Skrevet av Emne: Ranieri: I'll Leed us into Europe  (Lest 17302 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lars E

Re: Ranieri: I'll Leed us into Europe
« Svar #90 på: Januar 14, 2007, 19:35:24 »
Jeg har aldri sagt Leeds kan hente spillere på øverste hylle eriksen55. Når dette ble diskutert var det med utgangspunkt i at Leeds skulle rykke opp. Nå er vi et bunnlag, situasjonen er en del anderledes. Men jeg er jo ikke idiot å tror vi har god økonomi og bare henter dårlige spillere for moro skyld. Jeg synes bare at å bytte ut Heath med Kilgallon er et godt skritt i feil retning, hvordan kan det være galt?

Forever Leeds

Forever Leeds

Promotion 2010

Sv: Ranieri: I'll Leed us into Europe
« Svar #91 på: September 14, 2015, 10:57:55 »
Ranieri kom med en ny "Come and get me" til Cellino da han rørte rundt etter managere headcoacher sommeren 2014!

Ranieri kom ikke, men det er faktisk andre gang han har fridd til oss (katastrofale Ken Bates i 2007 var den første)!

Jeg tror faktisk Leicester's mann på toppen kunne snudde det hele for oss i 2007 og faktisk nå igjen i 2014 eller 2016 om det skulle flate ut med Røsler ved roret!

 8)


Det store poenget er: hvilket signal sender Cellino ut med dette??????

Enig! For meg er dette et møkkavalg!   :o

Hvilke spillere gidder å komme til klubben nå?
Haha tror du spillere bryr seg om hvem som er coach eller manager i Leeds ? Spillere bryr seg om penger og bare det, betal spillerlønninger som matcher kvalitet så får vi ett slagkraftig lag.

Gode folk ønsker å jobbe sammen med gode folk. Lovende spillere med vettet i behold og gode rådgivere går til klubber hvor det finnes folk som kan utvikle dem videre. Mange spillere ønsker å spille under folk som Solskjær og Deila fordi de har et renomme for å være gode til å hente frem potensialet i spillere.

Hvis vi ansetter en juniortrener med managererfaring fra Forest Green (!!!!!) spiller det ingen rolle om han kalles coach eller noe annet. Hockawhos track record lokker ingen spillere til Elland Road. Enda verre er det at vi alle sammen igjen begynner å lure på hva i all verden som foregår i klubben. Jeg tror Cellino gjør mye lurt i å filleriste administrasjonen i klubben, men å begynne å herje vilt med det sportslige vil være en ELENDIG ide.

Vi drømte om Ranieri med erfaring fra Champions League og fikk Hockaday fra Conference League. Vi kunne ikke fått en dårligere start på den sportslige delen av Cellinos styre på ER.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

RoarG

Sv: Ranieri: I'll Leed us into Europe
« Svar #92 på: September 14, 2015, 14:00:10 »
Ranieri kom med en ny "Come and get me" til Cellino da han rørte rundt etter managere headcoacher sommeren 2014!

Ranieri kom ikke, men det er faktisk andre gang han har fridd til oss (katastrofale Ken Bates i 2007 var den første)!

Jeg tror faktisk Leicester's mann på toppen kunne snudde det hele for oss i 2007 og faktisk nå igjen i 2014 eller 2016 om det skulle flate ut med Røsler ved roret!

 8)


Det store poenget er: hvilket signal sender Cellino ut med dette??????

Enig! For meg er dette et møkkavalg!   :o

Hvilke spillere gidder å komme til klubben nå?
Haha tror du spillere bryr seg om hvem som er coach eller manager i Leeds ? Spillere bryr seg om penger og bare det, betal spillerlønninger som matcher kvalitet så får vi ett slagkraftig lag.

Gode folk ønsker å jobbe sammen med gode folk. Lovende spillere med vettet i behold og gode rådgivere går til klubber hvor det finnes folk som kan utvikle dem videre. Mange spillere ønsker å spille under folk som Solskjær og Deila fordi de har et renomme for å være gode til å hente frem potensialet i spillere.

Hvis vi ansetter en juniortrener med managererfaring fra Forest Green (!!!!!) spiller det ingen rolle om han kalles coach eller noe annet. Hockawhos track record lokker ingen spillere til Elland Road. Enda verre er det at vi alle sammen igjen begynner å lure på hva i all verden som foregår i klubben. Jeg tror Cellino gjør mye lurt i å filleriste administrasjonen i klubben, men å begynne å herje vilt med det sportslige vil være en ELENDIG ide.

Vi drømte om Ranieri med erfaring fra Champions League og fikk Hockaday fra Conference League. Vi kunne ikke fått en dårligere start på den sportslige delen av Cellinos styre på ER.
Ranieri ville ha vært et skikkelig scoop.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Ranieri: I'll Leed us into Europe
« Svar #93 på: September 14, 2015, 16:57:25 »
Vi har Uwe, han kan meget godt ta oss til PL..... Er d som teller i 1. Omgang.
Syns vi bygger sten på sten nå..... Trenger ett par bærevegger i januarvinduet- så er vi med hele veien inn i år!
 

Eriksen55

Sv: Ranieri: I'll Leed us into Europe
« Svar #94 på: Mai 29, 2018, 11:04:46 »
Ja.. aktuell denne! Noen er seg selv lik, mens andre har endret oppfatning. Artige tanker om Ranieri i 2006.