Skrevet av Emne: Kamp vs QPR @ Elland Road lørdag 11.03.17 kl. 16.00  (Lest 22905 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Kamp vs QPR @ Elland Road lørdag 11.03.17 kl. 16.00
« på: Mars 09, 2017, 15:36:29 »
Pressekonferansen foran kampen:

As per, for those interested
 
 
Adam Pope:
TEAM NEWS: Leeds United striker Chris Wood & defender Luke Ayling both in line to return for visit of QPR after missing draw at Fulham
600th league appearance for Leeds United keeper Rob Green .... if selected this weekend v QPR
GM: "The squad is fully fit.
GM: " We're adding points to what is already a healthy tally. We're in for a tough game against a team in form
GM on Rob Green's expected 600th appearance: "Its a magnificent achievement. He and his family should be very proud.
GM: "No one is immune to pressure. The more pressure there is the more I enjoy it.
GM on if 9 cautions for Ayling & Bartley affect his team selection. "No. We are here to win games
GM says Denton and Coyle are a few weeks away from a return. O'Kane is fine and left out for tactical reasons
I asked today if Rob Green will be staying at #lufc next season but nothing has officially been announced yet
I recall Green saying earlier in the season that if he plays a certain number of games that he earns another year at #lufc
 
LUFC Official:
@GarryMonk "Tuesday was a very good point, at a team who have been exceptionally good at home"
@GarryMonk "@officialcwood and @lukeayling_8's situations are what they were, but both have trained and will be available on Saturday"
@GarryMonk "We had a big disappointment on the opening day of the season at QPR, we felt we were better than we showed"
@GarryMonk "We can show how far we have come this weekend, in front of another large crowd at Elland Road"
@GarryMonk "QPR are in form, it will be another tough test and they have done really well since Ian's return"
@GarryMonk "Rob Green making his 600th league appearance is a fantastic achievement, it just shows what a professional he is"
@GarryMonk "Rob has done exceptionally well this season, like everyone else, performing at a high level and lending his experience
 
Phil Hay:
From Monk's presser - Ayling and Wood both available for QPR, Denton and Coyle the only injuries
Cut-off point for 10 yellows = two match ban is Sunday. Monk said that won't influence the selection of Bartley/Ayling who are both on nine.
Nothing more on Monk's contract - said it would be "selfish" of him to talk too much about his situation at this stage of the season.
Monk spoke about the 3-0 loss at QPR on the first day. Said it didn't worry him - felt the team was better than that and still in transition
 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Leif Egil

Sv: Kamp vs QPR @ Elland Road lørdag 11.03.17 kl. 16.00
« Svar #1 på: Mars 09, 2017, 16:02:39 »
Green sin 600 ligakamp og min 6 kamp live på Elland Road :) Er tallet 6 på lørdag? 6-0 til Leeds og dermed dobbel revansj fra ligaåpningen? :) 8) Noen som vet noe om hvor mye folk som forventes til denne kampen?
 

chief

Sv: Kamp vs QPR @ Elland Road lørdag 11.03.17 kl. 16.00
« Svar #2 på: Mars 09, 2017, 16:06:17 »
Green sin 600 ligakamp og min 6 kamp live på Elland Road :) Er tallet 6 på lørdag? 6-0 til Leeds og dermed dobbel revansj fra ligaåpningen? :) 8) Noen som vet noe om hvor mye folk som forventes til denne kampen?

Tusener på tusener... ;)
1 4 all and all 4 1

chief

Sv: Kamp vs QPR @ Elland Road lørdag 11.03.17 kl. 16.00
« Svar #3 på: Mars 09, 2017, 16:13:58 »
Green sin 600 ligakamp og min 6 kamp live på Elland Road :) Er tallet 6 på lørdag? 6-0 til Leeds og dermed dobbel revansj fra ligaåpningen? :) 8) Noen som vet noe om hvor mye folk som forventes til denne kampen?

https://www.leedsunited.com/news/ticket-news/21711/qpr-over-30-000-tickets-sold
1 4 all and all 4 1

Uno

Sv: Kamp vs QPR @ Elland Road lørdag 11.03.17 kl. 16.00
« Svar #4 på: Mars 09, 2017, 16:16:59 »
Står over 30000 solgte billetter på hjemmesiden. Gleder meg til kamp på Elland Road igjen. 12 fra Vestby på "faste plasser", felt C21 West Stand.
 

RoarG

Sv: Kamp vs QPR @ Elland Road lørdag 11.03.17 kl. 16.00
« Svar #5 på: Mars 09, 2017, 16:43:39 »
Green sin 600 ligakamp og min 6 kamp live på Elland Road :) Er tallet 6 på lørdag? 6-0 til Leeds og dermed dobbel revansj fra ligaåpningen? :) 8) Noen som vet noe om hvor mye folk som forventes til denne kampen?
6-0 til Leeds :P? Jo, man takker.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Leedsgutt

Sv: Kamp vs QPR @ Elland Road lørdag 11.03.17 kl. 16.00
« Svar #6 på: Mars 09, 2017, 17:48:25 »
Her skal og bør det bli 3poeng.

Fulham spiller borte mot Newcastle. Der skal Newcastle vinne.

jaho

Sv: Kamp vs QPR @ Elland Road lørdag 11.03.17 kl. 16.00
« Svar #7 på: Mars 09, 2017, 19:50:54 »
Green sin 600 ligakamp og min 6 kamp live på Elland Road :) Er tallet 6 på lørdag? 6-0 til Leeds og dermed dobbel revansj fra ligaåpningen? :) 8) Noen som vet noe om hvor mye folk som forventes til denne kampen?
6-0 til Leeds :P? Jo, man takker.

Slo vi dem ikke 6-1 i Championchip for en del år siden?? Mener Brian Deane scoret 4 i sin da andre periode i klubben..
Men vil være superhappy med en 1-0 seier mot formlaget..

auren

Sv: Kamp vs QPR @ Elland Road lørdag 11.03.17 kl. 16.00
« Svar #8 på: Mars 09, 2017, 20:10:37 »
Det blir litt spennende å se hvilken ellever Monk vil mønstre:

- Vil Ayling spille etter at han var hjemme med sin nyfødte datter sist? Han har 9 gule kort, og kan nulle disse ut hvis han unngår gult på lørdag.
- Fortsetter Taylor på backen?
- Hvem av O`Kane, Bridcutt og Vieira kommer Monk til å velge sentralt på midten?
- Vil Sacko få fornyet tillit eller går Doukara tilbake på vingen?
- Roofe eller Hernandez i 10-er rollen?

Jeg ønsker følgende lag:

Green - Berardi, Bartley, Jansson, Taylor - Bridcutt, Vieira - Roofe, Hernandez, Pedraza - Wood

Jeg tror imidlertid at Doukara kommer til å spille fra start. Sannsynligvis på bekostning av Roofe.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Sv: Kamp vs QPR @ Elland Road lørdag 11.03.17 kl. 16.00
« Svar #9 på: Mars 09, 2017, 20:52:37 »
Av en eller annen grunn virker det som om Doukara er en av de første på blokka til Monk.

Leedsfan

Sv: Kamp vs QPR @ Elland Road lørdag 11.03.17 kl. 16.00
« Svar #10 på: Mars 09, 2017, 21:10:28 »
Av en eller annen grunn virker det som om Doukara er en av de første på blokka til Monk.

Doukara får hvile denne kampen, i hvert fall fra start, 100% sikker!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

berlin

Sv: Kamp vs QPR @ Elland Road lørdag 11.03.17 kl. 16.00
« Svar #11 på: Mars 10, 2017, 06:52:16 »
Det blir litt spennende å se hvilken ellever Monk vil mønstre:

- Vil Ayling spille etter at han var hjemme med sin nyfødte datter sist? Han har 9 gule kort, og kan nulle disse ut hvis han unngår gult på lørdag.
- Fortsetter Taylor på backen?
- Hvem av O`Kane, Bridcutt og Vieira kommer Monk til å velge sentralt på midten?
- Vil Sacko få fornyet tillit eller går Doukara tilbake på vingen?
- Roofe eller Hernandez i 10-er rollen?

Jeg ønsker følgende lag:

Green - Berardi, Bartley, Jansson, Taylor - Bridcutt, Vieira - Roofe, Hernandez, Pedraza - Wood

Jeg tror imidlertid at Doukara kommer til å spille fra start. Sannsynligvis på bekostning av Roofe.

auren

Er ikke så sikker på at ønsket ditt vedr. Ayling blir oppfylt. Og skulle han få gult kort så er det ikke
like stor krise for laget nå når Taylor er tilbake.

Ayling har forøvrig overrasket meg stort denne sesongen. Han er veldig konsistent, og bidrar bra både defensivt og offensivt. Man stoler på han. Han er ikke "the most gifted player" teknisk og i spillestil,
men en habil Championship spiller.

Cherry

Sv: Kamp vs QPR @ Elland Road lørdag 11.03.17 kl. 16.00
« Svar #12 på: Mars 10, 2017, 10:31:42 »
Det blir litt spennende å se hvilken ellever Monk vil mønstre:

- Vil Ayling spille etter at han var hjemme med sin nyfødte datter sist? Han har 9 gule kort, og kan nulle disse ut hvis han unngår gult på lørdag.
- Fortsetter Taylor på backen?
- Hvem av O`Kane, Bridcutt og Vieira kommer Monk til å velge sentralt på midten?
- Vil Sacko få fornyet tillit eller går Doukara tilbake på vingen?
- Roofe eller Hernandez i 10-er rollen?

Jeg ønsker følgende lag:

Green - Berardi, Bartley, Jansson, Taylor - Bridcutt, Vieira - Roofe, Hernandez, Pedraza - Wood

Jeg tror imidlertid at Doukara kommer til å spille fra start. Sannsynligvis på bekostning av Roofe.

auren

Spot on ift laguttak!  Hvile Ayling, ta vekk Sacko ...og kjøre Vieira og Bridcutt sammen på midten.
Synes Pedraza er ett friskt pust, og han JOBBER bakover også!
Venter på flere mål fra Roofe, men har er uansett en meget god spiller - og blir bare bedre og bedre.
Pablo er god på hjemmebane.
 

Kato

Sv: Kamp vs QPR @ Elland Road lørdag 11.03.17 kl. 16.00
« Svar #13 på: Mars 10, 2017, 11:40:30 »
Mener klart Ayling bør spille, noe jeg tror han gjør også.

Vi kan vel strengt tatt stille toppet mannskap i helga om ønskelig, så fremst Wood er klar.

Mitt lag:


Green
Ayling - Bartley - Jansson - Taylor

Bridcutt - Vieira

Barrow - Hernandez - Pedraza

Wood

Benk:

Berardi
Cooper
O`Kane/Phillips
Dallas
Roofe
Antonsson
 

Eriksen55

Sv: Kamp vs QPR @ Elland Road lørdag 11.03.17 kl. 16.00
« Svar #14 på: Mars 10, 2017, 11:52:32 »
Mener klart Ayling bør spille, noe jeg tror han gjør også.

Vi kan vel strengt tatt stille toppet mannskap i helga om ønskelig, så fremst Wood er klar.

Mitt lag:


Green
Ayling - Bartley - Jansson - Taylor

Bridcutt - Vieira

Barrow - Hernandez - Pedraza

Wood

Benk:

Berardi
Cooper
O`Kane/Phillips
Dallas
Roofe
Antonsson

Green
Ayling - Bartley - Jansson - Taylor

Bridcutt - Vieira

Barrow - Hernandez - Pedraza

Wood

Benk:

Berardi
Cooper Phillips/Grimes
O`Kane
Dallas
Roofe
Antonsson Sacko

Ellers helt enig. Håper vi får se den 11`ern  :)
« Siste redigering: Mars 10, 2017, 11:54:12 av eriksen55 »

Kato

Sv: Kamp vs QPR @ Elland Road lørdag 11.03.17 kl. 16.00
« Svar #15 på: Mars 10, 2017, 12:23:33 »
Mener klart Ayling bør spille, noe jeg tror han gjør også.

Vi kan vel strengt tatt stille toppet mannskap i helga om ønskelig, så fremst Wood er klar.

Mitt lag:


Green
Ayling - Bartley - Jansson - Taylor

Bridcutt - Vieira

Barrow - Hernandez - Pedraza

Wood

Benk:

Berardi
Cooper
O`Kane/Phillips
Dallas
Roofe
Antonsson

Green
Ayling - Bartley - Jansson - Taylor

Bridcutt - Vieira

Barrow - Hernandez - Pedraza

Wood

Benk:

Berardi
Cooper Phillips/Grimes
O`Kane
Dallas
Roofe
Antonsson Sacko

Ellers helt enig. Håper vi får se den 11`ern  :)

Glemte Sacko.
 

Xern

Sv: Kamp vs QPR @ Elland Road lørdag 11.03.17 kl. 16.00
« Svar #16 på: Mars 10, 2017, 15:11:13 »
Du vil altså ikke ha en midtstopper på benken i tilfelle noe skjer, men heller ha to spillere som spiller i samme posisjon?  :o
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs QPR @ Elland Road lørdag 11.03.17 kl. 16.00
« Svar #17 på: Mars 10, 2017, 15:35:31 »
Holloway om kampen:

Lee Sobot‏ @LeeSobotYEP  2h
2 hours ago
QPR boss Ian Holloway: “Chris Wood is the best striker in the division, and we have to try to take care of him." #lufc

QPR boss Ian Holloway: "Pablo Hernandez behind him (Chris Wood) in a 4-2-3-1 is really dangerous" #lufc

Holloway on #lufc "They are going to have probably one of the best young midfielders in the division playing in Vieira - been sensational"
 
Ian Holloway: "We are playing a Leeds side that has steadily improved and improved. They are a massive club with huge support." #lufc

Holloway: "We are going to have to accept that Leeds will have more of the ball, and we are going to have to try to stop them" #lufc
 
 

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Kamp vs QPR @ Elland Road lørdag 11.03.17 kl. 16.00
« Svar #18 på: Mars 10, 2017, 15:43:42 »
Mener klart Ayling bør spille, noe jeg tror han gjør også.

Vi kan vel strengt tatt stille toppet mannskap i helga om ønskelig, så fremst Wood er klar.

Mitt lag:


Green
Ayling - Bartley - Jansson - Taylor

Bridcutt - Vieira

Barrow - Hernandez - Pedraza

Wood

Benk:

Berardi
Cooper
O`Kane/Phillips
Dallas
Roofe
Antonsson

Green
Ayling - Bartley - Jansson - Taylor

Bridcutt - Vieira

Barrow - Hernandez - Pedraza

Wood

Benk:

Berardi
Cooper Phillips/Grimes
O`Kane
Dallas
Roofe
Antonsson Sacko

Ellers helt enig. Håper vi får se den 11`ern  :)
Cooper må med på benken. Så kan du droppe Grimes og O'Kane.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ove

Sv: Kamp vs QPR @ Elland Road lørdag 11.03.17 kl. 16.00
« Svar #19 på: Mars 10, 2017, 18:13:09 »
Hva med Silvestri da. Burde vi ikke ha en keeper på benken i tilfelle skade på Green?
 

samadhi

Sv: Kamp vs QPR @ Elland Road lørdag 11.03.17 kl. 16.00
« Svar #20 på: Mars 10, 2017, 18:26:28 »
Holloway om kampen:

Lee Sobot‏ @LeeSobotYEP  2h
2 hours ago
QPR boss Ian Holloway: “Chris Wood is the best striker in the division, and we have to try to take care of him." #lufc

QPR boss Ian Holloway: "Pablo Hernandez behind him (Chris Wood) in a 4-2-3-1 is really dangerous" #lufc

Holloway on #lufc "They are going to have probably one of the best young midfielders in the division playing in Vieira - been sensational"
 
Ian Holloway: "We are playing a Leeds side that has steadily improved and improved. They are a massive club with huge support." #lufc

Holloway: "We are going to have to accept that Leeds will have more of the ball, and we are going to have to try to stop them" #lufc

En klassisk "la oss legge alt press over på motstanderen pressekonferanse" der altså  :)
marching on together,
derudaf forever...

Sydhagen

Sv: Kamp vs QPR @ Elland Road lørdag 11.03.17 kl. 16.00
« Svar #21 på: Mars 10, 2017, 19:28:10 »
Holloway om kampen:

Lee Sobot‏ @LeeSobotYEP  2h
2 hours ago
QPR boss Ian Holloway: “Chris Wood is the best striker in the division, and we have to try to take care of him." #lufc

QPR boss Ian Holloway: "Pablo Hernandez behind him (Chris Wood) in a 4-2-3-1 is really dangerous" #lufc

Holloway on #lufc "They are going to have probably one of the best young midfielders in the division playing in Vieira - been sensational"
 
Ian Holloway: "We are playing a Leeds side that has steadily improved and improved. They are a massive club with huge support." #lufc

Holloway: "We are going to have to accept that Leeds will have more of the ball, and we are going to have to try to stop them" #lufc

En klassisk "la oss legge alt press over på motstanderen pressekonferanse" der altså  :)
Men han har jo rett, kanskje bortsett fra siste punktet.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

GeirO

Sv: Kamp vs QPR @ Elland Road lørdag 11.03.17 kl. 16.00
« Svar #22 på: Mars 10, 2017, 20:43:59 »
Er dette den store bananskallkampen?

Eller går vi bananas og vinner 5-0?
MOT

RoarG

Sv: Kamp vs QPR @ Elland Road lørdag 11.03.17 kl. 16.00
« Svar #23 på: Mars 10, 2017, 20:46:07 »
Er dette den store bananskallkampen?

Eller går vi bananas og vinner 5-0?
Tror vi vinner. 1-0.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Kamp vs QPR @ Elland Road lørdag 11.03.17 kl. 16.00
« Svar #24 på: Mars 10, 2017, 20:54:23 »
Mener klart Ayling bør spille, noe jeg tror han gjør også.

Vi kan vel strengt tatt stille toppet mannskap i helga om ønskelig, så fremst Wood er klar.

Mitt lag:


Green
Ayling - Bartley - Jansson - Taylor

Bridcutt - Vieira

Barrow - Hernandez - Pedraza

Wood

Benk:

Berardi
Cooper
O`Kane/Phillips
Dallas
Roofe
Antonsson

Green
Ayling - Bartley - Jansson - Taylor

Bridcutt - Vieira

Barrow - Hernandez - Pedraza

Wood

Benk:

Berardi
Cooper Phillips/Grimes
O`Kane
Dallas
Roofe
Antonsson Sacko

Ellers helt enig. Håper vi får se den 11`ern  :)

Glemte Sacko.

Philips får ikke være med, han har spilt for mye kort.
MOT

RoarG

Sv: Kamp vs QPR @ Elland Road lørdag 11.03.17 kl. 16.00
« Svar #25 på: Mars 10, 2017, 21:16:07 »
Mener klart Ayling bør spille, noe jeg tror han gjør også.

Vi kan vel strengt tatt stille toppet mannskap i helga om ønskelig, så fremst Wood er klar.

Mitt lag:


Green
Ayling - Bartley - Jansson - Taylor

Bridcutt - Vieira

Barrow - Hernandez - Pedraza

Wood

Benk:

Berardi
Cooper
O`Kane/Phillips
Dallas
Roofe
Antonsson

Green
Ayling - Bartley - Jansson - Taylor

Bridcutt - Vieira

Barrow - Hernandez - Pedraza

Wood

Benk:

Berardi
Cooper Phillips/Grimes
O`Kane
Dallas
Roofe
Antonsson Sacko

Ellers helt enig. Håper vi får se den 11`ern  :)

Glemte Sacko.

Philips får ikke være med, han har spilt for mye kort.
Det stemmer. Fikk 2 gule=1 rødt mot Fulham på tirsdag.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Sv: Kamp vs QPR @ Elland Road lørdag 11.03.17 kl. 16.00
« Svar #26 på: Mars 11, 2017, 08:18:02 »
Du vil altså ikke ha en midtstopper på benken i tilfelle noe skjer, men heller ha to spillere som spiller i samme posisjon?  :o
Må en stopper ut går Ayling inn der og Berardi på høyre! Cooper er ikke god nok..

Nørgaard

Sv: Kamp vs QPR @ Elland Road lørdag 11.03.17 kl. 16.00
« Svar #27 på: Mars 11, 2017, 11:09:35 »
Med de kampe vi har tilbage er denne en must win, Holloway har dog fået QPR til at spille god fodbold så ingen walkover.
1-0 Woody

berlin

Sv: Kamp vs QPR @ Elland Road lørdag 11.03.17 kl. 16.00
« Svar #28 på: Mars 11, 2017, 11:56:52 »
Holloway om kampen:

Lee Sobot‏ @LeeSobotYEP  2h
2 hours ago
QPR boss Ian Holloway: “Chris Wood is the best striker in the division, and we have to try to take care of him." #lufc

QPR boss Ian Holloway: "Pablo Hernandez behind him (Chris Wood) in a 4-2-3-1 is really dangerous" #lufc

Holloway on #lufc "They are going to have probably one of the best young midfielders in the division playing in Vieira - been sensational"
 
Ian Holloway: "We are playing a Leeds side that has steadily improved and improved. They are a massive club with huge support." #lufc

Holloway: "We are going to have to accept that Leeds will have more of the ball, and we are going to have to try to stop them" #lufc

En klassisk "la oss legge alt press over på motstanderen pressekonferanse" der altså  :)
Men han har jo rett, kanskje bortsett fra siste punktet.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Typsisk uttalelse fra motstander. QPR har 4 seire og 1 tap på 5 siste. Tror nok den godeste
Holloway tenker at de har gode sjanser til å påføre Leeds tap.
Holloway er forresten en manager jeg har stor sans for.

Kickthemdown

Sv: Kamp vs QPR @ Elland Road lørdag 11.03.17 kl. 16.00
« Svar #29 på: Mars 11, 2017, 11:58:01 »
7-0 Leeds. Plankekjøring og walk in the park.  ???

Kan forøvrig ikke vrake Berardi fra lagoppstillingen, det er umulig det.