Skrevet av Emne: Kamp: vs Brentford @Griffin Park, tirsdag 4/4 2017, kl 20.45  (Lest 13937 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Sv: Kamp: vs Brentford @Griffin Park, tirsdag 4/4 2017, kl 20.45
« Svar #150 på: April 04, 2017, 22:35:30 »
Home TeamBrentford Away TeamLeeds

Possession
    Home41%
    Away59%

Shots
    Home22
    Away15

Shots on Target
    Home9
    Away4

Corners
    Home4
    Away8

Fouls
    Home9
    Away10
Ups & Ups!!

auren

Sv: Kamp: vs Brentford @Griffin Park, tirsdag 4/4 2017, kl 20.45
« Svar #151 på: April 04, 2017, 22:37:29 »
Slutt. 2-0. En bedre omgang av Leeds, men vi truet sjelden Brentford-målet. Nå gjelder det virkelig å slå tilbake i neste kamp. Kan ikke tape tre på rad!

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: Kamp: vs Brentford @Griffin Park, tirsdag 4/4 2017, kl 20.45
« Svar #152 på: April 04, 2017, 22:37:36 »
pinlig...
Ups & Ups!!

Rotor

Sv: Kamp: vs Brentford @Griffin Park, tirsdag 4/4 2017, kl 20.45
« Svar #153 på: April 04, 2017, 22:38:39 »
We are Leeds..... MOT

Cherry

Sv: Kamp: vs Brentford @Griffin Park, tirsdag 4/4 2017, kl 20.45
« Svar #154 på: April 04, 2017, 22:40:42 »
Tilbake til fortet vårt........brette opp arma`. :D
 

Josch

Sv: Kamp: vs Brentford @Griffin Park, tirsdag 4/4 2017, kl 20.45
« Svar #155 på: April 04, 2017, 22:49:35 »
7. plassen kom bare ett poeng nærmere i kveld. Takk til Derby som slo Fulham. Sheff W hadde lett motstand mot dumpeklare Rotherham . Sheff W er ikke så enormt gode.  Nå gjelder for Leeds å vinne de gjenværende   hjemmekampene . Da er mye gjort. Men jeg hadde helst ønsket oss høyere enn  5. plass.

B_Ød

Sv: Kamp: vs Brentford @Griffin Park, tirsdag 4/4 2017, kl 20.45
« Svar #156 på: April 05, 2017, 11:02:32 »
Lite analyse og spillerbørs i dag.... ???
Ups & Ups!!

DenHviteYeboah

Sv: Kamp: vs Brentford @Griffin Park, tirsdag 4/4 2017, kl 20.45
« Svar #157 på: April 05, 2017, 12:08:50 »
Lite analyse og spillerbørs i dag.... ???
Vi er nok litt nede for telling... :o

Kato

Sv: Kamp: vs Brentford @Griffin Park, tirsdag 4/4 2017, kl 20.45
« Svar #158 på: April 05, 2017, 12:14:09 »
Noen tar hardt i når de avskriver playoff, og vi fremdeles er 5 poeng på rettsiden.
 

auren

Sv: Kamp: vs Brentford @Griffin Park, tirsdag 4/4 2017, kl 20.45
« Svar #159 på: April 05, 2017, 12:14:56 »
Lite analyse og spillerbørs i dag.... ???

Ratings gjort av Phil Hay etter kampen:

Rob Green - Give the man a medal. But for him the score would have run to four or five. If others are struggling, Green is at least bang in form. 9/10

Luke Ayling - Not himself and didn’t cope with Canos at all well. The marauding runs were missing and his defending was suspect. 4/10

Kyle Bartley - Had Jansson back alongside him but the old communication and assurance was gone. Owed Green a few pints by full-time. 5/10

Pontus Jansson - Taken apart by Brentford’s attack in the first half and not many sides are able to say that. A long way from his best. 5/10

Gaetano Berardi - As aggressive as ever but wasn’t able to channel it to any real effect. Very stretched in the latter stages. 5/10

Liam Bridcutt - Not an unfamiliar performance from the midfield or from Bridcutt. At this late stage, Monk has to find a way of reinforcing that area. 5/10

Kalvin Phillips - It was easy in spells to forget that Phillips was on the pitch. Brentford had the run of the field for 45 minutes. 4/10

Mo Barrow - Completely anonymous in the first half but did at least come up with a couple of efforts in the second, suggesting that he can be a threat. 5/10

Pablo Hernandez - Struggling at present to pull the strings at number 10. No doubt about his quality when he’s on song but he hasn’t been for a while. 5/10

Stuart Dallas - Back against his old club but didn’t make Brentford think that they’d made a big mistake by letting him go. Leeds were crying out for a Sergi Canos. 5/10

Chris Wood - For the second game running, was given so little to work with. He can’t be expected to carve goals out of nothing. 5/10

Substitutes:

Alfonso Pedraza (for Dallas, 59) - Gave Brentford problems and was responsible for setting the tone in United’s best spell. 6/10

Kemar Roofe (for Barrow, 66) - Had one half-chance which Bentley saved but too much of the match passed him by. 5/10

Souleymane Doukara (for Bridcutt, 71) - Never looked like turning the game. 5/10

Subs (not used): Marco Silvestri, Charlie Taylor, Ronaldo Vieira, Eunan O'Kane.

Referee: David Coote (Nottinghamshire) - As good as you tend to get in the Championship. The debatable calls were insignificant. 7/10


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Sv: Kamp: vs Brentford @Griffin Park, tirsdag 4/4 2017, kl 20.45
« Svar #160 på: April 05, 2017, 13:01:16 »
Noen tar hardt i når de avskriver playoff, og vi fremdeles er 5 poeng på rettsiden.

ser den..men det slutter i mai, og vi har ballet bort 6 poeng på 4 dager nå..så pila peker jo rett vest.

Jeg har fremdeles trua jeg, men den slites godt på for hver forestilling nå, må innrømme det.
Ups & Ups!!

Blank_File

Sv: Kamp: vs Brentford @Griffin Park, tirsdag 4/4 2017, kl 20.45
« Svar #161 på: April 05, 2017, 13:22:14 »
Noen tar hardt i når de avskriver playoff, og vi fremdeles er 5 poeng på rettsiden.

ser den..men det slutter i mai, og vi har ballet bort 6 poeng på 4 dager nå..så pila peker jo rett vest.

Jeg har fremdeles trua jeg, men den slites godt på for hver forestilling nå, må innrømme det.
Tja... Kan ikke si at jeg er ekstremt sjokkert over at vi står uten poeng etter disse to. Hadde tatt 3p på forhånd for å si det sånn. Skuffet, men ikke sjokkert. Tror vi hever oss til helga!

Kato

Sv: Kamp: vs Brentford @Griffin Park, tirsdag 4/4 2017, kl 20.45
« Svar #162 på: April 05, 2017, 13:32:52 »
Noen tar hardt i når de avskriver playoff, og vi fremdeles er 5 poeng på rettsiden.

ser den..men det slutter i mai, og vi har ballet bort 6 poeng på 4 dager nå..så pila peker jo rett vest.

Jeg har fremdeles trua jeg, men den slites godt på for hver forestilling nå, må innrømme det.
Tja... Kan ikke si at jeg er ekstremt sjokkert over at vi står uten poeng etter disse to. Hadde tatt 3p på forhånd for å si det sånn. Skuffet, men ikke sjokkert. Tror vi hever oss til helga!

Ser ingen grunn til å heise nødflagg. Disse to tapene har først og fremst gjort at lørdagens hjemme mot Preston blir enda viktigere. Seier der, og vi er i rute.

Så lenge vi unngår manu-syndromet med uavgjort i 9 av 15 hjemmekamper, så er ikke noen tap så ille (så lenge vi også vinner). Ingen krise å tape to på rappen borte mot meget hjemmesterke Reading og mot Brentford. Roter vi det til lørdag, kan vi begynne diskusjonen.
 

B_Ød

Sv: Kamp: vs Brentford @Griffin Park, tirsdag 4/4 2017, kl 20.45
« Svar #163 på: April 05, 2017, 13:48:04 »
Ser ingen grunn til å heise nødflagg. Disse to tapene har først og fremst gjort at lørdagens hjemme mot Preston blir enda viktigere. Seier der, og vi er i rute.

Så lenge vi unngår manu-syndromet med uavgjort i 9 av 15 hjemmekamper, så er ikke noen tap så ille (så lenge vi også vinner). Ingen krise å tape to på rappen borte mot meget hjemmesterke Reading og mot Brentford. Roter vi det til lørdag, kan vi begynne diskusjonen.

På dette tidspunktet i sesongen, ser jeg all grunn til å heise det flagget. Tenker på hva to så elendige forestillnger gjør med gutta inn imot hjemmekamp til helg. Vil tro relativt høye skuldre, som sikkert igjen går utover prestasjoner. Tapene i seg selv er kanskje ingen krise, men måten det blir tapt på, og måten vi fremstår på...er.
Ups & Ups!!

Kontakinte

Sv: Kamp: vs Brentford @Griffin Park, tirsdag 4/4 2017, kl 20.45
« Svar #164 på: April 05, 2017, 14:04:45 »
Brentford er gode hjemme, vi har ikke vunnet på Griffin Park siden 1950! Så dette så jeg komme ;) Ellers elendig også borte mot Reading -87 siste seier.. Preston har også grei statistikk mot oss 8) 22-9-16 i deres favør. Men vi skal gjøre vårt beste for å kauke gutta frem på lørdag ;D

Dennis

Sv: Kamp: vs Brentford @Griffin Park, tirsdag 4/4 2017, kl 20.45
« Svar #165 på: April 05, 2017, 14:06:50 »
Ser ingen grunn til å heise nødflagg. Disse to tapene har først og fremst gjort at lørdagens hjemme mot Preston blir enda viktigere. Seier der, og vi er i rute.

Så lenge vi unngår manu-syndromet med uavgjort i 9 av 15 hjemmekamper, så er ikke noen tap så ille (så lenge vi også vinner). Ingen krise å tape to på rappen borte mot meget hjemmesterke Reading og mot Brentford. Roter vi det til lørdag, kan vi begynne diskusjonen.

På dette tidspunktet i sesongen, ser jeg all grunn til å heise det flagget. Tenker på hva to så elendige forestillnger gjør med gutta inn imot hjemmekamp til helg. Vil tro relativt høye skuldre, som sikkert igjen går utover prestasjoner. Tapene i seg selv er kanskje ingen krise, men måten det blir tapt på, og måten vi fremstår på...er.

I utgangspunktet; ja, absolutt. Likevel nå som Fulham og Sheff Wed har dratt i håndbrekket, Derby og Norwich aldri har kommet i gang og Aston Villas oppvåkning kom altfor sent, er vi fortsatt i førersetet (poengmessig) på play off-plass.

Ser man bak poengene, er det bekymringsverdig hvordan laget presterer for tiden. Det skapes lite og målene kommer enklere i mot enn tidligere i sesongen. Noe av råskapen, symbolisert ved Pontus Jansson spesielt, er nesten borte. Uten at Jansson (alene) bærer noen skyld i det. Det hangles mer og seire/poeng virker mer heldig enn noe annet. Ofte redda av en strålende Green.

Det bekymrer inn mot play off, men play off lever sitt eget liv.
Marching on together!

B_Ød

Sv: Kamp: vs Brentford @Griffin Park, tirsdag 4/4 2017, kl 20.45
« Svar #166 på: April 05, 2017, 14:08:48 »
Brentford er gode hjemme, vi har ikke vunnet på Griffin Park siden 1950! Så dette så jeg komme ;) Ellers elendig også borte mot Reading -87 siste seier.. Preston har også grei statistikk mot oss 8) 22-9-16 i deres favør. Men vi skal gjøre vårt beste for å kauke gutta frem på lørdag ;D

Ringside?
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Kamp: vs Brentford @Griffin Park, tirsdag 4/4 2017, kl 20.45
« Svar #167 på: April 05, 2017, 14:12:17 »
I utgangspunktet; ja, absolutt. Likevel nå som Fulham og Sheff Wed har dratt i håndbrekket, Derby og Norwich aldri har kommet i gang og Aston Villas oppvåkning kom altfor sent, er vi fortsatt i førersetet (poengmessig) på play off-plass.

Ser man bak poengene, er det bekymringsverdig hvordan laget presterer for tiden. Det skapes lite og målene kommer enklere i mot enn tidligere i sesongen. Noe av råskapen, symbolisert ved Pontus Jansson spesielt, er nesten borte. Uten at Jansson (alene) bærer noen skyld i det. Det hangles mer og seire/poeng virker mer heldig enn noe annet. Ofte redda av en strålende Green.

Det bekymrer inn mot play off, men play off lever sitt eget liv.

Bedre skrevet enn mitt innlegg dette, men gehalten er mye av det samme...enig jeg Mr.Dennis  ;)
Ups & Ups!!

Dennis

Sv: Kamp: vs Brentford @Griffin Park, tirsdag 4/4 2017, kl 20.45
« Svar #168 på: April 05, 2017, 14:48:55 »
I utgangspunktet; ja, absolutt. Likevel nå som Fulham og Sheff Wed har dratt i håndbrekket, Derby og Norwich aldri har kommet i gang og Aston Villas oppvåkning kom altfor sent, er vi fortsatt i førersetet (poengmessig) på play off-plass.

Ser man bak poengene, er det bekymringsverdig hvordan laget presterer for tiden. Det skapes lite og målene kommer enklere i mot enn tidligere i sesongen. Noe av råskapen, symbolisert ved Pontus Jansson spesielt, er nesten borte. Uten at Jansson (alene) bærer noen skyld i det. Det hangles mer og seire/poeng virker mer heldig enn noe annet. Ofte redda av en strålende Green.

Det bekymrer inn mot play off, men play off lever sitt eget liv.

Bedre skrevet enn mitt innlegg dette, men gehalten er mye av det samme...enig jeg Mr.Dennis  ;)

De har å prestere til hælja, når jeg endelig for rota meg over igjen! 8)
Marching on together!

Kontakinte

Sv: Kamp: vs Brentford @Griffin Park, tirsdag 4/4 2017, kl 20.45
« Svar #169 på: April 05, 2017, 14:58:30 »
Brentford er gode hjemme, vi har ikke vunnet på Griffin Park siden 1950! Så dette så jeg komme ;) Ellers elendig også borte mot Reading -87 siste seier.. Preston har også grei statistikk mot oss 8) 22-9-16 i deres favør. Men vi skal gjøre vårt beste for å kauke gutta frem på lørdag ;D

Ringside?
Jepp ;D hele familien ;D ;D

B_Ød

Sv: Kamp: vs Brentford @Griffin Park, tirsdag 4/4 2017, kl 20.45
« Svar #170 på: April 05, 2017, 15:04:24 »
I utgangspunktet; ja, absolutt. Likevel nå som Fulham og Sheff Wed har dratt i håndbrekket, Derby og Norwich aldri har kommet i gang og Aston Villas oppvåkning kom altfor sent, er vi fortsatt i førersetet (poengmessig) på play off-plass.

Ser man bak poengene, er det bekymringsverdig hvordan laget presterer for tiden. Det skapes lite og målene kommer enklere i mot enn tidligere i sesongen. Noe av råskapen, symbolisert ved Pontus Jansson spesielt, er nesten borte. Uten at Jansson (alene) bærer noen skyld i det. Det hangles mer og seire/poeng virker mer heldig enn noe annet. Ofte redda av en strålende Green.

Det bekymrer inn mot play off, men play off lever sitt eget liv.

Bedre skrevet enn mitt innlegg dette, men gehalten er mye av det samme...enig jeg Mr.Dennis  ;)

De har å prestere til hælja, når jeg endelig for rota meg over igjen! 8)

litt misunnelig, men jeg så jo fyrverkeriet mot QPR live, så kan vel ikke klage  ::)
Ups & Ups!!

B_Ød

Sv: Kamp: vs Brentford @Griffin Park, tirsdag 4/4 2017, kl 20.45
« Svar #171 på: April 05, 2017, 15:04:40 »
Brentford er gode hjemme, vi har ikke vunnet på Griffin Park siden 1950! Så dette så jeg komme ;) Ellers elendig også borte mot Reading -87 siste seier.. Preston har også grei statistikk mot oss 8) 22-9-16 i deres favør. Men vi skal gjøre vårt beste for å kauke gutta frem på lørdag ;D

Ringside?
Jepp ;D hele familien ;D ;D


litt misunnelig, men jeg så jo fyrverkeriet mot QPR live, så kan vel ikke klage  ::)
Ups & Ups!!

Lundewhites

Sv: Kamp: vs Brentford @Griffin Park, tirsdag 4/4 2017, kl 20.45
« Svar #172 på: April 05, 2017, 15:08:11 »
Veldig mange som er glad i å bruke statistikk her inne.
På de fem siste kampene har vi tatt 5 poeng. Det er nedrykksform. Det kan vise seg å bli mye mer skummelt en jeg hadde forestilt meg. Tap til helga og nervene vil virkelig komme. Heller ingen fordel å komme inn i play off med den formen de viser nå. Skal over på Norwichkampen og den kan bli mer en spennende nå..
For the sake of Leeds United he would break himself in two

B_Ød

Sv: Kamp: vs Brentford @Griffin Park, tirsdag 4/4 2017, kl 20.45
« Svar #173 på: April 05, 2017, 15:22:58 »
Veldig mange som er glad i å bruke statistikk her inne.
På de fem siste kampene har vi tatt 5 poeng. Det er nedrykksform. Det kan vise seg å bli mye mer skummelt en jeg hadde forestilt meg. Tap til helga og nervene vil virkelig komme. Heller ingen fordel å komme inn i play off med den formen de viser nå. Skal over på Norwichkampen og den kan bli mer en spennende nå..

...og det må jo sies å være 5 kamper i sesongavslutning....liker ikke!!!!
Ups & Ups!!

auren

Sv: Kamp: vs Brentford @Griffin Park, tirsdag 4/4 2017, kl 20.45
« Svar #174 på: April 05, 2017, 18:46:56 »
Veldig mange som er glad i å bruke statistikk her inne.
På de fem siste kampene har vi tatt 5 poeng. Det er nedrykksform. Det kan vise seg å bli mye mer skummelt en jeg hadde forestilt meg. Tap til helga og nervene vil virkelig komme. Heller ingen fordel å komme inn i play off med den formen de viser nå. Skal over på Norwichkampen og den kan bli mer en spennende nå..

...og det må jo sies å være 5 kamper i sesongavslutning....liker ikke!!!!

Spillemessig har vi vært middels til elendig i hele år. Dessverre så mange av oss blind på Derby-kampen (meg inkludert). Det er vel den eneste kampen i år hvor vi virkelig har vært bedre enn motstanderen spillemessig. Tror nok det var Derby som hadde en off day enn Leeds så var så uhyre gode, evt en kombinasjon selvsagt.

Vi har nok overprestert denne sesongen og Monk har fått maks ut av spillertroppen (spesielt Wood). Vi får håpe vi kan overprestere i noen av de siste kampene samt eventuelle play off kamper.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Sv: Kamp: vs Brentford @Griffin Park, tirsdag 4/4 2017, kl 20.45
« Svar #175 på: April 05, 2017, 19:58:17 »
Noen tar hardt i når de avskriver playoff, og vi fremdeles er 5 poeng på rettsiden.

Vi har i alle fall den fordelen at vi ikke er avhengige av andres resultater for å nå playoff. Det handler kun om å gjøre jobben selv.

Så enkelt (eller så vanskelig). Dette tror jeg vi fikser.
Super Leeds since 1968

Buddy

Sv: Kamp: vs Brentford @Griffin Park, tirsdag 4/4 2017, kl 20.45
« Svar #176 på: April 05, 2017, 21:29:38 »
Det går opp og ned her i livet. Også i fotball. Men ikke minst i forumhumøret. La oss håpe laget har sterkere motivatorer enn hengehuene som ikke tåler to tap. Vi har overprestert i år. La oss håpe vi klarer litt til av det sånn at vi får spenninga i en play-off.
MOT

B_Ød

Sv: Kamp: vs Brentford @Griffin Park, tirsdag 4/4 2017, kl 20.45
« Svar #177 på: April 07, 2017, 09:05:16 »
Det går opp og ned her i livet. Også i fotball. Men ikke minst i forumhumøret. La oss håpe laget har sterkere motivatorer enn hengehuene som ikke tåler to tap. Vi har overprestert i år. La oss håpe vi klarer litt til av det sånn at vi får spenninga i en play-off.
MOT

kan være at jeg er et hengehue..det er i så fall ikke pga mye hår, for å si det sånn.  ::)
Tåler 2 tap bedre i starten, evt i midten av sesong enn i den fasen vi befinner oss i nå. Det står litt på spill liksom..og jeg tror kanskje vi har større mulighet til å beholde spillere og manager hvis vi klarer den uttalte målsettingen for sesongen.
Hvis ikke er jeg redd det blir å begynne veldig på nytt igjen..og det ønsker jeg ærlig talt ikke.
Derfor litt bekymret over tap og måte det blir tapt på.
Ups & Ups!!