Skrevet av Emne: Hvilke spillere trengs inn på Leeds neste sesong  (Lest 4908 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Hvilke spillere trengs inn på Leeds neste sesong
« på: April 16, 2015, 17:12:42 »
Sikker mange tråder man kunne skrevet dette inn i. Men hvis vi skal se realistisk her med tanke på antall spillere. Ja da mener jeg at laget  trenger 6 spillere som går rett inn på laget og forsterker det. Så kan man saktens spørre seg hvilke spillere. Og jeg tror faktisk ikke at vi kjøper inn 6 slike spillere. Tre spillere er vel kanskje realistsisk. Og da må vi ut på lånemarkedet. Så hva og hvem skal vi hente. Her må faktisk klubben sprenge lønnsbudsjettet. Se bare hva f.eks Bent har gjort med Derby. Hvis han ikke blir kjøpt opp av derby. Ja da bør Leeds satse alt på å hente denne spilleren. Så bør vi ha kvalitet på midten. Så kanskje vi bør hente klassespillere her også. Har tidligere nevnt Fletcher på WBA. Dette står jeg for enda. Og kanskje en spilller alla Gylfi Sigurdsson. Så må vi ha minst en stopper i tilegg til bamba, og så må klubben se på andre deler av laget, for dermed å hente inn kvalitet
Poenget er at vi må opp. Da må vi tenke urealistisk, og dermed hente spillere som gjør at klubben på kort sikt setter  seg i større gjeld.

lojosang

Sv: Hvilke spillere trengs inn på Leeds neste sesong
« Svar #1 på: April 16, 2015, 20:47:25 »
Skal vi rykke opp, en GOD ving, en storscorer, en solid midtbanemann av Hoolahan-klasse, og en forsvarssjef som alle er bedre enn de spillerne vi allereda har i stallen. Da skal de gå an å kjempe om opprykk neste sesong. Så sant vi beholder de fremadstormende unggutta.

Går det ikke neste sesong må vi så ha 4 solide forsterkninger året etter også. Da SKAL vi rykke opp om to år.

Det vi kommer til å få er sannsynligvis tre nye managere og 15 nye ukjente spillere med bakgrunn fra benken i Serie B, hvorav to slår gjennom som omtrent like gode eller bare litt dårligere enn spillerne de skulle erstatte, slik vi fikk i år.
- Leif Olav

auren

Sv: Hvilke spillere trengs inn på Leeds neste sesong
« Svar #2 på: April 16, 2015, 22:02:40 »
Vanskelig å spå pt dette. Hvem er eier til sommeren, hvem er manager. Blir noen av de unge stjerneskudda solgt, hvilken formasjon blir vi å mønstre. Hvis vi beholder de beste, og går for en 4-2-3-1 formasjon, ser jeg for meg følgende ellever med forsterkninger:

Silvestri - Byram, Bamba, ny spiller, Taylor - Cook, ny spiller - ny spiller, Mowatt, ny spiller - ny spiller

Selvsagt mulig å fllytte Byram opp på vingen og spille med Berardi på backen, men vi trenger 4-5 solide forsterkninger.

Bent er nevnt som spiss. Hva med Bamford? Har scoret 17 mål for Boro på lån fra Derby. Han går nok kanskje til Boro hvis de rykker opp, men hvis ikke så bør vi stille oss i kø. Var vel ryktet til klubben for et års tid siden mener jeg å huske.

Håper eierskapet blir avklart så fort som mulig, slik at vi forhåpentligvis kan se frem til sommerens silly season.  :)

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Trond90

Sv: Hvilke spillere trengs inn på Leeds neste sesong
« Svar #3 på: April 16, 2015, 23:00:51 »
Med Cellino som eier så blir det vel kun hentet inn serie-b myggel  :(
We are Leeds, We are Proud, Standing up, Singing loud,
and there's nothing you can do against the Yellow Whites and Blue!

h.b

  • Gjest
Sv: Hvilke spillere trengs inn på Leeds neste sesong
« Svar #4 på: April 17, 2015, 07:54:09 »
Vanskelig å spå pt dette. Hvem er eier til sommeren, hvem er manager. Blir noen av de unge stjerneskudda solgt, hvilken formasjon blir vi å mønstre. Hvis vi beholder de beste, og går for en 4-2-3-1 formasjon, ser jeg for meg følgende ellever med forsterkninger:

Silvestri - Byram, Bamba, ny spiller, Taylor - Cook, ny spiller - ny spiller, Mowatt, ny spiller - ny spiller

Selvsagt mulig å fllytte Byram opp på vingen og spille med Berardi på backen, men vi trenger 4-5 solide forsterkninger.

Bent er nevnt som spiss. Hva med Bamford? Har scoret 17 mål for Boro på lån fra Derby. Han går nok kanskje til Boro hvis de rykker opp, men hvis ikke så bør vi stille oss i kø. Var vel ryktet til klubben for et års tid siden mener jeg å huske.

Håper eierskapet blir avklart så fort som mulig, slik at vi forhåpentligvis kan se frem til sommerens silly season.  :)

MOT!

auren

Bent og Bamford sammen kan jo være et godt spisspar. Når det gjelder Byram. Ja da mener jeg vi bør rendyrke han som back. En angripende back. Og samme med C.Taylor på andre siden. Men vi må nok ha 2 nye kantspillere, som er meget gode

B_Ød

Sv: Hvilke spillere trengs inn på Leeds neste sesong
« Svar #5 på: April 17, 2015, 08:29:04 »
OT dette her...men;
Det er ikke på spillernivå det må tas tak først og fremst. Først må all dritt i klubben opp og bort..
Så får fotballen komme når vi er friskmeldt..frem til da kan vi like gjerne sulle rundt der vi er.
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Hvilke spillere trengs inn på Leeds neste sesong
« Svar #6 på: April 17, 2015, 09:24:05 »
OT dette her...men;
Det er ikke på spillernivå det må tas tak først og fremst. Først må all dritt i klubben opp og bort..
Så får fotballen komme når vi er friskmeldt..frem til da kan vi like gjerne sulle rundt der vi er.

Problemet med dette. Ja det er at da rykker vi ned neste sesong. Skal man rydde opp i alle problemer. Ja da må Leeds selge unna alt som kan innbringe pund til klubben. Så må man ha ny eier.
Det beste er å fp en ny eier nå. Så kan den nye eieren rydde opp, slik det bør ryddes opp

B_Ød

Sv: Hvilke spillere trengs inn på Leeds neste sesong
« Svar #7 på: April 17, 2015, 10:42:57 »
OT dette her...men;
Det er ikke på spillernivå det må tas tak først og fremst. Først må all dritt i klubben opp og bort..
Så får fotballen komme når vi er friskmeldt..frem til da kan vi like gjerne sulle rundt der vi er.

Problemet med dette. Ja det er at da rykker vi ned neste sesong. Skal man rydde opp i alle problemer. Ja da må Leeds selge unna alt som kan innbringe pund til klubben. Så må man ha ny eier.
Det beste er å fp en ny eier nå. Så kan den nye eieren rydde opp, slik det bør ryddes opp

dette mener jeg det er litt for tidlig å fastslå, ellers er vi ikke helt uenige.
Ups & Ups!!

TK20

Hvilke spillere trengs inn på Leeds neste sesong
« Svar #8 på: April 17, 2015, 16:44:12 »
Vanskelig å spå pt dette. Hvem er eier til sommeren, hvem er manager. Blir noen av de unge stjerneskudda solgt, hvilken formasjon blir vi å mønstre. Hvis vi beholder de beste, og går for en 4-2-3-1 formasjon, ser jeg for meg følgende ellever med forsterkninger:

Silvestri - Byram, Bamba, ny spiller, Taylor - Cook, ny spiller - ny spiller, Mowatt, ny spiller - ny spiller

Litt mer realistisk imo:
Silvestri - ny spiller, Bamba, ny spiller, Berardi - Murphy, Cook - Byram, Mowatt, Taylor - ny spiller

Nøkkelordet er kvalitet fremfor kvantitet. Dette laget + Cooper, Ngoyi, Austin, Antenucci, Sharp vil gi oss en god stamme å jobbe ut i fra, og kan gi oss gode muligheter for opprykk 2017.

baste

Sv: Hvilke spillere trengs inn på Leeds neste sesong
« Svar #9 på: April 17, 2015, 17:10:35 »
Vanskelig å spå pt dette. Hvem er eier til sommeren, hvem er manager. Blir noen av de unge stjerneskudda solgt, hvilken formasjon blir vi å mønstre. Hvis vi beholder de beste, og går for en 4-2-3-1 formasjon, ser jeg for meg følgende ellever med forsterkninger:

Silvestri - Byram, Bamba, ny spiller, Taylor - Cook, ny spiller - ny spiller, Mowatt, ny spiller - ny spiller

Litt mer realistisk imo:
Silvestri - ny spiller, Bamba, ny spiller, Berardi - Murphy, Cook - Byram, Mowatt, Taylor - ny spiller

Nøkkelordet er kvalitet fremfor kvantitet. Dette laget + Cooper, Ngoyi, Austin, Antenucci, Sharp vil gi oss en god stamme å jobbe ut i fra, og kan gi oss gode muligheter for opprykk 2017.
Berardi har intet på venstre back å gjøre. Om du tenker å bruke han på høre side, så er det greit nok.
Taylor kan draes ned til venstre back.
Byram bør brukes som høyre midtbane i en 4-4-2 formasjon.
Sol Bamba er ett must å beholde.mvi trenger en solid midtbanespiller / venstre kant. Ngoyi kan være mannen vi mangler på midtbanen.
Spissene vil levere bedre, om vi får mer trøkk framover og innlegg fra kant. Morison må bort, scorer ikke mål og har brukt opp min tillitt. Vi treng vel en rask spisss, Montenegro bør vel få prøve seg ?

sportcarl1

Sv: Hvilke spillere trengs inn på Leeds neste sesong
« Svar #10 på: April 17, 2015, 22:08:06 »
Vanskelig å spå pt dette. Hvem er eier til sommeren, hvem er manager. Blir noen av de unge stjerneskudda solgt, hvilken formasjon blir vi å mønstre. Hvis vi beholder de beste, og går for en 4-2-3-1 formasjon, ser jeg for meg følgende ellever med forsterkninger:

Silvestri - Byram, Bamba, ny spiller, Taylor - Cook, ny spiller - ny spiller, Mowatt, ny spiller - ny spiller

Litt mer realistisk imo:
Silvestri - ny spiller, Bamba, ny spiller, Berardi - Murphy, Cook - Byram, Mowatt, Taylor - ny spiller

Nøkkelordet er kvalitet fremfor kvantitet. Dette laget + Cooper, Ngoyi, Austin, Antenucci, Sharp vil gi oss en god stamme å jobbe ut i fra, og kan gi oss gode muligheter for opprykk 2017.
Berardi har intet på venstre back å gjøre. Om du tenker å bruke han på høre side, så er det greit nok.
Taylor kan draes ned til venstre back.
Byram bør brukes som høyre midtbane i en 4-4-2 formasjon.
Sol Bamba er ett must å beholde.mvi trenger en solid midtbanespiller / venstre kant. Ngoyi kan være mannen vi mangler på midtbanen.
Spissene vil levere bedre, om vi får mer trøkk framover og innlegg fra kant. Morison må bort, scorer ikke mål og har brukt opp min tillitt. Vi treng vel en rask spisss, Montenegro bør vel få prøve seg ?

räcker med 3-4 förstärkningar som går direkt in i laget som tex en vänstermittfältare, en innermittfältare  av bättre klass än Murphy och austin, kanske  en mittback jämte bamba, och möjligtvis en anfallare som gör mål mycket mål och det är väl han som kommer kosta, lägger vi 5 miljoner pund  på spelare och behåller våra lovande ungdomar kommer det gå bra, men skall vi fortsätta som vi gjort de sista 10 åren att vi säljer för mer än vi köper så blir det ännu en säsong i ingenmansland
 

gulle

Sv: Hvilke spillere trengs inn på Leeds neste sesong
« Svar #11 på: April 18, 2015, 00:30:45 »
forutsatt at vi ikke må selgen noen vi vil beholde:
en venstre kantspiller , en kraftspiss, og sist men viktigst en SJEF midtstopper
Nå rykker vi opp! Jasederja

rd1

Sv: Hvilke spillere trengs inn på Leeds neste sesong
« Svar #12 på: April 18, 2015, 17:00:28 »
Vi kan bare stryke behovet for spiss etter at Morison har begynt å bøtte inn mål ;D
"Who needs Cantona??"

Cherry

Sv: Hvilke spillere trengs inn på Leeds neste sesong
« Svar #13 på: April 18, 2015, 21:18:47 »
Umulig og svare på pt :P
Hva har vi igjen etter sesongen, og alle har " forsvunnet" dit de er lånt fra- eller hvilke kontrakter trigget de som fortsatt er med videre?
Vi trenger uansett 2- to- nye spisser, 1- en- god midtstopper i tillegg til Bamba- og ett par grovarbeidende midtbanegeneraler som tåler Championship fotball.

Kanskje vi skal spille med flanker som virker begge veier neste sesong også.... Hvem vet? ???
 

Promotion 2010

Sv: Hvilke spillere trengs inn på Leeds neste sesong
« Svar #14 på: April 18, 2015, 21:36:53 »
Vi kan bare stryke behovet for spiss etter at Morison har begynt å bøtte inn mål ;D

Herlig!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Hvilke spillere trengs inn på Leeds neste sesong
« Svar #15 på: April 18, 2015, 21:39:04 »
Vanskelig å spå pt dette. Hvem er eier til sommeren, hvem er manager. Blir noen av de unge stjerneskudda solgt, hvilken formasjon blir vi å mønstre. Hvis vi beholder de beste, og går for en 4-2-3-1 formasjon, ser jeg for meg følgende ellever med forsterkninger:

Silvestri - Byram, Bamba, ny spiller, Taylor - Cook, ny spiller - ny spiller, Mowatt, ny spiller - ny spiller

Selvsagt mulig å fllytte Byram opp på vingen og spille med Berardi på backen, men vi trenger 4-5 solide forsterkninger.

Bent er nevnt som spiss. Hva med Bamford? Har scoret 17 mål for Boro på lån fra Derby. Han går nok kanskje til Boro hvis de rykker opp, men hvis ikke så bør vi stille oss i kø. Var vel ryktet til klubben for et års tid siden mener jeg å huske.

Håper eierskapet blir avklart så fort som mulig, slik at vi forhåpentligvis kan se frem til sommerens silly season.  :)

MOT!

auren

Bent og Bamford sammen kan jo være et godt spisspar. Når det gjelder Byram. Ja da mener jeg vi bør rendyrke han som back. En angripende back. Og samme med C.Taylor på andre siden. Men vi må nok ha 2 nye kantspillere, som er meget gode

Glem Byram som venstreback. Jeg har aldri vært imponert over ham her bortsett fra første sesongen da Warnock ga ham fritt leide fremover. Nei, Byram er og blir en midtbanespiller.  8)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: Hvilke spillere trengs inn på Leeds neste sesong
« Svar #16 på: April 18, 2015, 22:19:03 »
Hadde det enda bare vært spillere vi trengte...

CELLINO OUT - og ta med deg nikotinvrakene!  >:(
Hekta på Leeds siden 1974

Hallgeir *

Sv: Hvilke spillere trengs inn på Leeds neste sesong
« Svar #17 på: April 18, 2015, 22:30:12 »
Hadde det enda bare vært spillere vi trengte...

CELLINO OUT - og ta med deg nikotinvrakene!  >:(

Amen til det utsagnet....
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Hvilke spillere trengs inn på Leeds neste sesong
« Svar #18 på: April 19, 2015, 11:57:41 »
Med det kaoset som eksisterer i klubben så spiller det overhode ingen rolle hvem som kommer eller går! Forandringene før neste sesong må starte i administrasjonen for så å bygge de berømte steinene, en etter en!

Leedsfan

Sv: Hvilke spillere trengs inn på Leeds neste sesong
« Svar #19 på: April 19, 2015, 13:13:07 »
Med det kaoset som eksisterer i klubben så spiller det overhode ingen rolle hvem som kommer eller går! Forandringene før neste sesong må starte i administrasjonen for så å bygge de berømte steinene, en etter en!

Helt enig, bryr meg egentlig nada om denne problemstillingen! Til og med under Bates gledet jeg meg til transfervinduene, for å bli skuffet gang på gang!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Sv: Sv: Sv: Hvilke spillere trengs inn på Leeds neste sesong
« Svar #20 på: April 19, 2015, 15:42:03 »
Med det kaoset som eksisterer i klubben så spiller det overhode ingen rolle hvem som kommer eller går! Forandringene før neste sesong må starte i administrasjonen for så å bygge de berømte steinene, en etter en!

Helt enig, bryr meg egentlig nada om denne problemstillingen! Til og med under Bates gledet jeg meg til transfervinduene, for å bli skuffet gang på gang!

Støttes 100%

TallyHo

Sv: Hvilke spillere trengs inn på Leeds neste sesong
« Svar #21 på: April 19, 2015, 18:13:05 »
Neste sesong......samme hva spillere vi får har vi allikevel ett lederproblem. Vårt kjære Leeds blir brukt som en egotripp av selsentrerte imbesiler. Det er i toppen forrandringene må komme, foreløpig ser det møøøørkt ut.
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.