Skrevet av Emne: EX-Spiller: Liam Bridcutt  (Lest 49096 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #90 på: August 03, 2016, 13:09:58 »
Bridcutt blir en nøkkelspiller.
Får vi på plass en stopper (Hobbs?) og beholder Taylor så begynner jeg å få trua  :)

Enig. Men det er et stykke dit.

Ikke i forhold til Bridcutt tror jeg. Han kommer vi til å få. Men vi kommer neppe til å ende opp med en klassestopper. Selv om Hobbs er god, så ønsker jeg ikke en skadeforfulgt midtstopper. Da kunne vi like så godt signert Ekstrand...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sydhagen

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #91 på: August 03, 2016, 13:12:34 »
Bridcutt blir en nøkkelspiller.
Får vi på plass en stopper (Hobbs?) og beholder Taylor så begynner jeg å få trua  :)

Enig. Men det er et stykke dit.

Ikke i forhold til Bridcutt tror jeg. Han kommer vi til å få. Men vi kommer neppe til å ende opp med en klassestopper. Selv om Hobbs er god, så ønsker jeg ikke en skadeforfulgt midtstopper. Da kunne vi like så godt signert Ekstrand...

auren

Eller Mariappa fra Palace..?
Men må innrømme at jeg vet lite om denne Mariappa.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Sydhagen

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #92 på: August 03, 2016, 14:10:50 »
Joe Rawson ‏@joerawson  4 min4 minutter siden Vis oversettelse
I've been told Leeds United are "very confident" of completing the Bridcutt deal before the QPR game. Contract being finalised
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #93 på: August 03, 2016, 14:54:58 »
Trådens første bilde av Bridcutt. (I fra fjorårets låneperiode):


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Xern

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #94 på: August 03, 2016, 19:28:12 »
NÃ… kan vi snakke om at vi har sjans på topp 6. Om Monk gjør en god jobb  :D

Må også si at Cellino må gjøre en eller annen ting rett, i og med at han klarer å lokke til seg gode folk, som Monk, en del spillere, personale som dessverre har sluttet osv.

Ikke at han ikke gjør latterlig mye feil.
« Siste redigering: August 03, 2016, 19:41:00 av Xern... »
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #95 på: August 04, 2016, 20:41:35 »
Monk om Bridcutt på spørsmål fra Yorkshire Radio:

"You know I never comment on incoming...eh... targets or incoming players!"

 ;D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Borge

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #96 på: August 06, 2016, 20:15:42 »
Ikke noe nytt om denne?
Borge

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #97 på: August 07, 2016, 09:13:33 »
Synd vi ikke har fått Bridcutt enda. Merkelig at den spilleren som virket som no1 target etter sesongen ikke har kommet til sesongstart.
Pontus ❤

DenHviteYeboah

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #98 på: August 07, 2016, 09:19:17 »
Synd vi ikke har fått Bridcutt enda. Merkelig at den spilleren som virket som no1 target etter sesongen ikke har kommet til sesongstart.
Er ikke merkelig i det hele tatt. Leeds har et lønnsnivå som oseaner unna det Bridcutt får i Sunderland. Tipper Cellino krangler med agenten så busta fyker.....
Mitt tips er at han ikke kommer i det hele tatt...

Promotion 2010

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #99 på: August 15, 2016, 13:35:23 »
Phil Hay om Bridcutt deal

@Harryyy yes, that's what they're negotiating now - length of contract + basic wage
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #100 på: August 15, 2016, 14:13:54 »
Håper da inderlig at Bridcutt kommer. Trenger stabilitet på midbanen omgående.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #101 på: August 15, 2016, 16:34:16 »
Det som foregår nå er latterlig av begge parter. Blir som å forhandle lønn med sjefen og man er et stykke fra hverandre, får aldri noen motivasjon eller boost av slike langdryge forhandlinger.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Xern

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #102 på: August 15, 2016, 16:39:23 »
Det som foregår nå er latterlig av begge parter. Blir som å forhandle lønn med sjefen og man er et stykke fra hverandre, får aldri noen motivasjon eller boost av slike langdryge forhandlinger.
Er vel noe av det mest naturlige i verden å forhandle om lønn og lengde på kontrakten?
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #103 på: August 15, 2016, 16:48:46 »
Det som foregår nå er latterlig av begge parter. Blir som å forhandle lønn med sjefen og man er et stykke fra hverandre, får aldri noen motivasjon eller boost av slike langdryge forhandlinger.
Er vel noe av det mest naturlige i verden å forhandle om lønn og lengde på kontrakten?

Over SÃ… lang tid, hvor man jenker seg litt etter litt, så blir stemninga sur og må ta en dag eller tre pause?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Xern

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #104 på: August 15, 2016, 17:20:33 »
Det som foregår nå er latterlig av begge parter. Blir som å forhandle lønn med sjefen og man er et stykke fra hverandre, får aldri noen motivasjon eller boost av slike langdryge forhandlinger.
Er vel noe av det mest naturlige i verden å forhandle om lønn og lengde på kontrakten?

Over SÃ… lang tid, hvor man jenker seg litt etter litt, så blir stemninga sur og må ta en dag eller tre pause?
Er jo forhandlinger, hvor man diskuterer seg frem til noe begge parter er enig i. Bridcutt selv deltar nok ikke i disse forhandlingene, da det meste går via grådige agenter.. De forhandler fordi begge parter er interessert i å nå frem til en løsning, så får de selv ta forholdene til rette og se hva man klarer å få ut av dem.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #105 på: August 15, 2016, 17:22:33 »
Det som foregår nå er latterlig av begge parter. Blir som å forhandle lønn med sjefen og man er et stykke fra hverandre, får aldri noen motivasjon eller boost av slike langdryge forhandlinger.
Er vel noe av det mest naturlige i verden å forhandle om lønn og lengde på kontrakten?

Over SÃ… lang tid, hvor man jenker seg litt etter litt, så blir stemninga sur og må ta en dag eller tre pause?
Er jo forhandlinger, hvor man diskuterer seg frem til noe begge parter er enig i. Bridcutt selv deltar nok ikke i disse forhandlingene, da det meste går via grådige agenter.. De forhandler fordi begge parter er interessert i å nå frem til en løsning, så får de selv ta forholdene til rette og se hva man klarer å få ut av dem.

I slike langdryge forhandlinger så er det greit at det hovedsaklig er en agent som bruker energi og ikke spilleren.

Se å få denne avtalen i boks for h :olvete!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Xern

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #106 på: August 15, 2016, 17:26:21 »
Det som foregår nå er latterlig av begge parter. Blir som å forhandle lønn med sjefen og man er et stykke fra hverandre, får aldri noen motivasjon eller boost av slike langdryge forhandlinger.
Er vel noe av det mest naturlige i verden å forhandle om lønn og lengde på kontrakten?

Over SÃ… lang tid, hvor man jenker seg litt etter litt, så blir stemninga sur og må ta en dag eller tre pause?
Er jo forhandlinger, hvor man diskuterer seg frem til noe begge parter er enig i. Bridcutt selv deltar nok ikke i disse forhandlingene, da det meste går via grådige agenter.. De forhandler fordi begge parter er interessert i å nå frem til en løsning, så får de selv ta forholdene til rette og se hva man klarer å få ut av dem.

I slike langdryge forhandlinger så er det greit at det hovedsaklig er en agent som bruker energi og ikke spilleren.

Se å få denne avtalen i boks for h :olvete!
Enig   :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsfan

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #107 på: August 15, 2016, 17:33:58 »
Og der var det i boks!

Medical i kveld og 2-års kontrakt!

Meget viktig spiller dette!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Xern

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #108 på: August 15, 2016, 17:34:08 »
Det som foregår nå er latterlig av begge parter. Blir som å forhandle lønn med sjefen og man er et stykke fra hverandre, får aldri noen motivasjon eller boost av slike langdryge forhandlinger.
Er vel noe av det mest naturlige i verden å forhandle om lønn og lengde på kontrakten?

Over SÃ… lang tid, hvor man jenker seg litt etter litt, så blir stemninga sur og må ta en dag eller tre pause?
Er jo forhandlinger, hvor man diskuterer seg frem til noe begge parter er enig i. Bridcutt selv deltar nok ikke i disse forhandlingene, da det meste går via grådige agenter.. De forhandler fordi begge parter er interessert i å nå frem til en løsning, så får de selv ta forholdene til rette og se hva man klarer å få ut av dem.

I slike langdryge forhandlinger så er det greit at det hovedsaklig er en agent som bruker energi og ikke spilleren.

Se å få denne avtalen i boks for h :olvete!
Enig   :)
Og da har jeg utrolig gode nyheter til deg!

Phil Hay: Bingo - Liam Bridcutt to undergo a medical with Leeds United tonight. He's accepted a two-year contract.

 ;D ;D ;D ;D ;D
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Xern

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #109 på: August 15, 2016, 17:36:37 »
Søren Leedsfan, 20 millisekunder før meg :( :o
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Nørgaard

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #110 på: August 15, 2016, 17:37:33 »
Fantastisk nyhed  :D

GeirO

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #111 på: August 15, 2016, 18:10:12 »
Ikke så overbegeistret ut fra hans noe ujevne prestasjoner sist sesong, men muligens en forsterkning. Vi sliter vel litt med defensiv midtbane, ingen som har imponert der ennå i løpet av våre tre kamper.
« Siste redigering: August 15, 2016, 19:01:34 av GeirO »
MOT

RoarG

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #112 på: August 15, 2016, 18:12:01 »
Flott. Kan vi endelig få litt stabilitet i denne lagdelen? :)
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Annesj

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #113 på: August 15, 2016, 18:15:30 »
Er kun ny nå å ikke ny lånespiller? ;)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

h.b

  • Gjest
Sv: Ny spiller: Liam Bridcutt
« Svar #114 på: August 15, 2016, 18:18:01 »
Er kun ny nå å ikke ny lånespiller? ;)

Xern

Sv: Ny lånespiller: Liam Bridcutt
« Svar #115 på: August 15, 2016, 19:04:55 »
Ikke så overbegeistret ut fra hans noe ujevne prestasjoner sist sesong, men muligens en forsterkning. Vi sliter vel litt med defensiv midtbane, ingen som har imponert der ennå i løpet av våre tre kamper.
Laget så helt annerledes ut etter at han ble lånt inn. Som enkeltspiller kanskje ikke "out of this world", men er med på å gjøre hele laget bedre i kampene han er med. De kampene han var dårlig vil jeg påstå at alle var dårlig - og det er normalt når man ikke er en enkeltspiller, men mer lagspiller.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Sydhagen

Sv: Ny spiller: Liam Bridcutt
« Svar #116 på: August 15, 2016, 19:23:31 »
Bridcutt får vel uansett ikke spille kampen imorgen. Tror han må registreres før kl 12, dagen før kamp.

PS! Hva er det med Cellino og 2 års kontrakter?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Josch

Sv: Ny spiller: Liam Bridcutt
« Svar #117 på: August 15, 2016, 20:00:20 »
Bridcutt får vel uansett ikke spille kampen imorgen. Tror han må registreres før kl 12, dagen før kamp.

PS! Hva er det med Cellino og 2 års kontrakter?

Hans coacher har også fått temmelig korte kontrakter. Jeg tror det er en slags forsikring  i tilfelle spilleren/treneren  blir en fiasko, eller man må bytte spillere om 2 år.  Man slipper å sitte bundet til en  langtidskontrakt ( men det øker sjansen for å miste de spillere som blir en sukess). Det er jo vanskelig å bli kvitt en spiller om han må selges til en divisjon/ liga  med lavere lønn om han har langtidskontrakt. Da er det plutselig en fordel med kort tid igjen av kontrakten. Cellino  vil heller ha korte kontrakter og deretter forhandle frem ny kontrakt etter 1-2  år, virker det som.

Jeg vil tro at det ikke  var så lett for  Sunderland å friste  Bricdutt til Leeds om de ikke gav ham en liten sluttpakke, som kompensasjon for lavere lønn i ch.ship. Eller at  Bridcutt fikk noe av Leeds for å signere. (jeg vet ikke hvor lenge det var igjen av kontrakten). Bridcutt skal jo også bli fornøyd økonomisk midt oppi dette.

Xern

Sv: Ny spiller: Liam Bridcutt
« Svar #118 på: August 15, 2016, 20:01:52 »
Bridcutt får vel uansett ikke spille kampen imorgen. Tror han må registreres før kl 12, dagen før kamp.

PS! Hva er det med Cellino og 2 års kontrakter?

Hans coacher har også fått temmelig korte kontrakter. Jeg tror det er en slags forsikring  i tilfelle spilleren/treneren  blir en fiasko, eller man må bytte spillere om 2 år.  Man slipper å sitte bundet til en  langtidskontrakt ( men det øker sjansen for å miste de spillere som blir en sukess). Det er jo vanskelig å bli kvitt en spiller om han må selges til en divisjon/ liga  med lavere lønn om han har langtidskontrakt. Da er det plutselig en fordel med kort tid igjen av kontrakten. Cellino  vil heller ha korte kontrakter og deretter forhandle frem ny kontrakt etter 1-2  år, virker det som.

Jeg vil tro at det ikke  var så lett for  Sunderland å friste  Bricdutt til Leeds om de ikke gav ham en liten sluttpakke, som kompensasjon for lavere lønn i ch.ship. Eller at  Bridcutt fikk noe av Leeds for å signere. (jeg vet ikke hvor lenge det var igjen av kontrakten). Bridcutt skal jo også bli fornøyd økonomisk midt oppi dette.
Tipper der er en enorm lønnsøkning ved opprykk til PL også.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Xern

Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly