Skrevet av Emne: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp  (Lest 39533 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ziganda

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #240 på: Desember 30, 2014, 23:10:05 »
BBC Radio 5 live's Robbie Savage at the Ipro Stadium
"This Leeds team look hopeless, it will be a struggle to stay up. They haven't got a leader. I have seen great Leeds teams playing with energy and passion but they have been very poor tonight."

Annesj

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #241 på: Desember 30, 2014, 23:20:38 »
Trukke det hjelper veldig med å presisere for spillerne hvor bedritne å skammelige de er gitt. Håpløs pedagogikk!!! De prøver nok. Det som er galt må rettes opp i å det er redfearns jobb. Ikke å trøkke spillerne ned under seg.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Rudi G.

  • Gjest
Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #242 på: Desember 30, 2014, 23:22:31 »
Skrekk og gru...dette klarer aldri Redfearn å rette på!

Ardbeg

  • Gjest
Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #243 på: Desember 30, 2014, 23:23:15 »
Slutt. 2-0. Synes vi klarte oss godkjent frem til 1-0. Og da Derby scoret 2-0 etter 30 sekunder i andre omgang gikk luften totalt ut av oss, og det virket ikke som vi var interesserte i å komme tilbake. Totalt blottet for selvtillit. Total feil formasjon. Ingen hurtighet i laget. Ingen vinger til å utfordre. Cellino er nok for sta til å innse at diamant-formasjonen ikke fungerer. Hmpfr!!!

auren

1. omgang: godkjent minus.

2. omgang: katastrofalt dårlig.

Klarer vi å samle oss nå, eller fortsetter nedturen? Det har gått bratt nedover en stund nå.

Dere er ikke mye bortskjemt ihvertfall når dere klarer å godkjenne noe av denne dritten  >:(
Patetisk, flaut og skammelig ville jeg sagt til gutta i garderoben, når det gjelder selvtilliten til spillerne så hadde ikke disse ordene betydd en dritt likevel.

Skal stumpene reddes på noen måte så må det inn spillere av kaliber som Smith- Strachan- Speed- Batty- Radebe. Kewell- Viduka og en manager som O'Leary. Jeg ser bare ikke noe lys i en endeløs lang tunnel for dette laget dessverre.


Du ønsker inn spillere som med stor sansynlighet vil koste minimum  Â£50 mill.
Det jeg lurer på er hvordan du tror det kan foregå sålenge Leeds har et transfer embargo frem til sommeren......

Sterland

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #244 på: Desember 30, 2014, 23:24:45 »
Enig med Kato. Ingen, ingen av våre italiernene er gode nok. Og hvorfor blir alle "gode" spillere middelmådige i Leeds? Og alle ser at vi har èn fotballspiller i laget og han er på benken. Jeg skriker blod:(

Ikke enig i det. Både Belluschi og Antenucchi er gode nok. Mangel på service gjør at Antenucchi ikke er på tosifret antall goaler så langt. Problemet ligger etter min mening  i midtbanen og spillesystemet. Cook på 17 skal ikke være en bærebjelke i laget. Han er god, men for lett til å styre CC matcher. Når en i tillegg supplerer med lille lette Mowatt blir midtbanen for tynn. Vi trenger power, fart og kreativitet i midtbaneleddet. Kutt ut diamanten og bruk rendyrkede vinger, dette vil gi service til Antenucchi og jeg er overbevist om at han har på 20+  ved sesongslutt. Forøvrig utrolig trist å se hvordan dommerne deler ut kort i hytt og pine for mindre forseelser,mens filming (ref ved mål 2 og en straffesituasjon i 1. omgang) får passere:( Engelsk fotball er ikke som det var:(

Håvard

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #245 på: Desember 30, 2014, 23:33:45 »
Enkelt.
Vi har ingen sentral-linje som er god nok til å bygge videre på..
 Det er vel hovedproblemet. Vi kan ha mange i stallen. men ingen pr nå som er gode nok som kan bekle en rolle i en  sentrallinje..

testo

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #246 på: Desember 30, 2014, 23:39:00 »
Slutt. 2-0. Synes vi klarte oss godkjent frem til 1-0. Og da Derby scoret 2-0 etter 30 sekunder i andre omgang gikk luften totalt ut av oss, og det virket ikke som vi var interesserte i å komme tilbake. Totalt blottet for selvtillit. Total feil formasjon. Ingen hurtighet i laget. Ingen vinger til å utfordre. Cellino er nok for sta til å innse at diamant-formasjonen ikke fungerer. Hmpfr!!!

auren

1. omgang: godkjent minus.

2. omgang: katastrofalt dårlig.

Klarer vi å samle oss nå, eller fortsetter nedturen? Det har gått bratt nedover en stund nå.

Dere er ikke mye bortskjemt ihvertfall når dere klarer å godkjenne noe av denne dritten  >:(
Patetisk, flaut og skammelig ville jeg sagt til gutta i garderoben, når det gjelder selvtilliten til spillerne så hadde ikke disse ordene betydd en dritt likevel.

Skal stumpene reddes på noen måte så må det inn spillere av kaliber som Smith- Strachan- Speed- Batty- Radebe. Kewell- Viduka og en manager som O'Leary. Jeg ser bare ikke noe lys i en endeløs lang tunnel for dette laget dessverre.


Du ønsker inn spillere som med stor sansynlighet vil koste minimum  £50 mill.
Det jeg lurer på er hvordan du tror det kan foregå sålenge Leeds har et transfer embargo frem til sommeren......


Skal du ha kvalitet så må du betale for det ja!
Hvordan de løser dette nye problemet som har dukket opp tar jeg lang fart i, problemet jeg nevner har vært i Leeds i så mange år nå at dette burde vært løst for 10 år siden av en nisse.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

ziganda

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #247 på: Desember 30, 2014, 23:39:50 »
Enig med Kato. Ingen, ingen av våre italiernene er gode nok. Og hvorfor blir alle "gode" spillere middelmådige i Leeds? Og alle ser at vi har èn fotballspiller i laget og han er på benken. Jeg skriker blod:(

Ikke enig i det. Både Belluschi og Antenucchi er gode nok. Mangel på service gjør at Antenucchi ikke er på tosifret antall goaler så langt. Problemet ligger etter min mening  i midtbanen og spillesystemet. Cook på 17 skal ikke være en bærebjelke i laget. Han er god, men for lett til å styre CC matcher. Når en i tillegg supplerer med lille lette Mowatt blir midtbanen for tynn. Vi trenger power, fart og kreativitet i midtbaneleddet. Kutt ut diamanten og bruk rendyrkede vinger, dette vil gi service til Antenucchi og jeg er overbevist om at han har på 20+  ved sesongslutt. Forøvrig utrolig trist å se hvordan dommerne deler ut kort i hytt og pine for mindre forseelser,mens filming (ref ved mål 2 og en straffesituasjon i 1. omgang) får passere:( Engelsk fotball er ikke som det var:(

Sikkert kontroversielt, men jeg vil maksimalt ha en av Mowatt, Cook og Adryan på banen samtidig. Vi blir veldig utsatt på dødball imot og likeledes enkle å ta ut på dødball for. Dette blir en kamp for å overleve.

Thomas

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #248 på: Desember 30, 2014, 23:41:27 »
Men fantastisk reportasje etter kampen i TY Sportskanalen

Men jeg skal fremdeles ha på drakta  kjøpt på ER av en bror som er Liverpoolfan...

Detter er fotball..

Veldig bra reportasje av Leedssupporter Magnus Sveen ja! NRK Kveldsnytt hadde faktisk noe lignende de også. I reportasjen klippet de inn bilder fra Derby - Leeds i 71/72-sesongen, da Derby også vant 2-0.


Sveen har forresten gjort noe lignende før også. Link her: http://www.tv2.no/a/3929317
« Siste redigering: Desember 30, 2014, 23:43:22 av Thomas »

baste

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #249 på: Desember 30, 2014, 23:46:52 »
La merke til at keeper, ikke åpnet kjæften, når han skulle sette mur. HALLO, bruk stemmen, vær tøffere og mer bestemt.
Austin løper overalt, som om han trudde at bare han kan levere varene. Dette er ett lagspill. Fungerer som regel bedre da. Passningene er løse, og som regel bak spiller.

1Æ lærte en hang; bevegelse utløser passning. Kan jo begynne der?!
2 Press ballfører, ikke 2-3 samtidig. Vi bli så lett overspilt da
3 Innlegg og frispark med fart i. Ikke de sløve lobbene, mot første motstander

Mange ting å terpe på.
Rykker vi ned ?? Tror fort vi kan ende i L 1 ja.

MOT

testo

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #250 på: Desember 30, 2014, 23:47:17 »
Enig med Kato. Ingen, ingen av våre italiernene er gode nok. Og hvorfor blir alle "gode" spillere middelmådige i Leeds? Og alle ser at vi har èn fotballspiller i laget og han er på benken. Jeg skriker blod:(

Ikke enig i det. Både Belluschi og Antenucchi er gode nok. Mangel på service gjør at Antenucchi ikke er på tosifret antall goaler så langt. Problemet ligger etter min mening  i midtbanen og spillesystemet. Cook på 17 skal ikke være en bærebjelke i laget. Han er god, men for lett til å styre CC matcher. Når en i tillegg supplerer med lille lette Mowatt blir midtbanen for tynn. Vi trenger power, fart og kreativitet i midtbaneleddet. Kutt ut diamanten og bruk rendyrkede vinger, dette vil gi service til Antenucchi og jeg er overbevist om at han har på 20+  ved sesongslutt. Forøvrig utrolig trist å se hvordan dommerne deler ut kort i hytt og pine for mindre forseelser,mens filming (ref ved mål 2 og en straffesituasjon i 1. omgang) får passere:( Engelsk fotball er ikke som det var:(

Enig!
Og med en mengde lidenskapelig entusiasme for laget også så hadde jeg kanskje klart å se et lite lys i tunnelen.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Ardbeg

  • Gjest
Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #251 på: Desember 30, 2014, 23:51:03 »
Slutt. 2-0. Synes vi klarte oss godkjent frem til 1-0. Og da Derby scoret 2-0 etter 30 sekunder i andre omgang gikk luften totalt ut av oss, og det virket ikke som vi var interesserte i å komme tilbake. Totalt blottet for selvtillit. Total feil formasjon. Ingen hurtighet i laget. Ingen vinger til å utfordre. Cellino er nok for sta til å innse at diamant-formasjonen ikke fungerer. Hmpfr!!!

auren

1. omgang: godkjent minus.

2. omgang: katastrofalt dårlig.

Klarer vi å samle oss nå, eller fortsetter nedturen? Det har gått bratt nedover en stund nå.

Dere er ikke mye bortskjemt ihvertfall når dere klarer å godkjenne noe av denne dritten  >:(
Patetisk, flaut og skammelig ville jeg sagt til gutta i garderoben, når det gjelder selvtilliten til spillerne så hadde ikke disse ordene betydd en dritt likevel.

Skal stumpene reddes på noen måte så må det inn spillere av kaliber som Smith- Strachan- Speed- Batty- Radebe. Kewell- Viduka og en manager som O'Leary. Jeg ser bare ikke noe lys i en endeløs lang tunnel for dette laget dessverre.


Du ønsker inn spillere som med stor sansynlighet vil koste minimum  £50 mill.
Det jeg lurer på er hvordan du tror det kan foregå sålenge Leeds har et transfer embargo frem til sommeren......


Skal du ha kvalitet så må du betale for det ja!
Hvordan de løser dette nye problemet som har dukket opp tar jeg lang fart i, problemet jeg nevner har vært i Leeds i så mange år nå at dette burde vært løst for 10 år siden av en nisse.

Tror ikke du har forstått dette med transfer embargo... Er ikke bare å anse dette som noe surr fra FA som det ikke er noe å bry seg om, og allikevel kjøpe spillere.
Og dette problemet er ikke fra 10 år siden.
Dette kan vi takke forrige eiere, GFH, for som anså det som lite viktig å betale gjeld.

Jeg vil tro at hadde MC visst hva som kom til å falle ut av skapene angående gjeld hadde han aldri kjøpt klubben.
Hadde jeg vært i hans sko hadde ikke jeg kommet til å gjøre det.
Og det er vel derfor ingen andre gjorde det heller.
Alle backet ut etter å ha visst interesse.

Det blir en laaaaang vei oppover.
Mye smerte og tårer. Dessverre.....

GeirO

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #252 på: Desember 30, 2014, 23:52:44 »
Hva sier Cellino for tiden? Har han munnkurv?
MOT

Josch

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #253 på: Desember 30, 2014, 23:55:34 »
Hver er galt?

-For dårlige spillere
-Midtbanen er for ung / ikke robust nok
-Vi mangler offensiv kraft.

Vi forsvarte oss ok i dag, men når vi vant ballen så var den offensive kraften borte, og Derby kom med stadig nye angrep som vi kjempet tappert mot. Da MÃ… det  bli mål til slutt.

Nå, når vi er i slutten av desember (hvor kampprogrammet tærer på ),  ser vi tydelig at de fleste signeringene fra i sommer  ikke holder mål. Etter min mening er det kun Silvestre som holder godt nok nivå. Adryan holder nivået offensivt, men han MÃ… bli bedre i forsvar.

Kampen mot Derby var som før: vi sliter med å skape et eget spill på bortebane, tannløst angrep og vi må forsvare oss med ryggen mot veggen.  Midtbanen bruker mye krefter bakover og orker ikke følge opp offensivt. 0-1 er uflaks (selvmål) og 0-2 er unødig frispark /svak markering. Men Derby hadde nok vunnet denne kampen uansett . Selvmål er ofte et resultat av langvarig press og Derby fortjente sin scoring. De var best. Med litt  flaks kunne Leeds fått 0-0.

Hva nå for Leeds ?

Spisser:
De  får lite støtte i dag men de bør kunne skape NOE på egenhånd. Jeg tror det er over og ut for  Doukara i førsteelveren , han svikter også defensivt (skyld i et mål idag) .  Antenucci? Han er et svakt oppspillspunkt selv om han gir alt og er mye alene.  Ufarlig på hodet, også vedr stuss og flikk i lufta. Det er et kraftig minus.   Ikke god nok som spiss for Leeds United i ch.ship. Minst en god spiss bør hentes i januar. Billy Sharp? En måljeger,  men noen må skape sjansene langs bakken. Ufarlig på hodet. Ikke god nok, bare god som reserve.

midbane:
jeg synes midtbanen skaper lite fremover. Mulig det er seniornivået som unggutta ikke fikser ennå, men dette er tendens i hver kamp. Kreftene brukes opp defensivt. Austin er begrenset, lite kreativ  og uvenn med ballen. Ikke god nok for Leeds. Samme med  Bianchi. Han roter mye utover i kampene og blir sliten og har ikke fysikk. Han passer ikke i  England. En eller to  gode, sterke og  erfarne midbanespillere bør hentes inn   januar.

forsvar:
Forsvaret KAN holde mål med en god midtbanefirer foran seg. I dag mener jeg Cooper var god, mens  Bellusci var på hæla og kommer i krangel med motspillere. Berardi tåler ikke press og gjør mye rart. Vi savnet  Warnock i forsvar. Byram?  synes han er  ofte i trøbbel på sin side.  Mangler litt klokskap og ro. Bedre som flankespiller??

Readfearn:
Forsvaret var bra organisert inntil 0-1. Lite han kan  gjøre når han ikke har offensiv kraft og rutine  i laget. Tror IKKE det hjelper å bytte ut ham. Byttet  helt riktig Bianchi og  Doukara i dag. En fordel at han kjenner de unge som det satses på. Bør forbli coach. :-[

« Siste redigering: Desember 31, 2014, 00:05:45 av Josch »

lowfields

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #254 på: Desember 30, 2014, 23:55:41 »
Har vi ikke egentlig vært piss dårlige i snart 3 strake år nå???

09/10 : opprykk fra L1 - Meget bra
10/11 : 7th i CC - Bra
11/12 : Ræva etter 3-7 mot Forest 20 mars
12/13 : Svakt
13/14 : Meget svakt
14/15 : Ræva


....tror vi rykker ned til våren....
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

TallyHo

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #255 på: Desember 30, 2014, 23:56:06 »
Pokker om vi rykker ned. Bare halvspilt sesong. Dette får vi orden på !
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

testo

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #256 på: Desember 31, 2014, 00:00:19 »
Slutt. 2-0. Synes vi klarte oss godkjent frem til 1-0. Og da Derby scoret 2-0 etter 30 sekunder i andre omgang gikk luften totalt ut av oss, og det virket ikke som vi var interesserte i å komme tilbake. Totalt blottet for selvtillit. Total feil formasjon. Ingen hurtighet i laget. Ingen vinger til å utfordre. Cellino er nok for sta til å innse at diamant-formasjonen ikke fungerer. Hmpfr!!!

auren

1. omgang: godkjent minus.

2. omgang: katastrofalt dårlig.

Klarer vi å samle oss nå, eller fortsetter nedturen? Det har gått bratt nedover en stund nå.

Dere er ikke mye bortskjemt ihvertfall når dere klarer å godkjenne noe av denne dritten  >:(
Patetisk, flaut og skammelig ville jeg sagt til gutta i garderoben, når det gjelder selvtilliten til spillerne så hadde ikke disse ordene betydd en dritt likevel.

Skal stumpene reddes på noen måte så må det inn spillere av kaliber som Smith- Strachan- Speed- Batty- Radebe. Kewell- Viduka og en manager som O'Leary. Jeg ser bare ikke noe lys i en endeløs lang tunnel for dette laget dessverre.


Du ønsker inn spillere som med stor sansynlighet vil koste minimum  £50 mill.
Det jeg lurer på er hvordan du tror det kan foregå sålenge Leeds har et transfer embargo frem til sommeren......


Skal du ha kvalitet så må du betale for det ja!
Hvordan de løser dette nye problemet som har dukket opp tar jeg lang fart i, problemet jeg nevner har vært i Leeds i så mange år nå at dette burde vært løst for 10 år siden av en nisse.

Tror ikke du har forstått dette med transfer embargo... Er ikke bare å anse dette som noe surr fra FA som det ikke er noe å bry seg om, og allikevel kjøpe spillere.
Og dette problemet er ikke fra 10 år siden.
Dette kan vi takke forrige eiere, GFH, for som anså det som lite viktig å betale gjeld.

Jeg vil tro at hadde MC visst hva som kom til å falle ut av skapene angående gjeld hadde han aldri kjøpt klubben.
Hadde jeg vært i hans sko hadde ikke jeg kommet til å gjøre det.
Og det er vel derfor ingen andre gjorde det heller.
Alle backet ut etter å ha visst interesse.

Det blir en laaaaang vei oppover.
Mye smerte og tårer. Dessverre.....

Har vel heller ikke nevnt noe spillekjøp nå, det er det du som gjør. Det jeg sier er at det ikke nytter å ha 11 ville høner som flyr hit og dit fordi de ikke blir fortalt at de egentlig er her for å legge egg på de respektive plassene.
capisce?  ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

Mr Meyer

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #257 på: Desember 31, 2014, 00:04:43 »
Trist, bare trist! Ingen general på midtbanen, ingen som tar tak i de bakre rekker, ingen "passion" eller kraft på topp! Ufattelig og utrolig mange feil pasninger på midtbanen og utrolig dårlig med motivasjon,  mottak og ballbeherskelse av godt betalte spillere  ??? Og ikke minst! Vi har en av Englands mest skolerte trener på benken som skal guide gutta, men han klarer ikke stå i mot med sitt diamant spill! I dag så vi alle at diamant i angrep og forsvar ikke holder, hva med kanter som alle offensive og trygge lag bruker, det MÃ… da kunne gjøres endringer underveis i kampen! Mr Readfearn, dette holder ikke engang i norsk 6 div, hva eller hvem er du redd for å skuffe i troppen??? Fortsetter vi med dette spillet, ja mine venner, da er det rett ned!! Håper inderlig jeg tar feil, men nå er jeg "litt urolig" med tanke på å vite hvem som skal lede oss til fortsatt spill i denne divisjonen.
Godt nytt år til dere alle som har trua.
Mvh en realist.
Mr Meyer.
MOT

Ardbeg

  • Gjest
Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #258 på: Desember 31, 2014, 00:13:53 »
Slutt. 2-0. Synes vi klarte oss godkjent frem til 1-0. Og da Derby scoret 2-0 etter 30 sekunder i andre omgang gikk luften totalt ut av oss, og det virket ikke som vi var interesserte i å komme tilbake. Totalt blottet for selvtillit. Total feil formasjon. Ingen hurtighet i laget. Ingen vinger til å utfordre. Cellino er nok for sta til å innse at diamant-formasjonen ikke fungerer. Hmpfr!!!

auren

1. omgang: godkjent minus.

2. omgang: katastrofalt dårlig.

Klarer vi å samle oss nå, eller fortsetter nedturen? Det har gått bratt nedover en stund nå.

Dere er ikke mye bortskjemt ihvertfall når dere klarer å godkjenne noe av denne dritten  >:(
Patetisk, flaut og skammelig ville jeg sagt til gutta i garderoben, når det gjelder selvtilliten til spillerne så hadde ikke disse ordene betydd en dritt likevel.

Skal stumpene reddes på noen måte så må det inn spillere av kaliber som Smith- Strachan- Speed- Batty- Radebe. Kewell- Viduka og en manager som O'Leary. Jeg ser bare ikke noe lys i en endeløs lang tunnel for dette laget dessverre.


Du ønsker inn spillere som med stor sansynlighet vil koste minimum  £50 mill.
Det jeg lurer på er hvordan du tror det kan foregå sålenge Leeds har et transfer embargo frem til sommeren......


Skal du ha kvalitet så må du betale for det ja!
Hvordan de løser dette nye problemet som har dukket opp tar jeg lang fart i, problemet jeg nevner har vært i Leeds i så mange år nå at dette burde vært løst for 10 år siden av en nisse.

Tror ikke du har forstått dette med transfer embargo... Er ikke bare å anse dette som noe surr fra FA som det ikke er noe å bry seg om, og allikevel kjøpe spillere.
Og dette problemet er ikke fra 10 år siden.
Dette kan vi takke forrige eiere, GFH, for som anså det som lite viktig å betale gjeld.

Jeg vil tro at hadde MC visst hva som kom til å falle ut av skapene angående gjeld hadde han aldri kjøpt klubben.
Hadde jeg vært i hans sko hadde ikke jeg kommet til å gjøre det.
Og det er vel derfor ingen andre gjorde det heller.
Alle backet ut etter å ha visst interesse.

Det blir en laaaaang vei oppover.
Mye smerte og tårer. Dessverre.....

Har vel heller ikke nevnt noe spillekjøp nå, det er det du som gjør. Det jeg sier er at det ikke nytter å ha 11 ville høner som flyr hit og dit fordi de ikke blir fortalt at de egentlig er her for å legge egg på de respektive plassene.
capisce?  ;)

Seriøst!!!!
Du sier "Skal stumpene reddes på noen måte så må det inn spillere av kaliber som Smith- Strachan- Speed- Batty- Radebe. Kewell- Viduka og en manager som O'Leary."
Så dette er altså ikke spillertyper som ønskes nå.
Hvorfor sier du dette da og forventer at det ikke skal tolkes som at dette er spillertyper som må inn for å berge sesongen.




Per-Stian

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #259 på: Desember 31, 2014, 00:18:05 »
Her er det ikkje anna å gjere enn å finne fram bønnemattene og be til alle guddommelegheiter om miraklar. Eg finn knapt noko positivt å gripe fatt i, og veit sanneleg ikkje om det vil snu i det heile!

Det viktigaste manglar; engasjement, oppofring og kommunikasjon. Dette går strake vegen tilbake til tredjedivisjon!

nord

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #260 på: Desember 31, 2014, 03:29:48 »
Vi tapte fortjent til et meget godt hold Og vi spillede dårligt. Vi må nu satse på at ikke rykke ned . Desværre er det målet for 2015.
 

baste

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #261 på: Desember 31, 2014, 08:00:46 »
Doukara får pepper på Twitter

He touched the ball only 23 times before being hauled off in the 65th minute with the game already lost, completing 71 per cent of his passes.

Gufrias

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #262 på: Desember 31, 2014, 08:55:16 »
Hver er galt?

-For dårlige spillere
-Midtbanen er for ung / ikke robust nok
-Vi mangler offensiv kraft.

Vi forsvarte oss ok i dag, men når vi vant ballen så var den offensive kraften borte, og Derby kom med stadig nye angrep som vi kjempet tappert mot. Da MÃ… det  bli mål til slutt.

Nå, når vi er i slutten av desember (hvor kampprogrammet tærer på ),  ser vi tydelig at de fleste signeringene fra i sommer  ikke holder mål. Etter min mening er det kun Silvestre som holder godt nok nivå. Adryan holder nivået offensivt, men han MÃ… bli bedre i forsvar.

Kampen mot Derby var som før: vi sliter med å skape et eget spill på bortebane, tannløst angrep og vi må forsvare oss med ryggen mot veggen.  Midtbanen bruker mye krefter bakover og orker ikke følge opp offensivt. 0-1 er uflaks (selvmål) og 0-2 er unødig frispark /svak markering. Men Derby hadde nok vunnet denne kampen uansett . Selvmål er ofte et resultat av langvarig press og Derby fortjente sin scoring. De var best. Med litt  flaks kunne Leeds fått 0-0.

Hva nå for Leeds ?

Spisser:
De  får lite støtte i dag men de bør kunne skape NOE på egenhånd. Jeg tror det er over og ut for  Doukara i førsteelveren , han svikter også defensivt (skyld i et mål idag) .  Antenucci? Han er et svakt oppspillspunkt selv om han gir alt og er mye alene.  Ufarlig på hodet, også vedr stuss og flikk i lufta. Det er et kraftig minus.   Ikke god nok som spiss for Leeds United i ch.ship. Minst en god spiss bør hentes i januar. Billy Sharp? En måljeger,  men noen må skape sjansene langs bakken. Ufarlig på hodet. Ikke god nok, bare god som reserve.

midbane:
jeg synes midtbanen skaper lite fremover. Mulig det er seniornivået som unggutta ikke fikser ennå, men dette er tendens i hver kamp. Kreftene brukes opp defensivt. Austin er begrenset, lite kreativ  og uvenn med ballen. Ikke god nok for Leeds. Samme med  Bianchi. Han roter mye utover i kampene og blir sliten og har ikke fysikk. Han passer ikke i  England. En eller to  gode, sterke og  erfarne midbanespillere bør hentes inn   januar.

forsvar:
Forsvaret KAN holde mål med en god midtbanefirer foran seg. I dag mener jeg Cooper var god, mens  Bellusci var på hæla og kommer i krangel med motspillere. Berardi tåler ikke press og gjør mye rart. Vi savnet  Warnock i forsvar. Byram?  synes han er  ofte i trøbbel på sin side.  Mangler litt klokskap og ro. Bedre som flankespiller??

Readfearn:
Forsvaret var bra organisert inntil 0-1. Lite han kan  gjøre når han ikke har offensiv kraft og rutine  i laget. Tror IKKE det hjelper å bytte ut ham. Byttet  helt riktig Bianchi og  Doukara i dag. En fordel at han kjenner de unge som det satses på. Bør forbli coach. :-[


Dette er en analyse jeg vil si meg 100% enig i.
Hekta på Leeds siden 1974

Joe Jordan

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #263 på: Desember 31, 2014, 13:37:47 »
Byram hadde dessverre store problemer med sin mann hele kampen. Når det gjelder Doukara så hadde jeg som manager blitt så forbanna at jeg hadde tatt ham ut før pause. Men nå hadde vel Redfearn det uforutsette byttet helt i starten i bakhodet.

Dette må være være noe av det svakeste Leeds laget noensinne. Stallen vi hadde i L1 var jo nesten gull i forhold til dette. Det er sjokkerende dårlig.


Sent from my iPad using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Sydhagen

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #264 på: Desember 31, 2014, 14:28:17 »
Byram hadde dessverre store problemer med sin mann hele kampen. Når det gjelder Doukara så hadde jeg som manager blitt så forbanna at jeg hadde tatt ham ut før pause. Men nå hadde vel Redfearn det uforutsette byttet helt i starten i bakhodet.

Dette må være være noe av det svakeste Leeds laget noensinne. Stallen vi hadde i L1 var jo nesten gull i forhold til dette. Det er sjokkerende dårlig.


Sent from my iPad using Tapatalk

Byram bør kjøres på ving. Berardi på høgrebacken istedet for Byram.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #265 på: Desember 31, 2014, 14:29:47 »
Byram hadde dessverre store problemer med sin mann hele kampen. Når det gjelder Doukara så hadde jeg som manager blitt så forbanna at jeg hadde tatt ham ut før pause. Men nå hadde vel Redfearn det uforutsette byttet helt i starten i bakhodet.

Dette må være være noe av det svakeste Leeds laget noensinne. Stallen vi hadde i L1 var jo nesten gull i forhold til dette. Det er sjokkerende dårlig.


Sent from my iPad using Tapatalk

Jeg blir skremt over hvor veik Byram virker. Vippes bort i alle dueler.
 

testo

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #266 på: Desember 31, 2014, 14:30:59 »
Slutt. 2-0. Synes vi klarte oss godkjent frem til 1-0. Og da Derby scoret 2-0 etter 30 sekunder i andre omgang gikk luften totalt ut av oss, og det virket ikke som vi var interesserte i å komme tilbake. Totalt blottet for selvtillit. Total feil formasjon. Ingen hurtighet i laget. Ingen vinger til å utfordre. Cellino er nok for sta til å innse at diamant-formasjonen ikke fungerer. Hmpfr!!!

auren

1. omgang: godkjent minus.

2. omgang: katastrofalt dårlig.

Klarer vi å samle oss nå, eller fortsetter nedturen? Det har gått bratt nedover en stund nå.

Dere er ikke mye bortskjemt ihvertfall når dere klarer å godkjenne noe av denne dritten  >:(
Patetisk, flaut og skammelig ville jeg sagt til gutta i garderoben, når det gjelder selvtilliten til spillerne så hadde ikke disse ordene betydd en dritt likevel.

Skal stumpene reddes på noen måte så må det inn spillere av kaliber som Smith- Strachan- Speed- Batty- Radebe. Kewell- Viduka og en manager som O'Leary. Jeg ser bare ikke noe lys i en endeløs lang tunnel for dette laget dessverre.


Du ønsker inn spillere som med stor sansynlighet vil koste minimum  £50 mill.
Det jeg lurer på er hvordan du tror det kan foregå sålenge Leeds har et transfer embargo frem til sommeren......


Skal du ha kvalitet så må du betale for det ja!
Hvordan de løser dette nye problemet som har dukket opp tar jeg lang fart i, problemet jeg nevner har vært i Leeds i så mange år nå at dette burde vært løst for 10 år siden av en nisse.

Tror ikke du har forstått dette med transfer embargo... Er ikke bare å anse dette som noe surr fra FA som det ikke er noe å bry seg om, og allikevel kjøpe spillere.
Og dette problemet er ikke fra 10 år siden.
Dette kan vi takke forrige eiere, GFH, for som anså det som lite viktig å betale gjeld.

Jeg vil tro at hadde MC visst hva som kom til å falle ut av skapene angående gjeld hadde han aldri kjøpt klubben.
Hadde jeg vært i hans sko hadde ikke jeg kommet til å gjøre det.
Og det er vel derfor ingen andre gjorde det heller.
Alle backet ut etter å ha visst interesse.

Det blir en laaaaang vei oppover.
Mye smerte og tårer. Dessverre.....

Har vel heller ikke nevnt noe spillekjøp nå, det er det du som gjør. Det jeg sier er at det ikke nytter å ha 11 ville høner som flyr hit og dit fordi de ikke blir fortalt at de egentlig er her for å legge egg på de respektive plassene.
capisce?  ;)

Seriøst!!!!
Du sier "Skal stumpene reddes på noen måte så må det inn spillere av kaliber som Smith- Strachan- Speed- Batty- Radebe. Kewell- Viduka og en manager som O'Leary."
Så dette er altså ikke spillertyper som ønskes nå.
Hvorfor sier du dette da og forventer at det ikke skal tolkes som at dette er spillertyper som må inn for å berge sesongen.





Tror de fleste her skjønner at spillere med kvaliteter som disse gamle gutta jeg nevner ikke lar seg kjøpes over et januar vindu, det skulle vært gjort for lenge siden, men med gjerrigknarker og julebukker av noen tidligere eiere så var det dømt til å gå kun en vei. skal det løses må det inn spillere med rette holdninger og verdier enten via smutthullet i januar eller etter sesongslutt.
Når det gjelder denne sesongen så er nok toget gått og vi må klare oss med det vi har, om da ikke MC finner noe andre løsninger.
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

baste

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #267 på: Desember 31, 2014, 15:24:21 »
Byram hadde dessverre store problemer med sin mann hele kampen. Når det gjelder Doukara så hadde jeg som manager blitt så forbanna at jeg hadde tatt ham ut før pause. Men nå hadde vel Redfearn det uforutsette byttet helt i starten i bakhodet.

Dette må være være noe av det svakeste Leeds laget noensinne. Stallen vi hadde i L1 var jo nesten gull i forhold til dette. Det er sjokkerende dårlig.


Sent from my iPad using Tapatalk

Byram bør kjøres på ving. Berardi på høgrebacken istedet for Byram.


Helt enig...

Carl Fisker

Sv: KAMP: vs Derby County @ Pride Park, tirsdag 30/12 2014, TV-kamp
« Svar #268 på: Desember 31, 2014, 16:01:24 »
Hovedproblemet er at Leeds gjennom lang tid har solgt sine beste spillere i overgangsvinduene, uten å erstatte disse med samme kvalitet. Vi selger oss til nedrykk.