Skrevet av Emne: Ex-spiller: UGO EHIOGU  (Lest 7781 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SirOlsen

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #30 på: November 24, 2006, 06:17:47 »
Ja, mye bedre med Killa på backen enn på benken... nå er det jo en kjennsgjerning at Killa står i allefall på.. og jeg synes det er litt for jevlig egentlig at han skal ta ansvaret for at han har hatt noen makkere som har vært pill råtne, som han har måttet fly som ei anne vettskremt høne og prøve å rydde opp etter... en eller to slike hendelser er greit, men når motsanderne utnytter makkeren til Killas svakheter (Butler var jo et klassisk eksempel på en slik..), så sier det seg selv at når Killa må forlate sin posisjon for å prøve å rydde opp etter makkeren, svekker det posisjonen Killa skal ha ansvaret over.. Men han er heller ingen supermann!.. Synes Killa får litt i overkant mye kritikk for en del ting som ikke alltid er guttens feil engang... men det kan vel og diskuteres...

Anyway kunne jeg gjerne kunne tenkt meg å prøve kombinasjonen Ugo og Killa sentralt

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

L.RADEBE

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #31 på: November 24, 2006, 06:21:01 »
Herlig jobb Wise! Ugo er en kanonspiller! Håper på Kilgallon og Ugo på lørdag. Heath kan få varme benken litt.
 

MacMurder

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #32 på: November 24, 2006, 06:39:14 »
Har hatt æren av å bivåne den godeste Ugo ringside fra Riverside i en kamp mellom Boro og Chelsea. Dette var vel like etter multimillionovergangen til Boro og Ugo figurerte vel i landslagsdiskusjonen. Det første som slo meg, var at hva i den videste verden har denne figuren på en fotballbane å gjøre. Det er mulig han hadde en særdeles dårlig dag på jobben, direkte sjokkerende svak med ball og beina hans så faktisk ut som de var hengsla med opptil flere ekstra ledd enn det som vanlig er.

SirOlsen

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #33 på: November 24, 2006, 11:00:58 »
Det blir spennende å se om han fortsatt har noe å bidra med ja... jeg blir overrasket om han IKKE har det... i gode gamle CCC lissom... [:p]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Einar

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #34 på: November 24, 2006, 14:42:40 »
Ikke til å kimse av, det finnes flere halvgode oldboys-spillere rundt om, som trenger mer tid på massasjestudioet enn på banen. Håper den gamle kjempen holder strekkproblemene i sjakk!
 

samadhi

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #35 på: November 24, 2006, 14:52:14 »
Er jo litt artig at rett før deadlinen så drar den godeste Wise opp to kort som ikke i det hele tatt har blitt omsnakket. Her har vi blitt linket til Unsworth, Lucketti, Ifil, Powell, Adebola og sikkert mange flere, også kommer han opp med Ehiogu og Kandor (sikkert feil skrevet) ut fra ingenting.

Det får meg til å bli enda mer spent fram mot januar, og jeg føler det blit enda verre å vite noe sikkert om alle ryktene om spillere som kommer inn/ut...

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

rastafari

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #36 på: November 24, 2006, 15:05:20 »
Jeg tror Heath viker, Ehiogu og Killa i midten. Crainey blir, og han er ikke så dårlig aom alle vil ha det til. Har du fått på deg at du har skylda for alt, så blir du ikke kvitt det.

0-2 og 0-3 i helga var elendig defensiv lagholdning. 0-2 kom fordi ikke en eneste mb-spiller tok løpet hjem, og 0-3 var stor personlig feil av Heath.

Klarer Wise og få fram det gode,gamle Leeds ånden slik at vi kan ta poeng i sør? Jeg tror og håper, bare han benker Healy.

Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

MrK

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #37 på: November 24, 2006, 15:19:05 »
for gammel til ungdomslaget - 33 år - over the hill - veeeeeeeeeel?
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #38 på: November 24, 2006, 18:18:58 »
quote:
Originally posted by Tom S

Eit lite lyspunkt!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!



Helt enig. Denne spilleren var en av mine favoritter tidligere- stor sterk og rask. Dette kan bli bra dersom han holder seg skadefri. Verd et forsøk. Spennende også med Barnets toppscorer, Kandola. Synes det er fornuftig også å søke etter talenter i lavere divisjoner!
Yeboahs vitne

Dennis

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #39 på: November 24, 2006, 22:22:07 »
Gleder meg virkelig til å se han i Leeds-drakt!

Ugo Ehiogu har bøtter med rutine og burde virkelig ha noe å gjøre i CCC. Det er, til tross for at det er Middlesbrough, ingen skam å sitte på benken der. De har gode midtstoppere! Alderen er jeg derimot litt skeptisk til!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

SirOlsen

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #40 på: November 25, 2006, 00:17:12 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Gleder meg virkelig til å se han i Leeds-drakt!

Ugo Ehiogu har bøtter med rutine og burde virkelig ha noe å gjøre i CCC. Det er, til tross for at det er Middlesbrough, ingen skam å sitte på benken der. De har gode midtstoppere! Alderen er jeg derimot litt skeptisk til!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter


Ja, det er lissom alderen om gir meg en liten klump i halsen.. og ikke minst skadestatistikken..

Men som du sier, han har bøtter av rutine og har om ikke annet vært en fenomenal fotballspiller og vet hvordan det skal gjøre.. Vi får håpe han finner frem til gamle takter i den lille tiden han skal jobbe for oss da [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Erik_

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #41 på: November 25, 2006, 01:20:24 »
quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Ja, det er lissom alderen om gir meg en liten klump i halsen.. og ikke minst skadestatistikken..


34 år er da ingen alder for en mann det...

40 år derimot, DET er gammelt det. [8D]

flynn

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #42 på: November 25, 2006, 06:11:30 »
I folkeopplysningens tjeneste opplyses det om at navnet på fyren uttales slik: Jugå Ekkiåg
Husker lange diskusjoner med en Aston Villa fan om Ekkiåg & Southgate eller Radebe & Woodgate var det beste stopperparet i PL. Det var tider det gitt.

flynn

SirOlsen

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #43 på: November 25, 2006, 14:45:21 »
quote:
Originally posted by Enrique

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

Ja, det er lissom alderen om gir meg en liten klump i halsen.. og ikke minst skadestatistikken..


34 år er da ingen alder for en mann det...

40 år derimot, DET er gammelt det. [8D]


Snakk for deg sjæl! [:p] hehe..

Neida, det kan bli spennende å se idag hvilken lagoppstilling Wise går for og ikke minst hvordan dette går.. Noen som har noe tidspunkt for når kampen begynner? (får vel ty til dagbladets Live match opplegg idag og da vel.. )

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Lids

Re: UGO-UGO-UGO EHIOGU
« Svar #44 på: November 25, 2006, 15:56:59 »
Kampen starter som vanlig kl 16:00

Thomas
Thomas

h.b

  • Gjest
RIP Ugo Ehiogu
« Svar #45 på: April 21, 2017, 14:50:52 »
Dette er tragiske. Fikk ikke mange kampene i en Leeds trøye. men likevel er det en som har spilt for oss. Så RIP.

http://www.nettavisen.no/sport/fotball/ugo-ehiogu-er-dd/3423333858.html


Promotion 2010

Sv: Ex-spiller: UGO EHIOGU
« Svar #46 på: April 21, 2017, 22:05:06 »
Hay
Extremely sad news. Sending my sincere condolences to his family and friends. Rest in peace, Ugo Ehiogu.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Ex-spiller: UGO EHIOGU
« Svar #47 på: April 22, 2017, 13:46:47 »
R.I.P., Ugo.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020