Skrevet av Emne: KAMP vs Burnley @ Turf Moor lørdag 9.4.2016 kl 13:30 TV2 sport premium 2  (Lest 19472 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TallyHo

Vår tid komme folkens, bare ikke med disse guttene.
Min jomfrukamp: 18.05.76
Viking- Leeds United  0-1    Tilsk. 9.429. 
Mc. Niven 22 min. Banens beste; Billy Bremner.   
Etter at Leeds United hadde fått sitt honorar satt Viking igjen med kr. 50 i overskudd til tross for 9.429 på tribunen.

auren

Virker som vi var best i denne kampen og at Burnley vinner på en dårlig dag. Jeg er OK fornøyd med prestasjonen mot ligalederen!

MOT!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
At ingen greier å lede dette laget og sørge for at laget har samhandling. Vi taper på at laget ikke spiller sammen. Og vi taper fordi vi har elendige spisser.
En god manager vil greie å få mere ut av dette laget. Få de forskjellige lagdelene til å jobbe sammen og sørge for et mye bedre press på motstanderen. Nei dette var dårlig kollektivt samhandling

Cherry

Ikke noe og si på prestasjonen i dag, men dette er ett speilbilde av sesongen oppsummert fremover:
Kreativitet og offensiv kraft og finesse MÃ… anskaffes!

11-1 i cornere er bra på bortebane mot ligalederen, men hvordan vi utnytter de er  forferdelig skuffende.
 

Josch

Virker som vi var best i denne kampen og at Burnley vinner på en dårlig dag. Jeg er OK fornøyd med prestasjonen mot ligalederen!

MOT!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg tro resulatet og kampbildet  lyver litt, selv om Leeds var på høyde i denne kampen. Burnley spilte for å sikre poengene og fikke ikke flyt pga at dette var viktig. Burnely kunne nok tatt over mer hvis de måtte vinne med 2-3 mål. Normalt er Burnelt bedre enn dette.

B_Ød

Jeg tro resulatet og kampbildet  lyver litt, selv om Leeds var på høyde i denne kampen. Burnley spilte for å sikre poengene og fikke ikke flyt pga at dette var viktig. Burnely kunne nok tatt over mer hvis de måtte vinne med 2-3 mål. Normalt er Burnelt bedre enn dette.

tror ikke noe på dette...kan ikke tenke meg at hjemmelaget, spilte på 1-0...meget tvilsom strategi i så fall...
Ups & Ups!!

lowfields

Burnley langt under pari, vi gjør en god kamp - og taper 1-0.
Hadde det vært omvendt hadde det endt 4-5 - 0. Grunnleggende kvalitetsforskjeller på lagene.
MEN, synes alle Leeds-spillerne skal ha godkjent+ idag. Og ja, det gjelder Wood og...
« Siste redigering: April 09, 2016, 16:16:59 av lowfields »
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

Josch

Kampen var et speilbilde av  hele sesongen. ok med i banespillet men ganske tannløst foran mål (Wood med to store sjanser). Vanskelig å ta poeng når man ikke scorer. Som ventet. Leeds var ikke veldig farlige selv om de knuste Burnely i corner statistikk og skuddforsøk (over og utenfor).

DenHviteYeboah

Helt uinteressant hvor mange cornere vi får i hver kamp. Vi scorer aldri på corner, noe som har gjentatt seg i årevis >:(
Bare å gå igjennom alle kamper til Leeds de 5 siste årene å sjekke hvor mange mål på som har kommet på corner....skremmende få :(

Hallgeir *

Veldig lett å være etterpåklok, men burde vi ikke strengt tatt startet i 4-4-2?

Antenucci har vært på hugget den siste måneden og bør starte sammen med Wood. Evans valgte motsatt og hadde to vinger i startoppstillingen.

Da dette ikke førte fram, ofret han Carayol og satte inn Antenucci. Ble det bedre etter dette? Jeg så ikke kampen, så derfor vet jeg ikke hvordan endringen slo ut.
Super Leeds since 1968

baste

Skal være ærlig å si at jeg fulgte overhode ikke med i dag. Stakk heller ut i sol og nydelig vårvær.

Føl mæ så ferdig med denne sesongen. Ser fram til 2016-17 sesongen


MOT

DenHviteYeboah

Skal være ærlig å si at jeg fulgte overhode ikke med i dag. Stakk heller ut i sol og nydelig vårvær.

Føl mæ så ferdig med denne sesongen. Ser fram til 2016-17 sesongen


MOT
Tja....gjør vi det egentlig...?

Sydhagen

Hele Leeds laget har så dårlig tempo fremover at det er fullstendig ødeleggende for de som skal score mål. Når innlegget endelig kommer, så er Wood og de andre i feltet ferdig med bevegelsene og stopperne kan lett klarere. Wood fungerer absolutt best når han har en spiss han kan samarbeide med. Se bare på stussen hans til Ante. Ante gjennom og fikk en ok sjanse. Greit at Wood burde puttet idag, men er uansett ikke det som hovedproblemet våres. Vi skaper nada omtrent i hver eneste kamp.

Og Cook i 10'er rollen er waste of talent. Blir null end-product for han! Gutten bør spille som en av de 2 defensive på midten med license to run forward. Så kan Diagouraga eventuelt Bridcutt holde igjen.

Burnley var ikke noe særlig bra lag idag. Overrasker meg at Leeds spilte jevnt med Burnley idag og faktisk burde vunnet kampen utifra sjansene. Men de har to kanongode stoppere + flaks med å score på sin første sjanse.
Leeds bør prioritere 3 spillertyper til sommeren. En 10'er og to bunnsolide stoppere. Og kanskje en manager med en plan for de offensive spillet? Da har vi ett lag som er med blandt topp 6.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Josch

Helt uinteressant hvor mange cornere vi får i hver kamp. Vi scorer aldri på corner, noe som har gjentatt seg i årevis >:(
Bare å gå igjennom alle kamper til Leeds de 5 siste årene å sjekke hvor mange mål på som har kommet på corner....skremmende få :(
iflg  Drillo scores det sjelden på corner i det hele tatt!

Josch

Veldig lett å være etterpåklok, men burde vi ikke strengt tatt startet i 4-4-2?

Antenucci har vært på hugget den siste måneden og bør starte sammen med Wood. Evans valgte motsatt og hadde to vinger i startoppstillingen.

Da dette ikke førte fram, ofret han Carayol og satte inn Antenucci. Ble det bedre etter dette? Jeg så ikke kampen, så derfor vet jeg ikke hvordan endringen slo ut.

Ja. Angrepet ble noe bedre hvor  Antnucci bidro en del (en stor sjans for ham og innlegg /gj.spill)
Vanskelig å si hva dette gjorde for oss defensivt med fire på midtbanen. Noen sjanser til Burnley også etter byttet.
« Siste redigering: April 09, 2016, 20:30:04 av Josch »

SOL

Ein bra kamp av Leeds. Me hadde fortent minst uavgjort, men må ta vare på dei sjansane me får. Carayol var etter mitt syn uhyre svak og lite interessert i dag. Murphy var god på midtbanen, og  me skapa i alle fall sjansar i dag.
Det ser ut til å vere vanskeleg i finne rette rolla til Cook. Han er ein god spelar så me må få meir ut av han.
Det er tydeleg at me spelar med meir senka skuldrar på bortebane og mot topplaga i divisjonen.
Trist med det kjappe baklengsmålet i dag. Fyrst rusar Bamba ut som ein villbasse - og missar, og så er ikkje Berardi heilt med då Arfield får plass på kanten. Kjipt baklengsmål for n'te gong dei siste par-tre sesongane.
Me må minst ha tre poeng til for å berge plassen. Kva som skjer til sommaren er det ingen som veit, truleg heller ikkje Cellino ...
 

DenHviteYeboah

Helt uinteressant hvor mange cornere vi får i hver kamp. Vi scorer aldri på corner, noe som har gjentatt seg i årevis >:(
Bare å gå igjennom alle kamper til Leeds de 5 siste årene å sjekke hvor mange mål på som har kommet på corner....skremmende få :(
iflg  Drillo scores det sjelden på corner i det hele tatt!
Ja det stemmer sikkert!  Og ut ifra at det scores generelt sjelden på corner ut i forhold til antall, så er det greit at Leeds scorer sjeldnere på corner enn andre lag i divisjonen?


Gufrias

Hekta på Leeds siden 1974

Joe Jordan

Hele Leeds laget har så dårlig tempo fremover at det er fullstendig ødeleggende for de som skal score mål. Når innlegget endelig kommer, så er Wood og de andre i feltet ferdig med bevegelsene og stopperne kan lett klarere.

Helt enig. Det går forferdelig sakte fremover. En av de viktigste grunnene til at det nesten ikke scores mål. Det blir alltid å stange mot etablert forsvar.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973