Kamp vs Reading @ Madejski Stadium lørdag 01.04.2017 kl. 18.30 Tv-kamp

Started by Leedsfan, March 30, 2017, 10:15:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B_Ød

Ups & Ups!!

eros

Sølvreven

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

eros

Vi tar det her, har egentlig full kontroll før dette.

Sent from my iPhone using Tapatalk

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Fanken! Ny stor sjanse til Leeds. Nå må vi se å sette sjansene! Argh!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sølvreven

Stor Leedssjanse der. Synd at ikke Pedraza kommer først på den.

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

RoarG

Quote from: auren on April 01, 2017, 18:57:34
Fanken! Ny stor sjanse til Leeds. Nå må vi se å sette sjansene! Argh!!

auren
Kommer nok til scoring snart.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

karaba

auren

B_Ød

Ups & Ups!!

TK20

karaba

Nå har jeg sett mange kamper av Leeds denne sesongen og det er helt tydelig at vi trenger 1-2 kreative midtbanespillere. Det blir for enkelt og bare spille lange baller opp til Woods og håpe det beste. Sacko er jo rask, men mangler teknikk og presisjon, ellers har jo Hernandez mistet formen helt.

RoarG

B_Ød

Ups & Ups!!

Sydhagen

"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

auren

Quote from: RoarG on April 01, 2017, 19:11:36
Vi henger i tauene?
Absolutt ikke. To bakromspasninger og vi blir løpt i fra. Likevel jevnt i målsjanseprotokollen - 4-4 i sjanser. Vi blir straffet for at vi ikke scorer på tre store innledningsvis...

auren

eros

Hvorfor spiller vi aldri inn i mellomrommet mellom midt og forsvar.?

Sent from my iPhone using Tapatalk

TK20

Synes Vieira har mistet mye ball. Mener O'Kane er et tryggere valg i denne typen kamper.

Synes det er lenge siden Hernandez har vært god også. Roofe bør få muligheten snart.

auren

Pause. 1-0 til Reading. Synes vi har vært ganske gode i første 45 motstander tatt i betraktning. 5-4 i sjanser til hjemmelaget. Reading har tatt en god del over etter 1-0 scoringen.

Uavgjort vil være gull slik ståa er nå.

MOT!

auren

RoarG

raggen

Leeds må ha mere ro når vi angriper,litt panikk aktig og stressende og halvdårlige pasninger MEN ingen umulighet og komme tilbake og få noe ut av denne kampen
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sydhagen

Nå spiller ikke Leeds en stor kamp så langt, men Reading spiller en utrolig kjedelig form for fotball...Er taktikken å få motstanderen til å sovne?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Reading maaange hakk bedre enn oss...de vil mer, er så enkelt..men nå kommer 2dre, og da får vi se et annet Leeds  ;D

Ups & Ups!!

kilgallon

Quote from: auren on April 01, 2017, 19:13:20
Vi henger i tauene?
Absolutt ikke. To bakromspasninger og vi blir løpt i fra. Likevel jevnt i målsjanseprotokollen - 4-4 i sjanser. Vi blir straffet for at vi ikke scorer på tre store innledningsvis...

auren
Vi har hengt skikkelig i tauene i 1. omgang. Reading bedre på alle parametre på nær to; keeper og tilskuere.

auren

Quote from: kilgallon on April 01, 2017, 19:38:57
Quote from: auren on April 01, 2017, 19:13:20
Vi henger i tauene?

auren
Vi har hengt skikkelig i tauene i 1. omgang. Reading bedre på alle parametre på nær to; keeper og tilskuere.
Langt i fra. De har aldri satt oss skikkelig under press og sjansemessig var det en jevn 1.omgang. At de har hatt ballen mer og har styrt spillet er å regne med på bortebane.

Mål preger kamper. Leeds best frem til 1-0.

auren