Skrevet av Emne: Kamp: vs Reading @ Elland Road, lørdag 16/4 2016, kl 16.00  (Lest 17824 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Josch

Sv: Kamp: vs Reading @ Elland Road, lørdag 16/4 2016, kl 16.00
« Svar #90 på: April 16, 2016, 18:26:30 »
Wood (24 år) kan   ikke sies å være en fiasko, eller dårlig investering , hvis man legger tallene til grunn.  Minst 11 mål på 34 kamper (hvis han spiller de 4 siste) må sies å være godkjent på et lag som sliter med å skape sjanser.  Mulig det blir enda bedre til slutt.
Han trenger en makker som både er god langs bakken og på hodet.! Wood bør kunne bli enda bedre!

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Reading @ Elland Road, lørdag 16/4 2016, kl 16.00
« Svar #91 på: April 16, 2016, 18:28:15 »

Steve Evans: "I was worried about today. We had four or five players suffering with illness, but we deserved to win in the end." #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Reading @ Elland Road, lørdag 16/4 2016, kl 16.00
« Svar #92 på: April 16, 2016, 18:28:59 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Lundewhites

Sv: Kamp: vs Reading @ Elland Road, lørdag 16/4 2016, kl 16.00
« Svar #93 på: April 16, 2016, 18:36:36 »
Godt med seier og flott at Wood får seg to pinner til. Wood er en allright spiller i NPC. Ingen tvil om det. Neppe noen toppspiss, men ikke så elendig som mange her inne mener. Tidligere i sesongen ville flere heller spille med 10 mann enn med 11 og Wood på laget. Se hvordan det gikk med laget da han ble skada!

Jaja  ::)

auren

Laget var da ikke så fantastisk rett før han ble skadd heller da. Ja han er en ok Championshipspiller, men heller ikke mer. Deilig med Leedsfansen og dens ekstreme kortidsminne  ;)  Har opplevd en del kamper der han har tuslet rundt uinteressert rundt på grasset og tapt samtlige dueller. Skal vi opp, så mener jeg han ikke er god nok for første 11`eren.  Men igjen... ikke mange av dagens Leeds spillere er gode nok til det. Og i alle fall ikke treneren!   
For the sake of Leeds United he would break himself in two

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Reading @ Elland Road, lørdag 16/4 2016, kl 16.00
« Svar #94 på: April 16, 2016, 18:45:13 »
Godt med seier og flott at Wood får seg to pinner til. Wood er en allright spiller i NPC. Ingen tvil om det. Neppe noen toppspiss, men ikke så elendig som mange her inne mener. Tidligere i sesongen ville flere heller spille med 10 mann enn med 11 og Wood på laget. Se hvordan det gikk med laget da han ble skada!

Jaja  ::)

auren

Laget var da ikke så fantastisk rett før han ble skadd heller da. Ja han er en ok Championshipspiller, men heller ikke mer. Deilig med Leedsfansen og dens ekstreme kortidsminne  ;)  Har opplevd en del kamper der han har tuslet rundt uinteressert rundt på grasset og tapt samtlige dueller. Skal vi opp, så mener jeg han ikke er god nok for første 11`eren.  Men igjen... ikke mange av dagens Leeds spillere er gode nok til det. Og i alle fall ikke treneren!   
Støttes!

Promotion 2010

Sv: Kamp: vs Reading @ Elland Road, lørdag 16/4 2016, kl 16.00
« Svar #95 på: April 16, 2016, 18:49:23 »
Pope
Steve Evans said a 24 hour virus affected the squad before kick off & during the game. Expects Bridcutt to return on Tues v Wolves. #Lufc

SE: The players know they are 3 points behind 10th & have set themselves a target to chase. #lufc

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kai

Sv: Kamp: vs Reading @ Elland Road, lørdag 16/4 2016, kl 16.00
« Svar #97 på: April 16, 2016, 18:59:40 »
Ser at flere er så begeistret for Wood. Han er sikkert gull verdt for å føre oss til en sikker 10. plass neste sesong. Kan aldri se at han blir en av toppscorerne i divisjonen ;)

11 mål på 30 kamper. Hadde han spilt 10 kamper til med samme målrate hadde han stått med 13-14 mål.
Hadde han i tillegg spilt på ett litt bedre lag med bedre offensiv struktur og bedre medspillere er det ikke umulig at Wood kan runde 20 mål. Da er det heller ikke umulig å bli toppscorer i Championship.

For å si det på en annen måte. Chris Wood er ikke vårt problem på at vi er så rævva som vi er.

+1

B_Ød

Sv: Kamp: vs Reading @ Elland Road, lørdag 16/4 2016, kl 16.00
« Svar #98 på: April 16, 2016, 19:16:03 »
skal undres på hvor mange fotball-professorer det sitter i Leicester-forumet jeg...å tenker tilbake på de spillerne de hadde som ikke var PL-materiale... ::)
Ups & Ups!!

Josch

Sv: Kamp: vs Reading @ Elland Road, lørdag 16/4 2016, kl 16.00
« Svar #99 på: April 16, 2016, 19:24:14 »
Godt med seier og flott at Wood får seg to pinner til. Wood er en allright spiller i NPC. Ingen tvil om det. Neppe noen toppspiss, men ikke så elendig som mange her inne mener. Tidligere i sesongen ville flere heller spille med 10 mann enn med 11 og Wood på laget. Se hvordan det gikk med laget da han ble skada!

Jaja  ::)

auren

Laget var da ikke så fantastisk rett før han ble skadd heller da. Ja han er en ok Championshipspiller, men heller ikke mer. Deilig med Leedsfansen og dens ekstreme kortidsminne  ;)  Har opplevd en del kamper der han har tuslet rundt uinteressert rundt på grasset og tapt samtlige dueller. Skal vi opp, så mener jeg han ikke er god nok for første 11`eren.  Men igjen... ikke mange av dagens Leeds spillere er gode nok til det. Og i alle fall ikke treneren!  
Støttes!
Wood blir (med utvikling)  god nok for et lag som bygger seg opp de neste 2-3 årene hvis han fortsetter fremgangen.  Hvis  Leeds tar sikte på plassene  5-8 så mener jeg han trolig blir  god nok. Om han blir god nok for et opprykkslag  vet ingen, men det er naturlig for Leeds å ta ett nivå av gangen. Jeg ser ikke bort fra at Wood blir solgt hvis Leeds tar sikte på aller øverste nivå i ch.ship og Wood ikke holder nivået (om noen år).

Wood er derfor rett mann for Leeds akkurat nå og 1-2 år fremover (sammen med de rette spillerene) .

« Siste redigering: April 16, 2016, 19:25:46 av Josch »

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Reading @ Elland Road, lørdag 16/4 2016, kl 16.00
« Svar #100 på: April 16, 2016, 19:28:26 »
Godt med seier og flott at Wood får seg to pinner til. Wood er en allright spiller i NPC. Ingen tvil om det. Neppe noen toppspiss, men ikke så elendig som mange her inne mener. Tidligere i sesongen ville flere heller spille med 10 mann enn med 11 og Wood på laget. Se hvordan det gikk med laget da han ble skada!

Jaja  ::)

auren

Laget var da ikke så fantastisk rett før han ble skadd heller da. Ja han er en ok Championshipspiller, men heller ikke mer. Deilig med Leedsfansen og dens ekstreme kortidsminne  ;)  Har opplevd en del kamper der han har tuslet rundt uinteressert rundt på grasset og tapt samtlige dueller. Skal vi opp, så mener jeg han ikke er god nok for første 11`eren.  Men igjen... ikke mange av dagens Leeds spillere er gode nok til det. Og i alle fall ikke treneren!  
Støttes!
Wood blir (med utvikling)  god nok for et lag som bygger seg opp de neste 2-3 årene hvis han fortsetter fremgangen.  Hvis  Leeds tar sikte på plassene  5-8 så mener jeg han trolig blir  god nok. Om han blir god nok for et opprykkslag  vet ingen, men det er naturlig for Leeds å ta ett nivå av gangen. Jeg ser ikke bort fra at Wood blir solgt hvis Leeds tar sikte på aller øverste nivå i ch.ship og Wood ikke holder nivået (om noen år).

Wood er derfor rett mann for Leeds akkurat nå og 1-2 år fremover (sammen med de rette spillerene) .



Leeds er og skal ta sikte på å vinne divisjonen hvert eneste år. Alt annet er en fallittterklæring. Og for å vinne divisjonen og rykke opp. Ja da kreves det en bedre spiss.
Bygge lag over tid. Slikt funker ikke dagens fotball. sett at vi bygger sten for sten. Så kommer neste overgangsvindu, og vi må begynne å bygge på nytt hver eneste gang

Sydhagen

Sv: Kamp: vs Reading @ Elland Road, lørdag 16/4 2016, kl 16.00
« Svar #101 på: April 16, 2016, 19:39:06 »
Godt med seier og flott at Wood får seg to pinner til. Wood er en allright spiller i NPC. Ingen tvil om det. Neppe noen toppspiss, men ikke så elendig som mange her inne mener. Tidligere i sesongen ville flere heller spille med 10 mann enn med 11 og Wood på laget. Se hvordan det gikk med laget da han ble skada!

Jaja  ::)

auren

Laget var da ikke så fantastisk rett før han ble skadd heller da. Ja han er en ok Championshipspiller, men heller ikke mer. Deilig med Leedsfansen og dens ekstreme kortidsminne  ;)  Har opplevd en del kamper der han har tuslet rundt uinteressert rundt på grasset og tapt samtlige dueller. Skal vi opp, så mener jeg han ikke er god nok for første 11`eren.  Men igjen... ikke mange av dagens Leeds spillere er gode nok til det. Og i alle fall ikke treneren!  
Støttes!
Wood blir (med utvikling)  god nok for et lag som bygger seg opp de neste 2-3 årene hvis han fortsetter fremgangen.  Hvis  Leeds tar sikte på plassene  5-8 så mener jeg han trolig blir  god nok. Om han blir god nok for et opprykkslag  vet ingen, men det er naturlig for Leeds å ta ett nivå av gangen. Jeg ser ikke bort fra at Wood blir solgt hvis Leeds tar sikte på aller øverste nivå i ch.ship og Wood ikke holder nivået (om noen år).

Wood er derfor rett mann for Leeds akkurat nå og 1-2 år fremover (sammen med de rette spillerene) .



Leeds er og skal ta sikte på å vinne divisjonen hvert eneste år. Alt annet er en fallittterklæring. Og for å vinne divisjonen og rykke opp. Ja da kreves det en bedre spiss.
Bygge lag over tid. Slikt funker ikke dagens fotball. sett at vi bygger sten for sten. Så kommer neste overgangsvindu, og vi må begynne å bygge på nytt hver eneste gang

Fin og naiv tankegang.
Leeds må først og fremst få en stabil og dyktig organisasjon som kan jobbe med laget.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Kamp: vs Reading @ Elland Road, lørdag 16/4 2016, kl 16.00
« Svar #102 på: April 16, 2016, 19:44:58 »
For å si det sånn, om vi skal begynne å selge de dårligste spillerne først, så er det en god stund til det blir Wood`s tur ut porten.

Målraten er god nok, antall sjanser han kommer til er god nok, antall brente sjanser er litt i overkant.

Der det mangler er arbeidskapasitet og bevegelse når vi sliter litt.

Wood har utvilsomt potensiale. En skadefri sesong med en god start (og selvtilliten på plass), med rette servicen så scorer han 25 mål i championship.
 

Leedsfan

Sv: Kamp: vs Reading @ Elland Road, lørdag 16/4 2016, kl 16.00
« Svar #103 på: April 16, 2016, 20:28:22 »
For å si det sånn, om vi skal begynne å selge de dårligste spillerne først, så er det en god stund til det blir Wood`s tur ut porten.

Målraten er god nok, antall sjanser han kommer til er god nok, antall brente sjanser er litt i overkant.

Der det mangler er arbeidskapasitet og bevegelse når vi sliter litt.

Wood har utvilsomt potensiale. En skadefri sesong med en god start (og selvtilliten på plass), med rette servicen så scorer han 25 mål i championship.

...og hvis han er kapabel til å putte 25 mål i en sesong så må han jo være en av de bedre spissene i denne divisjonen?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Reading @ Elland Road, lørdag 16/4 2016, kl 16.00
« Svar #104 på: April 16, 2016, 20:47:16 »
For å si det sånn, om vi skal begynne å selge de dårligste spillerne først, så er det en god stund til det blir Wood`s tur ut porten.

Målraten er god nok, antall sjanser han kommer til er god nok, antall brente sjanser er litt i overkant.

Der det mangler er arbeidskapasitet og bevegelse når vi sliter litt.

Wood har utvilsomt potensiale. En skadefri sesong med en god start (og selvtilliten på plass), med rette servicen så scorer han 25 mål i championship.
HUB der altså...

Lundewhites

Sv: Kamp: vs Reading @ Elland Road, lørdag 16/4 2016, kl 16.00
« Svar #105 på: April 16, 2016, 21:40:31 »
For å si det sånn, om vi skal begynne å selge de dårligste spillerne først, så er det en god stund til det blir Wood`s tur ut porten.

Målraten er god nok, antall sjanser han kommer til er god nok, antall brente sjanser er litt i overkant.

Der det mangler er arbeidskapasitet og bevegelse når vi sliter litt.

Wood har utvilsomt potensiale. En skadefri sesong med en god start (og selvtilliten på plass), med rette servicen så scorer han 25 mål i championship.

Nå syns jeg du var veldig generøs mot han Kato. Ikke så lenge siden du slaktet han og mente vår egen vampyr var en klart bedre spiss. (slå opp dine egne innlegg, har nettopp lest de  ;) ) Jeg mener han har en alt for dårlig avsluttningsteknikk både på hode og med beina. Var ikke imponert over headingene i dag heller, hverken den som gikk inn eller den han satt utenfor. Jeg mener IKKE han er en 25 mål spiss
For the sake of Leeds United he would break himself in two

HåvardK

Sv: Kamp: vs Reading @ Elland Road, lørdag 16/4 2016, kl 16.00
« Svar #106 på: April 17, 2016, 00:09:38 »
Tror ikke det er mange fanbaser som slakter en spiss etter å ha scoret to mål; deriblant seiersmålet.

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Reading @ Elland Road, lørdag 16/4 2016, kl 16.00
« Svar #107 på: April 17, 2016, 00:43:45 »
Wood har funnet formen igjen etter skadeavbrekket. Ubetalelig for oss.

Endelig har vi en spiss som leverer.
Super Leeds since 1968

Superfan

Sv: Kamp: vs Reading @ Elland Road, lørdag 16/4 2016, kl 16.00
« Svar #108 på: April 17, 2016, 01:12:50 »
Wood har funnet formen igjen etter skadeavbrekket. Ubetalelig for oss.

Endelig har vi en spiss som leverer.
Seriøst?

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Reading @ Elland Road, lørdag 16/4 2016, kl 16.00
« Svar #109 på: April 17, 2016, 01:24:53 »
Wood har funnet formen igjen etter skadeavbrekket. Ubetalelig for oss.

Endelig har vi en spiss som leverer.
Seriøst?
Ja, seriøst!

Vi hadde tapt denne kampen uten Wood på banen.
Super Leeds since 1968

Superfan

Sv: Kamp: vs Reading @ Elland Road, lørdag 16/4 2016, kl 16.00
« Svar #110 på: April 17, 2016, 01:26:14 »
Du kødder? Med en medioker spiss hadde vi vært på kvalik.

Leedsfan

Sv: Kamp: vs Reading @ Elland Road, lørdag 16/4 2016, kl 16.00
« Svar #111 på: April 17, 2016, 13:01:18 »
Du kødder? Med en medioker spiss hadde vi vært på kvalik.

Seriøst?:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Blank_File

Sv: Sv: Kamp: vs Reading @ Elland Road, lørdag 16/4 2016, kl 16.00
« Svar #112 på: April 17, 2016, 15:31:48 »
Du kødder? Med en medioker spiss hadde vi vært på kvalik.

Seriøst?:)
Må dere slutte å fore trollet.

Sølvreven

***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".