Skrevet av Emne: Billetter  (Lest 6701 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

bortebane

Billetter
« på: Juni 29, 2006, 21:14:59 »
Jeg er et rimelig "fersk" medlem av LUSCOS, men til gjengjeld tilsvarende engasjert. Likevel har jeg ikke vært på noen som helst Leeds-kamper i England (bare sett en på vestlandet og selvsagt en hel masse på tv). Men dette skal jeg få gjort noe med nå i sommer. Dermed lurer jeg på en hel del ting vedr. billetter.

Vi er nemlig to kompiser som drar til London 8.-13.august. Dermed burde vi rekke både QPR og Crystal Palace-kampene. Jeg leste på Leeds hjemmesider:

PHASE 1 — Applications accepted from 3rd July 2006:
Queens  Park  Rangers,  Crystal Palace,
...
Away  tickets will firstly be allocated to away season ticket holders, then priority  to home season ticket holders and any remaining tickets will then be  available  to  Club  members.  (Strictly  1  ticket  per  season ticket
holder/member)

Blir disse kampene utsolg? Noen som vet?
Blir det mulig å søke via nettsidene deres?
Er det vrient å få tak i billetter (vi MÃ… jo sitte med Leeds-supporterne, ikke sjanse om jeg vil sitte på hjemmetribuner!)
Er våre medlemsskap i LUSCOS tellende i Leeds billettutdeling-sammenheng?
Kan vi få tak i billetter kampdag, tror dere, eller må det gjøres på forhånd?

Hadde vært inmari glad om noen som har litt mer peil enn meg kunne svart meg på dette. Og det er sikkert mulig det ligger svar ett eller annet sted på forumet allerede, men det finner ikke jeg i farten.

Og så beklager jeg om denne tråden ikke skulle være etter LUSCOS-norm. Jeg har tross alt ikke vært her på forumet før.

Mvh
Bortebane
(som nå setter inn støtet og skal vinne ett eller annet trofé i adelskalenderen når den tid kommer).
 

Sverre

Re: Billetter
« Svar #1 på: Juni 30, 2006, 01:41:45 »
Hei hei!

Mange relevante spørsmål her.  Jeg tviler på at kampene blir utsoltg, men jeg tror du får problemer med å få bortebilletter.  Det bør ikke være noe stort hinder, ettersom det blir mange Leeds-supportere på de "nøytrale" tribunene - vær bare bevisst på at du IKKE skal ha billetter sammen med hjemmefansen.  Var selv på kamp mot Crystal P. i vår, og det var ingen problemer, selv om vi var rimelig nøytrale og ikke gjorde oss alt for bemerket.  Det var likevel mange Leeds-supportere rundt oss...  

Skal du ha bortebillett må du helst være season-ticket-holder, eller være med i Members Club.  Medlemskap i Members Club er likevel ingen garanti for at du får billetter...  Via nettsidene får du neppe billetter, ettersom de trolig blir utsolgt (Leeds-delen av tribunene).

Medlemskap i LUSCOS er dessverre ikke "tellende" for noe som helst i billett-sammenheng.

Det er vanskelig å si om du får billett på kampdag, men vanligvis lar dette seg gjøre på de litt større arenaer, og jeg tror nok det blir ledige seter både på Loftus Road og Selhurst Park.

Håper dette var til litt hjelp...  Ha en fortreffelig tur, og send gjerne en liten reise-skildring til medlemsbladet/LUSCOS.com.[8D]


Sverre
 

bortebane

Re: Billetter
« Svar #2 på: Juni 30, 2006, 03:44:26 »
Takk skal du ha! Akkurat de svarene jeg trengte (og håpet på!). Nøytral tribune er supert. Så lenge vi får se kampen i vår drakt. Hverken jeg eller kompisen min kan noe særlig sanger eller rop likevel. Så vi gjør ikke det store ut av oss.

Jeg er ikke så veldig skrivefør av meg. Men skal se hva jeg kan bidra med mht en liten turskildring. (Vi er som sagt begge to rimelig ferske, så de fleste her på forumet eller i medlemsblad vet nok allerede like etter kampen mer enn oss om hva som skjedde og hvordan). Men jeg kan gjøre et forsøk.

 

Sverre

Re: Billetter
« Svar #3 på: Juni 30, 2006, 03:50:10 »
Du behøver ikke skrive om selve kampen.  Skriv om turen og rammen RUNDT kampen.  Det er alltid interessant, og ulike mennesker oppfatter ting ulikt...