Skrevet av Emne: Ex-head coach: Thomas Christiansen  (Lest 217474 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nørgaard

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1140 på: Januar 30, 2018, 22:45:41 »
Har gjort en strålende jobb med å forvandle relativt talentfulle spillere til en gjeng hissige tapere. Null tro på at han klarer å snu dette. Forferdelig pinlig spill for FJERDE MÃ…NEDEN PÃ… RAD !!

Få nå denne klovnen langt bort fra klubben vår.

Ja nu må landsmanden ud. Han har ikke det der skal til.

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1141 på: Januar 30, 2018, 22:46:19 »
Bør sparkes nå. Han greiuer overhode ikke snu årlige kamper. Elendig laguttak og surfa i begynnelsen av sesongen hva Monk hadde bygd opp. Fremstår som en uten peil på systemer og formasjoner. Og kan ikke annet enn 4.2.3.1 og dermed setter laget altfor baktungt på banen. Og dermed taper vi midten og inget press mot motstanders forsvar.
Håper dette er den siste kampen han leder laget

Allanclarke

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1142 på: Januar 30, 2018, 22:46:54 »
OVER OG UT. PELL DEG VEKK

Eriksen55

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1143 på: Januar 30, 2018, 22:47:56 »
Nok er nok. Nå er jeg lei. At Roofe får 89 min i dag er nesten sparken grunn bare det.

Vi er et flatt, kjedelig, grått og dårlig lag!  3 kamper til så er 4shaw  dratt ned på samme nivå som resten.

Helt sikker på at spillerne er mye bedre enn dette, mye bedre!

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1144 på: Januar 31, 2018, 07:07:36 »
Nok er nok. Nå er jeg lei. At Roofe får 89 min i dag er nesten sparken grunn bare det.

Vi er et flatt, kjedelig, grått og dårlig lag!  3 kamper til så er 4shaw  dratt ned på samme nivå som resten.

Helt sikker på at spillerne er mye bedre enn dette, mye bedre!
Helt enig! God nok tropp for topp 5. Men slik går det når modellen er at man skal hente en billig, ukjent og medgjørlig trener...

RoarG

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1145 på: Januar 31, 2018, 07:11:32 »
Har på følelsen jeg har lest de siste 6 innleggene før i denne tråden...
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1146 på: Januar 31, 2018, 07:31:50 »
Har på følelsen jeg har lest de siste 6 innleggene før i denne tråden...
Hehe, og kanskje et par for flere måneder siden..?

samadhi

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1147 på: Januar 31, 2018, 07:33:48 »
Nok er nok. Nå er jeg lei. At Roofe får 89 min i dag er nesten sparken grunn bare det.

Vi er et flatt, kjedelig, grått og dårlig lag!  3 kamper til så er 4shaw  dratt ned på samme nivå som resten.

Helt sikker på at spillerne er mye bedre enn dette, mye bedre!
Helt enig! God nok tropp for topp 5. Men slik går det når modellen er at man skal hente en billig, ukjent og medgjørlig trener...

Med god nok tropp for topp 5 skal vi ivertfall beholde Orta!
marching on together,
derudaf forever...

Sydhagen

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1148 på: Januar 31, 2018, 07:44:07 »
Nok er nok. Nå er jeg lei. At Roofe får 89 min i dag er nesten sparken grunn bare det.

Vi er et flatt, kjedelig, grått og dårlig lag!  3 kamper til så er 4shaw  dratt ned på samme nivå som resten.

Helt sikker på at spillerne er mye bedre enn dette, mye bedre!
Helt enig! God nok tropp for topp 5. Men slik går det når modellen er at man skal hente en billig, ukjent og medgjørlig trener...

Med god nok tropp for topp 5 skal vi ivertfall beholde Orta!
Ja, det må jo bety at han gjør en bra jobb med tanke på at det «ikke brukes penger» på kvalitet.
I det siste har jeg mindre tro på TC enn på Orta. TC virker helt låst nå taktikkmessig.
Kanskje Orta hadde fremstått annerledes med en annen trener..?

Har dog litt medfølelse med TC med tanke på alt fraværet i stallen..


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Reservesamen

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1149 på: Januar 31, 2018, 08:02:24 »
Ikke ofte jeg skriver, men nå må jeg delta i debatten. Forumet flyter over av negatitivitet...

Ã…penbart har resultatene sviktet i flere perioder av sesongen. Ikke alle spillerkjøp, laguttak, og formasjonsvalg har fungert. Både Rad, Thomas og Orta har gjort kritikkverdige vurderinger.

Ã… sparke Thomas nå, vil være en fallitterklæring. Det vil, for meg, være det samme som å annerkjenne det Cellino gjorde. Jeg var ikke fornøyd med frekvensen av managerbytter under Cellino.

Jeg ønsker meg kontinuitet. Både på spillersiden, manager og støtteapparat, og eiere. Jeg vil ha ro i klubben og god jobbing over tid, uten halshugging når ting ikke går riktig vei innimellom.

Jeg vil, som alle andre, også ha opprykk. Om ikke det blir i år, så må vi fortsette å bygge klubb, slik at forutsetningene blir bedre til neste år. Uten for store utskiftninger.

Alle må få ha sine meninger og det respekterer jeg. Men jeg forstår ikke helt konseptet. At man som supporter av Leeds United har en så negativ innstilling i forkant av kamper, slakting av spillere underveis i kampene, halshugging av managere og eiere ved en hver anledning.

Det forstår jeg ikke...
 

auren

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1150 på: Januar 31, 2018, 08:04:16 »
Det vil seg ikke om dagen for Leeds. Vi har ærlig tatt vært ganske dårlige jevnt over denne sesongen, sett bort i fra de første kampene. Vi har også vært uheldige med tanke på skader og suspansjoner, men slikt skjer med "alle" lag gjennom en lang sesong. Jeg tror fortsatt at vi med seier mot Millwall ville sett et annerledes Leedslag fremover, men nå tror jeg topp 6 er utenfor rekkevidde. Det skal MYE til for at vi skal ha heng på topp 6 fremover. Nå går vi også inn i en kamprekke mot bare topplag. Jeg tror dog Rad lar TC sitte ut sesongen. Tror ikke det har noen hensikt å sparke manageren midt i sesongen nå, men jeg regner med at AR sonderer markedet for aktuelle kandidater. Og så ønsker jeg meg en manager/coach som går for det nye "hotte" systemet for tiden: 3-4-3.

auren, som ikke tror TC er manager for Leeds foran sesongstart 2018/2019.

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1151 på: Januar 31, 2018, 08:21:13 »
Fordelen med å sparke TC nå og hvis da evt Raddiken hører på andre,og lar manageren få litt bestemmelsesrett med tanke på nye spillere. Det er at den nye manageren får tid på å bli kjent med spillerne med tanke på å forsterke til sommeren. Han vil da få sett troppen i kampsituasjoner og har et bedre utgangspunkt i å vurdere troppen til sommern, enn hvis han kommer inn etter at serien er ferdig.
For da har han bare treninger og treningskamper å avgjøre dette på.
Nå skal jeg ikke legge ut hvilken manager jeg mener Leeds bør hente inn. Men jeg mener vi bør se til managere som har greid å skape topplag av spillere han har fått plassert i fanget. Altså en manager/coach som er vant til å ha en sportsdirektør over seg. Men ikke hente fra en klubb som er i en lilleputnasjon når det gjelder fotballklubber.
Derfor klubber fra England, Tyskland,Frankrike, Spania eller Portugal. Og ikke fra land som Kypros. Og vi må slutte med å tenke upcoming manager.
Den nye manageren må ha erfaring og da erfaring som tilsier at han takler det med en stor klubb, selv om det er lenge siden Leeds var en stor klubb
« Siste redigering: Januar 31, 2018, 08:25:05 av h.b »

Annesj

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1152 på: Januar 31, 2018, 08:26:36 »
Det vil seg ikke om dagen for Leeds. Vi har ærlig tatt vært ganske dårlige jevnt over denne sesongen, sett bort i fra de første kampene. Vi har også vært uheldige med tanke på skader og suspansjoner, men slikt skjer med "alle" lag gjennom en lang sesong. Jeg tror fortsatt at vi med seier mot Millwall ville sett et annerledes Leedslag fremover, men nå tror jeg topp 6 er utenfor rekkevidde. Det skal MYE til for at vi skal ha heng på topp 6 fremover. Nå går vi også inn i en kamprekke mot bare topplag. Jeg tror dog Rad lar TC sitte ut sesongen. Tror ikke det har noen hensikt å sparke manageren midt i sesongen nå, men jeg regner med at AR sonderer markedet for aktuelle kandidater. Og så ønsker jeg meg en manager/coach som går for det nye "hotte" systemet for tiden: 3-4-3.

auren, som ikke tror TC er manager for Leeds foran sesongstart 2018/2019.



Vi får se. Jeg kjenner at jeg er veldig usikker mtp TC neste ses dersom vi raser nedover tabellen. Får vi en plass mellom PO å 10 plass så tror jeg han sitter trygt. Blir det ned mot bunn tror jeg han ryker. Helt umulig å spå nå føler jeg. Kampen i går er vel den verste leedskampen jeg har sett på lang tid. Ny backfirer pluss skadet stopper etter 2 minutter. En høyreback som stopper og kant som back nesten hele kampen og en ny midtbanekonstellasjon kan forklare noe, men ikke alt. Vi får se om vi klarer snu dette. I går var det grått. Like blid frem mot neste kamp. Tar allikevel med meg positive Forshaw, de bock og ikke minst wiedwald i går å med fullt lag håper jeg vi snur dette. Det skumle er den voldsomme mangelen på selvtillit på spillere som Hernandez, roofe, alioski, vieira, dallas og ikke minst en lasogga som blir spilt dårlig gjennom hele kampen. Spent på å se reaksjonen deres fremover. Samt TC voldsomme frykt for å tape.  Det siste smitter fort over på spillere og da vil selvtilliten svekkes å de tror ikke på det lenger eller seg selv. Ikke bra!! Bare det som skjedde da alioski ble byttet ut hvor han løper mot byttet, men får beskjed a TC om å roe det ned. Ikkeno godt signal for meg.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

raggen

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1153 på: Januar 31, 2018, 09:23:12 »
det som jeg savner mest  fra TC er en rød tråd på hvordan han vil spille.. kan umulig tro han ønsker laget skal fremstå slikt som de siste kampene med kick and run fotball og bare slå langt og håpe på det beste. virker som om han merker presset og "redd" for og tape kamper og da blir det litt krampeaktig over det hele.
Hvis dette fortsetter så er jeg nok redd TC må gå men tror uansett han sitter ut sesongen
Forever Leeds United!!!!!!!!

Annesj

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1154 på: Januar 31, 2018, 09:29:24 »
det som jeg savner mest  fra TC er en rød tråd på hvordan han vil spille.. kan umulig tro han ønsker laget skal fremstå slikt som de siste kampene med kick and run fotball og bare slå langt og håpe på det beste. virker som om han merker presset og "redd" for og tape kamper og da blir det litt krampeaktig over det hele.
Hvis dette fortsetter så er jeg nok redd TC må gå men tror uansett han sitter ut sesongen

Enig. Fotballen ser reservert ut og da blire det fort baktungt. Dersom TC har denne voldsomme frykten for tap smitter det over på spillerne. Derfor vår jevnt nedagående kurve siden starten av sesongen.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1155 på: Januar 31, 2018, 10:01:17 »
det som jeg savner mest  fra TC er en rød tråd på hvordan han vil spille.. kan umulig tro han ønsker laget skal fremstå slikt som de siste kampene med kick and run fotball og bare slå langt og håpe på det beste. virker som om han merker presset og "redd" for og tape kamper og da blir det litt krampeaktig over det hele.
Hvis dette fortsetter så er jeg nok redd TC må gå men tror uansett han sitter ut sesongen

Enig. Fotballen ser reservert ut og da blire det fort baktungt. Dersom TC har denne voldsomme frykten for tap smitter det over på spillerne. Derfor vår jevnt nedagående kurve siden starten av sesongen.
Helt enig. Gårsdagens kamp var vond å se på fordi det som tidligere påpekt så ut som flere spillere, som egentlig holder et bra nivå faller helt sammen. De får ikke til noenting :( Det TC burde gjøre nå er å utnevne Forshaw til kaptein! Han går i krigen, god spiller, sterk til å takle, gode pasninger. Dessverre var han vel den eneste på midtbanen som traff noen medspillere i går. Viera var helt fryktelig i går, burde vært tatt av ganske tidlig. Han varierer i nivå noe helt vanvittig :( Jeg har aldri hatt trua på TC, og tenkte etter de første kampene i fjor høst at her hadde jeg tatt grundig feil. Som du sier så har vi hatt en nedadgående kurve siden starten, og jeg tror ikke TC evner å få dette på rett kjøl :( :( Når det gjelder Orta så har jeg lite tiltro til ham, men han skal ha at De Bock, Forshaw og glimtvis Alioski er gode kjøp, men det holder ikke for å rykke opp. Dessverre :(

Annesj

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1156 på: Januar 31, 2018, 10:04:33 »
det som jeg savner mest  fra TC er en rød tråd på hvordan han vil spille.. kan umulig tro han ønsker laget skal fremstå slikt som de siste kampene med kick and run fotball og bare slå langt og håpe på det beste. virker som om han merker presset og "redd" for og tape kamper og da blir det litt krampeaktig over det hele.
Hvis dette fortsetter så er jeg nok redd TC må gå men tror uansett han sitter ut sesongen

Enig. Fotballen ser reservert ut og da blire det fort baktungt. Dersom TC har denne voldsomme frykten for tap smitter det over på spillerne. Derfor vår jevnt nedagående kurve siden starten av sesongen.
Helt enig. Gårsdagens kamp var vond å se på fordi det som tidligere påpekt så ut som flere spillere, som egentlig holder et bra nivå faller helt sammen. De får ikke til noenting :( Det TC burde gjøre nå er å utnevne Forshaw til kaptein! Han går i krigen, god spiller, sterk til å takle, gode pasninger. Dessverre var han vel den eneste på midtbanen som traff noen medspillere i går. Viera var helt fryktelig i går, burde vært tatt av ganske tidlig. Han varierer i nivå noe helt vanvittig :( Jeg har aldri hatt trua på TC, og tenkte etter de første kampene i fjor høst at her hadde jeg tatt grundig feil. Som du sier så har vi hatt en nedadgående kurve siden starten, og jeg tror ikke TC evner å få dette på rett kjøl :( :( Når det gjelder Orta så har jeg lite tiltro til ham, men han skal ha at De Bock, Forshaw og glimtvis Alioski er gode kjøp, men det holder ikke for å rykke opp. Dessverre :(

Det gjør det ikke, men på sikt med flere slike signeringer(og bomsigneringer) andre plasser i troppen så kan han treffe nok til at vi får et knallag. Time will show. Jeg avskriver ikke orta ennå. Noen av ungutta kjøpt inn kan slå til. Sarkic ser spennende ut faktisk. Ideguchi kan slå til. Roberts kan slå til. Begynner å bli mange som KAN slå til. Gjør noen a det kan det bli meget moro. Når det gjelder TC så er jeg usikker rett og slett.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

DenHviteYeboah

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1157 på: Januar 31, 2018, 10:07:43 »
det som jeg savner mest  fra TC er en rød tråd på hvordan han vil spille.. kan umulig tro han ønsker laget skal fremstå slikt som de siste kampene med kick and run fotball og bare slå langt og håpe på det beste. virker som om han merker presset og "redd" for og tape kamper og da blir det litt krampeaktig over det hele.
Hvis dette fortsetter så er jeg nok redd TC må gå men tror uansett han sitter ut sesongen

Enig. Fotballen ser reservert ut og da blire det fort baktungt. Dersom TC har denne voldsomme frykten for tap smitter det over på spillerne. Derfor vår jevnt nedagående kurve siden starten av sesongen.
Helt enig. Gårsdagens kamp var vond å se på fordi det som tidligere påpekt så ut som flere spillere, som egentlig holder et bra nivå faller helt sammen. De får ikke til noenting :( Det TC burde gjøre nå er å utnevne Forshaw til kaptein! Han går i krigen, god spiller, sterk til å takle, gode pasninger. Dessverre var han vel den eneste på midtbanen som traff noen medspillere i går. Viera var helt fryktelig i går, burde vært tatt av ganske tidlig. Han varierer i nivå noe helt vanvittig :( Jeg har aldri hatt trua på TC, og tenkte etter de første kampene i fjor høst at her hadde jeg tatt grundig feil. Som du sier så har vi hatt en nedadgående kurve siden starten, og jeg tror ikke TC evner å få dette på rett kjøl :( :( Når det gjelder Orta så har jeg lite tiltro til ham, men han skal ha at De Bock, Forshaw og glimtvis Alioski er gode kjøp, men det holder ikke for å rykke opp. Dessverre :(

Det gjør det ikke, men på sikt med flere slike signeringer(og bomsigneringer) andre plasser i troppen så kan han treffe nok til at vi får et knallag. Time will show. Jeg avskriver ikke orta ennå. Noen av ungutta kjøpt inn kan slå til. Sarkic ser spennende ut faktisk. Ideguchi kan slå til. Roberts kan slå til. Begynner å bli mange som KAN slå til. Gjør noen a det kan det bli meget moro. Når det gjelder TC så er jeg usikker rett og slett.
Jeg mener Håkon har et godt poeng når det gjelder hva slags trener Leeds bør ha. Litt moderert dog ;D
Det finnes jo en mellomting mellom TC og Guardiola....
Den lille troen på TC er borte hos meg...dessverre

Annesj

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1158 på: Januar 31, 2018, 10:10:50 »
det som jeg savner mest  fra TC er en rød tråd på hvordan han vil spille.. kan umulig tro han ønsker laget skal fremstå slikt som de siste kampene med kick and run fotball og bare slå langt og håpe på det beste. virker som om han merker presset og "redd" for og tape kamper og da blir det litt krampeaktig over det hele.
Hvis dette fortsetter så er jeg nok redd TC må gå men tror uansett han sitter ut sesongen

Enig. Fotballen ser reservert ut og da blire det fort baktungt. Dersom TC har denne voldsomme frykten for tap smitter det over på spillerne. Derfor vår jevnt nedagående kurve siden starten av sesongen.
Helt enig. Gårsdagens kamp var vond å se på fordi det som tidligere påpekt så ut som flere spillere, som egentlig holder et bra nivå faller helt sammen. De får ikke til noenting :( Det TC burde gjøre nå er å utnevne Forshaw til kaptein! Han går i krigen, god spiller, sterk til å takle, gode pasninger. Dessverre var han vel den eneste på midtbanen som traff noen medspillere i går. Viera var helt fryktelig i går, burde vært tatt av ganske tidlig. Han varierer i nivå noe helt vanvittig :( Jeg har aldri hatt trua på TC, og tenkte etter de første kampene i fjor høst at her hadde jeg tatt grundig feil. Som du sier så har vi hatt en nedadgående kurve siden starten, og jeg tror ikke TC evner å få dette på rett kjøl :( :( Når det gjelder Orta så har jeg lite tiltro til ham, men han skal ha at De Bock, Forshaw og glimtvis Alioski er gode kjøp, men det holder ikke for å rykke opp. Dessverre :(

Det gjør det ikke, men på sikt med flere slike signeringer(og bomsigneringer) andre plasser i troppen så kan han treffe nok til at vi får et knallag. Time will show. Jeg avskriver ikke orta ennå. Noen av ungutta kjøpt inn kan slå til. Sarkic ser spennende ut faktisk. Ideguchi kan slå til. Roberts kan slå til. Begynner å bli mange som KAN slå til. Gjør noen a det kan det bli meget moro. Når det gjelder TC så er jeg usikker rett og slett.
Jeg mener Håkon har et godt poeng når det gjelder hva slags trener Leeds bør ha. Litt moderert dog ;D
Det finnes jo en mellomting mellom TC og Guardiola....
Den lille troen på TC er borte hos meg...dessverre

Tja, jeg ser ikke bort ifra at TC kan både lære å utvikle seg. Men det får tiden vise.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Blank_File

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1159 på: Januar 31, 2018, 10:30:20 »
Men er det mulig at det er TCs feil at Pablo fremstår sånn som i går? Jeg kan liksom ikke få meg til å tro det heller. Hva i huleste er det som skjer?

Annesj

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1160 på: Januar 31, 2018, 10:34:38 »
Men er det mulig at det er TCs feil at Pablo fremstår sånn som i går? Jeg kan liksom ikke få meg til å tro det heller. Hva i huleste er det som skjer?

Sliter med den selv gitt. Ã… med flere. Som vieira som ikke treffer på en eneste pasning. Roofe og alioski som ikke klarer ta imot eller føre ball. En forsvarsfirer som kælker ballen vekk hele tida. Dette adresserte jo TC etter kamp. Var ikke kampplanen. Men med en høyrback som ikke er stopper sentralt og en kant som ikke er back bak så kan jo det forklares i mine øyne. Må være frustrerende å se på for TC au.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1161 på: Januar 31, 2018, 10:43:23 »
Hay:
Phil Hay
‏@PhilHayYEP
I do sympathise with Christiansen. Hasn't had a full squad to work with at any stage and this list of missing players is beyond a joke. But Leeds are going to have to be better than that tonight.

Sitat

Matt Tempest
‏@matt_tempest
Not sure how anyone can sympathise with TC. Sure a few things have happened which he can’t control but his tactics, formations and the ability to get anything out of his players is worrying. Nice guy but not good enough #lufc

Phil Hay‏
@PhilHayYEP
Replying to @matt_tempest
oh listen, I’m not saying I’m at all convinced by him tactically. I’ve said before that he does struggle to change games and his style is one dimensional. But this absentee list is allowing for no continuity
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Nørgaard

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1162 på: Januar 31, 2018, 11:19:03 »
Hay:
Phil Hay
‏@PhilHayYEP
I do sympathise with Christiansen. Hasn't had a full squad to work with at any stage and this list of missing players is beyond a joke. But Leeds are going to have to be better than that tonight.

Sitat

Matt Tempest
‏@matt_tempest
Not sure how anyone can sympathise with TC. Sure a few things have happened which he can’t control but his tactics, formations and the ability to get anything out of his players is worrying. Nice guy but not good enough #lufc

Phil Hay‏
@PhilHayYEP
Replying to @matt_tempest
oh listen, I’m not saying I’m at all convinced by him tactically. I’ve said before that he does struggle to change games and his style is one dimensional. But this absentee list is allowing for no continuity

Enig med Phil, men vi skal altså begynde og vinde kampe og TC er bare ikke manden for Leeds.
Vi skal have en coach der kender Championship

Annesj

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1163 på: Januar 31, 2018, 11:21:51 »
Hay:
Phil Hay
‏@PhilHayYEP
I do sympathise with Christiansen. Hasn't had a full squad to work with at any stage and this list of missing players is beyond a joke. But Leeds are going to have to be better than that tonight.

Sitat

Matt Tempest
‏@matt_tempest
Not sure how anyone can sympathise with TC. Sure a few things have happened which he can’t control but his tactics, formations and the ability to get anything out of his players is worrying. Nice guy but not good enough #lufc

Phil Hay‏
@PhilHayYEP
Replying to @matt_tempest
oh listen, I’m not saying I’m at all convinced by him tactically. I’ve said before that he does struggle to change games and his style is one dimensional. But this absentee list is allowing for no continuity

Enig med Phil, men vi skal altså begynde og vinde kampe og TC er bare ikke manden for Leeds.
Vi skal have en coach der kender Championship

Sånn som David Wagner?
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Nørgaard

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1164 på: Januar 31, 2018, 11:29:37 »
Hay:
Phil Hay
‏@PhilHayYEP
I do sympathise with Christiansen. Hasn't had a full squad to work with at any stage and this list of missing players is beyond a joke. But Leeds are going to have to be better than that tonight.

Sitat

Matt Tempest
‏@matt_tempest
Not sure how anyone can sympathise with TC. Sure a few things have happened which he can’t control but his tactics, formations and the ability to get anything out of his players is worrying. Nice guy but not good enough #lufc

Phil Hay‏
@PhilHayYEP
Replying to @matt_tempest
oh listen, I’m not saying I’m at all convinced by him tactically. I’ve said before that he does struggle to change games and his style is one dimensional. But this absentee list is allowing for no continuity

Enig med Phil, men vi skal altså begynde og vinde kampe og TC er bare ikke manden for Leeds.
Vi skal have en coach der kender Championship

Sånn som David Wagner?

David Wagner kom fra Bundesligaen og han havde en dygtig læremester i Klopp. Kan vi tiltrække den sådan en coach så ville det være fantastisk. Wagner havde dog en frygtelig første sæson hvis jeg huske rigtigt  ???

Annesj

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1165 på: Januar 31, 2018, 11:34:29 »
Wagner overtok Huddersfield i november 2015. Rykket opp i sin første hele sesong. Tipper at om vi hadde ansatt en assistent som wagner hadde folk her inne skreket like mye som ansettelsen av TC. Er man en god trenere er man en god trener. Trenger ikke kjennskap til ligaen i mine øyne :)
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Annesj

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1166 på: Januar 31, 2018, 12:14:58 »
Dere som vil ha TCs avgang. Hvor godt er laget vårt kontra i fjor? Hvilke spillere dominerte for oss i fjor med unntak av de som ikke spiller hos oss lenger? Vi har ikke evnet å erstatte verken Bartley eller Woods 30 + mål. Målene kom fra en spiller og Hernandez var ujevn også i fjorårsses. Ennå mer ujevn denne ses. Eller Taylor for den saks skyld. Bare spør. Kan vi være helt sikre på at TC ikke får nok ut av materialet som enkelte hevder? 
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

h.b

  • Gjest
Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1167 på: Januar 31, 2018, 12:25:10 »
Dere som vil ha TCs avgang. Hvor godt er laget vårt kontra i fjor? Hvilke spillere dominerte for oss i fjor med unntak av de som ikke spiller hos oss lenger? Vi har ikke evnet å erstatte verken Bartley eller Woods 30 + mål. Målene kom fra en spiller og Hernandez var ujevn også i fjorårsses. Ennå mer ujevn denne ses. Eller Taylor for den saks skyld. Bare spør. Kan vi være helt sikre på at TC ikke får nok ut av materialet som enkelte hevder?

Vi kan jo sammenligne med i fjor. På samme tid lå vi rimelig sikkert på Psy off plass. Og å si at vi ikke har erstattet spillere holder ikke. For TC går jo høyt ut å sier at stallen han har er god nok. Og dermed så er det uansett TC sitt ansvar.
Den viktigste erstatteren fra i fjor er verken Wood eller Bartley. Det er manageren som vi har feila med
En treners ansvar er å gjøre bedre sesong enn i fjor.

Annesj

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1168 på: Januar 31, 2018, 12:58:48 »
Dere som vil ha TCs avgang. Hvor godt er laget vårt kontra i fjor? Hvilke spillere dominerte for oss i fjor med unntak av de som ikke spiller hos oss lenger? Vi har ikke evnet å erstatte verken Bartley eller Woods 30 + mål. Målene kom fra en spiller og Hernandez var ujevn også i fjorårsses. Ennå mer ujevn denne ses. Eller Taylor for den saks skyld. Bare spør. Kan vi være helt sikre på at TC ikke får nok ut av materialet som enkelte hevder?

Vi kan jo sammenligne med i fjor. På samme tid lå vi rimelig sikkert på Psy off plass. Og å si at vi ikke har erstattet spillere holder ikke. For TC går jo høyt ut å sier at stallen han har er god nok. Og dermed så er det uansett TC sitt ansvar.
Den viktigste erstatteren fra i fjor er verken Wood eller Bartley. Det er manageren som vi har feila med
En treners ansvar er å gjøre bedre sesong enn i fjor.

Det er seff hans ansvar. Jeg bare spør etter folks tanker om denne ses kontra i fjor. Vi hadde ikke mye å komme med foruten Wood. Vi var den gang som nå ganske tannløse uten han. Nå har vi ikke Wood. Sier verken vi skal sparke eller behold for akkurat nå er jeg jammen ikke sikker lenger.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

RoarG

Sv: Headcoach: Thomas Christiansen
« Svar #1169 på: Januar 31, 2018, 14:12:13 »
Dere som vil ha TCs avgang. Hvor godt er laget vårt kontra i fjor? Hvilke spillere dominerte for oss i fjor med unntak av de som ikke spiller hos oss lenger? Vi har ikke evnet å erstatte verken Bartley eller Woods 30 + mål. Målene kom fra en spiller og Hernandez var ujevn også i fjorårsses. Ennå mer ujevn denne ses. Eller Taylor for den saks skyld. Bare spør. Kan vi være helt sikre på at TC ikke får nok ut av materialet som enkelte hevder?

Vi kan jo sammenligne med i fjor. På samme tid lå vi rimelig sikkert på Psy off plass. Og å si at vi ikke har erstattet spillere holder ikke. For TC går jo høyt ut å sier at stallen han har er god nok. Og dermed så er det uansett TC sitt ansvar.
Den viktigste erstatteren fra i fjor er verken Wood eller Bartley. Det er manageren som vi har feila med
En treners ansvar er å gjøre bedre sesong enn i fjor.

Det er seff hans ansvar. Jeg bare spør etter folks tanker om denne ses kontra i fjor. Vi hadde ikke mye å komme med foruten Wood. Vi var den gang som nå ganske tannløse uten han. Nå har vi ikke Wood. Sier verken vi skal sparke eller behold for akkurat nå er jeg jammen ikke sikker lenger.
Enig. Woods toppscorerform skjøt nok Leeds høyere opp på tabellen enn hva laget som samlet hadde klart uten han. Spillet under Monk i fjorårs-sesongen var vel ikke så veldig mye bedre enn denne sesongens spill? Når Wood nå er borte, ser vi hvor tynn og ujevn stallen er. Bartleys stabiliserende effekt bakover savner jeg også. Det er helt klart at Cooper ikke er av Bartleys kaliber. Den innlånte stopperen, Pennington, har vært skadeforfulgt og har ikke bidratt så mye. Muligens det ikke skal så mye til for å snu dette. En midtstopper av Bartleys kaliber, samt en spiss som scorer jevnt og trutt vil avhjelpe betraktelig. Synes at folk har en tendens til å henge alt negativt på treneren. Jeg har selv tippet Leeds på 8. plass denne sesongen, og er ikke det minste overrasket (eller sjokkert) over at vi ligger på 12. plass nå. Synes disse kravene om trenerens hode på et fat mest er utidig mas. Evaluer den sportslige innsatsen etter sesongslutt, og la Rad ta de nødvendige grep da.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020