Skrevet av Emne: EX-Head-coach: Dave Hockaday  (Lest 103172 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

sportcarl1

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #480 på: September 02, 2014, 06:11:35 »
Bechio var aldrig på väg tbx till Leeds, fattar inte vad Bbc fick det ifrån, däremot försökte Leeds få sassuolospelaren pavoletti som dock gick Fiorentina
« Siste redigering: September 02, 2014, 06:25:34 av sportcarl1 »
 

Promotion 2010

Sv: Sv: Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #481 på: September 02, 2014, 12:31:45 »
tråkigt att han inte kan få vara ifred ens när han blivit sparkad utan det skall ältas om hur dålig han är
Når du sier ja til en slik krevende jobb med så lite formalkompetanse, og i tillegg i en så vanskelig klubbsituasjon som Leeds var i, og mislykkes, kan du ikke forvente noe mer. Hockaday har ikke magamål

Mulig, men hvorfor blir ikke disse som faktisk ANSETTER alle disse tilsynelatende inkompetente trenerne stilt til ansvar noengang...?

Managere/trenere blir altfor fort syndebukker i alt for mange tilfeller.  Noen er sikkert riktige, men dette er jo bare blitt en latterlig motesak i fotball-bransjen.  Skyte pianisten gjør ikke musikken bedre.

MC visste utmerket godt hva an ansatte etter TMD.  Om dette var feil er net helt andre og fler enn DH som i så fall ikke har gjort jobben sin og gjerne i tillegg er inkompetente.

Jeg har hatt en dårlig magefølelse fra dagen Cellino kom inn i bildet.  Vi ble reddet fra adm., ja ganske sikkert, men hva blir prisen vi må betale for det i ettertid...?

Nei, jeg har ikke trua.  Jeg holder med laget men synes det er sårt å se hvordan klubben blir herjet med av flere og mer inkompetente personer enn det mange her inne mener DH har vært...

MOT...



For du vil holde på at vi skal forbli et drittlag i bunnen av Championship?  

Tradisjonelt sett er vi en av de 6-10 største klubbene i England. Med inkompetensen til Massimo Cellino så kommer vi tilbake dit igjen, garantert!  ;)

Nei, da har du ikke skjønt innlegget.  Journalisten fra BBC på Deadline Day bekreftet det samme akkurat i en uttalelse på TV2 Sport for få minutter siden...  Han la også til at dette var en av de mest bisarre hendelsene han har vært vitne til, den siste tiden sett i sammenheng, og som nå akkurat ble toppet med salget av Smith fordi Becchio var på vei tilbake til ER.  Nå skjer jo ikke det og Smith er historie...  Bra jobba... >:(

Du får lese innlegget en gang til...


Jeg tror på endring og jeg tror på det Cellino gjør for klubben vår. McCormack ble solgt for avsidig mye penger og Smith ble solgt for opptil 8 millioner kroner. Det er god butikk.

Fordi vi ikke kjenner de nye spillerne så betyr det ikke at de er søppel. Jeg tror vi har fått en mengde spillere som kan hevde seg på dette nivået og bli bedre sammen. Jeg savner ikke Poleon eller Smith, jeg savner heller ikke Kenny eller noen av den lurvete hurven som forsvant med halen mellom beina i våres.

Nå er det en ny tid. Cellino-tid! Ok for meg for jeg er lei av å holde med et pub-lag!  ;)

Becchio for Smith er en feilinformasjon. Smith fikk ny kontrakt for å heve salgsprisen. Bra butikk. Montenegro var den spilleren som erstattet ham og dermed forsvant Smith ut. For Becchio sin del er ikke Cellino så sprø at han signerer en spiller som knapt nok har vært på en bane de siste 18 månedene. Becchio var uaktuell!

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Andersen

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #482 på: September 02, 2014, 13:16:24 »
Gi våre nye spillere litt tid til å bli samspillte, så blir dette laget bra ! derfor er det glimrende at det er spillepause i England nå , pga landskamper , og en ny trener avklart  i kamppausen hadde også gjort godt ! Himmelen forby bare det ikke blir Simon Grayson igjen ! Roma ble ikke bygget på 1 dag !  ;D FORSA LEEDS !

Leedsfan

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #483 på: September 04, 2014, 16:36:47 »
Coachen/Manageren i Burton, Rowett!

"Big job ahead for next Leeds boss


I've spoken to quite a lot of people who've worked with Dave Hockaday or know him, and they've all said he's a very good coach, they've all extolled his virtues as a coach.
Still, I'm sure most people were slightly surprised that he got the Leeds job in the summer because you assume they will go for a high-profile manager that has managed at a high level, like most Championship clubs do.
Leeds is a big club, they want success there and they want it quite quickly, so I wasn't surprised that Dave lost his job after what I had read in the press.
But I'm sure he would have understood the situation at Leeds when he was given the opportunity to manage the club, and I'm sure he doesn't regret having a go.
It's a difficult scenario for anyone going into the job next, and as a manager you have to understand the environment you're walking into.
It's a very continental approach to running a football club, but there is no right or wrong way. More and more clubs are going down the same route.
If you're joining a club that has got a director of football, and transfers are not your remit, then you have to accept that and you have to coach the team as well as you can.
But I think the vast proportion of managers, and I would be one of them, would certainly prefer to have an opinion on transfers. You would like to push your philosophy and the way that your team plays otherwise you're just coaching a team.
For some people that's fine and something they would enjoy doing without the pressures of actually having to be the manager in some ways.
The problem is that you're going to be judged on the success of the team, and it might not be all down to you."
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #484 på: September 11, 2014, 22:23:53 »
Hockaday fortalte Cellino at spillerne skulle få fri noen dager etter Bolton-kampen, helt til torsdag. Det likte neppe Cellino som sparket ham.

Cellino lever og puster fotball. Han aksepterer neppe slingring og fridager for godt betalte fotballspillere.  ::)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Gufrias

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #485 på: September 12, 2014, 16:40:07 »
Hockaday fortalte Cellino at spillerne skulle få fri noen dager etter Bolton-kampen, helt til torsdag. Det likte neppe Cellino som sparket ham.

Cellino lever og puster fotball. Han aksepterer neppe slingring og fridager for godt betalte fotballspillere.  ::)
Tror ikke noe på den teorien. Han dro jo selv til Miami få dager etter kampen, i en situasjon der klubben mangler hovedtrener. En god leder forlanger ikke mer av sine ansatte enn av seg selv.

Edit: Det som felte Hockaday var nok resultatene, og ikke minst måten de kom på.
Hekta på Leeds siden 1974

Eriksen55

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #486 på: September 13, 2014, 22:01:54 »
Hockaday fortalte Cellino at spillerne skulle få fri noen dager etter Bolton-kampen, helt til torsdag. Det likte neppe Cellino som sparket ham.

Cellino lever og puster fotball. Han aksepterer neppe slingring og fridager for godt betalte fotballspillere.  ::)
Tror ikke noe på den teorien. Han dro jo selv til Miami få dager etter kampen, i en situasjon der klubben mangler hovedtrener. En god leder forlanger ikke mer av sine ansatte enn av seg selv.

Edit: Det som felte Hockaday var nok resultatene, og ikke minst måten de kom på.

Tror ikke på den teorien heller. Men hvor i verden MC er spiller liten rolle. Går verken fortere eller tregere om han er i Leeds eller Miami.  :)

sportcarl1

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #487 på: September 13, 2014, 22:43:59 »
Hockaday fortalte Cellino at spillerne skulle få fri noen dager etter Bolton-kampen, helt til torsdag. Det likte neppe Cellino som sparket ham.

Cellino lever og puster fotball. Han aksepterer neppe slingring og fridager for godt betalte fotballspillere.  ::)
Tror ikke noe på den teorien. Han dro jo selv til Miami få dager etter kampen, i en situasjon der klubben mangler hovedtrener. En god leder forlanger ikke mer av sine ansatte enn av seg selv.

Edit: Det som felte Hockaday var nok resultatene, og ikke minst måten de kom på.

Tror ikke på den teorien heller. Men hvor i verden MC er spiller liten rolle. Går verken fortere eller tregere om han er i Leeds eller Miami.  :)
att hock fick sparken berodde helt på resultaten enligt cellino
 

Leedsfan

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #488 på: September 13, 2014, 22:48:02 »
Fansen sparket Hockaday!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Promotion 2010

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #489 på: Januar 02, 2015, 13:21:52 »
Nå assistentmanager i Swindon Supermarine i Southern League Division One, South & West:

https://twitter.com/walmot3/status/550909820044599296

 :D
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #490 på: Januar 02, 2015, 13:24:31 »
Nå assistentmanager i Swindon Supermarine i Southern League Division One, South & West:

https://twitter.com/walmot3/status/550909820044599296

 :D

@sport_simon: @WALMOT3 he's not assistant manager though


Tittelen er CONSULTANT!    :o
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

p0ndus

  • Gjest
Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #491 på: Januar 02, 2015, 14:57:44 »
Swindon Supermarine høres ut som bedriftsfotballaget til et badeland i Swindon >:([url]]][url][/url]

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #492 på: Januar 02, 2015, 15:06:03 »
Swindon Supermarine høres ut som bedriftsfotballaget til et badeland i Swindon >:([url=http://]][url]]]][url][/url]


....og dette var den ansvarlige hos oss for få måneder siden......himmel og hav!!!
Yeboahs vitne

Jon R

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #493 på: Januar 02, 2015, 15:39:21 »
Nå assistentmanager i Swindon Supermarine i Southern League Division One, South & West:

https://twitter.com/walmot3/status/550909820044599296

 :D

@sport_simon: @WALMOT3 he's not assistant manager though


Tittelen er CONSULTANT!    :o

Hvis man leser hele rekken med tweets: Det står lenger ned at han ble ansatt som konsulent først, men at han nå har avansert til  ass manager.  :-*
Jon R.

GeirO

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #494 på: Januar 02, 2015, 15:45:19 »
Tja, Hockers var vel ikke resultatmessig så mye dårligere enn de andre managererne vi har hatt (og har?)..... :-\  Men de fleste av oss ville vel greid det nivået... :'(
MOT

Gufrias

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #495 på: Januar 02, 2015, 18:01:47 »
Jeg ble skremt da jeg så at det var nye innlegg i denne tråden. Lettet nå.
Hekta på Leeds siden 1974

Promotion 2010

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #496 på: Februar 23, 2015, 20:12:31 »
Vi løfter opp denne igjen fordi det kanskje blir litt snakkis. Ellers så skal dette vel i EX-player/EX-manager-tråden!

@mrwayneg: Hockaday named caretaker manager of Coventry.

 :o


@LeonWobYP: Interesting news from Coventry, with Pressley sacked and Hockaday in temporary charge with Neil MacFarlane... #lufc



@BetVictor: Next Permanent Coventry Manager:
Dave Hockaday now 2/1F
Neil MacFarlane 6/1
Paolo Di Canio 8/1

http://t.co/Gn2WrLVsRG #SkyBlues
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #497 på: Januar 07, 2016, 18:17:44 »
Fikk sparken i dag!


Dave Hockaday only lasted 20 more days in charge of Kidderminster Harriers than he did Massimo Cellino's Leeds United #lufc
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #498 på: Januar 07, 2016, 18:22:31 »
Fikk sparken i dag!


Dave Hockaday only lasted 20 more days in charge of Kidderminster Harriers than he did Massimo Cellino's Leeds United #lufc

Den rareste ansettelsen jeg noensinne har opplevd. Komplett uforståelig at Cellino valgte en umerittert trener som fikk sparken i non-leauge etter en enorm tapsrekke.  ::)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: EX-Head-coach: Dave Hockaday
« Svar #499 på: Januar 07, 2016, 18:47:27 »
Den rareste ansettelsen jeg noensinne har opplevd. Komplett uforståelig at Cellino valgte en umerittert trener som fikk sparken i non-leauge etter en enorm tapsrekke.  ::)

Men han må ha vært flink med saltbøssene i møtet med Cellino, den skal han ha  :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan