Skrevet av Emne: Det tøffe kampprogrammet i november og desember  (Lest 5386 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Det tøffe kampprogrammet i november og desember
« på: Desember 07, 2016, 07:39:27 »
Norwich borte 3p
Newcastle hjemme 0p
Rotherham borte3p
Aston Villa hjemme 3p
Brighton borte (1)p
Reading hjemme (3)p
Brentford hjemme (3p)
Preston borte (3p)
Aston Villa borte (1p)

9 kamper, 5 av dem borte. 6 av disse mot topplag (antatt Villa også som topplag).

Vi møter altså nesten hele gjengen der oppe denne perioden.

Skal vi ha direkte opprykk som målestokk må vi nok gjennom dette med minimum 17 poeng i perioden, aller helst 20 poeng av 27 mulige.

Sesongen er lang, men skal man ha 90 poeng kan man ikke avgi for mye.

Kan bli vanskelig. Skal vi avgi er det viktig at vi ikke taper for Brighton.



 

Sydhagen

Sv: Det tøffe kampprogrammet i november og desember
« Svar #1 på: Desember 07, 2016, 07:53:21 »
Tar vi poeng mot Brighton begynner jeg å tro på direkte opprykk.
Tap der, da er det kjørt.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

Sv: Det tøffe kampprogrammet i november og desember
« Svar #2 på: Desember 07, 2016, 07:56:53 »
Tar vi poeng mot Brighton begynner jeg å tro på direkte opprykk.
Tap der, da er det kjørt.

Lenge igjen selv med tap. Brighton bruker nå å ha sine lange sliteperioder mot slutten.

Tror faktisk seieren over Villa vil vise seg å bli meget viktig. Tror Newcastle, Norwich, Brighton og Villa blir våre vanskeligste motstandere til slutt (i prioritert rekkefølge).
 

Dennis

Sv: Det tøffe kampprogrammet i november og desember
« Svar #3 på: Desember 07, 2016, 08:57:45 »
Egentlig en tullete ting ettersom vunne poeng allerede er innkassert, men jeg tror Leeds har godt av å være noen poeng bak, MEN på skuddhold - slik situasjonen nå er. Endelig er det positivitet og aggressivitet i klubben, samtidig som det er fredelig rundt eieren (på tross av take over).

Hadde vi vært maksimalt rundt fem-seks poeng på nyåret, kan det bli en veldig spennende vår. De lagene som eventuelt ligger foran kan fort begynne å se seg over skuldra. Så er det ingen tvil at det skal en meget god førjul og jul til for å ikke være lenger bak. Som det sies kan det være ti poeng fredag kveld.

For å dra det litt over til langrenn. Det kan være enklere å starte 20 sekunder bak på jaktstarten, kontra å høre at motstanderen stadig spiser innpå.

(Men det er klart, jeg ville heller valgt ti poeng foran)
« Siste redigering: Desember 07, 2016, 09:00:00 av Mr Kaizer »
Marching on together!

flynn

Sv: Det tøffe kampprogrammet i november og desember
« Svar #4 på: Desember 07, 2016, 09:42:24 »
Tar vi poeng mot Brighton begynner jeg å tro på direkte opprykk.
Tap der, da er det kjørt.

Lenge igjen selv med tap. Brighton bruker nå å ha sine lange sliteperioder mot slutten.

Tror faktisk seieren over Villa vil vise seg å bli meget viktig. Tror Newcastle, Norwich, Brighton og Villa blir våre vanskeligste motstandere til slutt (i prioritert rekkefølge).

Jeg vil føye til Derby til lista di Kato...
Mange sterke klubber og lag i denne divisjonen nå, sjeldent har vel opprykk vært vanskeligere!

flynn

Allanclarke

Sv: Det tøffe kampprogrammet i november og desember
« Svar #5 på: Desember 07, 2016, 12:36:12 »
Alltid bedre å jage, enn å bli jaget  ;D ;D ;D

Torpe-do

Sv: Det tøffe kampprogrammet i november og desember
« Svar #6 på: Desember 07, 2016, 14:29:47 »
6 poeng på de to neste. Sesongens første storseier kommer mot Brighton. 0-5, 3x Wood, 1x Phillips og 1x Pontus  8) 8) 8)

Easy peasy, lemon squizy.
Null stress, joggedress.


Skjer dette, reiser jeg til Leeds og krabber rundt stadion!

Xern

Sv: Det tøffe kampprogrammet i november og desember
« Svar #7 på: Desember 07, 2016, 14:49:52 »
6 poeng på de to neste. Sesongens første storseier kommer mot Brighton. 0-5, 3x Wood, 1x Phillips og 1x Pontus  8) 8) 8)

Easy peasy, lemon squizy.
Null stress, joggedress.


Skjer dette, reiser jeg til Leeds og krabber rundt stadion!
Skal huske den.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Gufrias

Sv: Det tøffe kampprogrammet i november og desember
« Svar #8 på: Desember 07, 2016, 15:58:03 »
Egentlig synes jeg fortsatt at topp 12 vil være en ganske god sesong.
Nøkkelen til å føle seg vellykket er lave forventninger...
Hekta på Leeds siden 1974

DenHviteYeboah

Sv: Det tøffe kampprogrammet i november og desember
« Svar #9 på: Desember 07, 2016, 16:07:45 »
Egentlig synes jeg fortsatt at topp 12 vil være en ganske god sesong.
Nøkkelen til å føle seg vellykket er lave forventninger...
Det har du helt rett i! Poenget er at før har vi ikke hatt en bra nok tropp til å komme topp 6. Nå tror jeg at vi faktisk hat tropp/manager til å rykke opp :)
Bare ikke Massimo føkker opp.. ;)

Leedsgutt

Sv: Det tøffe kampprogrammet i november og desember
« Svar #10 på: Desember 07, 2016, 16:29:47 »
Brighton borte (0)p
Reading hjemme (1)p
Brentford hjemme (3p)
Preston borte (3p)
Aston Villa borte (1p)

Josch

Sv: Det tøffe kampprogrammet i november og desember
« Svar #11 på: Desember 07, 2016, 18:05:45 »
Akkurat nå tror jeg Leeds kan matche Brighton. De ligger foran oss bare fordi vi fikk en dårlig start. De har tapt mot Brentford hjemme så de er ingen overmenn. Ser man på de siste 8 kamper så har Leeds prestert like bra. Jeg har sagt det før: gode motstandere gjør at Leeds yter maks og spiller opp mot sitt beste. Så får heller resultatet bli avgjort på marginer. Vi har hatt marginer med oss de siste kampene. Jeg ser ikke god motstand som noe problem. Det skjerper spillerne.

Torpe-do

Sv: Det tøffe kampprogrammet i november og desember
« Svar #12 på: Desember 07, 2016, 18:42:08 »
Akkurat nå tror jeg Leeds kan matche Brighton. De ligger foran oss bare fordi vi fikk en dårlig start. De har tapt mot Brentford hjemme så de er ingen overmenn. Ser man på de siste 8 kamper så har Leeds prestert like bra. Jeg har sagt det før: gode motstandere gjør at Leeds yter maks og spiller opp mot sitt beste. Så får heller resultatet bli avgjort på marginer. Vi har hatt marginer med oss de siste kampene. Jeg ser ikke god motstand som noe problem. Det skjerper spillerne.


Joda, greit nok at hadde vi startet sesongen som vi spiller om dagen, hadde det vært jevnere mellom oss og Brighton, i poeng. Men jeg tviler på vi hadde, på de 7 poengene, hentet inn den målforskjellen. De er det gjerrigste laget i divisjonen, med kun 11 mål sluppet inn. Når vi ser på topp 8 fremstår ikke vi som noe storscorende lag, heller. Men alt dette her endres jo nå, da vi vinner 0-5


Sent from my iPhone using Tapatalk

Promotion 2010

Sv: Det tøffe kampprogrammet i november og desember
« Svar #13 på: Desember 12, 2016, 13:22:55 »
Ligger godt an før de neste 3 kampene som tippes inn med full pott!

Norwich borte 3p           - 3p
Newcastle hjemme 0p    - 0p
Rotherham borte3p        - 3p
Aston Villa hjemme 3p    - 3p
Brighton borte (1)p        - 0p
Reading hjemme (3)p
Brentford hjemme (3p)
Preston borte (3p)
Aston Villa borte (1p)

9 kamper, 5 av dem borte. 6 av disse mot topplag (antatt Villa også som topplag).

Vi møter altså nesten hele gjengen der oppe denne perioden.

Skal vi ha direkte opprykk som målestokk må vi nok gjennom dette med minimum 17 poeng i perioden, aller helst 20 poeng av 27 mulige.

Sesongen er lang, men skal man ha 90 poeng kan man ikke avgi for mye.

Kan bli vanskelig. Skal vi avgi er det viktig at vi ikke taper for Brighton.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

GeirO

Sv: Det tøffe kampprogrammet i november og desember
« Svar #14 på: Desember 12, 2016, 19:06:30 »
Eller rettere sagt, vi ligger bak skjema...
MOT

RoarG

Sv: Det tøffe kampprogrammet i november og desember
« Svar #15 på: Desember 14, 2016, 23:00:56 »
Med det tøffe kamp-programmet i desember var det kanskje en tabbe å la denne spilleren gå, tatt i betraktning Woods skade?
http://www.hitc.com/en-gb/2016/12/14/9-goals-in-17-games-did-leeds-make-mistake-releasing-mirco-anten/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Det tøffe kampprogrammet i november og desember
« Svar #16 på: Desember 15, 2016, 10:21:56 »
Med det tøffe kamp-programmet i desember var det kanskje en tabbe å la denne spilleren gå, tatt i betraktning Woods skade?
http://www.hitc.com/en-gb/2016/12/14/9-goals-in-17-games-did-leeds-make-mistake-releasing-mirco-anten/

Greit å bryte opp den italienske klikken, men denne karen hadde puttet mange mål for oss i årets sesong det er jeg helt sikker på.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Cherry

Sv: Det tøffe kampprogrammet i november og desember
« Svar #17 på: Desember 15, 2016, 10:28:11 »
Antenucci var ikke en lagspiller i Leeds, og det måtte han ha vært i dagens tropp.
Utenkelig at han hadde matchet den spirit og moral som Monk står for...og vi snakker vel mål
i Italiensk 3.divisjon?

Monk sier jo i YEP i dag at han har spiss som prioritet i vinduet nå, så da passer det jo greit med
NY eier og frisk cash inn NU....  :P :D
 

HåvardK

Sv: Det tøffe kampprogrammet i november og desember
« Svar #18 på: Desember 15, 2016, 10:48:08 »
Antenucci var ikke en lagspiller i Leeds, og det måtte han ha vært i dagens tropp.
Utenkelig at han hadde matchet den spirit og moral som Monk står for...og vi snakker vel mål
i Italiensk 3.divisjon?

Monk sier jo i YEP i dag at han har spiss som prioritet i vinduet nå, så da passer det jo greit med
NY eier og frisk cash inn NU....  :P :D
Kunne ikke ha vært mer enig. Har ikke savnet italienerne et sekund. Dog var Bellusci enda verre enn Ante.

Josch

Sv: Det tøffe kampprogrammet i november og desember
« Svar #19 på: Desember 15, 2016, 19:28:01 »
Poengfangsten har vært som håpet  mot  navnkunnige motstandere i det siste. Det har gått bra.. Det skumle kommer nå, mot  Brentford. Frykter at vi senker oss ned på deres nivå og går på en smell. Håper  Wood sitt fravær gir ekstra innsats blant de andre.

Promotion 2010

Sv: Det tøffe kampprogrammet i november og desember
« Svar #20 på: Desember 17, 2016, 22:52:13 »
Ligger godt an før de siste 2 kampene som tippes inn med full pott!

Norwich borte 3p           - 3p
Newcastle hjemme 0p    - 0p
Rotherham borte3p        - 3p
Aston Villa hjemme 3p    - 3p
Brighton borte (1)p        - 0p
Reading hjemme (3)p    - 3p
Brentford hjemme (3p)   - 3p
Preston borte (3p)
Aston Villa borte (1p)

9 kamper, 5 av dem borte. 6 av disse mot topplag (antatt Villa også som topplag).

Vi møter altså nesten hele gjengen der oppe denne perioden.

Skal vi ha direkte opprykk som målestokk må vi nok gjennom dette med minimum 17 poeng i perioden, aller helst 20 poeng av 27 mulige.

Sesongen er lang, men skal man ha 90 poeng kan man ikke avgi for mye.

Kan bli vanskelig. Skal vi avgi er det viktig at vi ikke taper for Brighton.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Ove

Sv: Det tøffe kampprogrammet i november og desember
« Svar #21 på: Desember 18, 2016, 18:01:49 »
Gode nyheter fra Monk:
Chris Wood and Pablo Hernandez could both be named fit for Leeds’ clash against Preston on Monday evening following a fitness update from Garry Monk.

Vi trenger skadefrie spillere i en tøff kamperiode, og spesielt disse to er det greit å ha tilgjengelig.

http://www.footballinsider247.com/leeds-delivered-major-injury-boost-ahead-preston-clash/
 

sportcarl1

Sv: Det tøffe kampprogrammet i november og desember
« Svar #22 på: Desember 18, 2016, 21:08:38 »
Gode nyheter fra Monk:
Chris Wood and Pablo Hernandez could both be named fit for Leeds’ clash against Preston on Monday evening following a fitness update from Garry Monk.

Vi trenger skadefrie spillere i en tøff kamperiode, og spesielt disse to er det greit å ha tilgjengelig.

http://www.footballinsider247.com/leeds-delivered-major-injury-boost-ahead-preston-clash/
Bridcutt,O Kane,,Wood,Taylor och  Hernandez borde alla vara redo för iaf plats på bänken och kanske någon från stat
 

Kato

Sv: Det tøffe kampprogrammet i november og desember
« Svar #23 på: Desember 26, 2016, 23:15:21 »
Ligger godt an før de siste 2 kampene som tippes inn med full pott!

Norwich borte 3p           - 3p
Newcastle hjemme 0p    - 0p
Rotherham borte3p        - 3p
Aston Villa hjemme 3p    - 3p
Brighton borte (1)p        - 0p
Reading hjemme (3)p    - 3p
Brentford hjemme (3p)   - 3p
Preston borte (3p)          -3p
Aston Villa borte (1p)

9 kamper, 5 av dem borte. 6 av disse mot topplag (antatt Villa også som topplag).

Vi møter altså nesten hele gjengen der oppe denne perioden.

Skal vi ha direkte opprykk som målestokk må vi nok gjennom dette med minimum 17 poeng i perioden, aller helst 20 poeng av 27 mulige.

Sesongen er lang, men skal man ha 90 poeng kan man ikke avgi for mye.

Kan bli vanskelig. Skal vi avgi er det viktig at vi ikke taper for Brighton.

Så langt 18 poeng, og meget godkjent. Kan bli 21 poeng i perioden. Eneste minus er at vi tapte de "feile" kampene i perioden.
« Siste redigering: Desember 26, 2016, 23:17:44 av Kato »
 

Kato

Sv: Det tøffe kampprogrammet i november og desember
« Svar #24 på: Desember 29, 2016, 23:40:57 »
Endte med 19 poeng. Burde vært 21 etter kveldens forsmedelige tap (føltes ihvertfall som det). Men alt i alt kom vi godt gjennom perioden.
 

Andersen

Sv: Det tøffe kampprogrammet i november og desember
« Svar #25 på: Desember 29, 2016, 23:46:57 »
Tap ? 4 av 6 mulige poeng mot opprykksfavoritt Aston Villa , er bra , hadde vi klart det forrige sesong ville vi jublet !

Promotion 2010

Sv: Det tøffe kampprogrammet i november og desember
« Svar #26 på: Desember 31, 2016, 10:10:00 »
Tap ? 4 av 6 mulige poeng mot opprykksfavoritt Aston Villa , er bra , hadde vi klart det forrige sesong ville vi jublet !

Vi klarte vel 6 av 6 mot Bournemouth!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Kickthemdown

Sv: Det tøffe kampprogrammet i november og desember
« Svar #27 på: Desember 31, 2016, 10:41:37 »
Tap ? 4 av 6 mulige poeng mot opprykksfavoritt Aston Villa , er bra , hadde vi klart det forrige sesong ville vi jublet !

Vi klarte vel 6 av 6 mot Bournemouth!
Nei. Bournemouth spilte PL fotball i fjorårssesongen..

Sesongen 14/15 derimot.