Skrevet av Emne: KAMP: vs Norwich City @ Elland Road, tirsdag 14/4 2015, kl 20.45  (Lest 19737 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Josch

Sv: KAMP: vs Norwich City @ Elland Road, tirsdag 14/4 2015, kl 20.45
« Svar #120 på: April 15, 2015, 00:09:38 »
Jeg så ikke kampen, men fire tap på rad er begredelig. Forsvaret sovner ved begge målene. Samme mot  Cardigff. Vi tapte ikke da Coock og Morison spilte tidligere i vinter, med stram defensiv organisering.

Egentlig er det krise hvis det fortsetter slik ut seongen. Det er respektløst mot de andre lagene på tabellen som kjemper for play off  og opprykk. :( :( Dette er IKKE bra.

nord

« Svar #121 på: April 15, 2015, 00:27:22 »
 det bliver endnu værre når det er et bundhold  >:(. Lad prøve at vende skuden de sidste kampe !

Hallgeir *

« Svar #122 på: April 15, 2015, 20:59:13 »
Jeg blir irritert når skylda skal legges på at Thompson ble borte.

Vi har vært defensivt fullstendig HJELPELØSE i månedsvise. Ikke et snev av bedring. Ikke et snev av struktur.

Vi har vel sluppet til mellom 10 og 20 målsjanser i hver eneste forbannade kamp.

Vi har snart 60 baklengs. Inkompetanse kalles det. En head-Coach som ikke har peiling på hva han driver med. Harde ord, men jeg tror ikke han har det som kreves. Vi er ikke blitt noe bedre.

Mer tap enn seire på Elland Road, altfor dårlig.

Bare et lite apropos sånn i etterkant. Her er noen ord fra Thompson selv, og vi kan tro eller mene det vi vil selv.....

February quotes from Steve Thompson that look particularly meaningful for Leeds now.

Four games have now passed since Leeds United suspended Steve Thompson, and the club are yet to pick up a win in his absence.

Leeds had been gathering momentum in 2015, but Thompson's dismissal has clearly negatively impacted on the squad and their good form appears to have deserted them.

Leeds have lost their last four matches, with a club that seemed to be heading in the right direction appearing to have done a complete u-turn.

The future of the Whites is now uncertain, with current boss Neil Redfearn considering his future, according to ITV Sport.

It leaves Leeds looking a long way from being able to finally return to the Premier League, and the answer to their current problems may have been inadvertently answered by Thompson soon after he was appointed in his comments to the Yorkshire Evening Post.

“Neil on his own can’t look after 30 or 40 players,” Thompson said back in February. “How he did that and how he held the fort, I don’t know."

The words have particular meaning now and expose the problem that Redfearn is currently facing at Elland Road.

It is simply imfeasible for Redfearn to control a squad of players on his own, and the position he has been left in is troubling.

HITC Sport
Super Leeds since 1968

Promotion 2010

« Svar #123 på: April 15, 2015, 21:35:01 »
Howson viser med all tydelighet hva respekt er etter å ha gitt Norwich ledelsen:

@WALMOT3: Noel Whelan on Jonny Howson celebration #LUFC #MOT http://t.co/Wu7cGhVZl7
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

« Svar #124 på: April 15, 2015, 21:37:07 »

Jeg tror dette er svaret uansett hva spørsmålet er!   :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

« Svar #125 på: April 15, 2015, 21:43:25 »
Jeg blir irritert når skylda skal legges på at Thompson ble borte.

Vi har vært defensivt fullstendig HJELPELØSE i månedsvise. Ikke et snev av bedring. Ikke et snev av struktur.

Vi har vel sluppet til mellom 10 og 20 målsjanser i hver eneste forbannade kamp.

Vi har snart 60 baklengs. Inkompetanse kalles det. En head-Coach som ikke har peiling på hva han driver med. Harde ord, men jeg tror ikke han har det som kreves. Vi er ikke blitt noe bedre.

Mer tap enn seire på Elland Road, altfor dårlig.

Bare et lite apropos sånn i etterkant. Her er noen ord fra Thompson selv, og vi kan tro eller mene det vi vil selv.....

February quotes from Steve Thompson that look particularly meaningful for Leeds now.

Four games have now passed since Leeds United suspended Steve Thompson, and the club are yet to pick up a win in his absence.

Leeds had been gathering momentum in 2015, but Thompson's dismissal has clearly negatively impacted on the squad and their good form appears to have deserted them.

Leeds have lost their last four matches, with a club that seemed to be heading in the right direction appearing to have done a complete u-turn.

The future of the Whites is now uncertain, with current boss Neil Redfearn considering his future, according to ITV Sport.

It leaves Leeds looking a long way from being able to finally return to the Premier League, and the answer to their current problems may have been inadvertently answered by Thompson soon after he was appointed in his comments to the Yorkshire Evening Post.

“Neil on his own can’t look after 30 or 40 players,” Thompson said back in February. “How he did that and how he held the fort, I don’t know."

The words have particular meaning now and expose the problem that Redfearn is currently facing at Elland Road.

It is simply imfeasible for Redfearn to control a squad of players on his own, and the position he has been left in is troubling.

HITC Sport

Et annet viktig aspekt er at Redders tydeligvis har mistet gløden og entusiasmen. Og det er forståelig når din beste venn blir sparket nokså uberettiget. Når man som manager bare yter 80 %, kan man da kreve at spillerne yter 100 %?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.