Skrevet av Emne: Capital one cup  (Lest 5710 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kendo

Capital one cup
« på: Juni 17, 2014, 15:14:04 »
Leeds united møter Accrington Stanley mandag 11.8(hvis den ikke blir flyttet)
 

Xern

Sv: Capital one cup
« Svar #1 på: Juni 18, 2014, 01:36:19 »
Så får vi se om vi gjør det bedre i cuppene denne sesongen enn forrige da.. Håper ivertfall det :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Capital one cup
« Svar #2 på: August 13, 2014, 22:57:31 »
Etter seier er det ny trekning nå:

Leeds møter................Bradford City borte


Capital One Cup
#CapitalOneCup R2 draw: @officialbantams v @LUFC

 8)
« Siste redigering: August 13, 2014, 23:09:31 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Capital one cup
« Svar #3 på: August 13, 2014, 23:17:31 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Capital one cup
« Svar #4 på: August 13, 2014, 23:19:03 »
Konge :D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

GeirO

Sv: Capital one cup
« Svar #5 på: August 13, 2014, 23:46:10 »
Tøft nok, men kamp med nerve er bra.
MOT

Josch

Sv: Capital one cup
« Svar #6 på: August 13, 2014, 23:54:23 »
Ble omtalt som en kommende  tøff lokal batalje på Sky i kveld . Godt håp om at Bradford - Leeds blir TV-kamp!

Josch

Sv: Capital one cup
« Svar #7 på: August 14, 2014, 20:29:07 »
.... og det ble det!! :)

Xern

Sv: Capital one cup
« Svar #8 på: August 14, 2014, 20:46:15 »
Flott!  :D Tror jeg tenker mye likt det Cellino/Hockaday gjør. Tenker de kommer til å bruke en alternaltiv start-11er med rotasjon spesielt på keeper og offensive posisjoner på banen. Dette kommer godt med for lagmoralen, og det bidrar med at våre beste 11 ikke blir altfor slitne, som ifjor.

Det at vi snart har en like bred stall men med mer kvalitet enn ifjor tror jeg også har med dette å gjøre. Stallen må være bred i CCC.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

p0ndus

  • Gjest
Sv: Capital one cup
« Svar #9 på: August 14, 2014, 20:58:06 »
Flott!  :D Tror jeg tenker mye likt det Cellino/Hockaday gjør. Tenker de kommer til å bruke en alternaltiv start-11er med rotasjon spesielt på keeper og offensive posisjoner på banen. Dette kommer godt med for lagmoralen, og det bidrar med at våre beste 11 ikke blir altfor slitne, som ifjor.

Det at vi snart har en like bred stall men med mer kvalitet enn ifjor tror jeg også har med dette å gjøre. Stallen må være bred i CCC.

Og forhåpentligvis spekket med kvalitet :-\. MOT

Bromancer

Sv: Capital one cup
« Svar #10 på: August 26, 2014, 21:35:42 »
MK Dons tar ledelsen mot Scum. Deilig!  :)

sportcarl1

Sv: Capital one cup
« Svar #11 på: August 26, 2014, 22:25:18 »
Mccormack har gjort mål för Fulham som leder 1-0 borta mot brentford
 

Promotion 2010

Sv: Capital one cup
« Svar #12 på: August 26, 2014, 22:27:24 »
2-0 MK Dons  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Trondjo

Sv: Capital one cup
« Svar #13 på: August 26, 2014, 22:30:52 »
3-0 til MK Dons :)
 

sportcarl1

Sv: Capital one cup
« Svar #14 på: August 26, 2014, 22:33:36 »
Wow vad Norwich satsar på bechio, han får komma in i 80:e minuten
 

sportcarl1

Sv: Capital one cup
« Svar #15 på: August 26, 2014, 22:39:00 »
3-0 til MK Dons :)
dags att sparka tränaren här med ;)
 

nord

Sv: Capital one cup
« Svar #16 på: August 26, 2014, 22:45:41 »
Kan vi ikke bare bytte træner med ManUtd ?
 

Promotion 2010

Sv: Capital one cup
« Svar #17 på: Juni 09, 2015, 23:52:21 »
Leeds, Huddersfield & Bradford all seeded for @CapitalOne_Cup first round draw next Tuesday. #lufc #htafc #bcafc http://t.co/0pKKQjpd5h

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Capital one cup
« Svar #18 på: Juni 15, 2015, 19:28:57 »
Leeds United: Whites seeking more home comforts in Cup

Souleymane Doukara in action against Accrington Stanley.
Leon Wobschall
11:49Monday 15 June 2015
4
HAVE YOUR SAY
THE first-round draw of the Capital One Cup takes place tomorrow morning, with Leeds United seeking home comforts for the sixth successive year after some benign draws in recent years.

You have to go back to 2009-10 for the last time that Leeds have been handed an away assignment in the first round of the competition, with the club having received five consecutive first-round ties at Elland Road in the past five seasons.

Accrington were disposed of 2-1 last season thanks to a double from Souleymane Doukara, his first goals for United – in a game which saw fellow summer signing Gaetano Berardi dismissed.

In 2013-14, Chesterfield lost out by the same margin at Leeds, with United coming from behind to triumph through goals from Michael Brown and Dominic Poleon.

Shrewsbury were emphatically beaten 4-0 in a one-sided first-round contest at the start of 2012-13, with strikes netted by Luke Varney and David Norris on their debuts.

Luciano Becchio and Ross McCormack (penalty) were also on target for Leeds – who reached the quarter-finals that season before losing out to Chelsea.

In 2011-12, Leeds prevailed by the odd goal in five in a tight West Yorkshire derby against visiting Bradford City, avoiding an upset by twice coming from behind.

Honduran winger Ramon Nunez enjoyed his best outing in a Whites jersey, with two goals, including the winner, with McCormack also on the scoresheet.


Lincoln City were sent packing 4-0 at the start of 2010-11, with goals from Jonathan Howson, Becchio, Lloyd Sam and Neil Kilkenny ensuring a stroll for United, who have never lost in the first round of the competition.

The draw for the first-round is at 10am tomorrow (Tuesday), with the seeded teams split into two regional groups – based predominantly on a north and south split – and drawn against an unseeded team from the equivalent pot on a random home or away basis.

The seeded teams from Yorkshire are Barnsley, Bradford, Huddersfield Town, Hull City, Leeds, Middlesbrough, Rotherham, Sheffield Wednesday and Sheffield United.

First round ties will be played during the week commencing August 10, 2015.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Capital one cup
« Svar #19 på: Juni 16, 2015, 11:31:28 »
Doncaster borte i august, sier Mowatt!  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Capital one cup
« Svar #20 på: Juni 16, 2015, 11:33:00 »
CUP DRAW THROWS UP LOCAL DERBY

United to face Doncaster Rovers in the Capital One Cup first round...

Published 16 June 2015 at 09:00

Capital One Cup

Leeds have been drawn away to Yorkshire rivals Doncaster Rovers in the first round of the Capital One Cup.

It will be United's first visit to the Keepmoat Stadium since December 2013's 3-0 Championship victory. That season aslo saw the two teams meet in the second round of this competition, with Leeds emerging 3-1 winners on Alex Mowatt's debut.

All Capital One Cup first round ties will be played during the week commencing August 10 and further details of the game will be released here on leedsunited.com in due course.

Full fixtures for the 2015/16 Sky Bet Championship campaign will also be released from 9am tomorrow morning (Wednesday June 17)

Capital One Cup first round draw in full:

Carlisle United v Chesterfield
 Nottingham Forest v Walsall
 Fleetwood Town v Hartlepool United
 Scunthorpe United v Barnsley
 Bolton Wanderers v Burton Albion
 Accrington Stanley v Hull City
 Rochdale v Coventry City
 Oldham Athletic v Middlesbrough
 Huddersfield Town v Notts County
 Blackburn Rovers v Shrewsbury Town
 Morecambe v Sheffield United
 Doncaster Rovers v Leeds United
 Wigan Athletic v Bury
 Northampton Town v Blackpool
 Sheffield Wednesday v Mansfield Town
 Rotherham United v Cambridge United
 Crewe Alexandra v Preston North End
 York City v Bradford City
 Port Vale v Burnley
 Peterborough United v Crawley Town
 Yeovil Town v Queens Park Rangers
 Plymouth Argyle v Gillingham
 Swindon Town v Exeter City
 Bristol Rovers v Birmingham City
 Ipswich Town v Stevenage
 Luton Town v Bristol City
 Charlton Athletic v Dagenham & Redbridge
 Wolverhampton Wanderers v Newport County
 Brentford v Oxford United
 Portsmouth v Derby County
 Southend United v Brighton & Hove Albion
 Milton Keynes Dons v Leyton Orient
 Cardiff City v AFC Wimbledon
 Millwall v Barnet
 Wycombe Wanderers v Fulham
 Colchester United v Reading

- See more at: http://www.leedsunited.com/news/article/ex2xyplmis1614yai6q3d9p7s/title/capital-one-cup-draw#sthash.x0fbVn7d.dpuf
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Capital one cup
« Svar #21 på: Juni 16, 2015, 14:34:03 »
Den taper vi nok så det suser!
Jon R.

Xern

Sv: Capital one cup
« Svar #22 på: Juni 16, 2015, 17:44:16 »
Så får vi se om vi gjør det bedre i cuppene denne sesongen enn forrige da.. Håper ivertfall det :)
Så får vi se om vi klarer å ryke ut ENDA raskere i år enn de to forrige årene da! >:( >:( ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Capital one cup
« Svar #23 på: Juni 16, 2015, 18:59:05 »
Den taper vi nok så det suser!

Jeg har troen!  ;)

kendo

Sv: Capital one cup
« Svar #24 på: Juni 23, 2015, 14:20:54 »
LEEDS UNITED’S Capital One Cup derby trip to Doncaster Rovers will be screened live on Sky Sports on Thursday, August 13 (7.45pm).