Skrevet av Emne: EX-Headcoach: Steve Evans  (Lest 321663 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sydhagen

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1050 på: Mai 11, 2016, 10:29:40 »
Tim Sherwood nevnes ...

gud forby...
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Frode

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1051 på: Mai 11, 2016, 10:33:26 »
Tim Sherwood nevnes ...

gud forby...
Tja, vikariatet i Tottenham var vel OK. Tok Aston Villa til cupfinale.
 

Dennis

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1052 på: Mai 11, 2016, 10:58:44 »
Tim Sherwood nevnes ...

gud forby...
Tja, vikariatet i Tottenham var vel OK. Tok Aston Villa til cupfinale.

Grei i Spurs og Aston Villa er i en sånn situasjon at det er vanskelig å kritisere noen for jobben der egentlig (utover Randy Lerner), men Tim Sherwood er et absolutt nei for min del.

Makan til selvhøytidelig og splittende personlighetstrekk skal man lete lenge etter. Har en Spurskompis som gikk god for mine påstander om at han tok ære for seire og skyldte på alle andre for tap.

Hører Paul Lambert nevnes.


Marching on together!

RoarG

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1053 på: Mai 11, 2016, 11:01:14 »
Tim Sherwood nevnes ...

gud forby...
+1. Men så har jo denne klubben ansatt Dennis Wise en gang i tiden. Vi får nok ikke føle oss for sikre.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1054 på: Mai 11, 2016, 11:10:35 »
Tim Sherwood nevnes ...

gud forby...
Tja, vikariatet i Tottenham var vel OK. Tok Aston Villa til cupfinale.

Grei i Spurs og Aston Villa er i en sånn situasjon at det er vanskelig å kritisere noen for jobben der egentlig (utover Randy Lerner), men Tim Sherwood er et absolutt nei for min del.

Makan til selvhøytidelig og splittende personlighetstrekk skal man lete lenge etter. Har en Spurskompis som gikk god for mine påstander om at han tok ære for seire og skyldte på alle andre for tap.

Hører Paul Lambert nevnes.




Tim Sherwood og Paul Lambert anser jeg for å være et par knepp for høyt for oss. For de som ikke vil ha Sherwood tror jeg skuffelsen blir stor når de ser hva vi ender med.
 

Dennis

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1055 på: Mai 11, 2016, 12:36:39 »
Tim Sherwood nevnes ...

gud forby...
Tja, vikariatet i Tottenham var vel OK. Tok Aston Villa til cupfinale.

Grei i Spurs og Aston Villa er i en sånn situasjon at det er vanskelig å kritisere noen for jobben der egentlig (utover Randy Lerner), men Tim Sherwood er et absolutt nei for min del.

Makan til selvhøytidelig og splittende personlighetstrekk skal man lete lenge etter. Har en Spurskompis som gikk god for mine påstander om at han tok ære for seire og skyldte på alle andre for tap.

Hører Paul Lambert nevnes.




Tim Sherwood og Paul Lambert anser jeg for å være et par knepp for høyt for oss. For de som ikke vil ha Sherwood tror jeg skuffelsen blir stor når de ser hva vi ender med.

Det kan du absolutt ha rett i forhold til hylla vi henter fra, men Tim Sherwood ville jeg ikke hatt uansett. Han er like inkluderende på miljøet som Tom Nordlie. Liker han ikke og har ikke troa på han som manager

Går for et råtips på Gordon Strachan. 8) Nei, jeg tror ikke på det, men la han nå være min Sheridan-drøm. (Edit: Leste at han skreiv ny kontrakt med landslaget i våres...)


På Waccoe står det at en Alan Nixon skal ha sagt at det presenteres en engelsk trener i løpet av neste uke og at fansen vil være fornøyd. Vi får se hvem det blir og om det er hold i dette.
« Siste redigering: Mai 11, 2016, 12:38:33 av Mr Kaizer »
Marching on together!

B_Ød

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1056 på: Mai 11, 2016, 12:44:55 »
mulig jeg er helt ute nå (igjen), men har ikke vår elskede eier sagt han ikke kan jobbe med britiske "coacher"...
hvis så...er jo alle disse gutta uaktuelle allerede??
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1057 på: Mai 11, 2016, 12:47:49 »
mulig jeg er helt ute nå (igjen), men har ikke vår elskede eier sagt han ikke kan jobbe med britiske "coacher"...
hvis så...er jo alle disse gutta uaktuelle allerede??

Det korrekte er vel at han har sagt at han foretrekker en slags sportslig leder som har kontakten med treneren. Fordi at han selv ikke klarer å forholde seg til britiske trenere.
Tror nok det kommer inn både ny trener og en ny i "Pearson-rollen".
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1058 på: Mai 11, 2016, 12:50:23 »
mulig jeg er helt ute nå (igjen), men har ikke vår elskede eier sagt han ikke kan jobbe med britiske "coacher"...
hvis så...er jo alle disse gutta uaktuelle allerede??

Det korrekte er vel at han har sagt at han foretrekker en slags sportslig leder som har kontakten med treneren. Fordi at han selv ikke klarer å forholde seg til britiske trenere.
Tror nok det kommer inn både ny trener og en ny i "Pearson-rollen".


aha...ok, takker for oppklaring ;)
Ups & Ups!!

willum

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1059 på: Mai 11, 2016, 13:31:51 »

Makan til selvhøytidelig og splittende personlighetstrekk skal man lete lenge etter. Har en Spurskompis som gikk god for mine påstander om at han tok ære for seire og skyldte på alle andre for tap.


Omtrent som en annen trener vi har blitt kjent med de siste 7-8 månedene..

Dennis

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1060 på: Mai 11, 2016, 14:34:44 »

Makan til selvhøytidelig og splittende personlighetstrekk skal man lete lenge etter. Har en Spurskompis som gikk god for mine påstander om at han tok ære for seire og skyldte på alle andre for tap.


Omtrent som en annen trener vi har blitt kjent med de siste 7-8 månedene..

Steve Evans er ingen perfekt manager i media ihht man management, men jeg syns ikke han kan sammenlignes med Tim Sherwood. Tim Sherwood står alene både om seire og han står over laget når det gjelder tap.

Evans har også lært av sine feil i høst, både når det gjelder kritikk av spillere og lovnader om spillerkjøp.

Han skal også ha kudos for enkelte ting han fikk kritikk av der tidligere: Botaka var en spiller som tilsynelatende trengte å "henges" ut litt. Nå er det selvsagt å balansere på en knivsegg og kritikk av enkeltspillere kan man egentlig bare gjøre en (meget sjelden) gang og mot riktige spillertyper.

Jeg har selvsagt ingen fasit på hvordan det bør gjøres, men Botaka tok opp hansken.

Så har han også fått mye feilaktig kritikk, dog som et følge av at han har tråkket mye feil tidligere. Eksempelvis at han hadde opptrådt elendig når han sa at han utelot en på midtbanen (Adeyemi??) i en kamp fordi han hadde sett "jaded" ut. De fleste andre trenere hadde selvsagt ikke fått noen reaksjon på dette, da det er en helt naturlig forklaring på hvorfor en spiller ikke er med i en ellever/tropp.

Og dette er overhodet ingen forsvarstale, men alt i alt syns jeg Evans har vokst på det området, ikke blitt dårligere eller stått stille. Og jeg syns han er engasjerende og ærlig (mesteparten av tiden), ikke sutrende og splittende.

I fare for digresjon, er det forøvrig et meget interessant tema. Fagermo og Mourinho (i sine par første sesonger) er dyktige på å skape en oss-mot-dem-situasjon. Provoserende mot resten, men samlende på laget - samtidig som de tar nesten alt fokus vekk fra spillerne. Tim Sherwood er også en type som tar mye plass, men han delegerer jo skyld hele tiden, samtidig som han roser seg sjøl ved taktiske seire. En god leder gjør det motsatte.
« Siste redigering: Mai 11, 2016, 14:36:45 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1061 på: Mai 11, 2016, 15:42:06 »
Oss mot dem = Dennis Wise


Forøvrig en som utrettet mye bra sammen med Poyet - like ham eller ikke!

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

nord

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1062 på: Mai 11, 2016, 18:01:55 »
Hvad med Morten Olsen forhenværende dansk landstræner  ?

 

Josch

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1063 på: Mai 11, 2016, 18:07:38 »
Oss mot dem = Dennis Wise


Forøvrig en som utrettet mye bra sammen med Poyet - like ham eller ikke!


Jeg mener  det var Poyet som var hjernen bak denne suksessen. Det gikk dårligere da  Wise ble værende i Leeds uten Poyet høsten 2007.

JA til Poyet!! Han har vist mye bra  i Brighton og Sunderland også.

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1064 på: Mai 11, 2016, 18:12:33 »
Oss mot dem = Dennis Wise


Forøvrig en som utrettet mye bra sammen med Poyet - like ham eller ikke!


Jeg mener  det var Poyet som var hjernen bak denne suksessen. Det gikk dårligere da  Wise ble værende i Leeds uten Poyet høsten 2007.

JA til Poyet!! Han har vist mye bra  i Brighton og Sunderland også.

Poyet er utelukka. Han har tatt over Real Betis

lojosang

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1065 på: Mai 11, 2016, 18:15:32 »
Oss mot dem = Dennis Wise


Forøvrig en som utrettet mye bra sammen med Poyet - like ham eller ikke!



Nå må du virkelig bytte pipetobakk. Giftdvergen er den dårligste manager vi har hatt siden Very Terribles! Den eneste noen sinne som har rykket ned til Garbageship. Fullstendig hjelpesløs uten Poyet. Kommer han blir jeg Telfordfan til både han og Cellino er borte.
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1066 på: Mai 11, 2016, 19:27:17 »
Oss mot dem = Dennis Wise


Forøvrig en som utrettet mye bra sammen med Poyet - like ham eller ikke!



Nå må du virkelig bytte pipetobakk. Giftdvergen er den dårligste manager vi har hatt siden Very Terribles! Den eneste noen sinne som har rykket ned til Garbageship. Fullstendig hjelpesløs uten Poyet. Kommer han blir jeg Telfordfan til både han og Cellino er borte.

Jeg bare lurte: HVORFOR SKAL JEG HATE HAM?  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1067 på: Mai 11, 2016, 19:44:16 »
Oss mot dem = Dennis Wise


Forøvrig en som utrettet mye bra sammen med Poyet - like ham eller ikke!



Nå må du virkelig bytte pipetobakk. Giftdvergen er den dårligste manager vi har hatt siden Very Terribles! Den eneste noen sinne som har rykket ned til Garbageship. Fullstendig hjelpesløs uten Poyet. Kommer han blir jeg Telfordfan til både han og Cellino er borte.

Jeg bare lurte: HVORFOR SKAL JEG HATE HAM?  ::)


It is your destiny.
Strike him down with your hatred and your journey towards the Dark Side will be complete!
- Leif Olav

Promotion 2010

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1068 på: Mai 11, 2016, 19:45:41 »
Oss mot dem = Dennis Wise


Forøvrig en som utrettet mye bra sammen med Poyet - like ham eller ikke!



Nå må du virkelig bytte pipetobakk. Giftdvergen er den dårligste manager vi har hatt siden Very Terribles! Den eneste noen sinne som har rykket ned til Garbageship. Fullstendig hjelpesløs uten Poyet. Kommer han blir jeg Telfordfan til både han og Cellino er borte.

Jeg bare lurte: HVORFOR SKAL JEG HATE HAM?  ::)


It is your destiny.
Strike him down with your hatred and your journey towards the Dark Side will be complete!


 ;D   Takk!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sydhagen

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1069 på: Mai 11, 2016, 23:07:08 »
Om Evans forsvinner, så håper jeg på Sam Allardyce.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1070 på: Mai 12, 2016, 10:26:52 »
Om Evans forsvinner, så håper jeg på Sam Allardyce.

Djisesss. Så fotballen vi spal spille betyr ingenting?
 

Dennis

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1071 på: Mai 12, 2016, 10:38:40 »
Om Evans forsvinner, så håper jeg på Sam Allardyce.

Djisesss. Så fotballen vi spal spille betyr ingenting?

Ryktene øker om Sheridan i tabloidene. Typisk fredspipe fra Cellino, men jeg er meget skeptisk til om vi faktisk er bedre stilt enn med dagens trenerteam.

Selv om det sikkert tolkes som blasfemisk. ;)
Marching on together!

Sydhagen

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1072 på: Mai 12, 2016, 11:02:31 »
Om Evans forsvinner, så håper jeg på Sam Allardyce.

Djisesss. Så fotballen vi spal spille betyr ingenting?

Tror ikke den er så mye verre enn det vi presterer per idag...?
Og jeg tror Allardyce er en garantist for at ivertfall kommer innenfor playoff.

Når det er sagt, så har jeg troen på Evans om han får tillitt neste sesong og får formet laget litt mer etter sine prinsipper.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1073 på: Mai 12, 2016, 12:03:02 »
Om Evans forsvinner, så håper jeg på Sam Allardyce.

Djisesss. Så fotballen vi spal spille betyr ingenting?
Øhh...antyder du at Leeds spiller bedre fotball enn Sunderland for tida, her? ???
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1074 på: Mai 12, 2016, 12:04:45 »
Mye "hjerteprat" med deg for tiden Kato. :-)

Frode

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1075 på: Mai 12, 2016, 14:00:59 »
Litt av en solstråle denne karen som visstnok blir vår neste manager.
http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/news/42835/
 

Bjorn

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1076 på: Mai 12, 2016, 14:08:10 »
Litt av en solstråle denne karen som visstnok blir vår neste manager.
http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/news/42835/

Time will show..  ;)
Marching On! 4276

Gufrias

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1077 på: Mai 12, 2016, 15:48:52 »
Litt av en solstråle denne karen som visstnok blir vår neste manager.
http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/news/42835/
Utseendet betyr ingenting, som Alex Fergusin har bevist.
Denne fyren har en CV som overgår alle tidligere Leeds-coacher i Cellinos tid.
Hekta på Leeds siden 1974

Kontakinte

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1078 på: Mai 12, 2016, 15:49:42 »
Martinez er ledig!

Joe Jordan

Sv: Headcoach: Steve Evans
« Svar #1079 på: Mai 12, 2016, 15:56:03 »
Litt av en solstråle denne karen som visstnok blir vår neste manager.
http://www.fansnetwork.co.uk/football/leedsunited/news/42835/

Gleder meg allerede....
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson