Kamp: vs Middlesbrough @ Riverside Stadium 27.9 2015, kl 14:15 TV

Started by ArneS, September 25, 2015, 10:20:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

stian

Boro er vel et hakk bedre enn oss i 1. omgang, men det er først og fremst Bellusci som er forskjellen på lagene. Botaka ser ut som en fotballspiller, og kan bli bra når han blir varm i trøya. Tipper Uwe gir beskjed om å komme mer rundt på kantene.

baste

Siden 2-0 sies å være en farlig ledelse, gleder jeg meg til 2. Omg

Andersen

Ingen overaskende bombe dette her for min del !  :( Bare å brette opp erma og gjøre noe med dette resultatet !

Dennis

Marching on together!

Sydhagen

Quote from: Kato on September 27, 2015, 15:09:08
Spillemessig greit. Bellusci stort sett forskjellen.

Cook best hos oss. Botaka/Berardi kan bli bra. Antenucci håpløs på topp alene.

Enig. Greit oppsummert.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ØBS

Quote from: B_Ød on September 27, 2015, 15:06:37
forferdelig forestilling...

Begge måla er jo rene komikveld, og våre skudd på deres mål virker mere som tilbakespill...

Nei, her må noko gjerast...
LUSCOS-hilsen
ØBS

h.b

Quote from: Mr Kaizer on September 27, 2015, 15:12:38
Clayton burde også vært i dusjen. Horribel dømming

Det burde faktisk også Antenuchi vært. Klart rødt kort

Cannavaro

Bellusci er den store forskjellen etter 1.omgang.  Jeg mener vi er tildels gode i banespillet og har mest ballinnehav.
M`boro er disiplinerte og kommer fort hjem med mange folk bak ballen, derfor kommer vi ofte i angrep MOT etablert forsvar.
Vi må ta overgangene når vi får sjansen, og vil gjerne at Botaka blir mer involvert der.  Botaka har vært god i sine involveringer forøvrig.
Jeg syns vi er gode på midten, Cook, Mowatt og Adeyemi gjør en god jobb med ballgjenvinning.  Fint om vi kunne få involvert kantene noe mer.

Om jeg driter i resultatet så syns jeg vi spiller fin fotball til tider, mye bra kombinasjonsspill på 1-touch og god bevegelse.  Dette er bedre enn jeg hadde ventet med tanke på siste kamp mot Dons.

Det er bare å kjøre på i 2.omg. det er Boro som har en farlig ledelse, vi har ingenting å tape nå (vi er halvtapt allerede).
Tipper Mowatt blir sliten utover kampen og må byttes.  Cook må bidra mer offensivt med sin energi og jeg vil ha med Dallas og Botaka mer i 2.omgang.
Målene til Boro har kommet fra kant, vi må anstrenge oss mer for å hindre at de kommer rundt der i 2.
Liker det Berardi gjør også - offensiv vilje, gode involveringer.  Ante faller noen ganger litt lett med mann i rygg.
Utfordre han derre Stuani mer i 2.omgang så ryker han straks ut.....

Positiv til det jeg ser, men resultatet er bare å glemme foreløpig - her må Uwe nullstille gutta før 2.omgang igjen....
MFLU - Miracles For Leeds United

ØBS

Quote from: baste on September 27, 2015, 15:11:44
Siden 2-0 sies å være en farlig ledelse, gleder jeg meg til 2. Omg

Jeg tror det bare gjelder oss, Baste...
LUSCOS-hilsen
ØBS

AndyMathie

Grusomt å se en av mine favoritter i Leeds drite seg sånn fullstendig ut. Dette gjør vondt for denne fanen :(
We are Leeds and we are proud of it!

ØBS

Quote from: AndyMathie on September 27, 2015, 15:19:37
Grusomt å se en av mine favoritter i Leeds drite seg sånn fullstendig ut. Dette gjør vondt for denne fanen :(

Ã...pne ny fane, Andy... 

Du er forresten tydeligvis ikke på Pokalen...?
LUSCOS-hilsen
ØBS

DenHviteYeboah

2-0 er ikke et riktig bilde av 1. omgang, men jeg er skremt over hvor dårlige vi er fremover >:(
Fra 16 meteren og inn så er jo kosefoppall >:( Holder ikke >:(

gulle

Middelsbjørg er ikke SÃ... gode, vi har spilt dårlig, vi får mange bruddmuligheter men må ha under 50% treff på pasninger.
På 1. Målet er vi 2 mot en men allikevel får han tatt ned og skutt.
På 2. Målet har silvestri egentlig full kontroll før Bella notte kommer farende.
Mowatt er ikke i form,Cook har det i seg men bevegelsene foran han er ikke gode nok.
Botaka ser spennende ut
Uwe har mye jobb foran seg,trøsten er at nivået i divisjonen ikke er uoppnåelig.
Håper på et mirakel i 2. Omg.
MOT
I år rykker vi opp!

Bye

Trønder i Bergen!

ØBS

Quote from: Lexmark on September 27, 2015, 15:24:33
Stuani burde vært sendt av.

Yeeees...

...og så må det uttales på samme måte som han du har profil bilde av... ;D
LUSCOS-hilsen
ØBS

DenHviteYeboah

h.b

GeirO

MOT

roaldv

GeirO

Så ut som om Ante lå på linje....
MOT

B_Ød

Ups & Ups!!

Superfan

ØBS

Han er on-side så det holder.....

Feilaktig annulert...  Pokker heller...
LUSCOS-hilsen
ØBS

Lucas the Kop Cat

Får ikke noe gratis.

Bye

Det der er så hårfint, omtrent 50/50. I alle fall med gårdagens PL-runde friskt i minne.
Trønder i Bergen!

Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

Lucas the Kop Cat

Quote from: ØBS on September 27, 2015, 15:33:02
Han er on-side så det holder.....

Feilaktig annulert...  Pokker heller...
Virket korrekt men hårfint.

Superfan

Tror faktisk det er offside pga Cook, men tror ikke at linjemannen kan ha sett det