Skrevet av Emne: Ny sesong nye turer til Leeds!!  (Lest 2937 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ollan

Ny sesong nye turer til Leeds!!
« på: Juni 17, 2015, 09:49:13 »
Da er dagen kommet...Terminlisten er klar om 15. minutter.
Blir spennende og se om vi åpner hjemme, da blir det en tur over, juniortur 1. uken i oktober kansje det blir to kamper, juleparty i desember med spillerne? Dobbel i feb,mars? Sesongavslutning med opprykk??

Herregud hvor jeg gleder meg ;D
MOT,vi sees i Leeds
Ollan

dtage

Sv: Ny sesong nye turer til Leeds!!
« Svar #1 på: Juni 17, 2015, 11:02:30 »
Da var (i ale fall) noe av sesongens kamper på plass for min bror og meg:

22/8- Sheffield Wednesday
31/10-Blackburn Rovers
5/3-Bolton Wanderers

Flybilletter i boks, så da er det bare å krysse alt vi har for at kampene ikke blir flyttet for mye.

MOT!!!
;D Always Leeds, Always Loyal! ;D

nicolainilsen

Sv: Ny sesong nye turer til Leeds!!
« Svar #2 på: Juni 22, 2015, 14:18:14 »
Hei. Jeg skal på guttetur med 5 stykker over nå i august tror jeg, er det noen som vet om jeg kan få tak i noen bortebilletter? Var å så Charlton-Leeds for 2 år siden, og de elsket det!! Noen som vet hvordan jeg burde gå fram for å  få tak i billetter til Super Leeds borte?

Takk for hjelp!

Nicolai

ollan

Sv: Ny sesong nye turer til Leeds!!
« Svar #3 på: Juni 23, 2015, 08:50:19 »
Hei. Jeg skal på guttetur med 5 stykker over nå i august tror jeg, er det noen som vet om jeg kan få tak i noen bortebilletter? Var å så Charlton-Leeds for 2 år siden, og de elsket det!! Noen som vet hvordan jeg burde gå fram for å  få tak i billetter til Super Leeds borte?

Takk for hjelp!

Nicolai
Du må kjøpe deg medlemskap. Med det får du mulighet til å kjøpe 1 stk billett til bortekamp. Du er ikke sikret å få billett selv om du har medlemskap.
https://www.lufc.talent-sport.co.uk/PagesPublic/UserControlled/UserDefined.aspx?page=Membershipinformation&soalready=qYESJAWlp2huuGUhlIE6nOHWSJQ8t1O7KUIh9UR+X48=
Ollan

flynn

Sv: Ny sesong nye turer til Leeds!!
« Svar #4 på: Juni 23, 2015, 09:22:53 »
Hei. Jeg skal på guttetur med 5 stykker over nå i august tror jeg, er det noen som vet om jeg kan få tak i noen bortebilletter? Var å så Charlton-Leeds for 2 år siden, og de elsket det!! Noen som vet hvordan jeg burde gå fram for å  få tak i billetter til Super Leeds borte?

Takk for hjelp!

Nicolai

Jeg var på den kampen nå i April. Klarte ikke å få tak i billetter i Leeds-svingen, men satt på langsiden ikke langt unna. Fikk nyte Leeds-fansens utrettelige synging, men kunne ikke ta del i det selv ettersom det var en del Charlton-folk som nok ikke ville satt stor pris på det.

Uansett vil dere nok sette pris på prematch på puben The Antigallican, som vel ligger på Woolwich Rd. Rett ved jernbanestasjonen, og med kort avstand til the Valley. Utrolig stemning der, og garantert 100% Leedsfolk.

flynn

Boine

Sv: Ny sesong nye turer til Leeds!!
« Svar #5 på: Juni 25, 2015, 17:19:01 »
Blir Brentford og Ipswich i september  ;D Kommer rett fra Brasil fredag 11. september og reiser 16. september. Fikk 5 netter på Discovery Inn for 2500 Nkr. MOT
« Siste redigering: Juni 26, 2015, 04:02:04 av Boine »

baste

Sv: Ny sesong nye turer til Leeds!!
« Svar #6 på: Juli 30, 2015, 16:32:42 »
Bli Leeds og åpningskamp på meg og min datter
 Hvor bør jeg kjøpe billett ? Tips taes imot med stor takk