Skrevet av Emne: EX-Headcoach: Steve Evans  (Lest 321657 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

berlin

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #750 på: Mars 19, 2016, 17:46:00 »
Dette overlever ikke Evans. bare begynne å pakke sakene nå. Ligger under 4-1 hjemme mot Hudders er utilgivelig. Evans er alt for treig med å bytte. kjefter så det holder. Og snakker kun om at neste år . Nei toget går fra stasjonen sent i kveld Evans

hvorfor skulle Evans overleve Cellino. Så vidt jeg vet har han sparket en eller to managere før?

Så hvor ligger problemet i Leeds United FC?

En klubb i harmoni? I don't think so man.

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #751 på: Mars 19, 2016, 18:45:09 »
Skulle ønske vi hadde hatt en trener som han som leder Rotherham til en trygg plass på tabellen!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Lundewhites

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #752 på: Mars 19, 2016, 19:01:24 »
Skulle ønske vi hadde hatt en trener som han som leder Rotherham til en trygg plass på tabellen!  ;)

Av to onder hadde jeg lett valgt Warnock
For the sake of Leeds United he would break himself in two

eros

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #753 på: Mars 19, 2016, 21:48:28 »

Jeg synes spillerne  virket  litt tamme i de siste kampene, særlig mot Brighton. En slags oppgitthet slv om flere manglet.  Hvis ikke spillerene gir  110% for sin trener på banen så brenner det et blått lys for Evans. Klarer han å motivere spillerne til kamper som ikke betyr så mye nå fremover? Er han mannen som spillerene vil blø for? Kan kollapsen mot  Brighton (flere  merkelige feil) skyldes mangel på motivasjon og fokus, som har noe med Evans å gjøre.?
Kan vel like gjerne ha sammenheng med at de regner med at de likevel vil bli nødt til å vise seg frem for en ny manager på treningsfeltet i sommer og 'can't be bothered' å bli skadet eller slite seg ut nå...?

Gufrias

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #754 på: Mars 20, 2016, 06:26:35 »
Skulle ønske vi hadde hatt en trener som han som leder Rotherham til en trygg plass på tabellen!  ;)

Av to onder hadde jeg lett valgt Warnock
Av to onder hadde jeg lett valgt å holde meg unna begge.
Hekta på Leeds siden 1974

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #755 på: Mars 20, 2016, 10:20:40 »
Kanskje like greit å la Evans sitte sesongen ut. For så å erstatte Evans etter sesongslutt. På den måten kan Cellino få lengre tid på seg til å finne den rette manageren. Og kanskje kan man håpe at han nå har lært at, et lag som er av en viss størrelse, ja det laget krever en manager som spillerne faktisk har hørt om og som de automatisk får respekt av, bare ved at navnet nevnes.
Cellino bør nå skume markedet.Finne den rette manageren som faktisk tar lage videre. Jeg sitter i redsel for Evans en sesong til, hvor han henter inn spillere han kjenner og som har spilt for han før

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #756 på: Mars 20, 2016, 11:15:06 »
Kanskje like greit å la Evans sitte sesongen ut. For så å erstatte Evans etter sesongslutt. På den måten kan Cellino få lengre tid på seg til å finne den rette manageren. Og kanskje kan man håpe at han nå har lært at, et lag som er av en viss størrelse, ja det laget krever en manager som spillerne faktisk har hørt om og som de automatisk får respekt av, bare ved at navnet nevnes.
Cellino bør nå skume markedet.Finne den rette manageren som faktisk tar lage videre. Jeg sitter i redsel for Evans en sesong til, hvor han henter inn spillere han kjenner og som har spilt for han før

At Evans bør sitte ut sesongen, synes jeg er logisk. Vi rykker ikke ned, og vi kommer ikke til å gjøre furore oppover på tabellen heller. Sparkes han nå, vil det bety ekstra utgifter for klubben. Etterbetalinger til sparkede trenere har klubben flust av fra før.

At Cellino har lært noe som helst om ansettelse av trener/manager, tror jeg du bare skal glemme først som sist. Historien fra Italia og nå hos oss, forteller deg alt du trenger å vite om det.

Super Leeds since 1968

lojosang

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #757 på: Mars 20, 2016, 13:11:46 »
Kanskje like greit å la Evans sitte sesongen ut. For så å erstatte Evans etter sesongslutt. På den måten kan Cellino få lengre tid på seg til å finne den rette manageren. Og kanskje kan man håpe at han nå har lært at, et lag som er av en viss størrelse, ja det laget krever en manager som spillerne faktisk har hørt om og som de automatisk får respekt av, bare ved at navnet nevnes.
Cellino bør nå skume markedet.Finne den rette manageren som faktisk tar lage videre. Jeg sitter i redsel for Evans en sesong til, hvor han henter inn spillere han kjenner og som har spilt for han før

At Evans bør sitte ut sesongen, synes jeg er logisk. Vi rykker ikke ned, og vi kommer ikke til å gjøre furore oppover på tabellen heller. Sparkes han nå, vil det bety ekstra utgifter for klubben. Etterbetalinger til sparkede trenere har klubben flust av fra før.

At Cellino har lært noe som helst om ansettelse av trener/manager, tror jeg du bare skal glemme først som sist. Historien fra Italia og nå hos oss, forteller deg alt du trenger å vite om det.



Ham har vel kanskje truffet en gang på 25 år. Det var en fyr som dro til Milan uten å få sparken en gang.  :)
- Leif Olav

Sydhagen

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #758 på: Mars 20, 2016, 13:23:48 »
Har gått rykter om Meulensteen, Fergusons gamle assistent i ManU.
Han hadde vel ikke særlig suksess i Fulham.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Gufrias

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #759 på: Mars 20, 2016, 14:31:03 »
Kanskje like greit å la Evans sitte sesongen ut. For så å erstatte Evans etter sesongslutt. På den måten kan Cellino få lengre tid på seg til å finne den rette manageren. Og kanskje kan man håpe at han nå har lært at, et lag som er av en viss størrelse, ja det laget krever en manager som spillerne faktisk har hørt om og som de automatisk får respekt av, bare ved at navnet nevnes.
Cellino bør nå skume markedet.Finne den rette manageren som faktisk tar lage videre. Jeg sitter i redsel for Evans en sesong til, hvor han henter inn spillere han kjenner og som har spilt for han før

At Evans bør sitte ut sesongen, synes jeg er logisk. Vi rykker ikke ned, og vi kommer ikke til å gjøre furore oppover på tabellen heller. Sparkes han nå, vil det bety ekstra utgifter for klubben. Etterbetalinger til sparkede trenere har klubben flust av fra før.

At Cellino har lært noe som helst om ansettelse av trener/manager, tror jeg du bare skal glemme først som sist. Historien fra Italia og nå hos oss, forteller deg alt du trenger å vite om det.



Ham har vel kanskje truffet en gang på 25 år. Det var en fyr som dro til Milan uten å få sparken en gang.  :)
Det vet vi ingen ting om. Ikke han heller. Ha kan godt ha truffet med noen ansettelser der han bommet med alt for tidlige oppsigelser.
Hekta på Leeds siden 1974

nord

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #760 på: Mars 20, 2016, 17:59:50 »
Evans må gerne sidde året ud  ;D

 

lojosang

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #761 på: Mars 20, 2016, 22:03:49 »
Kanskje like greit å la Evans sitte sesongen ut. For så å erstatte Evans etter sesongslutt. På den måten kan Cellino få lengre tid på seg til å finne den rette manageren. Og kanskje kan man håpe at han nå har lært at, et lag som er av en viss størrelse, ja det laget krever en manager som spillerne faktisk har hørt om og som de automatisk får respekt av, bare ved at navnet nevnes.
Cellino bør nå skume markedet.Finne den rette manageren som faktisk tar lage videre. Jeg sitter i redsel for Evans en sesong til, hvor han henter inn spillere han kjenner og som har spilt for han før

At Evans bør sitte ut sesongen, synes jeg er logisk. Vi rykker ikke ned, og vi kommer ikke til å gjøre furore oppover på tabellen heller. Sparkes han nå, vil det bety ekstra utgifter for klubben. Etterbetalinger til sparkede trenere har klubben flust av fra før.

At Cellino har lært noe som helst om ansettelse av trener/manager, tror jeg du bare skal glemme først som sist. Historien fra Italia og nå hos oss, forteller deg alt du trenger å vite om det.



Ham har vel kanskje truffet en gang på 25 år. Det var en fyr som dro til Milan uten å få sparken en gang.  :)
Det vet vi ingen ting om. Ikke han heller. Ha kan godt ha truffet med noen ansettelser der han bommet med alt for tidlige oppsigelser.

Det har du nok rett i. Skal mye til å ansette 45 ubrukelig managere.  :)
- Leif Olav


Allanclarke

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #763 på: Mars 22, 2016, 23:19:57 »
Når man først ansetter en manager, kanskje litt lurt å gi han litt tid og noen overgangsvinduer til å vise hva han kan. Når hadde Leeds sist en manager som satt over sommeren. Er så dritt lei av disse managerbyttene, det hjelper jo ingenting. Eneste som kan redde Leeds er at Cellino pakker kofferten å reiser langt vekk fra England. Der er problemet, ikke managerene. Møkkings lei alt sammen

gulle

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #764 på: Mars 23, 2016, 20:41:56 »
Når man først ansetter en manager, kanskje litt lurt å gi han litt tid og noen overgangsvinduer til å vise hva han kan. Når hadde Leeds sist en manager som satt over sommeren. Er så dritt lei av disse managerbyttene, det hjelper jo ingenting. Eneste som kan redde Leeds er at Cellino pakker kofferten å reiser langt vekk fra England. Der er problemet, ikke managerene. Møkkings lei alt sammen
enig. Føler at Cellino blokkerer for utvikling. Ingen manager med langsiktig tankegang vil vel lukte på en klubb eid av den mannen og den typen styring. Om Evans går kommer det nok bare en av samme kaliber.
Nå rykker vi opp! Jasederja

Cannavaro

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #765 på: Mars 23, 2016, 23:56:57 »
Masse rykter om at jeg tar over etter Evans på forskjellige forum og twitter ikveld.
Har bare en kommentar til dette : DET SKJER IKKE !!

Continuo successo con il signor Cellino.
MFLU - Miracles For Leeds United

Cherry

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #766 på: Mars 24, 2016, 00:01:18 »
Fabio Cannavaro...... 
 

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #767 på: Mars 24, 2016, 05:40:40 »
Hvorfor sparke Evans?
Pontus ❤

samadhi

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #768 på: Mars 24, 2016, 09:16:39 »
Bortsett fra navnet har jo Cannavaro en vannvittig trenerkarriere å vise til:

- 1 år og 4 måneder som assistent trener i Al-Ahli (Dubai)
- 8 måneder som trener for Guangzhou Evergrande (Kina)
- 3 måneder som trener for Al-Nassr (Saudia Arabia)

Synes Evans kan få holde frem.
marching on together,
derudaf forever...

ragnar

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #769 på: Mars 24, 2016, 09:34:16 »
Cannavarro er kvalitet laaaang vei. Massevis med erfaring!
*In El Loco we trust!*

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #770 på: Mars 31, 2016, 19:57:11 »
Phil Hay
Evans said little more about his own future: "You guys have enough O-levels and A-levels not to ask the same question every time you see me"
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #771 på: April 02, 2016, 16:06:44 »
This is how stressful Leeds United are, Evans has lost a shit load of weight. #LUFC


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #772 på: April 02, 2016, 16:25:47 »
Feil at han er overvektig, feil at han har slanket seg.

Enkelte blir aldri fornøyd uansett!  ;)
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #773 på: April 02, 2016, 16:35:28 »
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #774 på: April 02, 2016, 16:38:23 »

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #775 på: April 02, 2016, 17:58:42 »
Noen som kan gi Evans togtidene ut fra Leeds. Dette holder ikke

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #776 på: April 02, 2016, 18:22:12 »
Noen som kan gi Evans togtidene ut fra Leeds. Dette holder ikke
Er nok flere som bør ta toget....

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #777 på: April 02, 2016, 19:19:09 »
Noen som kan gi Evans togtidene ut fra Leeds. Dette holder ikke
Er nok flere som bør ta toget....

Jeg er bekymret for om vi har noe lag i det hele tatt til neste sesong!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #778 på: April 02, 2016, 20:41:08 »
Vi kan jo håpe.
Evans har muligens en retrett på gang til et annet lag i divisjonen.

It was a second successive Yorkshire derby loss for Evans, whose future at Elland Road gets bleaker by the match.

If he does get the chop at Leeds, he might not be out of work for long after speculation linking him with an unnamed Championship club.

http://www.sportinglife.com/football/live/match-reaction/339997/-?

samadhi

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #779 på: April 02, 2016, 20:48:20 »
Håper faktisk Evans får sjansen også frem mot neste sesong.
Ikke det at han har imponert så veldig, men har heller ikke gjort det verre enn sine forgjengere.
Vi trenger en manager som kan styre skuta over tid,
og jeg synes Evans fortjener minst ett transfervindu til ogikke minst en preaseason.

Ikke noen stor fan av Steve Evans foreløpig,
men tenker med grøss på en enda en ny manager fra sommeren (Cannavarro for eksempel).

Håper Cellino gir Evans realtivt frie tøyler til sommeren så kan han skape sitt eget lag.

marching on together,
derudaf forever...