Skrevet av Emne: Kamp: vs Brighton & Hove Albion @ Elland Road, lørdag 17/10 2015, kl 16.00 på TV2  (Lest 27044 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Superfan

På dette laget er det vel stort sett bare egenproduserte spillere som ikke er rubbish

Kontakinte

Byram spiller på Brighton ser jeg, nr 20 :)

Sydhagen

Leeds best i 1.omg.
Spiller mye mer direkte enn tidligere. Bra!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

TallyHo

Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

TUNI

Positivt i dag  så langt. nå er det 50 års dag
TERRY COOPER

rd1

3*skips away from adeyemi.. En gang ble det mål..
"Who needs Cantona??"

Smudge

Uwe ut, denne taper vi! Wood, Dallas, Wootton, Adeyemi, håpløse

baatman

Bare sett fra utligningen, men synes vi spiller bra. Botaka er forfriskende på kanten.

sportcarl1

Bra första halvlek, kan inte tro att detta är serieledaren vi möter,dock dåligt försvarsspel av adeyemi bamba och wotton vid Brightonmålet,gillar  Batoka
« Siste redigering: Oktober 17, 2015, 17:00:05 av sportcarl1 »
 

kilgallon

ee
« Svar #69 på: Oktober 17, 2015, 16:59:19 »
Veldig positiv omgang. Men vil gjerne se Murphy i stedet for Adeyemi. Han bliver alt for lett overspillt. Enig at Cook har vært strålende, og Botaka har X-faktor :)

gulle

På dette laget er det vel stort sett bare egenproduserte spillere som ikke er rubbish
synes ikke Bamba eller Silvestri er rubbish
Nå rykker vi opp! Jasederja

raggen

Adeyemi virker tung og treg i kroppen og bør byttes.. ellers lovende trakter i spillet og i mine øyne er vi best og spiller tidvis bra fotball
Forever Leeds United!!!!!!!!

sportcarl1

På dette laget er det vel stort sett bare egenproduserte spillere som ikke er rubbish
synes ikke Bamba eller Silvestri er rubbish
inte Batoka Berardi och Batoka heller
 

Sydhagen

På dette laget er det vel stort sett bare egenproduserte spillere som ikke er rubbish
synes ikke Bamba eller Silvestri er rubbish
inte Batoka Berardi och Batoka heller

Ikke Wood heller.
Han kommer mer til sin rett slik vi spiller nå. Blir mye mer involvert og får mer støtte fra midtbanen og vingene.
Fortsetter vi slik blir det bra greier!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Hallgeir *

Bra första halvlek, kan inte tro att detta är serieledaren vi möter,dock dåligt försvarsspel av adeyemi och wotton vid Brightonmålet,gillar  Batoka

Botaka er et frisk pust i dette laget, men Uwe må få han til å passe ballen før han går seg inn i trøbbel.

Gi han frihet til å gjøre det han er god på, men alt har sin begrensning. Det må ikke overdrives.

Ellers har laget vist en aggressivitet  som har vært savnet. Godkjent første omgang.
Super Leeds since 1968

Lundewhites

En god prestasjon av Leeds å ha uavgjort med bare 8 spillere på banen.
Når jeg ser Wotton så får jeg bare medlidenhet.. Han ser ut som meg den gangen jeg forvillet meg inn på en matematikkforelesing på Høgskolen...
Og at Cook klarer å veie opp for midtbann til Brighton er bare meget imponerende.
Adeyemi og Mowatt er like imponerende dårlig. Fins det noen spillere i hele seriesystemet som er tregere enn Mowatt??  Heldigvis er Brighton også totalt utafor i dag, ellers så kunne dette blitt stygt...
For the sake of Leeds United he would break himself in two

sportcarl1

Tippar Ante kommer in om 20 minuter, kanske Buckley lite senare för Dallas,
 

sportcarl1

Bra första halvlek, kan inte tro att detta är serieledaren vi möter,dock dåligt försvarsspel av adeyemi och wotton vid Brightonmålet,gillar  Batoka
Botaka er et frisk pust i dette laget, men Uwe må få han til å passe ballen før han går seg inn i trøbbel.

Gi han frihet til å gjøre det han er god på, men alt har sin begrensning. Det må ikke overdrives.

Ellers har laget vist en aggressivitet  som har vært savnet. Godkjent første omgang.
tycker Batoka visar upp ett varierat spel och vågar utmana på ett bra sätt  och passar när det är bättre
 

Smudge

Uuuuuuut med Dallas!! Inn med Bøkken

Eriksen55

Spytt ut tyggisen Wood..blir det en ting mindre å koordinere..

Frode

Spytt ut tyggisen Wood..blir det en ting mindre å koordinere..
;D
 

Hallgeir *

Bra första halvlek, kan inte tro att detta är serieledaren vi möter,dock dåligt försvarsspel av adeyemi och wotton vid Brightonmålet,gillar  Batoka
Botaka er et frisk pust i dette laget, men Uwe må få han til å passe ballen før han går seg inn i trøbbel.

Gi han frihet til å gjøre det han er god på, men alt har sin begrensning. Det må ikke overdrives.

Ellers har laget vist en aggressivitet  som har vært savnet. Godkjent første omgang.
tycker Batoka visar upp ett varierat spel och vågar utmana på ett bra sätt  och passar när det är bättre

Stort sett enig med deg, men han går av og til for lenge med ballen og mister den når han burde ha passet til en medspiller.  (Og han heter ikke Batoka....  ;) )
Super Leeds since 1968

TallyHo

Jævla UR fotball. Kick and run, midtbanen skal bare brukes defensivt. Den mannen er livredd for tap, i hver kamp.
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

Eriksen55

Mowatt er nesten ubrukelig... Endelig byttet ut! Han må bli raskere, hvis ikke forblir han bare rask.!

GeirO

Bra första halvlek, kan inte tro att detta är serieledaren vi möter,dock dåligt försvarsspel av adeyemi och wotton vid Brightonmålet,gillar  Batoka
Botaka er et frisk pust i dette laget, men Uwe må få han til å passe ballen før han går seg inn i trøbbel.

Gi han frihet til å gjøre det han er god på, men alt har sin begrensning. Det må ikke overdrives.

Ellers har laget vist en aggressivitet  som har vært savnet. Godkjent første omgang.
tycker Batoka visar upp ett varierat spel och vågar utmana på ett bra sätt  och passar när det är bättre

Stort sett enig med deg, men han går av og til for lenge med ballen og mister den når han burde ha passet til en medspiller.  (Og han heter ikke Batoka....  ;) )
Synes Cook ofte går for lenge med ballen, mer enn Botaka.
MOT

GeirO

Byram spiller på Brighton ser jeg, nr 20 :)
Match må være tvillingbroren til Byram, som nå kommer inn.
MOT

Eriksen55

Kjempe bytte Uwe! Botaka bør være døende hvis det byttet skal forsvares.. Selvfølgelig er det Wootton som skal ut!!!

rd1

15 min igjen av russlers tid i Leeds?
"Who needs Cantona??"

Superfan


15 min igjen av russlers tid i Leeds?
Håper det.

Eriksen55

15 min igjen av russlers tid i Leeds?

Like greit!