Skrevet av Emne: Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 21.01.2017 kl 18:30 TV-kamp  (Lest 32140 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sleivind

Drister meg til å starte kamptråden allerede i dag.

Lagene er vel ikke helt satt enda, men dommeren er klar!

http://www.dagbladet.no/sport/premier-league-dommer-degraderes/66708389

RoarG

Sv: Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 21.01.2017 kl 18:30 TV-kamp
« Svar #1 på: Januar 18, 2017, 15:25:14 »
Barnsley er slitne etter cup-kampen på tirsdag. Dette bør et opprykksjagende Leeds Utd. greit hale i land, og bokføre ytterligere 3 poeng på kontoen. 3-0 til Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsfan

Sv: Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 21.01.2017 kl 18:30 TV-kamp
« Svar #2 på: Januar 18, 2017, 15:27:58 »
Barnsley er slitne etter cup-kampen på tirsdag. Dette bør et opprykksjagende Leeds Utd. greit hale i land, og bokføre ytterligere 3 poeng på kontoen. 3-0 til Leeds.


De har også solgt Winnall samt de andre gode spillerne deres blir jaktet på av gribbene! Kan ikke skjønne at dette er et optimalt tidspunkt for oss å spille mot de!

Bare ikke Dean blir midtpunktet som vipper dette til vår disfavør!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

auren

Sv: Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 21.01.2017 kl 18:30 TV-kamp
« Svar #3 på: Januar 18, 2017, 17:18:00 »
Her er det bare til å kjøre på samme lag som sist! Vi bør ta minst 1 poeng. Tipper vi vinner 2-1 i en nervepirrende kamp.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Sv: Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 21.01.2017 kl 18:30 TV-kamp
« Svar #4 på: Januar 18, 2017, 18:00:07 »
4-0 seier.

Bartley, Wood, Hernandez og Doukara. Dette blir lett.  :)


RoarG

Sv: Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 21.01.2017 kl 18:30 TV-kamp
« Svar #5 på: Januar 18, 2017, 21:42:58 »
Folk kan styre sin begeistring for dommer Mike Dean. En går så langt at han mener det er bra Jansson er utestengt, siden Dean garantert ville hatt vist han ut.
http://the72.co.uk/73083/mike-dean-appointed-leeds-barnsley-ref-twitter-reacts/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 21.01.2017 kl 18:30 TV-kamp
« Svar #6 på: Januar 18, 2017, 22:24:28 »
Tror på en ny " Preston- kamp", og vi scorer 4 mål igjen!!
 

Frode

Sv: Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 21.01.2017 kl 18:30 TV-kamp
« Svar #7 på: Januar 19, 2017, 07:44:27 »
Selv om årene som Leeds fan har lært meg å ta sorgene på forskudd, tror jeg faktisk vi vinner denne. Pablo og Wood sørger for 2-1 seier.
 

B_Ød

Sv: Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 21.01.2017 kl 18:30 TV-kamp
« Svar #8 på: Januar 19, 2017, 08:09:02 »
Tror på en ny " Preston- kamp", og vi scorer 4 mål igjen!!

henger meg på denne jeg...så begge lag sist helg, og her skal det være klasseforskjell!!
Ups & Ups!!

willum

Sv: Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 21.01.2017 kl 18:30 TV-kamp
« Svar #9 på: Januar 19, 2017, 10:04:16 »
Jeg frykter vel at det blir jevnere enn flere tror her. Barnsley er på 10. plass. På formtabellene er de på 11. for siste 6 kamper og 8. for siste 10 kamper. Øvre halvdel altså, ikke som Rotherham akkurat. Jo, de har mistet Winnall, men det ser vel ut til at Hourihane blir værende til over helga i hvert fall.

Det er lokaloppgjør og jeg tror det blir tøft, men så gjerrige som Leeds-forsvaret er for tiden så trenger vi ikke mange mål for å vinne. En knepen seier vil være helt topp.

Dennis

Sv: Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 21.01.2017 kl 18:30 TV-kamp
« Svar #10 på: Januar 19, 2017, 10:16:21 »
Tøff kamp, men har trua på seier!

Tar gjerne en kamp lik den Alta spår.

Ellers registrerer jeg at auren, som jeg sjelden ser veldig optimistisk før kampene, spår knepen seier. Da råder positiviteten! ;D
Marching on together!

Bjorn

Sv: Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 21.01.2017 kl 18:30 TV-kamp
« Svar #11 på: Januar 19, 2017, 10:25:18 »
Jeg frykter vel at det blir jevnere enn flere tror her. Barnsley er på 10. plass. På formtabellene er de på 11. for siste 6 kamper og 8. for siste 10 kamper. Øvre halvdel altså, ikke som Rotherham akkurat. Jo, de har mistet Winnall, men det ser vel ut til at Hourihane blir værende til over helga i hvert fall.

Det er lokaloppgjør og jeg tror det blir tøft, men så gjerrige som Leeds-forsvaret er for tiden så trenger vi ikke mange mål for å vinne. En knepen seier vil være helt topp.

Støtter deg her. Formkurven vår reflekterer vel optimismen her inne. Men tror heller sjansen for marginal Leeds seier er større enn at vi overkjører dem. Hjemmeformen til Barnsley er litt dårligere enn vår borteform totalt sett men tror at deres er litt nedadgående mens våre piler peker opp. Tror det blir tungen på vektskåla til lørdag. 
http://www.soccerstats.com/pmatch.asp?league=england2&matchid=919&t1=27&t2=29&ly=2017

Marching On! 4276

Xern

Sv: Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 21.01.2017 kl 18:30 TV-kamp
« Svar #12 på: Januar 19, 2017, 11:32:57 »
Denne vinner vi. Alt annet er nedtur. Kun 3p godt nok! Skjønner ikke hvorfor vi er så pessimistiske, Barnsley har da ikke gjort så veldig mye for å imponere hittil denne sesongen  :)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Sv: Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 21.01.2017 kl 18:30 TV-kamp
« Svar #13 på: Januar 19, 2017, 11:35:54 »
Denne vinner vi. Alt annet er nedtur. Kun 3p godt nok! Skjønner ikke hvorfor vi er så pessimistiske, Barnsley har da ikke gjort så veldig mye for å imponere hittil denne sesongen  :)
Dommer Dean har stort potensiale for å ødelegge for oss. Forberedt på det verste.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Allanclarke

Sv: Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 21.01.2017 kl 18:30 TV-kamp
« Svar #14 på: Januar 19, 2017, 11:51:16 »
Vi må ta en kamp av gangen. Dette blir en tøff og vanskelig kamp som alle i Championship er. Andre utfordringer her ift forrige kamp. Dessuten har barnsley imponert som nyopprykket vil jeg si. Forrige kamp var deres første tap på 5-6 kamper i serien vel og merke. Alle kamper lever sitt eget liv. Dette er et lokaloppgjør som hjemmelaget og fansen svært gjerne vil vinne. Jeg frykter tap her faktisk. Men skal vi drømme om topp 2 har vi ikke råd til det. Men spiller vi slik som sist vinner vi lett. Eneste som kan ødelegge er dommer da. Men vi kommer ikke til å spille like bra som sist i alle kamper fremover. Krysser fingrene for seier og fortsatt trykk på de to foran.

RoarG

Sv: Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 21.01.2017 kl 18:30 TV-kamp
« Svar #15 på: Januar 19, 2017, 11:55:29 »
Vi må ta en kamp av gangen. Dette blir en tøff og vanskelig kamp som alle i Championship er. Andre utfordringer her ift forrige kamp. Dessuten har barnsley imponert som nyopprykket vil jeg si. Forrige kamp var deres første tap på 5-6 kamper i serien vel og merke. Alle kamper lever sitt eget liv. Dette er et lokaloppgjør som hjemmelaget og fansen svært gjerne vil vinne. Jeg frykter tap her faktisk. Men skal vi drømme om topp 2 har vi ikke råd til det. Men spiller vi slik som sist vinner vi lett. Eneste som kan ødelegge er dommer da. Men vi kommer ikke til å spille like bra som sist i alle kamper fremover. Krysser fingrene for seier og fortsatt trykk på de to foran.
Rent kvalitetsmessig er Leeds bedre enn Barnsley, som har mistet er bra målscorer. Ser for meg at temmelig cupkamp-liknende oppgjør, hvor laget som vil mest vil vinne til slutt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Xern

Sv: Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 21.01.2017 kl 18:30 TV-kamp
« Svar #16 på: Januar 19, 2017, 12:51:06 »
Denne vinner vi. Alt annet er nedtur. Kun 3p godt nok! Skjønner ikke hvorfor vi er så pessimistiske, Barnsley har da ikke gjort så veldig mye for å imponere hittil denne sesongen  :)
Dommer Dean har stort potensiale for å ødelegge for oss. Forberedt på det verste.
Skjønner ikke den enorme frykten for Dean. Han er bedre enn de fleste dommerne som har dømt oss hittil, og har vært i PL lenge. Dessuten har han potensiale for å ødelegge for Barnsley også. Ikke'no problem  ;)
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

RoarG

Sv: Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 21.01.2017 kl 18:30 TV-kamp
« Svar #17 på: Januar 19, 2017, 13:21:08 »
Barnsley i ferd med å selge viktig stopper til Burnley. Håper dealen går i boks før lørdag.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 21.01.2017 kl 18:30 TV-kamp
« Svar #18 på: Januar 19, 2017, 15:37:33 »
Pressekonferansen foran kampen: :)

As per, for those interested:
 
LUFC Official:
@GarryMonk "I would still like to bring in one or two players to help the squad and everyone is working very hard internally to do tha   
@GarryMonk "Sutton United have done brilliant to get through in the FA Cup, it will be another challenge, similar to the last round"
@GarryMonk "We have had to adapt to situations, on Friday we made changes to the defence, but everyone understood and delivered"
@GarryMonk "Saturday will be a difficult game, it is a local derby, Barnsley try and play football in the right way and are a good team"
@GarryMonk "To have 6,000 travelling fans is brilliant for the team and the atmosphere, I'm sure it will be like Preston on Boxing Day
@GarryMonk "The squad is looking good, Pontus Jansson is suspended and Charlie Taylor is still unavailable
@GarryMonk "Charlie's inflammation has gone down which is good, we need to build him back up and get him back out on the pitches soon"
@GarryMonk "Liam Cooper still has a bit of soreness, he will be touch and go for Saturday"
 
 
Adam Pope:
Bridcutt clearly has a good relationship with Monk who he describes as a "top manager" who listens to the needs of his players. 
Bridcutt says Barnsley away will be tough despite them selling striker Sam Winnall. Also says plastic pitch at Sutton will affect selection.
Monk on FA Cup at Sutton: "It will be similar to the last round... We will prepare on 3G pitch ahead of that game
 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Sv: Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 21.01.2017 kl 18:30 TV-kamp
« Svar #19 på: Januar 19, 2017, 18:26:43 »
Tror på en ny " Preston- kamp", og vi scorer 4 mål igjen!!

henger meg på denne jeg...så begge lag sist helg, og her skal det være klasseforskjell!!

Barnsley har 43-39 i målforskjell!! Her blir det ikke målløst i hvertfall :D
 

TK20

Sv: Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 21.01.2017 kl 18:30 TV-kamp
« Svar #20 på: Januar 20, 2017, 08:11:34 »
Håper Monk lar Dallas starte over Doukara, og at Cooper erstatter Coyle om han er klar.

Ellers uforandret fra sist.

Dennis

Sv: Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 21.01.2017 kl 18:30 TV-kamp
« Svar #21 på: Januar 20, 2017, 08:52:34 »
Håper Monk lar Dallas starte over Doukara, og at Cooper erstatter Coyle om han er klar.

Ellers uforandret fra sist.

Coyle spilte en veldig god kamp sist og Ayling var strålende som midtstopper!
Marching on together!

Sydhagen

Sv: Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 21.01.2017 kl 18:30 TV-kamp
« Svar #22 på: Januar 20, 2017, 08:54:38 »
Håper det blir uforandret fra Derby kampen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Bromancer

Sv: Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 21.01.2017 kl 18:30 TV-kamp
« Svar #23 på: Januar 20, 2017, 09:31:12 »
Håper det blir uforandret fra Derby kampen.

Helt enig. Tykes kan være farlige (noe de altfor ofte har vist mot oss), og det blir viktig å gjenskape prestasjonene fra Derby-kampen. Trykke til fra start og ikke slippe dem til.

TK20

Sv: Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 21.01.2017 kl 18:30 TV-kamp
« Svar #24 på: Januar 20, 2017, 10:15:47 »
Håper Monk lar Dallas starte over Doukara, og at Cooper erstatter Coyle om han er klar.

Ellers uforandret fra sist.

Coyle spilte en veldig god kamp sist og Ayling var strålende som midtstopper!

Enig. Men Cooper spilte en veldig god kamp mot Villa og Ayling var vår bestemann. Lett å se seg blind på den kollektivt gode laginnsatsen mot Derby og trekke forhastede konklusjoner. Ingen grunn til å spille vår tredje beste høyreback og vår fjerde beste midtstopper dersom vi kan spille vår beste høyreback og vår tredje beste midstopper.

It's really all about the math.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 21.01.2017 kl 18:30 TV-kamp
« Svar #25 på: Januar 20, 2017, 10:35:24 »
Håper Monk lar Dallas starte over Doukara, og at Cooper erstatter Coyle om han er klar.

Ellers uforandret fra sist.

Coyle spilte en veldig god kamp sist og Ayling var strålende som midtstopper!

Enig. Men Cooper spilte en veldig god kamp mot Villa og Ayling var vår bestemann. Lett å se seg blind på den kollektivt gode laginnsatsen mot Derby og trekke forhastede konklusjoner. Ingen grunn til å spille vår tredje beste høyreback og vår fjerde beste midtstopper dersom vi kan spille vår beste høyreback og vår tredje beste midstopper.

It's really all about the math.

Enig. Ayling skal selvfølgelig ut på høyrebacken igjen om Cooper er klar.

Runar

Sv: Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 21.01.2017 kl 18:30 TV-kamp
« Svar #26 på: Januar 20, 2017, 10:41:55 »
Håper Monk lar Dallas starte over Doukara, og at Cooper erstatter Coyle om han er klar.

Ellers uforandret fra sist.

Coyle spilte en veldig god kamp sist og Ayling var strålende som midtstopper!

Enig. Men Cooper spilte en veldig god kamp mot Villa og Ayling var vår bestemann. Lett å se seg blind på den kollektivt gode laginnsatsen mot Derby og trekke forhastede konklusjoner. Ingen grunn til å spille vår tredje beste høyreback og vår fjerde beste midtstopper dersom vi kan spille vår beste høyreback og vår tredje beste midstopper.

It's really all about the math.

Når han laget straffe mot Villa? Sikker på at Ayling ikke er vår tredjebeste stopper?
 

Eriksen55

Sv: Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 21.01.2017 kl 18:30 TV-kamp
« Svar #27 på: Januar 20, 2017, 10:43:22 »
Håper Monk lar Dallas starte over Doukara, og at Cooper erstatter Coyle om han er klar.

Ellers uforandret fra sist.

Coyle spilte en veldig god kamp sist og Ayling var strålende som midtstopper!

Enig. Men Cooper spilte en veldig god kamp mot Villa og Ayling var vår bestemann. Lett å se seg blind på den kollektivt gode laginnsatsen mot Derby og trekke forhastede konklusjoner. Ingen grunn til å spille vår tredje beste høyreback og vår fjerde beste midtstopper dersom vi kan spille vår beste høyreback og vår tredje beste midstopper.

It's really all about the math.

Da er vi nok uenige om rangeringen av midstopperne. Ayling er mange klasser bedre enn Cooper. Jeg vil heller hente Bellusci tilbake fra lån enn å bruke Cooper. Tanken på å se hvor god Bellusci hadde vært ved siden av Bartley og kanskje Jansson trigger meg.

Dessuten bør vel  Coyle belønnes med ny sjanse når han spilte så bra sist. Han grep absolutt sjansen når han fikk den!

Jeg syntes Doukara var av de beste innsatsmessig sist. Holder bra i ballen og skaper farligheter. Sliter litt med avsluttninger og spillerforståelse..Han er mye vanskeligere å dekke opp en Dallas som jeg sjelden syntes gjør noe ut av seg. Dårligere defensivt er han også.

Så hvis ikke Taylor er tilbake så mener jeg vi bør stille uforandret fra Derby kampen..
« Siste redigering: Januar 20, 2017, 10:49:12 av eriksen55 »

Dennis

Sv: Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 21.01.2017 kl 18:30 TV-kamp
« Svar #28 på: Januar 20, 2017, 10:46:32 »
Håper Monk lar Dallas starte over Doukara, og at Cooper erstatter Coyle om han er klar.

Ellers uforandret fra sist.

Coyle spilte en veldig god kamp sist og Ayling var strålende som midtstopper!

Enig. Men Cooper spilte en veldig god kamp mot Villa og Ayling var vår bestemann. Lett å se seg blind på den kollektivt gode laginnsatsen mot Derby og trekke forhastede konklusjoner. Ingen grunn til å spille vår tredje beste høyreback og vår fjerde beste midtstopper dersom vi kan spille vår beste høyreback og vår tredje beste midstopper.

It's really all about the math.

Tja, jeg vil vel ikke si at tallene er like klare, men det blir subjektivt. :)

Enig, det kollektive fungerte ekstremt godt mot Derby. Det underbygger på ingen måte at jeg syns Ayling bør starte foran Cooper. Tvert imot; det kollektive vinner fotballkamper.
Marching on together!

Sydhagen

Sv: Kamp vs Barnsley@Oakwell Stadium, 21.01.2017 kl 18:30 TV-kamp
« Svar #29 på: Januar 20, 2017, 10:51:10 »
Håper Monk lar Dallas starte over Doukara, og at Cooper erstatter Coyle om han er klar.

Ellers uforandret fra sist.

Coyle spilte en veldig god kamp sist og Ayling var strålende som midtstopper!

Enig. Men Cooper spilte en veldig god kamp mot Villa og Ayling var vår bestemann. Lett å se seg blind på den kollektivt gode laginnsatsen mot Derby og trekke forhastede konklusjoner. Ingen grunn til å spille vår tredje beste høyreback og vår fjerde beste midtstopper dersom vi kan spille vår beste høyreback og vår tredje beste midstopper.

It's really all about the math.

Da er vi nok uenige om rangeringen av midstopperne. Ayling er mange klasser bedre enn Cooper. Jeg vil heller hente Bellusci tilbake fra lån enn å bruke Cooper. Tanken på å se hvor god Bellusci hadde vært ved siden av Bartley og kanskje Jansson trigger meg.

Dessuten bør vel  Coyle belønnes med ny sjanse når han spilte så bra sist. Han grep absolutt sjansen når han fikk den!

Jeg syntes Doukara var av de beste innsatsmessig sist. Holder bra i ballen og skaper farligheter. Sliter litt med avsluttninger og spillerforståelse..Han er mye vanskeligere å dekke opp en Dallas som jeg sjelden syntes gjør noe ut av seg. Dårligere defensivt er han også.

Så hvis ikke Taylor er tilbake så mener jeg vi bør stille uforandret fra Derby kampen..

Enig i det meste du sier, men når du sier at du vil ha Bellusci tilbake, så er jeg sterkt uenig.
Er en grunn til at Monk sendte han bort. Tror hovedgrunnen til det er at han ikke har en positiv innvirkning på moralen i laget. Og så er han flere klasser under Jansson og Bartley på banen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."