Skrevet av Emne: Transferinntekter for våre eiere  (Lest 2381 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Promotion 2010

Transferinntekter for våre eiere
« på: August 15, 2016, 23:02:08 »
Cellino har nok fjernet litt gjeld og underskudd, men han har tjent bra på 2,5 år!!!


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Sv: Transferinntekter for våre eiere
« Svar #1 på: August 16, 2016, 08:40:32 »
Fine tall.
Skjønte ikke sesongen 10/11: Kjøpte vi en Lloyd Sam (ukjent for meg) for en halv million pund? Og solgte vi Ankergren for hele 1 mill. pund? Husker ikke dette.....
MOT

Blank_File

Sv: Transferinntekter for våre eiere
« Svar #2 på: August 16, 2016, 09:36:37 »
Fine tall.
Skjønte ikke sesongen 10/11: Kjøpte vi en Lloyd Sam (ukjent for meg) for en halv million pund? Og solgte vi Ankergren for hele 1 mill. pund? Husker ikke dette.....
Har du alt glemt Lloyd Sam fra Charlton? Sånn ellers sier vel den lista det meste om hvordan det er stilt for tiden...

Xern

Sv: Transferinntekter for våre eiere
« Svar #3 på: August 16, 2016, 16:16:48 »
Må si det er utrolig deilig å se på "Ut" delen fra 14/15. Fantastisk å bli kvitt alt det rasket. Vi har ikke klart å oppnå noe mer uten dem, men fremtiden ser mer lys ut nå enn for to år siden, ihvertfall om du spør meg. Og at Salg/kjøp må gå i pluss, forstår jeg godt. Pengene må jo komme fra en plass, og at Cellino selv skal pøse ut fra egen lomme er ikke noe jeg krever - Men 12,4 millioner i overskudd er jo en del, og med slike penger kan man komme til Premier League, noe som gir MYE mer penger enn hva transfervinduet noen gang vil kunne gi. Men om vi fortsetter som i disse overgangsvinduene, hvor vi henter inn spillere i forsøk på å få kvalitet, vil jeg tro at laget en dag er god nok for opprykk. Bridcutt, Dallas, Hernandez osv er eksempel på spillere som lyktes.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Sv: Transferinntekter for våre eiere
« Svar #4 på: August 16, 2016, 16:26:29 »
Transferfee for 16/17 så langt bør vel være £5 350 000?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Jon R

Sv: Transferinntekter for våre eiere
« Svar #5 på: August 16, 2016, 16:54:34 »
Må si det er utrolig deilig å se på "Ut" delen fra 14/15. Fantastisk å bli kvitt alt det rasket. Vi har ikke klart å oppnå noe mer uten dem, men fremtiden ser mer lys ut nå enn for to år siden, ihvertfall om du spør meg. Og at Salg/kjøp må gå i pluss, forstår jeg godt. Pengene må jo komme fra en plass, og at Cellino selv skal pøse ut fra egen lomme er ikke noe jeg krever - Men 12,4 millioner i overskudd er jo en del, og med slike penger kan man komme til Premier League, noe som gir MYE mer penger enn hva transfervinduet noen gang vil kunne gi. Men om vi fortsetter som i disse overgangsvinduene, hvor vi henter inn spillere i forsøk på å få kvalitet, vil jeg tro at laget en dag er god nok for opprykk. Bridcutt, Dallas, Hernandez osv er eksempel på spillere som lyktes.

Er redd det store bildet blir rask ut og rask inn, når vi vurderer denne sommerens signeringer i retrospektiv om en sesong eller to.
Jon R.

GeirO

Sv: Transferinntekter for våre eiere
« Svar #6 på: August 16, 2016, 17:28:47 »
Fine tall.
Skjønte ikke sesongen 10/11: Kjøpte vi en Lloyd Sam (ukjent for meg) for en halv million pund? Og solgte vi Ankergren for hele 1 mill. pund? Husker ikke dette.....
Har du alt glemt Lloyd Sam fra Charlton? Sånn ellers sier vel den lista det meste om hvordan det er stilt for tiden...
Han må jeg ha glemt, ja. Gjorde vel ikke noe stort inntrykk....
MOT

Blank_File

Sv: Transferinntekter for våre eiere
« Svar #7 på: August 16, 2016, 17:46:23 »
Fine tall.
Skjønte ikke sesongen 10/11: Kjøpte vi en Lloyd Sam (ukjent for meg) for en halv million pund? Og solgte vi Ankergren for hele 1 mill. pund? Husker ikke dette.....
Har du alt glemt Lloyd Sam fra Charlton? Sånn ellers sier vel den lista det meste om hvordan det er stilt for tiden...
Han må jeg ha glemt, ja. Gjorde vel ikke noe stort inntrykk....
Nei, det har du rett i. Ikke den største floppen på lista, men ikke en ving jeg heller savner.

Xern

Sv: Transferinntekter for våre eiere
« Svar #8 på: August 16, 2016, 17:53:10 »
Må si det er utrolig deilig å se på "Ut" delen fra 14/15. Fantastisk å bli kvitt alt det rasket. Vi har ikke klart å oppnå noe mer uten dem, men fremtiden ser mer lys ut nå enn for to år siden, ihvertfall om du spør meg. Og at Salg/kjøp må gå i pluss, forstår jeg godt. Pengene må jo komme fra en plass, og at Cellino selv skal pøse ut fra egen lomme er ikke noe jeg krever - Men 12,4 millioner i overskudd er jo en del, og med slike penger kan man komme til Premier League, noe som gir MYE mer penger enn hva transfervinduet noen gang vil kunne gi. Men om vi fortsetter som i disse overgangsvinduene, hvor vi henter inn spillere i forsøk på å få kvalitet, vil jeg tro at laget en dag er god nok for opprykk. Bridcutt, Dallas, Hernandez osv er eksempel på spillere som lyktes.

Er redd det store bildet blir rask ut og rask inn, når vi vurderer denne sommerens signeringer i retrospektiv om en sesong eller to.
Får håpe du tar feil  ;)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

sportcarl1

Sv: Transferinntekter for våre eiere
« Svar #9 på: August 17, 2016, 12:47:50 »
Cellino har nok fjernet litt gjeld og underskudd, men han har tjent bra på 2,5 år!!!



Diagouraga skall väl inte vara på såld?
 

Budda

Sv: Transferinntekter for våre eiere
« Svar #10 på: August 17, 2016, 15:58:04 »
En million pund for Botaka. Et relativt dyrt bomkjøp


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre