Skrevet av Emne: Kamp: vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 23/1 2016, kl 16.00  (Lest 21234 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 23/1 2016, kl 16.00
« Svar #150 på: Januar 25, 2016, 20:47:36 »
Er vel like gale å bue på egne spillere som for en trener å snakke negativt om en spiller i media...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 23/1 2016, kl 16.00
« Svar #151 på: Januar 25, 2016, 20:48:55 »
Er vel like gale å bue på egne spillere som for en trener å snakke negativt om en spiller i media...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk


Synonymt!    :D





Vi skjeller ut spillere etter tur her! Det er vel lov!  ;)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

lojosang

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 23/1 2016, kl 16.00
« Svar #152 på: Januar 25, 2016, 21:41:19 »
Er vel like gale å bue på egne spillere som for en trener å snakke negativt om en spiller i media...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk


Synonymt!    :D





Vi skjeller ut spillere etter tur her! Det er vel lov!  ;)

Virker vel som det stort sett alltid er Wood sin tur?  ;D
- Leif Olav

Henning

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 23/1 2016, kl 16.00
« Svar #153 på: Januar 26, 2016, 17:18:32 »
Wood fekk faktisk applaus - både når han varma opp og når han kom inn på.

Silvestri derimot, fekk den vanlege håninga etter nokre uheldige utspark. Generelt dårleg stemning på tribuna.

Ved buinga til pause, var det kaptein Cooper som fekk det verste etter kvart - då han reagerte med  "F... off!" i retning North Stand.

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 23/1 2016, kl 16.00
« Svar #154 på: Januar 26, 2016, 17:29:10 »
Wood fekk faktisk applaus - både når han varma opp og når han kom inn på.

Silvestri derimot, fekk den vanlege håninga etter nokre uheldige utspark. Generelt dårleg stemning på tribuna.

Ved buinga til pause, var det kaptein Cooper som fekk det verste etter kvart - då han reagerte med  "F... off!" i retning North Stand.

Jeg skjønner at fansen er lei av å befinne seg i sumpen år etter år, men å håne spillerne høres for meg ut som et klart sykdomstegn. Trist...
Super Leeds since 1968

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 23/1 2016, kl 16.00
« Svar #155 på: Januar 26, 2016, 17:29:22 »
Wood fekk faktisk applaus - både når han varma opp og når han kom inn på.

Silvestri derimot, fekk den vanlege håninga etter nokre uheldige utspark. Generelt dårleg stemning på tribuna.

Ved buinga til pause, var det kaptein Cooper som fekk det verste etter kvart - då han reagerte med  "F... off!" i retning North Stand.

Håpløst. Bare å begynne å stenge ute/ stenge seksjoner.. Hvis spillerne løper forknytt rundt så hjelper det ingen. Kan til nød skjønne en kollektiv pipekonsert engang i blant når innsatsen er slakk.. Men så ofte og etter enkeltspillere er latterlig!

Leedsfan

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 23/1 2016, kl 16.00
« Svar #156 på: Januar 26, 2016, 17:40:38 »
Wood fekk faktisk applaus - både når han varma opp og når han kom inn på.

Silvestri derimot, fekk den vanlege håninga etter nokre uheldige utspark. Generelt dårleg stemning på tribuna.

Ved buinga til pause, var det kaptein Cooper som fekk det verste etter kvart - då han reagerte med  "F... off!" i retning North Stand.

Jeg skjønner at fansen er lei av å befinne seg i sumpen år etter år, men å håne spillerne høres for meg ut som et klart sykdomstegn. Trist...

Sist gang jeg var live på ER (Brighton og Blackburn) så fikk Silvestri og Wood virkelig kjørt seg. Hver gang de gjorde noe fornuftig så var det høylydt sarkasme som ble spydd ut fra tribunen.
« Siste redigering: Januar 26, 2016, 17:53:05 av Leedsfan »
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Runar

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 23/1 2016, kl 16.00
« Svar #157 på: Januar 26, 2016, 17:51:53 »
Her er logikken til fansen.

Spiller x spiller dårlig, det er ok at manageren sier at han var dårlig. Det er ok at manageren sier hele uken at han vil forsterke det område spilleren spiller i. Fansens logikk: Flott at manageren gir beskjed, spillerne tåler og høre det. Endelig noen som sier det som det er.

Spiller x spiller dårlig og fansen piper og buer på enkelt spillere. Fansen logikk: Jeg skjønner at fansen er lei av å befinne seg i sumpen år etter år, men å håne spillerne høres for meg ut som et klart sykdomstegn. Trist...
 

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 23/1 2016, kl 16.00
« Svar #158 på: Januar 26, 2016, 18:53:25 »
Wood fekk faktisk applaus - både når han varma opp og når han kom inn på.

Silvestri derimot, fekk den vanlege håninga etter nokre uheldige utspark. Generelt dårleg stemning på tribuna.

Ved buinga til pause, var det kaptein Cooper som fekk det verste etter kvart - då han reagerte med  "F... off!" i retning North Stand.


Litt bom der....

Liam Cooper
Don't know where the swearing at the fans one has come from.. But il put it to bed now.. I didn't swear towards any fan.. Me and marco 1/2

.... Had a disagreement! Another big 3 points for the boys and we go again Tuesday, have a good weekend everybody   #MOT
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Henning

Sv: Kamp: vs Bristol City @ Elland Road, lørdag 23/1 2016, kl 16.00
« Svar #159 på: Januar 27, 2016, 23:21:41 »
Wood fekk faktisk applaus - både når han varma opp og når han kom inn på.

Silvestri derimot, fekk den vanlege håninga etter nokre uheldige utspark. Generelt dårleg stemning på tribuna.

Ved buinga til pause, var det kaptein Cooper som fekk det verste etter kvart - då han reagerte med  "F... off!" i retning North Stand.


Litt bom der....

Liam Cooper
Don't know where the swearing at the fans one has come from.. But il put it to bed now.. I didn't swear towards any fan.. Me and marco 1/2

.... Had a disagreement! Another big 3 points for the boys and we go again Tuesday, have a good weekend everybody   #MOT

Eller Cooper som prøvar å bortforklare seg. Eg var på plass og oppfatta det tydleg som reaksjon på pipinga til fansen. Men ser det uansett ikkje som noko problem. Som Cooper seie; "il put it to bed now".