Skrevet av Emne: Treningskamp: vs Everton @ Elland Road, lørdag 1/8 2014, kl 16.00 på LUTV  (Lest 20149 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Hvilken gratis versjon av adobe flashplayer må jeg velge dersom jeg vil se kamper på nettbrett? Jeg bruker explorer.

Puffin....  :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Hvilken gratis versjon av adobe flashplayer må jeg velge dersom jeg vil se kamper på nettbrett? Jeg bruker explorer.

Puffin....  :)

Har du en link til denne?
Super Leeds since 1968

Leedsfan

Hvilken gratis versjon av adobe flashplayer må jeg velge dersom jeg vil se kamper på nettbrett? Jeg bruker explorer.

Puffin....  :)

Har du en link til denne?

Puffin web browser!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Billy Sharp gjør jobben sin på topp, bra skudd og flink til å involvere de andre i spillet.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Ser bra ut defensivt. Ser tegn til at vi slipper det slappe presset på ballfører som vi har vært vant til siste 10 år.
Litt å hente offensivt, men det kommer.

Og midtbanen med Adeyemi, Cook og Mowatt tror jeg blir fullstendig sjef!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Nørgaard

Billy Sharp gjør jobben sin på topp, bra skudd og flink til å involvere de andre i spillet.

Er det ikke Chris Wood  :)

Leedsfan

Billy Sharp gjør jobben sin på topp, bra skudd og flink til å involvere de andre i spillet.

Er det ikke Chris Wood  :)

Chris who?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Billy Sharp gjør jobben sin på topp, bra skudd og flink til å involvere de andre i spillet.

Er det ikke Chris Wood  :)

Chris who?

The WOOD!  ;D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

Billy Sharp gjør jobben sin på topp, bra skudd og flink til å involvere de andre i spillet.

Er det ikke Chris Wood  :)

Chris who?

The WOOD!  ;D

 ;D
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Nørgaard

Billy Sharp gjør jobben sin på topp, bra skudd og flink til å involvere de andre i spillet.

Er det ikke Chris Wood  :)

Chris who?

Woody  ;)

B_Ød

Syns Doukara har vært positiv...som sist helg. Artig å se på...
Ups & Ups!!

auren

Pause. 0-0. Solid omgang av Leeds. Vi virker mye tryggere og sikrere med ballen i beina, og har spilt til tider veldig god fotball. Vi slipper Everton til få sjanser, dog vi ikke skaper så mye selv. Mowatt nærmest da han curlet et skudd fra 20 meter like utenfor. Taylor hadde et sinnsykt raid, og har hatt kontroll på backen. Berardi også solid på motsatt back. Bamba er krumtappen i forsvaret, og er også teknisk god. Bellusci er jeg aldri trygg på, selv om han har klart seg greit. Wood på topp har imponert med mottak og teknikk. Hadde et svært overraskende og godt skudd tidlig i kampen, men keeper hadde kontroll.

Optimistisk foreløpig!!  :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sølvreven

Er fornøyd med det jeg ser i dag, så langt  :D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
MERKER MEG DENNE:

Sitat
Leeds Mad ‏@LeedsMad2012  Â· 40m40 minutes ago  
Has the pitch been narrowed @PhilHayYEP ? lufc

 Phil Hay ‏@PhilHayYEP  Â· 5m5 minutes ago  
@LeedsMad2012 looks like it, and possibly shortened slightly.

Sitat
Leeds Mad ‏@LeedsMad2012  Â· 6m6 minutes ago  
@PhilHayYEP ....to suit 4-3-3 (or 4-5-1)?




Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

1-0. Mowatt. Strålende angrep!!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Budda

Herlig mål
Endre

Sydhagen

Nydelig!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

kilgallon

Ganske enkelt et klassemål!

Sydhagen

Nå dominerer vi fullstendig.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

baste

Supert... Bra med en god kamp. Bli en tøff kamp neste helg.

MOT

DW

Charlie Taylor ;D

Sydhagen

Ã…pnet seg litt mer nå.

Burnley omtrent på nivå med det laget Everton stiller med idag?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Bjorn

Ã…pnet seg litt mer nå.

Burnley omtrent på nivå med det laget Everton stiller med idag?

Hvor ungt er egentlig Everton i forhold til vårt? Vi har da også ganske ungt lag?
Marching On! 4276

auren

2-0. Wood!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

the WOOD!  ;D ;D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Leedsfan

I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sølvreven

2-0. Wood!

auren
Eller Sharp som han også blir kalt  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Bjorn

Marching On! 4276

Andersen

Fint med en seier, rett før alvoret braker løs, selv om man vel ikke legger alt i treningskamper ? Ã… få samkjørt laget nå er viktig ! MOT

Sydhagen

Fint med en seier, rett før alvoret braker løs, selv om man vel ikke legger alt i treningskamper ? Ã… få samkjørt laget nå er viktig ! MOT

Når vi taper treningskamper er de ikke så viktige, men når vi vinner så betyr de ALT!  :D
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."