Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30

Started by RoarG, February 23, 2017, 10:51:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

kilgallon

Det er helt utrolig at Doukara stadig er på banen. Han har vært blind passasjer i 77 minutter nå.

RoarG

Quote from: GeirO on February 25, 2017, 15:05:04
Vi spiller for dårlig og blir ikke overrasket om vi taper 1-2. Vi burde hatt en ny midtbane....
Får vente til sommeren med det.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kickthemdown

Quote from: kilgallon on February 25, 2017, 15:05:25
Det er helt utrolig at Doukara stadig er på banen. Han har vært blind passasjer i 77 minutter nå.
Er fullstendig enig. Må da være bedre å ha friske ben utpå der enn en som knapt går.

DenHviteYeboah

Vieaira inn?? Hvorfor? for å miste ballen i farlig posisjon?

brenaldo

Quote from: DenHviteYeboah on February 25, 2017, 14:57:31
Kan noen fortelle meg hva som er så innmari bra med Bridcutt slik at han er kaptein og spiller hver kamp?
+1
Medlem nr. 850

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kickthemdown

Doukara helt jævlig dårlig faktisk..  :o Klarer jo ikke jobbe defensivt.

Kunne vært lurt å beholdt Hernandez for å beholde ballen litt.. Nå inviterer vi enda mer press.

DenHviteYeboah

Lucas the Kop Cat

lojosang

Quote from: RoarG on February 25, 2017, 15:10:52
O'Kane ut. Hvorfor, Monk?
Antagelig fordi han har spilt rævva? Ikke at Doukara og Bridcutt har vært bedre,  forsåvidt.
- Leif Olav

Cannavaro

Pablo hatt en svak dag på jobb i dag - greit bytte med Dallas....COME ON LEEDS !!
MFLU - Miracles For Leeds United

RoarG

Går mot slutten. På tide å vinne disse Yorkshire-oppgjørene.

Barba

Gult for den? Like håpløst som parkeringsbot 4,95 fra kryss. Innenfor regelverket, men fryktelig unødvendig maktutøvelse.
Barba - MOT

RoarG

GeirO

MOT

Cannavaro

lojosang

- Leif Olav

RoarG

Sølvreven

Okei? Så dere vil ha ut Bridcutt, Pablo, Doukara, O'Kane? Vieira vil dere ikke ha inn? Og det i en kamp vi leder ? Djizzez så negativt  :o :o

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

ziganda

kilgallon

Nørgaard

Cannavaro

Jaaaaaaaaaaaa 3 poeng !!!  Deilig DA, det var det viktigste i dag. Spillemessig er det IKKE bra nok.  Nå må Monk få gjort en skikkelig jobb før innspurten av sesongen.

Grattis med digg seier til alle LUFC fans !!!

DenHviteYeboah

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Men ikke særlig imponerende...

stian

Glimrende resultat i en utrolig viktig kamp!!
Litt heldige er det lov å være

metaljon

The Chief!