borte i FA-cupens tredje runde
« Svar #5 på: Desember 08, 2014, 20:36:27 »
Uflaks. Bortekamp mot et kjedelig lag vi mest sannsynlig taper for.

Like greit, tenker vi har meir enn nok med ligaspel denne sesongen...
COME ON LEEDS !!

Frode

Sv: Sunderland borte i FA-cupens tredje runde
« Svar #6 på: Desember 08, 2014, 20:39:14 »
Uflaks. Bortekamp mot et kjedelig lag vi mest sannsynlig taper for.

Like greit, tenker vi har meir enn nok med ligaspel denne sesongen...

Hadde håpet på flaks-trekning hele veien til kvarten :) Var det ikke et lag på nivå 2 eller 3 som gikk så langt for noen år siden, og som hadde griseflaks med trekningen i hver runde?
 

Hallgeir *

Sv: Sunderland borte i FA-cupens tredje runde
« Svar #7 på: Desember 08, 2014, 20:39:46 »
Uflaks. Bortekamp mot et kjedelig lag vi mest sannsynlig taper for.

Plagsomt mye flaks har vi vel ikke hatt på en stund......
Super Leeds since 1968

flynn

Sv: Sunderland borte i FA-cupens tredje runde
« Svar #8 på: Desember 08, 2014, 20:53:25 »
Pøh. Sunderland vil på denne tida være 100% fokusert på bunnstriden i PL. De hviler ett par spillere, og Poyet ender opp med sparken etter å ha tapt 1-3 mot SuperLeeds. Revansjere er et faktum, 41,5 år etter tapet på Wembley!

Sydhagen

Sv: Sunderland borte i FA-cupens tredje runde
« Svar #9 på: Desember 08, 2014, 21:02:23 »

Uflaks. Bortekamp mot et kjedelig lag vi mest sannsynlig taper for.

Like greit, tenker vi har meir enn nok med ligaspel denne sesongen...

Hadde håpet på flaks-trekning hele veien til kvarten :) Var det ikke et lag på nivå 2 eller 3 som gikk så langt for noen år siden, og som hadde griseflaks med trekningen i hver runde?
Bradford
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Sv: Sunderland borte i FA-cupens tredje runde
« Svar #10 på: Desember 08, 2014, 21:48:44 »
Pøh. Sunderland vil på denne tida være 100% fokusert på bunnstriden i PL. De hviler ett par spillere, og Poyet ender opp med sparken etter å ha tapt 1-3 mot SuperLeeds. Revansjere er et faktum, 41,5 år etter tapet på Wembley!

Ikke helt utenkelig at også vi vil være opptatt av bunnstrid på samme tidspunkt......

Men det kan vel ikke gå så galt.. ?
Super Leeds since 1968

Derrick

Sv: Sunderland borte i FA-cupens tredje runde
« Svar #11 på: Desember 08, 2014, 22:44:45 »
Seier 3-0. Mirco Antenucci scorer to mål også fikser selvmålfantomet Santiago Vergini et lekkert mål i feil ende sett med Mackems-øyne.

Josch

Sv: Sunderland borte i FA-cupens tredje runde
« Svar #12 på: Desember 08, 2014, 22:59:06 »
Dette bør være over og ut for Leeds, hvis vi skal dømme ut fra borteformen. Sunderland er bedre og  Poyet er en taktiker og kommer til å ro dette i land. :(  Cellino bør forresten ta en prat med Poyet for en mulig overgang til Leeds etter kampen. Helt siden  høsten 2007 har jeg ønsket meg uruguayaneren tilbake.  Dennis Wise sitt Leeds  ble aldri det samme etter at Poyet forsvant, pga den defensive delen.

Han er faktisk EN av de som kunne passet til Leeds' spillere , og spillerstil, akkurat nå. Men han er vel en FOR sterk personlighet for Cellino. Cellino liker bedre små pudler!!

GeirO

Sv: Sunderland borte i FA-cupens tredje runde
« Svar #13 på: Desember 08, 2014, 23:07:33 »
Gjensyn med Connor Wickham....
MOT

Leedsfan

Sv: Sunderland borte i FA-cupens tredje runde
« Svar #14 på: Desember 08, 2014, 23:42:09 »
Dette bør være over og ut for Leeds, hvis vi skal dømme ut fra borteformen. Sunderland er bedre og  Poyet er en taktiker og kommer til å ro dette i land. :(  Cellino bør forresten ta en prat med Poyet for en mulig overgang til Leeds etter kampen. Helt siden  høsten 2007 har jeg ønsket meg uruguayaneren tilbake.  Dennis Wise sitt Leeds  ble aldri det samme etter at Poyet forsvant, pga den defensive delen.

Han er faktisk EN av de som kunne passet til Leeds' spillere , og spillerstil, akkurat nå. Men han er vel en FOR sterk personlighet for Cellino. Cellino liker bedre små pudler!!

Jeg får meldinger fra en kompis som er Sunderland-fan med "Poyet OUT" annenhver uke, tror ikke de er helt fornøyd med han. Jeg prøver å si til han at han gjør det beste han kan med det lille han har, men det holder ikke for SAFC-fansen.

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.