Skrevet av Emne: Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30  (Lest 22409 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Litt rart at kamptråden ikke hadde kommet opp ennå. Kunne ikke dy meg med denne. Kampene mot Yorkshirerivalene er alltid noe spesielt, og Sheffield Wednesday er den største av dem alle. Settingen er klar: begge lag ligger på play off med like mange poeng, 58. Begge lagene har spilt 33 kamper. Den innbyrdes plassering skyldes kun målforskjell, så Leeds innehar 5. plassen. Ned til Fulham (32 kamper) på 7. plass er det 6 poeng, og til Norwich (33 kamper) på 8. plass er det 7 poeng. Hverken Leeds eller Uglene har råd til ikke å vinne denne kampen. Ligger an til å bli jevnt, dette her. Interessen for dette oppgjøret er enorm, muligens enda større enn Hudds-kampen. Leeds hjemmesider melder om nesten 35000 solgte billetter. Bare å glede seg.
Har tippet uavgjort, og får stå for det. 1-1. Wood scorer for Leeds.

https://www.leedsunited.com/news/ticket-news/21658/sheffield-wednesday-nearly-35000-tickets-sold
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30
« Svar #1 på: Februar 23, 2017, 12:47:36 »
her er det en haug med ting som gjelder..nivået opp i alle ledd, ut offensivt som aldri før, høyt knallhardt press, ta tilbake fortress ER, og bli storebror i yorkshire igjen.
Få på plass dette, og 3p er i boks. Da vil de neste to bli en "walk in the park"..og jeg kan hygge meg, lett i cider-steget, ringside mot QPR  ;D
Ups & Ups!!

Sydhagen

Sv: Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30
« Svar #2 på: Februar 23, 2017, 12:51:31 »
her er det en haug med ting som gjelder..nivået opp i alle ledd, ut offensivt som aldri før, høyt knallhardt press, ta tilbake fortress ER, og bli storebror i yorkshire igjen.
Få på plass dette, og 3p er i boks. Da vil de neste to bli en "walk in the park"..og jeg kan hygge meg, lett i cider-steget, ringside mot QPR  ;D

Dette er viktig!
Kjør på med høy aggressivitet på samme måte som mot Derby. Kjør de i senk!!
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

RoarG

Sv: Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30
« Svar #3 på: Februar 23, 2017, 14:42:48 »
her er det en haug med ting som gjelder..nivået opp i alle ledd, ut offensivt som aldri før, høyt knallhardt press, ta tilbake fortress ER, og bli storebror i yorkshire igjen.
Få på plass dette, og 3p er i boks. Da vil de neste to bli en "walk in the park"..og jeg kan hygge meg, lett i cider-steget, ringside mot QPR  ;D

Dette er viktig!
Kjør på med høy aggressivitet på samme måte som mot Derby. Kjør de i senk!!
Enig. Viste at man kunne mot Derby. Har vært nok halvdårlige prestasjoner en stund nå. På tide å legge inn 5. giret fra start.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

B_Ød

Sv: Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30
« Svar #4 på: Februar 23, 2017, 15:12:25 »
jepp, pappa (god rest his soul) pleide å si at angrep er det beste forsvar..så Hr.Monk..lytt til gamle Ødegaards ord  ;)
Ups & Ups!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30
« Svar #5 på: Februar 23, 2017, 16:04:10 »
Pre game press conference:

Lee Sobot interview with Kyle Bartley 
Kyle Bartley: "It's a very big game, a local derby, we are all looking forward to it. But it's three points at the end of the day.
Bartley: "Their expectations are a lot higher than us, especially with the money they have spent. There is a lot of pressure on them
Bartley on Rhodes: "His goalscoring record speaks for itself, it's a massive threat for them - but we have dealt with it before." 
Bartley says that come the summer, if there's an opportunity to join #lufc and Swansea let him leave it's something that could interest him
Bartey on Elland Road: "The fans have been absolutely brilliant with us and have helped us push on with a good home record."
Bartley admits the possibility of a tenth booking is on his mind but that you can't hold back and that if one arrives then so be it 
 
 
Lee Sobot:
Saturday will come too soon for Charlie Taylor says Garry Monk, and Lewie Coyle has a foot injury 
Monk: "If you look at all the games we have I think you can see we compete very well
Monk: "Sheffield Wednesday are a very good side. But we have to remain focused on ourselves
Monk: "We are a very young group, we have done incredibly well, they keep fighting to improve.
Monk on derby day emotions: "At the end of the day it's 11 v 11, it's a grass pitch, there's one ball."
Monk: "We are very much a game by game approach. We are ready for this three points that are ahead of us
Monk on the crowd expected: "I think it's fantastic, it just shows the growth that we have had this season."
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Frode

Sv: Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30
« Svar #6 på: Februar 23, 2017, 16:14:22 »
Ett av to: enten spiller vi en ny svak kamp, der vi forærer Wednesday midtbanen, skaper null og niks og taper 2-0. Eller så gå vi ut i hundre - som mot Derby - og spiller en knallkamp. Blir ikke uavgjort, Auren!
 

Cherry

Sv: Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30
« Svar #7 på: Februar 23, 2017, 19:20:49 »
Begge stopperne til Wednesday, Lees og Fox mest sannsynlig ute.... men er mer nervøs for angrepet de har. Her må vi presse høyt igjen!

Seier 3-2! ;)
 

auren

Sv: Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30
« Svar #8 på: Februar 23, 2017, 20:24:27 »
Ett av to: enten spiller vi en ny svak kamp, der vi forærer Wednesday midtbanen, skaper null og niks og taper 2-0. Eller så gå vi ut i hundre - som mot Derby - og spiller en knallkamp. Blir ikke uavgjort, Auren!

Har ikke tippet uavgjort Frode

Forøvrig helt enig i din pre match spådom. Dette blir enten eller. Frykter en ny dårlig kamp.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

DenHviteYeboah

Sv: Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30
« Svar #9 på: Februar 23, 2017, 21:58:56 »
Vi kommer til å bli kjempet ned og taper dessverre :( Som vanlig i lokaloppgjør  >:(

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30
« Svar #10 på: Februar 23, 2017, 22:04:05 »
Vi kommer til å bli kjempet ned og taper dessverre :( Som vanlig i lokaloppgjør  >:(

Redd du får rett her. Og marerittet er 0-3 med 2 mål av Rhodes og et av Forrestieri. Spillere som kunne spilt i Leeds hvis ledelsen hadde sett etter kvalitet, og ikke tenkt Ikea priser

Leedsfan

Sv: Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30
« Svar #11 på: Februar 23, 2017, 22:24:45 »
Vi kommer til å bli kjempet ned og taper dessverre :( Som vanlig i lokaloppgjør  >:(

Redd du får rett her. Og marerittet er 0-3 med 2 mål av Rhodes og et av Forrestieri. Spillere som kunne spilt i Leeds hvis ledelsen hadde sett etter kvalitet, og ikke tenkt Ikea priser


Håper du bommer så helt hinsides. Håper Europris Wood, Bunnpris Sacko og Fynda Jansson putter. 3-1 seier og alt er bare velstand!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30
« Svar #12 på: Februar 23, 2017, 22:34:30 »
Vi kommer til å bli kjempet ned og taper dessverre :( Som vanlig i lokaloppgjør  >:(

Jepp, akkurat som på Hillsborough i august.

RoarG

Sv: Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30
« Svar #13 på: Februar 23, 2017, 23:14:19 »
Vi kommer til å bli kjempet ned og taper dessverre :( Som vanlig i lokaloppgjør  >:(

Jepp, akkurat som på Hillsborough i august.
Positiviteten slår om seg, ser jeg.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

testo

Sv: Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30
« Svar #14 på: Februar 23, 2017, 23:16:14 »
Vi kommer til å bli kjempet ned og taper dessverre :( Som vanlig i lokaloppgjør  >:(

Jepp, akkurat som på Hillsborough i august.

Og der ble det vel 0-2 Leeds  ;)
Leeds United will always have a special place in my heart....and a bunch of men and women who enjoy speed and excitement.
Terje

berlin

Sv: Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30
« Svar #15 på: Februar 24, 2017, 08:30:52 »
Vi kommer til å bli kjempet ned og taper dessverre :( Som vanlig i lokaloppgjør  >:(

Redd du får rett her. Og marerittet er 0-3 med 2 mål av Rhodes og et av Forrestieri. Spillere som kunne spilt i Leeds hvis ledelsen hadde sett etter kvalitet, og ikke tenkt Ikea priser


Håper du bommer så helt hinsides. Håper Europris Wood, Bunnpris Sacko og Fynda Jansson putter. 3-1 seier og alt er bare velstand!


Sent from my iPhone using Tapatalk

 ;D

B_Ød

Sv: Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30
« Svar #16 på: Februar 24, 2017, 08:47:41 »
Vi kommer til å bli kjempet ned og taper dessverre :( Som vanlig i lokaloppgjør  >:(

Redd du får rett her. Og marerittet er 0-3 med 2 mål av Rhodes og et av Forrestieri. Spillere som kunne spilt i Leeds hvis ledelsen hadde sett etter kvalitet, og ikke tenkt Ikea priser

vi har jo Wood mann!!!!!!!!! Player of the et eller annet...come on!!!! GET IN!!!
Ups & Ups!!

Frode

Sv: Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30
« Svar #17 på: Februar 24, 2017, 09:26:33 »
Ett av to: enten spiller vi en ny svak kamp, der vi forærer Wednesday midtbanen, skaper null og niks og taper 2-0. Eller så gå vi ut i hundre - som mot Derby - og spiller en knallkamp. Blir ikke uavgjort, Auren!

Har ikke tippet uavgjort Frode

Forøvrig helt enig i din pre match spådom. Dette blir enten eller. Frykter en ny dårlig kamp.

auren

Trodde det var du som tippet 1-1. Blind for anledningen.
 

RoarG

Sv: Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30
« Svar #18 på: Februar 24, 2017, 10:33:28 »
Ett av to: enten spiller vi en ny svak kamp, der vi forærer Wednesday midtbanen, skaper null og niks og taper 2-0. Eller så gå vi ut i hundre - som mot Derby - og spiller en knallkamp. Blir ikke uavgjort, Auren!

Har ikke tippet uavgjort Frode

Forøvrig helt enig i din pre match spådom. Dette blir enten eller. Frykter en ny dårlig kamp.

auren

Trodde det var du som tippet 1-1. Blind for anledningen.
Det var jeg som tippet 1-1.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Nørgaard

Sv: Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30
« Svar #19 på: Februar 24, 2017, 10:56:19 »
Ett av to: enten spiller vi en ny svak kamp, der vi forærer Wednesday midtbanen, skaper null og niks og taper 2-0. Eller så gå vi ut i hundre - som mot Derby - og spiller en knallkamp. Blir ikke uavgjort, Auren!

Har ikke tippet uavgjort Frode

Forøvrig helt enig i din pre match spådom. Dette blir enten eller. Frykter en ny dårlig kamp.

auren

Helt enig med dig auren. Jeg frygter virkelig Rhodes der altid scorer mod os.

roaldv

Sv: Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30
« Svar #20 på: Februar 24, 2017, 11:05:39 »
Jeg tror dette blir en meget hyggelig lørdag ettermiddag!

Støttes! Er alltid 99% sikker på seier hjemme! Jeg tror vi finner tilbake til godformen nå :)

B_Ød

Sv: Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30
« Svar #21 på: Februar 24, 2017, 11:18:23 »
Jeg tror dette blir en meget hyggelig lørdag ettermiddag!

jepp...jeg også  ;D
Ups & Ups!!

Frode

Sv: Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30
« Svar #22 på: Februar 24, 2017, 12:58:01 »
Ett av to: enten spiller vi en ny svak kamp, der vi forærer Wednesday midtbanen, skaper null og niks og taper 2-0. Eller så gå vi ut i hundre - som mot Derby - og spiller en knallkamp. Blir ikke uavgjort, Auren!

Har ikke tippet uavgjort Frode

Forøvrig helt enig i din pre match spådom. Dette blir enten eller. Frykter en ny dårlig kamp.

auren

Trodde det var du som tippet 1-1. Blind for anledningen.
Det var jeg som tippet 1-1.
Jepp. Men vi "må" vinne ...
 

RoarG

Sv: Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30
« Svar #23 på: Februar 24, 2017, 13:23:41 »
Også i Wednesday-leiren bedyrer man at man er klare for kampen. De mener det blir vanskelig. Får håpe at det blir for vanskelig for dem.

http://www.swfc.co.uk/news/article/2016-17/we-are-ready-and-positive-3592144.aspx
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

eros

Sv: Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30
« Svar #24 på: Februar 24, 2017, 15:14:25 »
Det er tv-sendt kamp dette? Blir vel Pokalen i Oslo da?


Sent from my iPhone using Tapatalk

DenHviteYeboah

Sv: Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30
« Svar #25 på: Februar 24, 2017, 15:47:05 »
Vi kommer til å bli kjempet ned og taper dessverre :( Som vanlig i lokaloppgjør  >:(

Jepp, akkurat som på Hillsborough i august.
Positiviteten slår om seg, ser jeg.
Ja, du synes det har vært mye å rope hurra for i en 10-12 år??
Dette er ikke bygd på dommedagsprofetier, men på erfaringer etter 42 år som Leedssupporter ;)

RoarG

Sv: Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30
« Svar #26 på: Februar 24, 2017, 17:10:36 »
Vi kommer til å bli kjempet ned og taper dessverre :( Som vanlig i lokaloppgjør  >:(

Jepp, akkurat som på Hillsborough i august.
Positiviteten slår om seg, ser jeg.
Ja, du synes det har vært mye å rope hurra for i en 10-12 år??
Dette er ikke bygd på dommedagsprofetier, men på erfaringer etter 42 år som Leedssupporter ;)
Vi er og blir masochister.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30
« Svar #27 på: Februar 24, 2017, 18:09:17 »
Ønsker meg følgende 11-er til kampen i morgen:

Green - Ayling, Bartley, Jansson, Berardi - Bridcutt, O`Kane - Sacko, Hernandez, Roofe - Wood.

Kanskje litt urettferdig å ofre Dallas som har hatt noen gode kamper. Selvsagt også mulig å starte med Dallas og ta ut Sacko. Ønsker kreativiteten til Roofe på kanten, så da må Dallas eller evt. Sacko vike. Resten av laget sier seg selv. Kanskje et lite spørsmålstegn om den ene sentrale midtbaneposisjonen. Tror Bridcutt velges fordi han har mer rutine enn Vieira.

Venter til i morgen for å spå resultat. Blir fryktelig spennende, da ingen av lagene har råd til å tape.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cannavaro

Sv: Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30
« Svar #28 på: Februar 24, 2017, 18:55:38 »
Med Fox, Lees og Hooper ute for uglene så tar vi denne.  På tide å gjøre en god kamp igjen. Vi har vel ikke gjort en ordentlig god kamp siden Derby, så da er det på tide at vi står frem vesentlig bedre imorgen enn i det siste.  2-0 til oss og en viktig seier for å sikre Play-Off plass. I tillegg blir det vel stinn brakke på ER i morgen +35k ??  La det bli en herlig fotball-lørdag for oss Leeds fans :)
MFLU - Miracles For Leeds United

Kontakinte

Sv: Kamp vs Sheffield Wednesday@ Elland Road lørdag 25.02.17 kl. 13.30
« Svar #29 på: Februar 24, 2017, 19:24:11 »
Ønsker meg følgende 11-er til kampen i morgen:

Green - Ayling, Bartley, Jansson, Berardi - Bridcutt, O`Kane - Sacko, Hernandez, Roofe - Wood.

Kanskje litt urettferdig å ofre Dallas som har hatt noen gode kamper. Selvsagt også mulig å starte med Dallas og ta ut Sacko. Ønsker kreativiteten til Roofe på kanten, så da må Dallas eller evt. Sacko vike. Resten av laget sier seg selv. Kanskje et lite spørsmålstegn om den ene sentrale midtbaneposisjonen. Tror Bridcutt velges fordi han har mer rutine enn Vieira.

Venter til i morgen for å spå resultat. Blir fryktelig spennende, da ingen av lagene har råd til å tape.

MOT!

auren
Ganske enig, men kunne tenkt meg Phillips mye råere en Bridcutt i gjenvinningsfasen.  Ã… viktig med localboy i ett derby som dette. Jeg er veldig skuffet over Bridcutt, savner den råskap han viste i 2 omg. mot Villa.