Skrevet av Emne: Utlånt spiller: Luke Ayling  (Lest 57526 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #120 på: Oktober 29, 2018, 16:07:15 »
Ayling ute i 2 måneder med kneskade. Kunne ha vært verre sier medisinsk ansvarlig Rob Price.
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/luke-ayling-injury-leeds-united-15344467
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #121 på: Oktober 29, 2018, 16:13:04 »
Ikke bra. Men tror ikke vi blir nevneverdig svekket. Ayling har ikke vært på topp så langt denne sesongen. Mye feilpasninger, men likevel en viktig spiller i det oppbyggende spillet.

Robbie Gotts med en ny meget bra kamp for U-23 i dag. Jeg tror han banker på A-lagsdøren.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Johnnyj

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #122 på: Oktober 29, 2018, 16:24:52 »
Ikke bra. Men tror ikke vi blir nevneverdig svekket. Ayling har ikke vært på topp så langt denne sesongen. Mye feilpasninger, men likevel en viktig spiller i det oppbyggende spillet.

Robbie Gotts med en ny meget bra kamp for U-23 i dag. Jeg tror han banker på A-lagsdøren.

auren

Det at vi må bruke tredjevalget vårt på høyreback er jo selve definisjonen av å være svekket. At dette er en ugunstig situasjon er hevet over en hver tvil.

auren

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #123 på: Oktober 30, 2018, 08:53:25 »
Ikke bra. Men tror ikke vi blir nevneverdig svekket. Ayling har ikke vært på topp så langt denne sesongen. Mye feilpasninger, men likevel en viktig spiller i det oppbyggende spillet.

Robbie Gotts med en ny meget bra kamp for U-23 i dag. Jeg tror han banker på A-lagsdøren.

auren

Det at vi må bruke tredjevalget vårt på høyreback er jo selve definisjonen av å være svekket. At dette er en ugunstig situasjon er hevet over en hver tvil.

Jeg er mer bekymret for det sentrale forsvaret vårt. Der har vi nå kun Pontus og Cooper. Hva gjør vi hvis en av de blir skadet eller suspenderes i noen kamper? Phillips som midtstopper? Shaughnessy neppe god nok. Diaz og Strjuik for uerfarne og holder ikke nivået. Både Berardi og Ayling har vært stopper og vikariert som stopper denne sesongen, men nå er de ute i 2 mnd (Ayling). Berardi har de vel ikke satt en dato for enda?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #124 på: Oktober 30, 2018, 09:26:26 »
Ikke bra. Men tror ikke vi blir nevneverdig svekket. Ayling har ikke vært på topp så langt denne sesongen. Mye feilpasninger, men likevel en viktig spiller i det oppbyggende spillet.

Robbie Gotts med en ny meget bra kamp for U-23 i dag. Jeg tror han banker på A-lagsdøren.

auren

Det at vi må bruke tredjevalget vårt på høyreback er jo selve definisjonen av å være svekket. At dette er en ugunstig situasjon er hevet over en hver tvil.

Jeg er mer bekymret for det sentrale forsvaret vårt. Der har vi nå kun Pontus og Cooper. Hva gjør vi hvis en av de blir skadet eller suspenderes i noen kamper? Phillips som midtstopper? Shaughnessy neppe god nok. Diaz og Strjuik for uerfarne og holder ikke nivået. Både Berardi og Ayling har vært stopper og vikariert som stopper denne sesongen, men nå er de ute i 2 mnd (Ayling). Berardi har de vel ikke satt en dato for enda?

auren

Phillips og Forshaw kan spille stopper har jo Bielsa uttalt tidligere.

Hvis dem må spille stopper sammen plutselig, har vi Baker og Shakcleton å hive inn på midten. Ingen fare  :-\ :)

auren

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #125 på: Oktober 30, 2018, 09:36:56 »
Ikke bra. Men tror ikke vi blir nevneverdig svekket. Ayling har ikke vært på topp så langt denne sesongen. Mye feilpasninger, men likevel en viktig spiller i det oppbyggende spillet.

Robbie Gotts med en ny meget bra kamp for U-23 i dag. Jeg tror han banker på A-lagsdøren.

auren

Det at vi må bruke tredjevalget vårt på høyreback er jo selve definisjonen av å være svekket. At dette er en ugunstig situasjon er hevet over en hver tvil.

Jeg er mer bekymret for det sentrale forsvaret vårt. Der har vi nå kun Pontus og Cooper. Hva gjør vi hvis en av de blir skadet eller suspenderes i noen kamper? Phillips som midtstopper? Shaughnessy neppe god nok. Diaz og Strjuik for uerfarne og holder ikke nivået. Både Berardi og Ayling har vært stopper og vikariert som stopper denne sesongen, men nå er de ute i 2 mnd (Ayling). Berardi har de vel ikke satt en dato for enda?

auren

Phillips og Forshaw kan spille stopper har jo Bielsa uttalt tidligere.

Hvis dem må spille stopper sammen plutselig, har vi Baker og Shakcleton å hive inn på midten. Ingen fare  :-\ :)

Som ren stopper i en 4-1-4-1 formasjon er jeg usikker på om ihvertfall Forshaw er god nok. I en 3-3-3-1 formasjon der den midterste styrer spillet (som vi har sett Phillips gjøre før) kan det fungere.

Håper virkelig Berardi er tilbake om få uker.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #126 på: Oktober 30, 2018, 09:48:26 »
Ikke bra. Men tror ikke vi blir nevneverdig svekket. Ayling har ikke vært på topp så langt denne sesongen. Mye feilpasninger, men likevel en viktig spiller i det oppbyggende spillet.

Robbie Gotts med en ny meget bra kamp for U-23 i dag. Jeg tror han banker på A-lagsdøren.

auren

Det at vi må bruke tredjevalget vårt på høyreback er jo selve definisjonen av å være svekket. At dette er en ugunstig situasjon er hevet over en hver tvil.

Jeg er mer bekymret for det sentrale forsvaret vårt. Der har vi nå kun Pontus og Cooper. Hva gjør vi hvis en av de blir skadet eller suspenderes i noen kamper? Phillips som midtstopper? Shaughnessy neppe god nok. Diaz og Strjuik for uerfarne og holder ikke nivået. Både Berardi og Ayling har vært stopper og vikariert som stopper denne sesongen, men nå er de ute i 2 mnd (Ayling). Berardi har de vel ikke satt en dato for enda?

auren

Phillips og Forshaw kan spille stopper har jo Bielsa uttalt tidligere.

Hvis dem må spille stopper sammen plutselig, har vi Baker og Shakcleton å hive inn på midten. Ingen fare  :-\ :)

Som ren stopper i en 4-1-4-1 formasjon er jeg usikker på om ihvertfall Forshaw er god nok. I en 3-3-3-1 formasjon der den midterste styrer spillet (som vi har sett Phillips gjøre før) kan det fungere.

Håper virkelig Berardi er tilbake om få uker.

auren

Jeg hadde vært skeptisk til det stopperparet ja!

Yes, Berardi er viktig på stopperplassen. Vant så fort han var tilbake, selv om det kun ble 30 min spill. ;D

Vi er tynne, men samtidig skal man ha maks uflaks om så skjer..men vi nærmer oss!

Heldigvis er det få skader som handler om belastningsskader. Kun Pablo og nå Berardi. Harrison var ute noen dager med litt rusk i muskel. Resten er vel slagskader. Eller bommer jeg her?

Pr.nå er ikke skadene en sammenheng med treningsbelastningen ser det ut til. Er man flink med hvile, søvn og kosthold tåler man tøffere trening. Det er neppe så hardt å være fotballproff  :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #127 på: Oktober 30, 2018, 10:36:01 »
Phil Hay tar opp spørsmålet om høyreback og cover for midtforsvaret...

Og kommer jo opp med mange av de samme navnene som allerede er nevnt her.

Kan Bielsa gå for Gotts nå??? :o

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/the-changing-picture-of-leeds-united-s-defensive-options-with-luke-ayling-and-gaetano-berardi-both-out-1-9419251
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

AllWhiteTøyen

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #128 på: Oktober 31, 2018, 14:04:00 »
Så vidt jeg husker var det vel sånn ca når Ayling ble skadet i fjor, at det begynte å gå skikkelig utfor med oss.
 

auren

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #129 på: Oktober 31, 2018, 16:43:55 »
Så vidt jeg husker var det vel sånn ca når Ayling ble skadet i fjor, at det begynte å gå skikkelig utfor med oss.

Helt riktig. Er nok litt av forklaringen til nedturen. Derimot var Ayling svært god det første halvåret i fjor. Denne sesongen synes jeg han har vært mye svakere.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Promotion 2010

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #130 på: November 28, 2018, 23:05:07 »
Etter en uttalelse fra Kinnear så er det flere spillere som KAN være tilbake i spill mye tidligere enn antatt.

Noen venter Ayling tilbake allerede rundt juletider!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #131 på: Desember 19, 2018, 18:41:15 »
Luke Ayling tilbake i trening denne uka:

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-liam-cooper-pulls-out-stops-to-net-training-green-light-1-9501422

Da satser vi på at Cooper og Ayling er tilbake i laget på nyåret. Det trengs!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #132 på: Desember 19, 2018, 19:08:51 »
Luke Ayling tilbake i trening denne uka:

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-liam-cooper-pulls-out-stops-to-net-training-green-light-1-9501422

Da satser vi på at Cooper og Ayling er tilbake i laget på nyåret. Det trengs!

auren
Skikkelig gode nyheter, i så fall. Det spekuleres i om Cooper spiller allerede mot Villa.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #133 på: Januar 05, 2019, 12:32:32 »
Bill :)


Lee Sobot
@LeeSobotYEP

Another highlight of that brilliant presser was Marcelo revealing that ‘Bill Ayling’ would start against QPR. It seems literally no-one calls him Luke #lufc

….

 
scoff
@Adam_1902

Replying to @LeeSobotYEP
It came from Arsenal and has just stuck.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #134 på: Januar 15, 2019, 21:49:39 »
Ayling deler sine tanker angående et opprykk til PL. "Vi ønsker alle å spille i PL for Leeds, men det er tidlig, og vi tar en kamp om gangen." Flott, ikke å lette helt fra bakken ennå, Luke :).

https://www.hitc.com/en-gb/2019/01/15/luke-ayling-discusses-promotion-as-leeds-sit-four-points-clear/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Promotion 2010

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #135 på: Januar 16, 2019, 13:47:11 »
LUKE AYLING: IT’S AMAZING HOW THE FANS BACK US

Defender on the season so far.

Leeds United defender Luke Ayling has recently returned to the side following injury, featuring in the last six games for the Whites.

Speaking to the official matchday programme, the right-back talked about the season so far, his comeback from injury and his aims for the rest of the campaign .

 

How have you found working under Marcelo Bielsa, what is he like on the training pitch with you all?

“He is a very clever man.  He doesn’t talk a lot, but if he does call you in and talk then everyone listens.  He is a deep thinker, people around the football world know how good he is and I think that has shown this year.”

 

It must be great for you as player to be working under someone like this as well?

“Yes, I don’t think us as players in the Championship ever thought we would get a chance to work with a manager like this, who has worked at the top.  The club have shown faith in him, they have gone out and got such a good manager and us as players are learning so much from him.  Hopefully everything works out in the end.”

 

You suffered your injury against Nottingham Forest back in October, how frustrating was it?

“Yes, 2018 was really stop-start for me.  I got injured on January 1st against Forest as well and pretty much missed the whole back end of last season.  I came back for pre-season feeling really fit, really good at the start of the season and I felt my form was really good.  I was really enjoying my football and getting forward and it was a real set-back being out for eight weeks.  It dragged a little bit and it was hard having that again after the four months out.  I’d never really been injured before that, so it was frustrating, but I worked hard to get back before my due date.  I got back in probably at a bad time, but for me I was just buzzing to be back- the four games in nine days were tough, but I got through them and now we are back to Saturday-Saturday and hopefully we can kick on again.”

 

There have been quite a few injuries this season, but how good have the medical team been with you and the rest of the players to get you back?

“I know from the outside it looks like we’ve got a lot of injuries, but they have all been really freak injuries.  The medical staff here work so hard to get you back and I think you have seen with everyone there is a due date for players to be back by, but I think every single one of us has comeback before that.  Everyone who works in the medical department has done really well and we’ve all been pushed really hard.  They’ve certainly earned their money this year and they are all great members of staff.”

 

What is it like having that support behind you?

“From when I first came, more and more supporters have been coming every week and it is a sell out every week now.  It’s truly amazing how the fans back us here and the players feel that. Hopefully we can go on another good run now.”

 

Finally, you’re at the top of the league right now.  There is still a long way to go, but if you could go on and achieve promotion what would it mean to you?

“It has always been a dream of everyone’s in the dressing room here to play in the Premier League.  It is still very early though, we still have four months to go and nearly every team to play again.  We just need to take it game by game, but hopefully we can do something special come the end of it.”

 

You can watch Saturday's game at Stoke City live at our Elland Road beamback.  Click the image below to book your place now.

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

auren

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #136 på: Februar 12, 2019, 14:07:04 »
Til oss som kunne tenkt at Ayling fikk seg noen kamper på benken, så kan vi nok se langt etter det:

MB on Ayling: “He is the complete player who can play at full & centre back. He is good aerially, can bring ball out & takes risks. The only thing that has decreased a bit is his defensive impact. He is a very important player for the team.” He is normally 7/10 but  currently 6+


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjorn

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #137 på: Februar 12, 2019, 14:09:46 »
Til oss som kunne tenkt at Ayling fikk seg noen kamper på benken, så kan vi nok se langt etter det:

MB on Ayling: “He is the complete player who can play at full & centre back. He is good aerially, can bring ball out & takes risks. The only thing that has decreased a bit is his defensive impact. He is a very important player for the team.” He is normally 7/10 but  currently 6+


auren

Da får vi slutte å gnåle om noe annet. Gjør han det dårlig nok under kamp byttes han nok ut av Bielsa. La oss heller håpe han spiller opp mot det vi vet han kan. Viktig lagspiller.
Marching On! 4276

Kato

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #138 på: Februar 12, 2019, 14:18:27 »
Til oss som kunne tenkt at Ayling fikk seg noen kamper på benken, så kan vi nok se langt etter det:

MB on Ayling: “He is the complete player who can play at full & centre back. He is good aerially, can bring ball out & takes risks. The only thing that has decreased a bit is his defensive impact. He is a very important player for the team.” He is normally 7/10 but  currently 6+


auren

Tydelig sjef.
 

Eriksen55

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #139 på: Februar 12, 2019, 14:37:20 »
Han har ikke vært på sitt skarpeste i det siste, men også langt unna så dårlig som noen hevder. Han har blitt en av hakkekyllingene og da skal det ikke mer til enn et par feil før han er katastrofe og bør byttes ut.


Killa

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #140 på: Februar 12, 2019, 14:47:12 »
Lite hadde vært mer gledelig enn at Ayling fant tilbake til sitt beste nivå - vi har jo sett før at han har gode kvaliteter!!

SupALeedS

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #141 på: Februar 12, 2019, 14:58:42 »
Jeg syntes det er rart ikke han blir skjøvet ut av laget etter de siste kampene. Virker treg, slurver i pasningspillet, og virker ekstremt treg.
Blir avkledd når motstanderen kommer med raske vinger.
Alex

HåvardK

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #142 på: Februar 12, 2019, 15:27:01 »
Virker treg, slurver i pasningspillet, og virker ekstremt treg.

Hva syns du om tempoet hans?

leedslife

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #143 på: Februar 12, 2019, 15:52:36 »
Var godt å lese. Nå ble jeg beroliget.

Jon R

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #144 på: Februar 12, 2019, 16:11:18 »
Var godt å lese. Nå ble jeg beroliget.
Særlig! ;D
Jon R.

Cherry

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #145 på: Februar 12, 2019, 19:12:44 »
Til oss som kunne tenkt at Ayling fikk seg noen kamper på benken, så kan vi nok se langt etter det:

MB on Ayling: “He is the complete player who can play at full & centre back. He is good aerially, can bring ball out & takes risks. The only thing that has decreased a bit is his defensive impact. He is a very important player for the team.” He is normally 7/10 but  currently 6+


auren

Ja, ja - Bielsa har sin plan og ser gutta`på trening daglig.....vi er no 2 på tabellen.
 

leedslife

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #146 på: Februar 12, 2019, 19:36:51 »
Til oss som kunne tenkt at Ayling fikk seg noen kamper på benken, så kan vi nok se langt etter det:

MB on Ayling: “He is the complete player who can play at full & centre back. He is good aerially, can bring ball out & takes risks. The only thing that has decreased a bit is his defensive impact. He is a very important player for the team.” He is normally 7/10 but  currently 6+


auren

Ja, ja - Bielsa har sin plan og ser gutta`på trening daglig.....vi er no 2 på tabellen.

Han har nok også en utrolig god standing I gruppa.
Vært her noen sesonger. Flink med de unge spillerne. Var hele tiden tett på garderoben i fjor selv når han var skadet.
Ayling, Dallas, Foreshaw og Cooper er nok utrolig viktig for balansen på banen, men også utenfor banen.

Helt riktig av Bielsa å holde armen rundt han kontra legge vekt på det negative utviklinga i spillet hans.
Første som slår meg denne sesongen er jo at vi har bygget et vanvittig kollektiv som kjemper for hverandre.
Det er jo så sterkt som noe annet i divisjonen.

At han har vært til tider ubeskrivelig svak i det siste står jeg på. At supportere kan kritisere svake opptredener er også helt på sin plass. Man betaler tross alt penger enten det er gjennom LUTV, Viaplay eller på stadion. Det er showbiz man snakker om her. Tror ikke Rad hadde sett potensialet i denne klubben hvis alle var likegyldig rundt Leeds.

Tilbake til back pos...
Synes også Shack var meget god før Ayling kom tilbake og ikke minst innhoppet sist.
Gir oss en dimensjon offensivt som Ayling ikke har pr nu.

Men så er fotball ekstremt sammensatt og flere andre ting som spiller inn rundt balanse i laget, formasjon, motstander etc etc.

Skal bli spennende å se om han kan heve seg i morgen. Utrolig viktig at vi får han i gang igjen så fort som mulig.

Promotion 2010

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #147 på: Februar 13, 2019, 23:44:21 »
Lufcdata

Midtveis i kampen:

After receiving high praise from Marcelo Bielsa, Luke Ayling has been superb so far on his 100th #LUFC appearance.

He has the highest pass accuracy (95%) on the pitch, completing 42/44 passes and won both his tackles. Bill is back. #LUFC

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #148 på: Februar 13, 2019, 23:53:24 »
Lufcdata

Midtveis i kampen:

After receiving high praise from Marcelo Bielsa, Luke Ayling has been superb so far on his 100th #LUFC appearance.

He has the highest pass accuracy (95%) on the pitch, completing 42/44 passes and won both his tackles. Bill is back. #LUFC
Man bør se hele bildet. Ikke kun henge seg opp i enkelte uheldige episoder.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Spiller Luke Ayling
« Svar #149 på: Februar 13, 2019, 23:54:24 »
Lufcdata

Midtveis i kampen:

After receiving high praise from Marcelo Bielsa, Luke Ayling has been superb so far on his 100th #LUFC appearance.

He has the highest pass accuracy (95%) on the pitch, completing 42/44 passes and won both his tackles. Bill is back. #LUFC
Man bør se hele bildet. Ikke kun henge seg opp i enkelte uheldige episoder.

Burde du skrevet med store bokstaver!