Skrevet av Emne: Kamp vs Newcastle United FC @St James' Park 14/4-2017 kl 20.45 TV kamp  (Lest 29432 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HåvardK

Synes Roofe har væer utpå 25 for.lenge.
Vi kan vel tilgi Monk nå?

eros

Finnes det en skurke-link til denne kampen? Det er litt konkurranse om TV'en her også.

Tror denne her er ok. Bruker å være det:
https://soccerstreams.net/streams/5721/newcastle-united-996_vs_leeds-united-1010
Takk, berga 2.omgangen for meg. Fikk sett eurosport sendinga. For en avslutning, for et ran... MOT


Sent from my iPhone using Tapatalk

Nørgaard

What the F!!! Jeg slukkede da Newcastle scorede og nu  ;D ;D

HåvardK

Ut med Pablo!!!!


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Slik ble det ikke. Heldigvis.

Sydhagen

Ut med Pablo!!!!


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
Slik ble det ikke. Heldigvis.



Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

ziganda

Korsfestet død og begravet. Men vi stod opp igjen  ;D

karaba

Så deilig ufortjent


Sent from my iPhone using Tapatalk

dansale

Herregud for ein mål! Er no sår i halsen og våt i truso takket være wood!
Forza Leeds!

Cannavaro

What the F!!! Jeg slukkede da Newcastle scorede og nu  ;D ;D
Du må lige spille til dommeren blåser af min ven......

Utrolig deilig med poeng på St james Park....kan vise seg å bli viktig.  Fantastiske Chris Wood  ;D ;D ;D
MFLU - Miracles For Leeds United

Kato

Synes Roofe har væer utpå 25 for.lenge.
Vi kan vel tilgi Monk nå?

Eneste rene touchet han hadde på ballen etter pause.

Litt av et ran. Fotballens veier er uransakelige.
 

B_Ød

Må innrømme at jeg var fremme ved tv'n nå gitt ;-)
Ups & Ups!!

Kato

Helt vilt at vi kom fra det der med poeng.
 

Kickthemdown

Latterlig .. Det er det som er så faens irriterende. Når vi prøver å spille fotball så er vi gode. Ikke når vi ligger 10 mann bak ballen og spiller anti-fotball.

Fantastisk viktig poeng men taktikkmessig så liker jeg dette dårlig selv om Monk får ett poeng.

LesCocker

GET IN!! Fy faen for en deilig følelse. Sov godt Shelvey og Mitrovic - usympatiske svin. UP THE WHITES!!

Robert

... Og for et mål. Utrolig egentlig, er ikke dagligdags for Leeds å avslutte slik. Før denne sesongen.
Forskjellen mellom å være i championhip og rykke opp til PL.

Skål!

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Sydhagen

Må innrømme at jeg var fremme ved tv'n nå gitt ;-)
Rolig nå!


Sent from my iPad using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Josch

Litt av en dag. fortvilelse og dramatikk i de andre kampene til pur glede til slutt her . Vi klarte ett poeng!! Nå  greier Leeds play off!! En god dag for Leeds likevel.

B_Ød

Må innrømme at jeg var fremme ved tv'n nå gitt ;-)
Rolig nå!


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

Sliter litt med det nå, hadde vel en avtale med orakelet om tidlig kveld idag, men usikker nå  ;D
Ups & Ups!!

Hallgeir *

Skal absolutt være mulig å hente hjem poeng i denne. Newcastle har ikke akkurat vært supre på hjemmebane. De har gått på flere stygge tap mot heller dårlig motstand. Har vi med oss litt flaks og er dyktige fremover, så kan det bli både 1 og 3 poeng. Viktig med en god start og unngå tidlig baklengsmål.

Tips: 1-1 (Pablo).

auren

Feil spiller, men korrekt resultat.

Ta det rolig, vi er fornøyde uansett.  8)
Super Leeds since 1968

h.b

  • Gjest
Totalt utspilt og burde tapt med 5 mål. Men takke meg til for griseflaks. Må heve oss betraktelig hvis vi får playoff

Budda

Herlig avslutning på kampen. Veldig viktig poeng.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

B_Ød

Satser på Villa i morgen  ;D
Ups & Ups!!

auren

Skal absolutt være mulig å hente hjem poeng i denne. Newcastle har ikke akkurat vært supre på hjemmebane. De har gått på flere stygge tap mot heller dårlig motstand. Har vi med oss litt flaks og er dyktige fremover, så kan det bli både 1 og 3 poeng. Viktig med en god start og unngå tidlig baklengsmål.

Tips: 1-1 (Pablo).

auren

Feil spiller, men korrekt resultat.

Ta det rolig, vi er fornøyde uansett.  8)

Tror jeg må begynne å spille på oddsen. Sist jeg så inn i glasskula spådde jeg 4-3 seier til FKH over Vålerenga...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

4. plass. Hvis Villa klår Reading i morgen så er vi fortsatt på fjerde..

DIGG!!!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sterland

Skremmende dårlig 2. omgang. Midtbanen fullstendig overspilt, og det lyser divisjonforskjeller mellom lagene. Grisetur at vi ikke har 0-3 i sekken før vi får ranet med oss et poeng. Nok en gang blir vi utradert på midtbanen, det finnes dessverre ikke kvalitet sentralt. Svakheten i stallen viser seg når, vi gang på gang må benytte Doukara. Har sett han god en gang, mot juniorlaget til Liverpool..

Buddy

Hurra og MOT!
Og en finger fra Wood til alle forumets sutrekopper. Leeds er noe anna i år enn hva vi er vant til. Fortsatt håp!

GeirO

Wood får ett innlegg i løpet av kampen og scorer på overtid. Finnes det en mer typisk toppscorer?
MOT

Nørgaard

What the F!!! Jeg slukkede da Newcastle scorede og nu  ;D ;D
Du må lige spille til dommeren blåser af min ven......

Utrolig deilig med poeng på St james Park....kan vise seg å bli viktig.  Fantastiske Chris Wood  ;D ;D ;D

Ja enig, blev bare meget sur  ;)
Men imorgen vil jeg wake up with wood som B_ØD vil sige  :P

Josch

Gode lag gjør seg fortjent til flaks

Nils Arne Eggen

baste

Dette va utrolig viktig, WOOD leverer igjen.

MOT