Skrevet av Emne: Kamp: vs Fulham @ Elland Road, tirsdag 15/8-17, kl 20.45, på LUTV  (Lest 26939 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Enig i at vi hadde trengt Bridcutt her,men tror TC har tatt en avgjørelse ang han.Bridcutt
er sistevalg sentralt nå.TC kommer garantert til å bruke sine nyinnkjøpte mest.Klich er og
foran Bridcutt i køen når han er helt skadefri.Skal ikke se helt bort i fra Brid forsvinner før
1 september.Skader/formsvikt ødela  mye av fjorårssesongen.Med sin rutine og ro,er han
vår beste defensive midtbanespiller

Tror du har rett i dine antakelser. Nå har TC sagt at Bridcutt har vært ute av taktiske årsaker. Samtidig har han sett at Bridcutt så skarp ut da han kom inn mot Port Vale. Han har sett en Phillips opp og ned, en Vieira mer ned enn opp, enn Klich ikke matchfit, og en O`Kane som så langt er det klare førstevalget. Dog har motstanden vært forskjellig ut fra hvem som har spilt.

Om TC ikke er forutinntatt, tar hensyn til at det var kamp lørdag, vurderer prestasjoner så langt, og ser hva vi så langt har manglet så mener jeg det er tur for Bridcutt sentralt.

Og jeg tenker Bridcutt kan passe like godt med O`Kane som noen av de andre sentrale.

Det er ikke tatt et endelig valg om kaptein heller. Kanskje Bridcutt er den som fortsatt er nærmest å være kaptein, men TC må bli overbevist om at han skal satses på (evt selges) før han tar det valget.

Hvordan gikk det i kampene forrige sesong hvor Bridcutt spilte med O'Kane?
Bridcutt er god, sikkert bedre med en offensiv spillestil ala TC enn med en langball/2ball-stil ala Monk forrige sesong. Han ble ofte for dyp forrige sesong og partneren hans på midten ble for alene av den grunn. I et kampscenario hvor hele laget vårt er høyere i banen så tror jeg Bridcutt kommer mer til sin rett. Han er en god ballspiller, har gode pasninger og takler så det ryker hvis det trengs.

Vi trenger en Bridcutt i form denne sesongen.
Tror du er inne på noe her. Jeg har trua på Bridcutt, men frykter, som andre her inne, at TC allerede har bestemt seg, og at Brids ikke er i hans planer. Synd, fordi hans toppnivå er høyere enn alle andre på midten; O´Kane inkludert.
Er også spent på hva som ligger i denne skaden til Green. Denne Wienerwald gjør ikke akkurat til at jeg sover godt om natta.
Søvnløs, m.a.o.?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Enig i at vi hadde trengt Bridcutt her,men tror TC har tatt en avgjørelse ang han.Bridcutt
er sistevalg sentralt nå.TC kommer garantert til å bruke sine nyinnkjøpte mest.Klich er og
foran Bridcutt i køen når han er helt skadefri.Skal ikke se helt bort i fra Brid forsvinner før
1 september.Skader/formsvikt ødela  mye av fjorårssesongen.Med sin rutine og ro,er han
vår beste defensive midtbanespiller

Tror du har rett i dine antakelser. Nå har TC sagt at Bridcutt har vært ute av taktiske årsaker. Samtidig har han sett at Bridcutt så skarp ut da han kom inn mot Port Vale. Han har sett en Phillips opp og ned, en Vieira mer ned enn opp, enn Klich ikke matchfit, og en O`Kane som så langt er det klare førstevalget. Dog har motstanden vært forskjellig ut fra hvem som har spilt.

Om TC ikke er forutinntatt, tar hensyn til at det var kamp lørdag, vurderer prestasjoner så langt, og ser hva vi så langt har manglet så mener jeg det er tur for Bridcutt sentralt.

Og jeg tenker Bridcutt kan passe like godt med O`Kane som noen av de andre sentrale.

Det er ikke tatt et endelig valg om kaptein heller. Kanskje Bridcutt er den som fortsatt er nærmest å være kaptein, men TC må bli overbevist om at han skal satses på (evt selges) før han tar det valget.

Hvordan gikk det i kampene forrige sesong hvor Bridcutt spilte med O'Kane?
Bridcutt er god, sikkert bedre med en offensiv spillestil ala TC enn med en langball/2ball-stil ala Monk forrige sesong. Han ble ofte for dyp forrige sesong og partneren hans på midten ble for alene av den grunn. I et kampscenario hvor hele laget vårt er høyere i banen så tror jeg Bridcutt kommer mer til sin rett. Han er en god ballspiller, har gode pasninger og takler så det ryker hvis det trengs.

Vi trenger en Bridcutt i form denne sesongen.
Tror du er inne på noe her. Jeg har trua på Bridcutt, men frykter, som andre her inne, at TC allerede har bestemt seg, og at Brids ikke er i hans planer. Synd, fordi hans toppnivå er høyere enn alle andre på midten; O´Kane inkludert.
Er også spent på hva som ligger i denne skaden til Green. Denne Wienerwald gjør ikke akkurat til at jeg sover godt om natta.
Søvnløs, m.a.o.?
Ikke helt, men jeg skal faktisk innrømme at problemer i Leeds kan påvirke nattesøvnen i perioder.

Nørgaard

Enig i at vi hadde trengt Bridcutt her,men tror TC har tatt en avgjørelse ang han.Bridcutt
er sistevalg sentralt nå.TC kommer garantert til å bruke sine nyinnkjøpte mest.Klich er og
foran Bridcutt i køen når han er helt skadefri.Skal ikke se helt bort i fra Brid forsvinner før
1 september.Skader/formsvikt ødela  mye av fjorårssesongen.Med sin rutine og ro,er han
vår beste defensive midtbanespiller

Tror du har rett i dine antakelser. Nå har TC sagt at Bridcutt har vært ute av taktiske årsaker. Samtidig har han sett at Bridcutt så skarp ut da han kom inn mot Port Vale. Han har sett en Phillips opp og ned, en Vieira mer ned enn opp, enn Klich ikke matchfit, og en O`Kane som så langt er det klare førstevalget. Dog har motstanden vært forskjellig ut fra hvem som har spilt.

Om TC ikke er forutinntatt, tar hensyn til at det var kamp lørdag, vurderer prestasjoner så langt, og ser hva vi så langt har manglet så mener jeg det er tur for Bridcutt sentralt.

Og jeg tenker Bridcutt kan passe like godt med O`Kane som noen av de andre sentrale.

Det er ikke tatt et endelig valg om kaptein heller. Kanskje Bridcutt er den som fortsatt er nærmest å være kaptein, men TC må bli overbevist om at han skal satses på (evt selges) før han tar det valget.

Hvordan gikk det i kampene forrige sesong hvor Bridcutt spilte med O'Kane?
Bridcutt er god, sikkert bedre med en offensiv spillestil ala TC enn med en langball/2ball-stil ala Monk forrige sesong. Han ble ofte for dyp forrige sesong og partneren hans på midten ble for alene av den grunn. I et kampscenario hvor hele laget vårt er høyere i banen så tror jeg Bridcutt kommer mer til sin rett. Han er en god ballspiller, har gode pasninger og takler så det ryker hvis det trengs.

Vi trenger en Bridcutt i form denne sesongen.
Tror du er inne på noe her. Jeg har trua på Bridcutt, men frykter, som andre her inne, at TC allerede har bestemt seg, og at Brids ikke er i hans planer. Synd, fordi hans toppnivå er høyere enn alle andre på midten; O´Kane inkludert.
Er også spent på hva som ligger i denne skaden til Green. Denne Wienerwald gjør ikke akkurat til at jeg sover godt om natta.
Søvnløs, m.a.o.?
Ikke helt, men jeg skal faktisk innrømme at problemer i Leeds kan påvirke nattesøvnen i perioder.

Bridcutt har noget vi mangler. Muskler. Vi virker lidt som nogle små drengene ind i mellem og det har gavnet Bolton og Preston.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
No press conference but video on LUFC site of TC interview 
 
here's some stuff from social media , as per for those interested 
 
Adam Pope
TEAM NEWS: Leeds United's Rob Green available to face Fulham (Tues) after knee injury. Gaetano Berardi & Matthew Pennington injured. #LUFC
Leeds United head coach Thomas Christiansen says Green has trained & is confident the keeper will be at #LUFC when transfer window closes.
Christiansen says he has not spoken to striker Chris Wood after reports of offers of £12m plus for the striker. #LUFC
TC on Wood: "Here he is an important player. If he goes there he could be 1st, 2nd or 3rd choice. He'll not have the guarantee."  #lufc 1/2
TC: "Here he's one who can help the team reach the goals. Why not dream that he can also be playing next year in the best league?" #LUFC 2/2
Christiansen says there were no new faces at the club today. He'll be glad when the transfer window closes like the rest of us! #lufc
 
 
Phil Hay
Fulham without suspended Tomas Kalas tomorrow. Cairney was injured in warm-up at Reading on Saturday but hasn't been ruled out at this stage
RE Berardi and Pennington :Christiansen said again today that he's still waiting for a full diagnosis/timescale on both of them.
 
Derek Clark- Radio Yorkshire
I reckon #LUFC will need to negotiate a new deal for Chris Wood to keep him at the club...I'm told by a v reliable source he's on £8k a week
I'm told Bartley was highest paid player last season on £10k a week #lufc
 
Some people have given their opinions on what and who Derek Clark thinks our top earners were on. No one agrees with him obviously . Isn't Radio Yorkshire the Bates owned station? 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Nørgaard

Frygter vi taber denne. Fulham er et af de bedste hold i ligaen.

B_Ød

Frygter vi taber denne. Fulham er et af de bedste hold i ligaen.

de har vel ikke startet forrykende denne sesongen..har de?
Ups & Ups!!

Nørgaard

Frygter vi taber denne. Fulham er et af de bedste hold i ligaen.

de har vel ikke startet forrykende denne sesongen..har de?

To uafgjorte, men det var mod Norwich og Reading.

B_Ød

Frygter vi taber denne. Fulham er et af de bedste hold i ligaen.

de har vel ikke startet forrykende denne sesongen..har de?

To uafgjorte, men det var mod Norwich og Reading.

akkurat....
Ups & Ups!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Frygter vi taber denne. Fulham er et af de bedste hold i ligaen.

de har vel ikke startet forrykende denne sesongen..har de?

To uafgjorte, men det var mod Norwich og Reading.
...og mot sistnevnte spilte de vel ganske så lenge med 10 mann.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Nørgaard

Frygter vi taber denne. Fulham er et af de bedste hold i ligaen.

de har vel ikke startet forrykende denne sesongen..har de?

To uafgjorte, men det var mod Norwich og Reading.
...og mot sistnevnte spilte de vel ganske så lenge med 10 mann.

Proving my point

Cherry

En av de vanskeligtse og beste motstanderne i EFL dette her.
Fulham har voldsom styrke på begge flanker, og en Cairney og Johansen som strør baller på disse.

Denne blir tøff, fornøyd med U før kamp.
 

Annesj

Vi får håpe Cairney også er ute i denne kampen.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

Bjorn

Tenker alt er mulig i denne. Blir en fin test for å se om justeringer etter det litt skuffende resultatet sist fungerer. Men Fulham er et helt annet lag og er sikkert sultne på sin første trepoenger.
Speeeent!
Marching On! 4276

RoarG

Denne kampen blir en lakmustest på hvor gode vi er. Slår vi Fulham kan vi vente oss en sesong oppe blant topplagene. Taper vi, tror jeg det tyder på at vi blir middelhavsfarere.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Denne kampen blir en lakmustest på hvor gode vi er. Slår vi Fulham kan vi vente oss en sesong oppe blant topplagene. Taper vi, tror jeg det tyder på at vi blir middelhavsfarere.

Ingen tvil om at dette blir årets store test så langt, en ny stor test venter til helgen med bortekamp mot Sunderland. Sålangt har vi møtt en dumpekandidat på bortebane og vunnet 3-2, samt spilt mot et lag som er å forvente rundt midten, og spilt uavgjort uten å imponere nevneverdig. Men jeg er uenig i at det nødvendigvis er resulatet som kan tilsi hvor vi vil havne denne sesongen. Egentlig har ikke denne kampen så mye å si for hvor vi havner denne sesongen i det hele tatt, men det blir kjekt å måle krefter mot et av divisjonens sannsynlige topplag. For min del vil prestasjonen indikere i større grad hvor vi kan forvente at Leeds havner denne sesongen. Spiller vi en kjempegod kamp men er uheldige/udyktige og Fulham raner til seg 3 poeng, har jeg større tro på en topplassering enn motsatt - at Fulham herjer med oss og vi til slutt vinner en ufortjent seier. Håper selvsagt på god kamp OG 3 poeng, men hvis vi spiller en god kamp og er fullt på høyde med Fulham så skal jeg være noenlunde tilfreds uavhengig av resultat.

Tips: 2-0 til Leeds. Wood viser hvor skapet skal stå, og scorer begge  :)

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Joensen

Denne blir vel minst like tøff som Preston kampen! Er redd vi taper i kveld hvis vi ikke spiller bra.

Leedsfan

No press conference but video on LUFC site of TC interview 
 
here's some stuff from social media , as per for those interested 
 
Adam Pope
TEAM NEWS: Leeds United's Rob Green available to face Fulham (Tues) after knee injury. Gaetano Berardi & Matthew Pennington injured. #LUFC
Leeds United head coach Thomas Christiansen says Green has trained & is confident the keeper will be at #LUFC when transfer window closes.
Christiansen says he has not spoken to striker Chris Wood after reports of offers of £12m plus for the striker. #LUFC
TC on Wood: "Here he is an important player. If he goes there he could be 1st, 2nd or 3rd choice. He'll not have the guarantee."  #lufc 1/2
TC: "Here he's one who can help the team reach the goals. Why not dream that he can also be playing next year in the best league?" #LUFC 2/2
Christiansen says there were no new faces at the club today. He'll be glad when the transfer window closes like the rest of us! #lufc
 
 
Phil Hay
Fulham without suspended Tomas Kalas tomorrow. Cairney was injured in warm-up at Reading on Saturday but hasn't been ruled out at this stage
RE Berardi and Pennington :Christiansen said again today that he's still waiting for a full diagnosis/timescale on both of them.
 
Derek Clark- Radio Yorkshire
I reckon #LUFC will need to negotiate a new deal for Chris Wood to keep him at the club...I'm told by a v reliable source he's on £8k a week
I'm told Bartley was highest paid player last season on £10k a week #lufc
 
Some people have given their opinions on what and who Derek Clark thinks our top earners were on. No one agrees with him obviously . Isn't Radio Yorkshire the Bates owned station?

Tror han er på £18k, ikke £8k.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

B_Ød

28000 andre rising.. Fett til tirsdag å være  8)
Ups & Ups!!

Hallgeir *

Denne blir vel minst like tøff som Preston kampen! Er redd vi taper i kveld hvis vi ikke spiller bra.

Tror det er større sjanser for at vi taper dersom vi ikke scorer minst like mange mål som Fulham.
Super Leeds since 1968

Frode

Frykter tap i kveld. Tips: 0-2
 

SupALeedS

Tipper Fulham frykter oss jeg, vi skal klare å slå Fulham hjemme om vi skal kjempe om topp 6.
Tipper det løsner litt for Alioski i kveld. Personlig håper jeg Anita tar plass ved siden av O`kane.
Og at Wood åpner kontoen ytterligere.

Kjøpt LUTV nå, så får jeg håpe det funker!! MOT!
Alex

patricksangvik

Tipper Fulham frykter oss jeg, vi skal klare å slå Fulham hjemme om vi skal kjempe om topp 6.
Tipper det løsner litt for Alioski i kveld. Personlig håper jeg Anita tar plass ved siden av O`kane.
Og at Wood åpner kontoen ytterligere.

Kjøpt LUTV nå, så får jeg håpe det funker!! MOT!

Har også fått kjøpt LUTV, og er spent på dagens kamp!
Tipper 1-0, Wood avgjør på slutten ;D
Leeds are going up, going up, Leeds are going up, nanananana

Bjorn

Tipper Fulham frykter oss jeg, vi skal klare å slå Fulham hjemme om vi skal kjempe om topp 6.
Tipper det løsner litt for Alioski i kveld. Personlig håper jeg Anita tar plass ved siden av O`kane.
Og at Wood åpner kontoen ytterligere.

Kjøpt LUTV nå, så får jeg håpe det funker!! MOT!

Anita havner ikke på midtbanen med så mange valg vi har der. Blir nok back på han i så fall.
« Siste redigering: August 15, 2017, 19:49:54 av Bjorn »
Marching On! 4276

Ankerjon15

Håper vi slår hardt tilbake etter svak kamp sist. lever i håpet. :D

Hallgeir *

28000 andre rising.. Fett til tirsdag å være  8)

East Stand Upper åpnet for første gang på 10 år til en midtuke-kamp.
Super Leeds since 1968

auren



auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Gedigne overraskelser her. Cooper må jo være skadet. Anita på venstreback og Saiz med fra start på vingen... hmmmmmm....

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Nørgaard

Er godt nok nervøs med den opstilling

Cannavaro

Får ikke fulgt med ikveld p.g.a veterantrening.....

Jeg tror dette blir en god test på hvor vi står pr. d.d.  Fulham er et godt lag, og vi hadde to vanskelige kamper mot de ifjor.  Cairney scorte mot oss i begge.  Håper ikveld at vi løfter oss fra Preston kampen, ellers så blir det mye gnåling.....
Jeg tror vi er bedre enn ifjor og venter en tøff batalje igjen. Tipper 2-2 her - to lag som bør være i topp 6 kampen.
Blir spennende å se om TC rullerer til denne kampen siden det er kamp igjen lørdag. Vi har nok å velge av på midtbanen. Og personlig tror jeg Anita er et vel så greit alternativ som Bortvik (innbiller meg at han blir litt for treg og rundes for lett)på back plass.

Go go Supa Leeds !!
MFLU - Miracles For Leeds United

Annesj

Det laget så jeg ikke komme gitt.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds