Skrevet av Emne: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret  (Lest 6812 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #30 på: April 30, 2017, 13:30:24 »
Poenget er at beholde pladsen i PL og ikke rykke ned som bundhold året efter ???
Ingen med vettet i behold sier nei til opprykk. Og å si at det er bedre med et år til i championship, er som å si at man ikke vil vinne på lotto, før man har tatt økonomisk utdannelse.

Noen av "planene" som legges for å komme til Premier League stemmer overhodet ikke overens med økonomisk utdannelse, heller. Eller økonomisk fornuft, for den sakens skyld.
Marching on together!

h.b

  • Gjest
Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #31 på: April 30, 2017, 13:35:38 »
Poenget er at beholde pladsen i PL og ikke rykke ned som bundhold året efter ???
Ingen med vettet i behold sier nei til opprykk. Og å si at det er bedre med et år til i championship, er som å si at man ikke vil vinne på lotto, før man har tatt økonomisk utdannelse.

Noen av "planene" som legges for å komme til Premier League stemmer overhodet ikke overens med økonomisk utdannelse, heller. Eller økonomisk fornuft, for den sakens skyld.

Skal man tenke fornuft i det med penger. Da er det ingen som noensinne ville kjøpt et engelsk lag

DenHviteYeboah

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #32 på: April 30, 2017, 15:05:14 »
Det var ikke FOR optimistisk å tro på play off. Vi spilte bra og vant mot vanskelige lag som Brighton, Derby , Reading og Sheff W hjemme i viktige kamper. Vi som var sterk i troen på play off fire kamper før slutt har ikke noe skamme oss over.
For å være ærlig så hadde jeg troen på playoff hele sesongen frem til etter Newcastle kampen. Når Wolves tapet kom, så gikk all luft ut av meg ihvertfall ;)
Og ja, jeg er fortsatt positiv til Monk/Clotet ;)

gulle

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #33 på: April 30, 2017, 17:14:06 »
Det var ikke FOR optimistisk å tro på play off. Vi spilte bra og vant mot vanskelige lag som Brighton, Derby , Reading og Sheff W hjemme i viktige kamper. Vi som var sterk i troen på play off fire kamper før slutt har ikke noe skamme oss over.
For å være ærlig så hadde jeg troen på playoff hele sesongen frem til etter Newcastle kampen. Når Wolves tapet kom, så gikk all luft ut av meg ihvertfall ;)
Og ja, jeg er fortsatt positiv til Monk/Clotet ;)
jeg hadde troen helt til vi tapte for et snowboard i tredje siste runde, vi har reist oss etter feilskjer i stort sett hele år, så jeg så ikke kollapsen komme, men det blir en spennende sommer,
Vil vi beholde Monk og de beste spillerene.??
Får Monk litt friske penger?.
Ikke gi opp, MOT.
Nå rykker vi opp! Jasederja

PetterH

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #34 på: Mai 01, 2017, 22:48:05 »
Uff da .. skjønner ikke hvilken
Tabell jeg så på når jeg trodde vi var 3 mål/poeng
Etter Fulham , og  med fortsatt ett lite håp.
Flaut .... og jeg som normalt er god i hode regning
Også :)
 

Jon R

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #35 på: Mai 02, 2017, 19:37:51 »
Dustetråd.  ::)

Forøvrig enig i at folk må slutte å "jinxe" opprykksmulighetene ved å erklære at opprykket er i boks før det er i boks.  ;)
Jon R.

Leedsfan

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #36 på: Mai 02, 2017, 19:42:18 »
Dustetråd.  ::)

Forøvrig enig i at folk må slutte å "jinxe" opprykksmulighetene ved å erklære at opprykket er i boks før det er i boks.  ;)

Denne tråden er for spesielt interesserte!
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Gufrias

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #37 på: Mai 02, 2017, 22:26:05 »
Dustetråd.  ::)

Forøvrig enig i at folk må slutte å "jinxe" opprykksmulighetene ved å erklære at opprykket er i boks før det er i boks.  ;)

Denne tråden er for spesielt interesserte!
Men så er det også mange spesielt interesserte i en fanklubb  ;)
Hekta på Leeds siden 1974

Leedsfan

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #38 på: Mai 02, 2017, 22:31:47 »
Dustetråd.  ::)

Forøvrig enig i at folk må slutte å "jinxe" opprykksmulighetene ved å erklære at opprykket er i boks før det er i boks.  ;)

Denne tråden er for spesielt interesserte!
Men så er det også mange spesielt interesserte i en fanklubb  ;)


Det er snickert og twist!


Sent from my iPhone using Tapatalk
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Josch

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #39 på: Mai 02, 2017, 23:07:43 »
Dustetråd.  ::)

Forøvrig enig i at folk må slutte å "jinxe" opprykksmulighetene ved å erklære at opprykket er i boks før det er i boks.  ;)

Denne tråden er for spesielt interesserte!
Men så er det også mange spesielt interesserte i en fanklubb  ;)


Det er snickert og twist!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Si hva man vil, men tråden har allerede slått mange såkalte  "seriøse"  tråder mht interesse!!  :)

Feologild

  • Gjest
Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #40 på: Mai 04, 2017, 16:14:41 »
Ikke min feil at dere ikke tåler og høre sannheten.

Om sannheten er lavmål ja da er denne tråden og mitt innlegg et lavmål.


Dette blir mitt siste innlegg på dette forumet.


Leedsfan

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #41 på: Mai 04, 2017, 17:36:08 »
Dustetråd.  ::)

Forøvrig enig i at folk må slutte å "jinxe" opprykksmulighetene ved å erklære at opprykket er i boks før det er i boks.  ;)

Denne tråden er for spesielt interesserte!
Men så er det også mange spesielt interesserte i en fanklubb  ;)


Det er snickert og twist!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Si hva man vil, men tråden har allerede slått mange såkalte  "seriøse"  tråder mht interesse!!  :)

Man ser hvem som bet på agnet ja:)
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Jon R

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #42 på: Mai 04, 2017, 17:51:45 »
Ikke min feil at dere ikke tåler og høre sannheten.

Om sannheten er lavmål ja da er denne tråden og mitt innlegg et lavmål.


Dette blir mitt siste innlegg på dette forumet.

Good riddance, netttroll!

http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,22205.0.html
Jon R.

lojosang

Sv: Vent nå litt jeg trodde play of var sikkret
« Svar #43 på: Mai 04, 2017, 22:13:24 »
Ikke min feil at dere ikke tåler og høre sannheten.

Om sannheten er lavmål ja da er denne tråden og mitt innlegg et lavmål.


Dette blir mitt siste innlegg på dette forumet.

Good riddance, netttroll!

http://forum.leedsunited.no/index.php/topic,22205.0.html
Med nesten 50 innlegg vil hans fravær virkelig bli savnet.
- Leif Olav