Skrevet av Emne: Leeds Superstore  (Lest 7652 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Leeds Superstore
« på: Juni 01, 2012, 20:20:58 »
Noen som har peiling på hvor mye Toll vi snakker om på en drakt ? sånn ca...

er jo SALE i hele butikken nesten så tenkte jeg ville handle mye inn !
Pontus ❤

Kickthemdown

Sv: Leeds Superstore
« Svar #1 på: Juni 01, 2012, 21:01:39 »
Noen som har peiling på hvor mye Toll vi snakker om på en drakt ? sånn ca...

er jo SALE i hele butikken nesten så tenkte jeg ville handle mye inn !
Spar pengene dine til de nye eierne er på plass. Ikke støtt gnomen med en krone.

SindreWikre

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 672
  • Total likes: 0
  • Sindre - LEEDS - LEEDS - LEEDS
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds Superstore
« Svar #2 på: Juni 02, 2012, 03:15:13 »
HJELP`?? SALG SALG SALG !!
Pontus ❤

Hobben

Sv: Leeds Superstore
« Svar #3 på: Juni 03, 2012, 12:30:24 »
Ca 200 kroner, kanskje litt over det og.
Rogaland Whites

Leedsfan

Sv: Leeds Superstore
« Svar #4 på: Juni 03, 2012, 13:12:12 »
Noen som har peiling på hvor mye Toll vi snakker om på en drakt ? sånn ca...

er jo SALE i hele butikken nesten så tenkte jeg ville handle mye inn !

Det er ingen toll, derimot 25% moms og litt for jobben det er å fortolle. Kjøper man varer for 1000kr så blir det 250kr i moms + fortollingsgebyr på 150-200kr. Da blir en pakke plutselig ca. 40% dyrere i dette molbolandet..

Når jeg bestiller pakker med en verdi på over 2000kr så bestiller jeg de "poste restante" til Strømstad, henter de på postkontoret og bruker "momsen" til å handle for i butikkene..:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Vanderlunde

  • I stallen
  • **
  • Innlegg: 200
  • Total likes: 0
  • Nederlandsk norsk keeper, med hjertet i Leeds.
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds Superstore
« Svar #5 på: Juni 14, 2012, 13:13:52 »
Noen som har peiling på hvor mye Toll vi snakker om på en drakt ? sånn ca...

er jo SALE i hele butikken nesten så tenkte jeg ville handle mye inn !

Det er ingen toll, derimot 25% moms og litt for jobben det er å fortolle. Kjøper man varer for 1000kr så blir det 250kr i moms + fortollingsgebyr på 150-200kr. Da blir en pakke plutselig ca. 40% dyrere i dette molbolandet..

Når jeg bestiller pakker med en verdi på over 2000kr så bestiller jeg de "poste restante" til Strømstad, henter de på postkontoret og bruker "momsen" til å handle for i butikkene..:)

Da lurer jeg FÆLT på hvordan de kom frem til at det skulle koste 767 kroner for å fortolle ei drakt :S

lojosang

Sv: Re: Sv: Leeds Superstore
« Svar #6 på: Juni 14, 2012, 15:18:37 »
Noen som har peiling på hvor mye Toll vi snakker om på en drakt ? sånn ca...

er jo SALE i hele butikken nesten så tenkte jeg ville handle mye inn !

Det er ingen toll, derimot 25% moms og litt for jobben det er å fortolle. Kjøper man varer for 1000kr så blir det 250kr i moms + fortollingsgebyr på 150-200kr. Da blir en pakke plutselig ca. 40% dyrere i dette molbolandet..

Når jeg bestiller pakker med en verdi på over 2000kr så bestiller jeg de "poste restante" til Strømstad, henter de på postkontoret og bruker "momsen" til å handle for i butikkene..:)

Da lurer jeg FÆLT på hvordan de kom frem til at det skulle koste 767 kroner for å fortolle ei drakt :S

Det er fordi det ER toll på klær for å beskytte norsk konfeksjon. Som vi ikke har hatt siden syttitallet. Om man faktisk må betale eller ikke virker fullstendig vilkårlig.
- Leif Olav

Leedsfan

Sv: Leeds Superstore
« Svar #7 på: Juni 14, 2012, 16:58:37 »
Noen som har peiling på hvor mye Toll vi snakker om på en drakt ? sånn ca...

er jo SALE i hele butikken nesten så tenkte jeg ville handle mye inn !

Det er ingen toll, derimot 25% moms og litt for jobben det er å fortolle. Kjøper man varer for 1000kr så blir det 250kr i moms + fortollingsgebyr på 150-200kr. Da blir en pakke plutselig ca. 40% dyrere i dette molbolandet..

Når jeg bestiller pakker med en verdi på over 2000kr så bestiller jeg de "poste restante" til Strømstad, henter de på postkontoret og bruker "momsen" til å handle for i butikkene..:)

Da lurer jeg FÆLT på hvordan de kom frem til at det skulle koste 767 kroner for å fortolle ei drakt :S

Så drakta kom totalt på over 1000kr?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Leedsfan

Sv: Leeds Superstore
« Svar #8 på: Juni 14, 2012, 17:00:08 »
Noen som har peiling på hvor mye Toll vi snakker om på en drakt ? sånn ca...

er jo SALE i hele butikken nesten så tenkte jeg ville handle mye inn !

Det er ingen toll, derimot 25% moms og litt for jobben det er å fortolle. Kjøper man varer for 1000kr så blir det 250kr i moms + fortollingsgebyr på 150-200kr. Da blir en pakke plutselig ca. 40% dyrere i dette molbolandet..

Når jeg bestiller pakker med en verdi på over 2000kr så bestiller jeg de "poste restante" til Strømstad, henter de på postkontoret og bruker "momsen" til å handle for i butikkene..:)

Da lurer jeg FÆLT på hvordan de kom frem til at det skulle koste 767 kroner for å fortolle ei drakt :S

Det er fordi det ER toll på klær for å beskytte norsk konfeksjon. Som vi ikke har hatt siden syttitallet. Om man faktisk må betale eller ikke virker fullstendig vilkårlig.

Jeg har bestilt mye klær fra utlandet og ALDRI betalt toll.... Moms + fortollingsgebyr har jeg betalt...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Robert

Sv: Leeds Superstore
« Svar #9 på: Juni 14, 2012, 23:15:13 »
Jeg har bestilt mye klær fra utlandet og ALDRI betalt toll.... Moms + fortollingsgebyr har jeg betalt...

Det betyr ikke at det ikke er toll på klær ;) Har faktisk måttet betale moms et par ganger på klær.
Er jo forskjellig tollsatser på forskjellige plagg også, så er ikke lett. 10,7% er det vel på t-shirts o.l om jeg husker riktig.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Leedsfan

Sv: Leeds Superstore
« Svar #10 på: Juni 15, 2012, 17:01:11 »
Jeg har bestilt mye klær fra utlandet og ALDRI betalt toll.... Moms + fortollingsgebyr har jeg betalt...

Det betyr ikke at det ikke er toll på klær ;) Har faktisk måttet betale moms et par ganger på klær.
Er jo forskjellig tollsatser på forskjellige plagg også, så er ikke lett. 10,7% er det vel på t-shirts o.l om jeg husker riktig.

Da har jeg sluppet unna 40-50 ganger... Aldri har jeg betalt toll på klær jeg har bestilt.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Robert

Sv: Re: Sv: Leeds Superstore
« Svar #11 på: Juni 16, 2012, 13:57:53 »
Jeg har bestilt mye klær fra utlandet og ALDRI betalt toll.... Moms + fortollingsgebyr har jeg betalt...

Det betyr ikke at det ikke er toll på klær ;) Har faktisk måttet betale moms et par ganger på klær.
Er jo forskjellig tollsatser på forskjellige plagg også, så er ikke lett. 10,7% er det vel på t-shirts o.l om jeg husker riktig.

Da har jeg sluppet unna 40-50 ganger... Aldri har jeg betalt toll på klær jeg har bestilt.

Det må jo selvfølgelig være over 200 kr også. Så virker det som om det er litt bingo om man må betale toll. Akkurat på klær har jeg betalt toll på 2 ganger, mens kun moms kanskje 15. Er veldig få varer det er toll på i utgangspunktet, alle står ramset opp på toll.no.

Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Ole G

Sv: Leeds Superstore
« Svar #12 på: Juni 16, 2012, 14:21:35 »
Fikk 3 drakter i posten idag. Måtte betale 723,- i toll og mva. + fortollings gebyr til Posten.
Optimist !

Leedsfan

Sv: Leeds Superstore
« Svar #13 på: Juni 16, 2012, 14:44:20 »
Fikk 3 drakter i posten idag. Måtte betale 723,- i toll og mva. + fortollings gebyr til Posten.

Hvor mye var fortollingsgebyret og hva var verdien på pakken i pund?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Ole G

Sv: Leeds Superstore
« Svar #14 på: Juni 16, 2012, 21:23:29 »
135 pund, i verdi. 40 pr drakt +15 pund i forsendelse.
239,- fortollingsgebyr.
Det er det jeg husker, var så fornøyd etter 3 ukers venting at jeg løpte fra kviteringen.
Optimist !

Leedsfan

Sv: Leeds Superstore
« Svar #15 på: Juni 16, 2012, 22:40:26 »
135 pund, i verdi. 40 pr drakt +15 pund i forsendelse.
239,- fortollingsgebyr.
Det er det jeg husker, var så fornøyd etter 3 ukers venting at jeg løpte fra kviteringen.

Kan se ut som du har betalt toll på varene, ikkje bra. Glad det aldri har skjedd meg, ille nok med 25% + fortollingsgebyr.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

gill

Sv: Leeds Superstore
« Svar #16 på: Juni 16, 2012, 22:58:13 »
Fikk 3 drakter i posten idag. Måtte betale 723,- i toll og mva. + fortollings gebyr til Posten.

Jæval molboland..
 

ollan

Sv: Re: Sv: Leeds Superstore
« Svar #17 på: Juni 17, 2012, 00:04:32 »
Fikk 3 drakter i posten idag. Måtte betale 723,- i toll og mva. + fortollings gebyr til Posten.

Jæval molboland..
skulle heller bodd i Hellas ;)

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
Ollan

Hobben

Sv: Leeds Superstore
« Svar #18 på: Juni 18, 2012, 15:46:43 »
I dag kom det noe overraskende en DHL bil hos meg med en mann som leverte en pakke, og den var fra Elland Road, de pleier somregel å komme på postkontoret, men den inneholdt bestilte varer som jakke, og drakter til litt ove 1000 kroner og det var ingen tollgebyr jeg måtte betale, det var andre gang jeg slapp unna, men har måttet betale flere ganger for drakter feks til 40 pund.
Rogaland Whites

Leedsfan

Sv: Leeds Superstore
« Svar #19 på: Juni 18, 2012, 16:01:37 »
I dag kom det noe overraskende en DHL bil hos meg med en mann som leverte en pakke, og den var fra Elland Road, de pleier somregel å komme på postkontoret, men den inneholdt bestilte varer som jakke, og drakter til litt ove 1000 kroner og det var ingen tollgebyr jeg måtte betale, det var andre gang jeg slapp unna, men har måttet betale flere ganger for drakter feks til 40 pund.

DHL legger ut for deg og så får du regning i posten noen uker etterpå. Det har skjedd meg flere ganger, men du kan ha hatt flaks!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2642
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Leeds Superstore
« Svar #20 på: September 01, 2016, 16:32:15 »
https://merrioncentre.co.uk/news/view/133/leeds-united-scores-a-winner-with-the-merrion-centre

En avdeling av Leeds United Superstore i sentrum igjen - Merrion Center denne gang. :)

Leeds United Scores A Winner With The Merrion Centre
1st September 2016
 
 
Leeds United is making a triumphant return to the city centre with the opening of a brand new retail store in the city’s longest-established shopping venue, the Merrion Centre.
The new Official Leeds United club store will open at 10.00am on Monday 5th September and will be the fourth new tenant this year for the Merrion Centre, which has witnessed record footfall and has rapidly expanded its offering of both retail and food and drink outlets. In the last 12 months alone more than 11.5million people have visited the centre.
Paul Bell, Executive Director for LUFC said: “We’ve experienced strong retail sales so far this season with both home and away replica shirts performing really well. “It’s incredibly important for us to be coming back to the city centre as it will allow many Leeds United fans the opportunity to purchase Official Leeds United merchandise conveniently without the need to make a specific trip to the Elland Road superstore. The Merrion Centre and The Arena Quarter are undergoing a huge redevelopment programme and we believe the centre provides a strong retail proposition for the Club away from Elland Road.”
The new retail store will stock a comprehensive range of official replica kit, training wear, leisure wear, homeware, baby wear and accessories.”
The Merrion Centre is planning to welcome the Official Leeds United club store with a launch event to be held on Thursday 8th September. To celebrate the return of a Leeds United shop in the heart of the city, manager Garry Monk and several first team players from the club will be meeting fans and signing autographs on Thursday evening in the new store.
Edward Ziff, Chairman & Chief Executive, Town Centre Securities said: “We work hard to bring Merrion Centre visitors the very best shops, bars and restaurants and to have the only official store in the centre of the city dedicated to Leeds United is a great achievement and testament to the big role the shopping centre plays.
“We are extremely proud to be adding the biggest club in Yorkshire, Leeds United, to our list of tenants. We want to welcome the club to the Merrion Centre in the best way possible and hope lots of fans will visit the store and join us for the official opening next week.”
The official LUFC store will open its doors on Monday 5th September at 10am with an official opening event to follow on Thursday 8th September 6.30pm-7.30pm. Players will be in attendance for the official opening and will be available for photographs and autographs.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan