Skrevet av Emne: Er laget i ferd med å gå i oppløsning  (Lest 17251 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

h.b

  • Gjest
Er laget i ferd med å gå i oppløsning
« på: Mars 02, 2016, 15:27:05 »
Ser at Cellino har sagt at det er åpnet kontraktsforhandlinger med Cook, Taylor og Mowatt. Men agendaen til Mowatt sier at han ikke har hørt et eneste ord.
Dette minner meg om Byram saken. Ble aldri åpna forhandlinger før i siste liten. Og vi vet alle hva som da skjedde. Og nå til sommeren så skjer dette kanskje nok engang, og Cellino skylder da på spillerne og håver inn overgangsummen til egen lomme.

Så leser jeg nå at Bridcutt er positiv til på gå tilbake til Brighton http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/sunderlands-liam-bridcutt-keen-return-10976806?
Hva vil skje videre. For jeg føler at klubben nå er i en oppløsing når det gjelder harmoni innad. Evans er en skylde på alle andre type. Han får ikke spillerne til å yde. Det han gjør er å skylde på alt og alle, men tar ikke selvkritikk.

Desverre så føler jeg at klubben er på overtid hva som gjelder det med å bygge en klubb. Gjør Cellino mine verste tanker realistiske. Han selger unna det som kan selges kan. Og da kan han når han har fått det han vil for spillerne, ja da selger han klubben for en slikk og ingenting.

I verste fall selges alt til sommeren. Ingen spillere kjøpes inn, og klubben selges til en Bates type, eller går i administrasjon den 1 september. For da er overgangsvinduet over

Kontakinte

Sv: Er laget i ferd med å gå i oppløsning
« Svar #1 på: Mars 02, 2016, 15:41:10 »
Ser at Cellino har sagt at det er åpnet kontraktsforhandlinger med Cook, Taylor og Mowatt. Men agendaen til Mowatt sier at han ikke har hørt et eneste ord.
Dette minner meg om Byram saken. Ble aldri åpna forhandlinger før i siste liten. Og vi vet alle hva som da skjedde. Og nå til sommeren så skjer dette kanskje nok engang, og Cellino skylder da på spillerne og håver inn overgangsummen til egen lomme.

Så leser jeg nå at Bridcutt er positiv til på gå tilbake til Brighton http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/sunderlands-liam-bridcutt-keen-return-10976806?
Hva vil skje videre. For jeg føler at klubben nå er i en oppløsing når det gjelder harmoni innad. Evans er en skylde på alle andre type. Han får ikke spillerne til å yde. Det han gjør er å skylde på alt og alle, men tar ikke selvkritikk.

Desverre så føler jeg at klubben er på overtid hva som gjelder det med å bygge en klubb. Gjør Cellino mine verste tanker realistiske. Han selger unna det som kan selges kan. Og da kan han når han har fått det han vil for spillerne, ja da selger han klubben for en slikk og ingenting.

I verste fall selges alt til sommeren. Ingen spillere kjøpes inn, og klubben selges til en Bates type, eller går i administrasjon den 1 september. For da er overgangsvinduet over
Bridcutt har lyst til å sitte på benken i Brighton? Ok, jeg kommer ikke til å savne han.

h.b

  • Gjest
Sv: Er laget i ferd med å gå i oppløsning
« Svar #2 på: Mars 02, 2016, 15:47:48 »
Ser at Cellino har sagt at det er åpnet kontraktsforhandlinger med Cook, Taylor og Mowatt. Men agendaen til Mowatt sier at han ikke har hørt et eneste ord.
Dette minner meg om Byram saken. Ble aldri åpna forhandlinger før i siste liten. Og vi vet alle hva som da skjedde. Og nå til sommeren så skjer dette kanskje nok engang, og Cellino skylder da på spillerne og håver inn overgangsummen til egen lomme.

Så leser jeg nå at Bridcutt er positiv til på gå tilbake til Brighton http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/sunderlands-liam-bridcutt-keen-return-10976806?
Hva vil skje videre. For jeg føler at klubben nå er i en oppløsing når det gjelder harmoni innad. Evans er en skylde på alle andre type. Han får ikke spillerne til å yde. Det han gjør er å skylde på alt og alle, men tar ikke selvkritikk.

Desverre så føler jeg at klubben er på overtid hva som gjelder det med å bygge en klubb. Gjør Cellino mine verste tanker realistiske. Han selger unna det som kan selges kan. Og da kan han når han har fått det han vil for spillerne, ja da selger han klubben for en slikk og ingenting.

I verste fall selges alt til sommeren. Ingen spillere kjøpes inn, og klubben selges til en Bates type, eller går i administrasjon den 1 september. For da er overgangsvinduet over
Bridcutt har lyst til å sitte på benken i Brighton? Ok, jeg kommer ikke til å savne han.

Har vel noe med at en spiller ikke tror på selve prosjektet

Kontakinte

Sv: Er laget i ferd med å gå i oppløsning
« Svar #3 på: Mars 02, 2016, 16:02:42 »
Ser at Cellino har sagt at det er åpnet kontraktsforhandlinger med Cook, Taylor og Mowatt. Men agendaen til Mowatt sier at han ikke har hørt et eneste ord.
Dette minner meg om Byram saken. Ble aldri åpna forhandlinger før i siste liten. Og vi vet alle hva som da skjedde. Og nå til sommeren så skjer dette kanskje nok engang, og Cellino skylder da på spillerne og håver inn overgangsummen til egen lomme.

Så leser jeg nå at Bridcutt er positiv til på gå tilbake til Brighton http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/sunderlands-liam-bridcutt-keen-return-10976806?
Hva vil skje videre. For jeg føler at klubben nå er i en oppløsing når det gjelder harmoni innad. Evans er en skylde på alle andre type. Han får ikke spillerne til å yde. Det han gjør er å skylde på alt og alle, men tar ikke selvkritikk.

Desverre så føler jeg at klubben er på overtid hva som gjelder det med å bygge en klubb. Gjør Cellino mine verste tanker realistiske. Han selger unna det som kan selges kan. Og da kan han når han har fått det han vil for spillerne, ja da selger han klubben for en slikk og ingenting.

I verste fall selges alt til sommeren. Ingen spillere kjøpes inn, og klubben selges til en Bates type, eller går i administrasjon den 1 september. For da er overgangsvinduet over
Bridcutt har lyst til å sitte på benken i Brighton? Ok, jeg kommer ikke til å savne han.

Har vel noe med at en spiller ikke tror på selve prosjektet
Det skjønner jeg, samtidig som han er en leiesoldat uten følelser for lag og klubb.

moty

Sv: Er laget i ferd med å gå i oppløsning
« Svar #4 på: Mars 02, 2016, 16:24:43 »
Alle i Leeds blir savnen Bridcutt! Vår klart beste spiller sammen med Dallas og Taylor. Resten passer nok  best i en divisjon eller to under championship dessverre .
 

nord

Sv: Er laget i ferd med å gå i oppløsning
« Svar #5 på: Mars 02, 2016, 17:24:06 »
LEEDS må vinde over BOLTON på lørdag ellers begynder det at lukte af nedryk  >:(
 

Kontakinte

Sv: Er laget i ferd med å gå i oppløsning
« Svar #6 på: Mars 02, 2016, 17:29:08 »
Alle i Leeds blir savnen Bridcutt! Vår klart beste spiller sammen med Dallas og Taylor. Resten passer nok  best i en divisjon eller to under championship dessverre .
Noen trenger briller, å det tror jeg kanskje kan være Bridcutt. Han er jo ikke i stand til og slå en 5m passning mann. :D. Missforstå meg rett, det er mulig og feilpasse en ball i pressa situasjoner, men arbeidsmoralen til den gutten for og rette opp egne feil er fraværende og rimelig irriterende.
« Siste redigering: Mars 02, 2016, 17:33:45 av Kontakinte »

Josch

Sv: Er laget i ferd med å gå i oppløsning
« Svar #7 på: Mars 02, 2016, 17:39:31 »
Laget i oppløsning? Ikke hvis vi har fullt lag! Mot Brighton manglet vi Wood, Antenucci og  Dallas. Disse tre ville skapt mer offensiv kraft uten tvil. Nå spilte Leeds som forventet mot  Brighton og kunne tapt 1-0 (som mot Watford) eller eller 4-0 , uten disse tre. Problemet mot  Brighton var det samme som alle andre kamper:  Manglende evne til å skape målsjanser.

Vi ble ikke rundspilt av Brighton i banespillet , selv om tapet var fortjent. Etter 2-0 var kampen kjørt. og motivasjonen (og påfølgende feil) ble deretter.
« Siste redigering: Mars 02, 2016, 17:41:04 av Josch »

Cherry

Sv: Er laget i ferd med å gå i oppløsning
« Svar #8 på: Mars 02, 2016, 17:58:47 »
Laget i oppløsning? Ikke hvis vi har fullt lag! Mot Brighton manglet vi Wood, Antenucci og  Dallas. Disse tre ville skapt mer offensiv kraft uten tvil. Nå spilte Leeds som forventet mot  Brighton og kunne tapt 1-0 (som mot Watford) eller eller 4-0 , uten disse tre. Problemet mot  Brighton var det samme som alle andre kamper:  Manglende evne til å skape målsjanser.

Vi ble ikke rundspilt av Brighton i banespillet , selv om tapet var fortjent. Etter 2-0 var kampen kjørt. og motivasjonen (og påfølgende feil) ble deretter.

Vær så snill og ikke ta med Antenucci ift hvem vi" manglet" , han fungerer ikke lenger! Hodet hans er ikke inLeeds, og når man er ræva i duellspill, ikke liker fysisk kontakt, slenger seg som en potetsekk når man kommer borti ham og ikke kan ta ballen på hodet .... Arrivedecci... Eller no sånt!

Syns han var ett friskt pust i starten , delvis i fjor... Men d er lenge siden nå.
 

Josch

Sv: Er laget i ferd med å gå i oppløsning
« Svar #9 på: Mars 02, 2016, 18:44:21 »
Laget i oppløsning? Ikke hvis vi har fullt lag! Mot Brighton manglet vi Wood, Antenucci og  Dallas. Disse tre ville skapt mer offensiv kraft uten tvil. Nå spilte Leeds som forventet mot  Brighton og kunne tapt 1-0 (som mot Watford) eller eller 4-0 , uten disse tre. Problemet mot  Brighton var det samme som alle andre kamper:  Manglende evne til å skape målsjanser.

Vi ble ikke rundspilt av Brighton i banespillet , selv om tapet var fortjent. Etter 2-0 var kampen kjørt. og motivasjonen (og påfølgende feil) ble deretter.

Vær så snill og ikke ta med Antenucci ift hvem vi" manglet" , han fungerer ikke lenger! Hodet hans er ikke inLeeds, og når man er ræva i duellspill, ikke liker fysisk kontakt, slenger seg som en potetsekk når man kommer borti ham og ikke kan ta ballen på hodet .... Arrivedecci... Eller no sånt!

Syns han var ett friskt pust i starten , delvis i fjor... Men d er lenge siden nå.
Antenucci og  Doukara ville skapt mer enn Coock og  Doukara, slik vi nå spilte. MED Antenucci skapte vi mer  mot Watford  og  M'boro enn mot  Brighton da hna mnaglet. Men selvsagt er ikke Antenucci den spissen Leeds trenger.  Han var en av de tre vi manglet i denne kvelden.

flynn

Sv: Er laget i ferd med å gå i oppløsning
« Svar #10 på: Mars 02, 2016, 19:47:06 »
Slik jeg husker det skapte vi 2-3 sjanser mot Watford. Mot Brighton skapte vi, med tilsvarende kriterier for hva jeg kaller sjanser, 5-6. Cooper og Mowatt hadde begge muligheter mot Brighton, som var langt farligere enn noen vi hadde mot Watford. Greit om vi ikke blir helt sveiseblinde!

flynn

Josch

Sv: Er laget i ferd med å gå i oppløsning
« Svar #11 på: Mars 02, 2016, 20:17:58 »
Slik jeg husker det skapte vi 2-3 sjanser mot Watford. Mot Brighton skapte vi, med tilsvarende kriterier for hva jeg kaller sjanser, 5-6. Cooper og Mowatt hadde begge muligheter mot Brighton, som var langt farligere enn noen vi hadde mot Watford. Greit om vi ikke blir helt sveiseblinde!

flynn
Ok, hvis du teller målsanser. Og sjansene  mot  Brighton kom da det sto 4-0, da Brighton hadde tatt foten av gasspedalen. Begge lag var inne  i en lang "transportetappe"  da Leeds fikk noen sjanser! Watford på  er også vanskeligere å skape målsjanser mot, særlig hvis resultatet er jevnt.

Med " skape noe" så mente jeg å holde spillet langt oppe på deres banehalvdel, etablere spill rundt deres 16-meter.  Evnen til å holde  ballen i laget der oppe  var svak mot  Brighton, men noe bedre mot Watford/M'boro, synes i allefall jeg . Med Antenucci, Doukara  og  Dallas (men langt fra godt nok selvsagt). Med fullt lag ville  Leeds gitt noe bedre motstand mandag.
« Siste redigering: Mars 02, 2016, 20:21:51 av Josch »

samadhi

Sv: Er laget i ferd med å gå i oppløsning
« Svar #12 på: Mars 02, 2016, 21:33:39 »
Ser ikke bort ifra at laget vårt er i ferd med å gå i oppløsning, og at vi går mot nok en masseutskiftelse til sommeren. Veldig synd om det skulle skje da ting så lovende ut i fjor sommer, og jeg lenge har tenkt at laget har hatt en god grunnstamme som bare mangler noen spillertyper til å gjøre oss til ett topplag i divisjonen.

Jeg er rimelig sikker på at vår beste spiller i år Charlie Taylor forsvinner til PL. En veldig god spiller som ikke er så ung lenger, og vil kunne etablere seg på øverste nivå. Er også redd for at Cook forlater klubben, er attraktiv for klubber i PL og ser vel at kaoset i Leeds ikke er noe arena å utvikle seg på. Mowatt tror jeg blir, men han har ikke klart å ta nye steg i år så usikker på fremtiden hans generelt.

Vi har store problemer i forsvaret. Skulle vi selge Taylor står vi bare igjen med Coyle, Cooper og Berardi jeg mener vi bør satse på. Wootton, Bamba og Bellusci har jeg ikke noe tro på lenger.

Ellers har vi Antenucci som trolig reiser når kontrakten går ut til sommeren. Vi har 3 lånespillere i Adeyemi, Bridcutt og Corayol (eller hva han nå heter), tviler på at alle disse signerer permanent til sommeren.
I tillegg har vi squadplayers som ikke får spille så mye og som kanskje også har usikre fremtider som Botaka, Sloth, Erwin og Murphy.

På toppen av det hele blir jeg ikke overrasket om Steve Evans forlater sammen med sitt trenerteam. Det vil i så tilfelle si enda en ny trener og assistent med nye formasjoner og ideer og hvordan ting skal gjøres.

...og da har jeg ikke engang nevnt den gale italiener som styrer spakene på dette sirkuset.
marching on together,
derudaf forever...

HåvardK

Sv: Er laget i ferd med å gå i oppløsning
« Svar #13 på: Mars 03, 2016, 08:07:04 »
Alle i Leeds blir savnen Bridcutt! Vår klart beste spiller sammen med Dallas og Taylor. Resten passer nok  best i en divisjon eller to under championship dessverre .
Noen trenger briller, å det tror jeg kanskje kan være Bridcutt. Han er jo ikke i stand til og slå en 5m passning mann. :D. Missforstå meg rett, det er mulig og feilpasse en ball i pressa situasjoner, men arbeidsmoralen til den gutten for og rette opp egne feil er fraværende og rimelig irriterende.
Alle andre enn deg trenger vel briller hvis du mener at arbeidsmoralen til Bridcutt er dårlig. Mot Brighton var han den eneste som aktivt oppsøkte ball og gjorde seg spillbar, og han satte også inn noen solide tacklinger underveis i kampen. Du har rett i at pasningssikkerheten kunne ha vært bedre, dog.

Kai

Sv: Er laget i ferd med å gå i oppløsning
« Svar #14 på: Mars 03, 2016, 08:20:30 »
Bridcutt er en av få som har hatt grunn til å dusje etter de siste kampene.

h.b

  • Gjest
Sv: Er laget i ferd med å gå i oppløsning
« Svar #15 på: Mars 03, 2016, 09:11:15 »
Har fått med meg diverse rykter om at spillere på akademiet ser aktivt etter nye klubber. Dette fordi Akademiet blir nedbygd og at det er visse signaler til talentene om at Leeds ikke skal satse på egne utviklede spillere.
Vet ikke helt hvor mye det er i det. Men hvis akademiet bygges ned. Ja da er det snart kroken på døra for hele klubben

Kontakinte

Sv: Er laget i ferd med å gå i oppløsning
« Svar #16 på: Mars 03, 2016, 09:48:53 »
Alle i Leeds blir savnen Bridcutt! Vår klart beste spiller sammen med Dallas og Taylor. Resten passer nok  best i en divisjon eller to under championship dessverre .
Noen trenger briller, å det tror jeg kanskje kan være Bridcutt. Han er jo ikke i stand til og slå en 5m passning mann. :D. Missforstå meg rett, det er mulig og feilpasse en ball i pressa situasjoner, men arbeidsmoralen til den gutten for og rette opp egne feil er fraværende og rimelig irriterende.
Alle andre enn deg trenger vel briller hvis du mener at arbeidsmoralen til Bridcutt er dårlig. Mot Brighton var han den eneste som aktivt oppsøkte ball og gjorde seg spillbar, og han satte også inn noen solide tacklinger underveis i kampen. Du har rett i at pasningssikkerheten kunne ha vært bedre, dog.
Jeg bruker briller etter behov :). Den gode jobben du gjør i forkant av en dårlig avlevering, er bortkasta etter mitt skjønn.

Bellini

Sv: Er laget i ferd med å gå i oppløsning
« Svar #17 på: Mars 03, 2016, 10:41:45 »
Jeg så også kampe og er helt enig i at Bridcutt var et av få lyspunkt som jobbet veldig bra på et lag som var svært tafatte, synes laget manglet det meste lite bevegelse og samhandling og vil tro at det ikke er slik de ville eller skulle fremstå. Hadde laget fungert med god bevegelse og samhandling tipper jeg at passningskvaliteten til Bridcutt hadde vært betydelig bedre. Vanskelig å gi stillestående og passive spillere gode passninger!!

Eriksen55

Sv: Er laget i ferd med å gå i oppløsning
« Svar #18 på: Mars 03, 2016, 11:00:12 »
Alle i Leeds blir savnen Bridcutt! Vår klart beste spiller sammen med Dallas og Taylor. Resten passer nok  best i en divisjon eller to under championship dessverre .
Noen trenger briller, å det tror jeg kanskje kan være Bridcutt. Han er jo ikke i stand til og slå en 5m passning mann. :D. Missforstå meg rett, det er mulig og feilpasse en ball i pressa situasjoner, men arbeidsmoralen til den gutten for og rette opp egne feil er fraværende og rimelig irriterende.
Alle andre enn deg trenger vel briller hvis du mener at arbeidsmoralen til Bridcutt er dårlig. Mot Brighton var han den eneste som aktivt oppsøkte ball og gjorde seg spillbar, og han satte også inn noen solide tacklinger underveis i kampen. Du har rett i at pasningssikkerheten kunne ha vært bedre, dog.
Jeg bruker briller etter behov :). Den gode jobben du gjør i forkant av en dårlig avlevering, er bortkasta etter mitt skjønn.

Jeg skjønner hva du mener. Men dårlige avleveringer har også en stor sammenheng med bevegelser uten ball for de andre. Vi er veldige stasjonære, faktisk skremmende dårlige på bevegelse uten ball. Bridcutt legger ned en bra innsats hele tiden, han prøver og prøver men det neimen ikke lett å være god i leeds.

Kontakinte

Sv: Er laget i ferd med å gå i oppløsning
« Svar #19 på: Mars 03, 2016, 11:10:29 »
Alle i Leeds blir savnen Bridcutt! Vår klart beste spiller sammen med Dallas og Taylor. Resten passer nok  best i en divisjon eller to under championship dessverre .
Noen trenger briller, å det tror jeg kanskje kan være Bridcutt. Han er jo ikke i stand til og slå en 5m passning mann. :D. Missforstå meg rett, det er mulig og feilpasse en ball i pressa situasjoner, men arbeidsmoralen til den gutten for og rette opp egne feil er fraværende og rimelig irriterende.
Alle andre enn deg trenger vel briller hvis du mener at arbeidsmoralen til Bridcutt er dårlig. Mot Brighton var han den eneste som aktivt oppsøkte ball og gjorde seg spillbar, og han satte også inn noen solide tacklinger underveis i kampen. Du har rett i at pasningssikkerheten kunne ha vært bedre, dog.
Jeg bruker briller etter behov :). Den gode jobben du gjør i forkant av en dårlig avlevering, er bortkasta etter mitt skjønn.

Jeg skjønner hva du mener. Men dårlige avleveringer har også en stor sammenheng med bevegelser uten ball for de andre. Vi er veldige stasjonære, faktisk skremmende dårlige på bevegelse uten ball. Bridcutt legger ned en bra innsats hele tiden, han prøver og prøver men det neimen ikke lett å være god i leeds.
Det skal sies, helt enig  :)

Leedsfan

Sv: Er laget i ferd med å gå i oppløsning
« Svar #20 på: Mars 03, 2016, 13:59:04 »
Har fått med meg diverse rykter om at spillere på akademiet ser aktivt etter nye klubber. Dette fordi Akademiet blir nedbygd og at det er visse signaler til talentene om at Leeds ikke skal satse på egne utviklede spillere.
Vet ikke helt hvor mye det er i det. Men hvis akademiet bygges ned. Ja da er det snart kroken på døra for hele klubben

Det er sikkert mange som leter etter nye klubber, spillere som ikke får ny kontrakt. Tror du agenten til Ross sender ungene sine til vårt akademi hvis det er på vei til utslettelse?

Mange sier at Cellino er en businessmann og akademiet vårt går med overskudd så langt.

Var det ikke slik at han ville velge en Rosenborg-modell, ha kun u-18 og eldre?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Bjorn

Sv: Er laget i ferd med å gå i oppløsning
« Svar #21 på: Mars 04, 2016, 08:59:27 »
Hvis tittelen er et spørsmål, så er svaret nei!

Gidder ikke begrunne det.. Sorry.
 :)
Marching On! 4276

Leedsfan

Sv: Er laget i ferd med å gå i oppløsning
« Svar #22 på: Mars 12, 2016, 13:32:24 »
Ser mer ut som Derby og Boro går i oppløsning.

Nå er Karanka ute av det, Agnew leder laget denne helga.

Så beviset på at penger er alt, Boro og Derby, viser at penger IKKE er alt.

Håper begge lagene er i The Championship neste sesong, de beste spillerne forsvinner og økonomien er ødelagt i begge klubber!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Sydhagen

Sv: Er laget i ferd med å gå i oppløsning
« Svar #23 på: Mars 12, 2016, 16:29:41 »
Ser mer ut som Derby og Boro går i oppløsning.

Nå er Karanka ute av det, Agnew leder laget denne helga.

Så beviset på at penger er alt, Boro og Derby, viser at penger IKKE er alt.

Håper begge lagene er i The Championship neste sesong, de beste spillerne forsvinner og økonomien er ødelagt i begge klubber!

 :)
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

eros

Sv: Er laget i ferd med å gå i oppløsning
« Svar #24 på: Mars 13, 2016, 01:14:00 »
Til trådtittelen... Jafforfaen... 9 poeng på 3 kamper... Det er faen for dårlig... Ut med Evans!

h.b

  • Gjest
Sv: Er laget i ferd med å gå i oppløsning
« Svar #25 på: Mars 13, 2016, 13:43:12 »
Til trådtittelen... Jafforfaen... 9 poeng på 3 kamper... Det er faen for dårlig... Ut med Evans!

Tre viktige seire på rappen. Men ja ut med Evans.

sportcarl1

Sv: Er laget i ferd med å gå i oppløsning
« Svar #26 på: Mars 13, 2016, 14:09:03 »
Til trådtittelen... Jafforfaen... 9 poeng på 3 kamper... Det er faen for dårlig... Ut med Evans!

Tre viktige seire på rappen. Men ja ut med Evans.
ja det vore ju väldigt vettigt och smart att sparka Evans nu efter 3 raka vinster  och egntligen inget mer att spela för än äran ;)
 

baste

Sv: Er laget i ferd med å gå i oppløsning
« Svar #27 på: Mars 13, 2016, 22:53:58 »
Laget er i ferd med å sette seg. Ut m Evans nu, er jo akkurat det vi ikke skal !

MOT

h.b

  • Gjest
Sv: Er laget i ferd med å gå i oppløsning
« Svar #28 på: Mars 14, 2016, 09:52:12 »
Vel. 3 seire på rad er bra. Men etter seirene kommer tapene. Og skal Leeds kjempe om direkte opprykk neste år. Ja da kreves det en manager som har det i seg. Evans har det ikke. Der er det bare kjeftesmella og spill for galleriet. Den mannen kan ikke ta selvkritikk

Sydhagen

Sv: Er laget i ferd med å gå i oppløsning
« Svar #29 på: Mars 14, 2016, 09:58:26 »
Vel. 3 seire på rad er bra. Men etter seirene kommer tapene. Og skal Leeds kjempe om direkte opprykk neste år. Ja da kreves det en manager som har det i seg. Evans har det ikke. Der er det bare kjeftesmella og spill for galleriet. Den mannen kan ikke ta selvkritikk

Vi får se h.b.
Om den gode formen holder seg siste del av sesongen, så bør han absolutt få sjansen til å fortsette.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."