Skrevet av Emne: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25  (Lest 914821 ganger)

0 medlemmer og 4 gjester leser dette emnet.

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5160 på: Januar 29, 2019, 21:10:01 »
Og mål i dag for James
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

NT

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5161 på: Januar 29, 2019, 21:11:33 »
Og der scoret James for Swansea...

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5162 på: Januar 29, 2019, 21:15:19 »
En Daniel James spiller fra start for Swansea i dag!


De er oppsatt på å beholde ham!
Eller: de velger å starte med det beste laget de har. Det har hendt at spillere har bedt om ikke å få spille rett før salg for å "spare" seg. Det er bra at James er såpass profesjonell at han ikke velger å sutre seg bort fra Swansea.

Veldig usannsynlig at han kommer når han starter i dag.

Enig. Tviler på at vi kjøper han når han spiller i dag. Swansea kvitter seg med Bony, og kan dermed beholde James er mitt tips.
Da spiller de høyt. James' kontrakt går ut til sommeren. Hadde jeg vært Swansea hadde jeg tatt de 10 millionene og løpt. 10 millioner er helt sykt for en ganske uprøvd 21-åring. Det er det samme vi ga for Bamford (7+3)! James er verdt toppen 5 mill. Personlig synes jeg Leeds gir etter for "utpressing". La da heller være.
Tja, James er vel like viktig å beholde for Swansea som Clarke er for Leeds (uavhengig av kontraktstid)...derav den høye prisen. Synes også det er for dyrt.
MOT

Ove

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5163 på: Januar 29, 2019, 21:17:05 »
Kan ikke tenke meg at et blir noen James til Leeds nå. Leser også at Swansea vil ha 12 mill pund for han.  Med en kontrakt som utløper i sommer så mener jeg at dette er altfor mye.  Styr unna.
 

Budda

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5164 på: Januar 29, 2019, 21:22:26 »
Kan ikke tenke meg at et blir noen James til Leeds nå. Leser også at Swansea vil ha 12 mill pund for han.  Med en kontrakt som utløper i sommer så mener jeg at dette er altfor mye.  Styr unna.
Utløper kontrakten i sommer? Da er det jo en latterlig pris?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Endre

DenHviteYeboah

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5165 på: Januar 29, 2019, 21:23:33 »
Kan ikke tenke meg at et blir noen James til Leeds nå. Leser også at Swansea vil ha 12 mill pund for han.  Med en kontrakt som utløper i sommer så mener jeg at dette er altfor mye.  Styr unna.
Enig i det, men hvem skal inn som kantspiller da..? blir ingen nye? betenkelig med den tynne troppen vi har, og med skadesituasjon :(
Litt bekymra....

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5166 på: Januar 29, 2019, 21:27:28 »
Mange påståelige mht om han kommer/kommer ikke basert på kveldens kamp.

...selv venter jeg til ca kl 23 torsdag kveld.

Da har vi nok svaret...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5167 på: Januar 29, 2019, 21:28:03 »
Kan ikke tenke meg at et blir noen James til Leeds nå. Leser også at Swansea vil ha 12 mill pund for han.  Med en kontrakt som utløper i sommer så mener jeg at dette er altfor mye.  Styr unna.
Enig i det, men hvem skal inn som kantspiller da..? blir ingen nye? betenkelig med den tynne troppen vi har, og med skadesituasjon :(
Litt bekymra....
Clarke har sikkert en kamerat på juniorlaget som er like god som han. James tar vi gratis til sommeren.....
Forøvrig har jeg lenge hatt lyst til å prøve Shackleton som ving, han er rask og glir forbi backene.
MOT

SOL

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5168 på: Januar 29, 2019, 21:29:00 »
Kan ikke tenke meg at et blir noen James til Leeds nå. Leser også at Swansea vil ha 12 mill pund for han.  Med en kontrakt som utløper i sommer så mener jeg at dette er altfor mye.  Styr unna.
Trur vel kontrakta går ut i 2020.
 

enur

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5169 på: Januar 29, 2019, 21:30:54 »
En Daniel James spiller fra start for Swansea i dag!


De er oppsatt på å beholde ham!
Eller: de velger å starte med det beste laget de har. Det har hendt at spillere har bedt om ikke å få spille rett før salg for å "spare" seg. Det er bra at James er såpass profesjonell at han ikke velger å sutre seg bort fra Swansea.

Veldig usannsynlig at han kommer når han starter i dag.

Kanskje like greit? Spennende spiller, absolutt, men det er flere fisker i havet. Tror uansett vi kan rykke opp uten James, så synes det er greit å unngå overpris på en spiller som tross alt ikke har bevist veldig mye.
« Siste redigering: Januar 29, 2019, 21:32:25 av enur »
____________
enur

Marching on together

Bellini

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5170 på: Januar 29, 2019, 21:32:23 »
Fordelen med James er vel at han har potensiale til å vokse ytterligere å har muligheten til å vokse med inn i PL

Bromancer

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5171 på: Januar 29, 2019, 21:54:11 »
James på scoringslista mot Brum i kveld

Eriksen55

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5172 på: Januar 29, 2019, 22:01:47 »
Kan ikke tenke meg at et blir noen James til Leeds nå. Leser også at Swansea vil ha 12 mill pund for han.  Med en kontrakt som utløper i sommer så mener jeg at dette er altfor mye.  Styr unna.

James har 18 mnd igjen av kontrakten. Hadde han hatt 6 mnd igjen kunne Leeds signet han nå og han hadde kommet gratis i sommer.

At han spiller i kveld har ikke noe å si for en overgang. Swansea stiller jo selvfølgelig med det beste. Det er jo de som eier han!

Frykter mer salg av Fer og Bony gjør at Swansea ikke selger James.

Hvis Orta  og Bielsa ser at han kan bidra nå, men kan utvikle seg til å bli veldig god. Så er man gjerne villig til å betale det det koster.

Hvor mange her inne har sett så mye av James at dem kan si at 6 mill er overpris?

Tipper Bielsa har sett hver eneste sekund og ballberøring. Da stoler jeg på han :)
« Siste redigering: Januar 29, 2019, 22:03:22 av eriksen55 »

veteranen

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5173 på: Januar 29, 2019, 22:09:41 »
Mange ser ut til å mene at James ikke verdt beløpene som blir nevnt. Jeg ser litt annerledes på dette.
Jeg tenker som så: Bielsa sier at han kun er interessert i å hente spillere som er bedre enn dem vi allerede har. Dette indikerer kvalitet i seg selv, særlig når vi nå alle vet at Bielsa er ekstremt grundig også i sine analyser og vurderinger av enkeltspillere. Så når Bielsa åpenbart er så begeistret for Daniel James og tydeligvis så fokusert at det er ham han vil ha, tror jeg ikke vi skal gå rundt og bekymre oss for at vi kjøper katta i sekken.

Og tenk hvis James - med sin enorme hurtighet, gode teknikk og smarte gjennomspill - blir avgjørende for opprykket i mai - hvor høy er hans verdi da?

At han spiller for Swansea i kveld, forteller oss at denne dealen ikke er "done and dusted". Men jeg har allikevel fremdeles en tro på at James signerer for oss på torsdag.

Og verdien? Etter to år under Bielsa's intense, grundige og omsorgsfulle veiledning, kommer Daniel James til ha en markedsverdi på 30 mill pund - minst!

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5174 på: Januar 29, 2019, 22:27:52 »
Mange ser ut til å mene at James ikke verdt beløpene som blir nevnt. Jeg ser litt annerledes på dette.
Jeg tenker som så: Bielsa sier at han kun er interessert i å hente spillere som er bedre enn dem vi allerede har. Dette indikerer kvalitet i seg selv, særlig når vi nå alle vet at Bielsa er ekstremt grundig også i sine analyser og vurderinger av enkeltspillere. Så når Bielsa åpenbart er så begeistret for Daniel James og tydeligvis så fokusert at det er ham han vil ha, tror jeg ikke vi skal gå rundt og bekymre oss for at vi kjøper katta i sekken.

Og tenk hvis James - med sin enorme hurtighet, gode teknikk og smarte gjennomspill - blir avgjørende for opprykket i mai - hvor høy er hans verdi da?

At han spiller for Swansea i kveld, forteller oss at denne dealen ikke er "done and dusted". Men jeg har allikevel fremdeles en tro på at James signerer for oss på torsdag.

Og verdien? Etter to år under Bielsa's intense, grundige og omsorgsfulle veiledning, kommer Daniel James til ha en markedsverdi på 30 mill pund - minst!

Jepp, akkurat. Tipper han tar en klapp eller to ekstra til publikum etter kampen i dag.

ibster

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5175 på: Januar 29, 2019, 22:29:10 »
Mange ser ut til å mene at James ikke verdt beløpene som blir nevnt. Jeg ser litt annerledes på dette.
Jeg tenker som så: Bielsa sier at han kun er interessert i å hente spillere som er bedre enn dem vi allerede har. Dette indikerer kvalitet i seg selv, særlig når vi nå alle vet at Bielsa er ekstremt grundig også i sine analyser og vurderinger av enkeltspillere. Så når Bielsa åpenbart er så begeistret for Daniel James og tydeligvis så fokusert at det er ham han vil ha, tror jeg ikke vi skal gå rundt og bekymre oss for at vi kjøper katta i sekken.

Og tenk hvis James - med sin enorme hurtighet, gode teknikk og smarte gjennomspill - blir avgjørende for opprykket i mai - hvor høy er hans verdi da?

At han spiller for Swansea i kveld, forteller oss at denne dealen ikke er "done and dusted". Men jeg har allikevel fremdeles en tro på at James signerer for oss på torsdag.

Og verdien? Etter to år under Bielsa's intense, grundige og omsorgsfulle veiledning, kommer Daniel James til ha en markedsverdi på 30 mill pund - minst!

I underkant av to milliarder

enur

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5176 på: Januar 29, 2019, 22:55:08 »
Mange ser ut til å mene at James ikke verdt beløpene som blir nevnt. Jeg ser litt annerledes på dette.
Jeg tenker som så: Bielsa sier at han kun er interessert i å hente spillere som er bedre enn dem vi allerede har. Dette indikerer kvalitet i seg selv, særlig når vi nå alle vet at Bielsa er ekstremt grundig også i sine analyser og vurderinger av enkeltspillere. Så når Bielsa åpenbart er så begeistret for Daniel James og tydeligvis så fokusert at det er ham han vil ha, tror jeg ikke vi skal gå rundt og bekymre oss for at vi kjøper katta i sekken.

Og tenk hvis James - med sin enorme hurtighet, gode teknikk og smarte gjennomspill - blir avgjørende for opprykket i mai - hvor høy er hans verdi da?

At han spiller for Swansea i kveld, forteller oss at denne dealen ikke er "done and dusted". Men jeg har allikevel fremdeles en tro på at James signerer for oss på torsdag.

Og verdien? Etter to år under Bielsa's intense, grundige og omsorgsfulle veiledning, kommer Daniel James til ha en markedsverdi på 30 mill pund - minst!


Seriøst?! Så god er han neppe, da hadde han vel forlengst forsvunnet til PL.

Og ja, verdien til James er selvfølgelig enorm hvis han er DEN spilleren som fører oss til PL, men
tror personlig at Clarke og Hernandez kan klare det samme.
« Siste redigering: Januar 29, 2019, 23:03:55 av enur »
____________
enur

Marching on together

leedslife

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5177 på: Januar 29, 2019, 22:55:29 »
Mange ser ut til å mene at James ikke verdt beløpene som blir nevnt. Jeg ser litt annerledes på dette.
Jeg tenker som så: Bielsa sier at han kun er interessert i å hente spillere som er bedre enn dem vi allerede har. Dette indikerer kvalitet i seg selv, særlig når vi nå alle vet at Bielsa er ekstremt grundig også i sine analyser og vurderinger av enkeltspillere. Så når Bielsa åpenbart er så begeistret for Daniel James og tydeligvis så fokusert at det er ham han vil ha, tror jeg ikke vi skal gå rundt og bekymre oss for at vi kjøper katta i sekken.

Og tenk hvis James - med sin enorme hurtighet, gode teknikk og smarte gjennomspill - blir avgjørende for opprykket i mai - hvor høy er hans verdi da?

At han spiller for Swansea i kveld, forteller oss at denne dealen ikke er "done and dusted". Men jeg har allikevel fremdeles en tro på at James signerer for oss på torsdag.

Og verdien? Etter to år under Bielsa's intense, grundige og omsorgsfulle veiledning, kommer Daniel James til ha en markedsverdi på 30 mill pund - minst!

1+

Kickthemdown

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5178 på: Januar 29, 2019, 23:00:36 »
Meget god i kveld.. Umulig å få has på en så kjapp spiller. Han kan bli virkelig internasjonal toppklasse. Signer han samme faen hva han koster. Daniel James eller Alioski/Harrison på kanten ? Gud hjelpe det er kvalitetsforskjell.

Blank_File

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5179 på: Januar 29, 2019, 23:41:05 »
Meget god i kveld.. Umulig å få has på en så kjapp spiller. Han kan bli virkelig internasjonal toppklasse. Signer han samme faen hva han koster. Daniel James eller Alioski/Harrison på kanten ? Gud hjelpe det er kvalitetsforskjell.
Godt å høre det da. Har sett han bare en kamp før, men da syns jeg ikke det var mye å vise til. Som du sier er det ikke posisjonen vi har våre beste i og dersom det er rett at han er Bielsa-approved så er det godt nok for meg. Prisen er høy, men hvis vi er i en posisjon nå at vi kan gjøre slike ting uten å ende opp som Sunderland så er det greit. Kjøp!

Promotion 2010

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5180 på: Januar 30, 2019, 08:25:21 »
Phil Hay, re James:

it’s like this. Club have been confident but even forgetting them, I spoke to someone close to James yesterday who said it will “100% get done” (his words not mine, just so we’re clear). It’s been hanging that way since last week. Question now is whether it’ll actually go through

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Furu

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5181 på: Januar 30, 2019, 10:27:33 »

Furu

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5182 på: Januar 30, 2019, 11:26:01 »
Leroy Fer and Wilfried Bony might be about to ruin Leeds United’s transfer plans

https://tbrfootball.com/leroy-fer-and-wilfried-bony-might-be-about-to-ruin-leeds-uniteds-transfer-plans/

Kato

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5183 på: Januar 30, 2019, 11:37:34 »
Leroy Fer and Wilfried Bony might be about to ruin Leeds United’s transfer plans

https://tbrfootball.com/leroy-fer-and-wilfried-bony-might-be-about-to-ruin-leeds-uniteds-transfer-plans/

Fer skadet etter 6 minutter i går....
 

SupALeedS

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5184 på: Januar 30, 2019, 11:49:32 »
Spennende å se om det dukker opp noen nye spillere i dette vinduet, en ving og en stopper mener jeg bør prioriteres.

Siste ukers rykter:

Stefan Johansen  (Fulham)
Tyrone Mings       (Bournmouth)
Daniel James       (Swansea)
Aboubakar Kamara  (Fulham)


2 dager igjen av vinduet.... MOT!
Alex

Furu

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5185 på: Januar 30, 2019, 12:20:32 »
Takk og pris:

Leeds United manager Marcelo Bielsa could well be breathing a big sigh of relief this morning, after the club legend and agent of star winger Jack Clarke, Ian Harte, insisted that the 18-year-old will not be leaving Elland Road this January.

https://footballleagueworld.co.uk/this-is-fantastic-news-transfer-boost-for-leeds-united-as-deadline-day-approaches-opinion/

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5186 på: Januar 30, 2019, 14:04:45 »
Rykter sier at Leeds er interessert i Watfords unge spiss Ryan Cassidy (18). Leeds møter konkurranse fra bl.a. Wolves og Everton, og prisen forventes å ligge på rundt £1M.

https://footballleagueworld.co.uk/leeds-everton-wolves-amongst-clubs-chasing-attacking-move/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5187 på: Januar 30, 2019, 18:35:35 »
Phil om James: :)


Phil Hay
@PhilHayYEP

Leeds aren't letting go of this one. I'm going to mark every tweet with the caveat that *this doesn't mean it's definitely happening* but they're still on with it as we speak.


part of the discussion has been on the structure of the deal (payment dates etc) as well as total value.
« Siste redigering: Januar 30, 2019, 18:47:20 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5188 på: Januar 30, 2019, 19:22:57 »
Og her spekulerer man i hvilket trøyenummer James vil få. Dersom han kommer, vel og merke. Selv er jeg svak for nr. 17, Alan Smiths gamle nummer.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/daniel-james-leeds-united-transfer-15756782
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Rykter: Spillere inn og spillere ut, del 25
« Svar #5189 på: Januar 30, 2019, 19:25:57 »
Og her spekulerer man i hvilket trøyenummer James vil få. Dersom han kommer, vel og merke. Selv er jeg svak for nr. 17, Alan Smiths gamle nummer.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/daniel-james-leeds-united-transfer-15756782

Hvis han kommer tipper jeg han tar trøye nr. 8.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.