Skrevet av Emne: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV  (Lest 32515 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

stian

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #300 på: November 01, 2017, 18:37:06 »
Svakt av Sucko, svakt av dommeren, svak omgang av Leeds og svak kampledelse av TC. Skjønner ikke at Sacko og Grot skal være byttene i denne kampen.
Sacko ropte vi litt etter etter 60. Vi hadde full kontroll over kampen, Sacko kunne løpt Derby i filler hadde ikke vi dummet oss ut. Og hvem andre skulle vi satt innpå enn Grot? Er strengt tatt det eneste man kan gjøre for å satse offensivt.

Jeg kan garantere at jeg ikke ropte etter Sacko etter 60. Han er en utrolig svak spiller i mine øyne. Sacko springer fort, men det er det eneste han er i stand til. Jeg ville ha inn Pablo på det tidspunktet for å kunne holde på ballen og ha ro og rutine. Straffesituasjonen er meningsløs dømming, det kan ikke Sacko lastes for. Men måten han går inn på er klønete og han bidrar INGENTING på banen i den formen han er i nå.

Carl Fisker

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #301 på: November 01, 2017, 21:30:17 »
Velkommen Willard. Situasjonen han nevner er på spm om han snakket med dommeren i pausen, noen han sa han ikke gjorde. Men han la merke til at manageren til Derby snakket med dommeren, og at dette kunne være årsaken til dømming i Derby sin favør. Selvsagt bare tull.

auren
Tullprat fra Christiansen, ja - og ganske skuffende at han kommer med dens slags (bort)forklaringer.

Buddy

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #302 på: November 01, 2017, 22:52:57 »
Vi kommer til å tape mot Brentford også. Da får Thomas sparken.

Tusen takk for negativiteten. Dette trenger vi - og et par hengerlass til. Det er like sannsynlig at vi vinner neste kamp som at vi taper den.

Cherry

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #303 på: November 01, 2017, 22:58:40 »
Vi kommer til å tape mot Brentford også. Da får Thomas sparken.

Tusen takk for negativiteten. Dette trenger vi - og et par hengerlass til. Det er like sannsynlig at vi vinner neste kamp som at vi taper den.

Hør, hør! 
Brentford er ett av de lagene i denne divisjonen som virkelig spiller ball- tror de passer oss bedre enn SheffU, Reading og Derby.
 

ar9

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #304 på: November 02, 2017, 01:03:55 »
Nok en gang analyser som er preget av de (altfor) høye forventningers psyke. Denne kampen tapte Leeds p.g.a. grove dommerfeil. Ikke ofte man kan legge ansvaret for et tap hos andre enn Leeds' spillere og trenere, men akkurat etter denne kampen kan man det. Straffen Derby fikk er komplett uforståelig, og ble direkte utslagsgivende for utfallet. Her frikjenner jeg Leeds' spillere og trenere totalt!
Folk bør kul'n og innse at dagens Leeds-lag ikke er en reell utfordrer til topp 6. Deretter bør post-match analysene utføres med denne realitetsoppfatningen, og ikke det oppskrudde synet man har på egen klubbs evner.
Hehe...dette gjelder nok ikke meg :D
Men fra spøk til alvor: Det er tullete å sparke TC hvis han ikke totalt har mista garderoben. Vi mangler fortsatt etter min mening en Dacourt på midten og en Viduka helt fremme. Det at man kun har Grot å sette inn for å få en spiss til, forteller sitt.....

Synes vi dessuten mangler Harte & Kelly på backene. Holder ikke bare m ny spydspiss og midtbane sjef.
Dessuten mangler vi Radebe.
Pontus kan kanskje klatre opp dit igjen men da må han også ha en stødig makker.

Jon R

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #305 på: November 02, 2017, 08:25:33 »
Vi kommer til å tape mot Brentford også. Da får Thomas sparken.

Tusen takk for negativiteten. Dette trenger vi - og et par hengerlass til. Det er like sannsynlig at vi vinner neste kamp som at vi taper den.
Enig. Leedssupportere er for lite negative. Er som deg lei av denne evindelige positiviteten.
Jon R.

samadhi

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #306 på: November 02, 2017, 08:30:26 »
Nok en gang analyser som er preget av de (altfor) høye forventningers psyke. Denne kampen tapte Leeds p.g.a. grove dommerfeil. Ikke ofte man kan legge ansvaret for et tap hos andre enn Leeds' spillere og trenere, men akkurat etter denne kampen kan man det. Straffen Derby fikk er komplett uforståelig, og ble direkte utslagsgivende for utfallet. Her frikjenner jeg Leeds' spillere og trenere totalt!
Folk bør kul'n og innse at dagens Leeds-lag ikke er en reell utfordrer til topp 6. Deretter bør post-match analysene utføres med denne realitetsoppfatningen, og ikke det oppskrudde synet man har på egen klubbs evner.
Hehe...dette gjelder nok ikke meg :D
Men fra spøk til alvor: Det er tullete å sparke TC hvis han ikke totalt har mista garderoben. Vi mangler fortsatt etter min mening en Dacourt på midten og en Viduka helt fremme. Det at man kun har Grot å sette inn for å få en spiss til, forteller sitt.....

Synes vi dessuten mangler Harte & Kelly på backene. Holder ikke bare m ny spydspiss og midtbane sjef.
Dessuten mangler vi Radebe.
Pontus kan kanskje klatre opp dit igjen men da må han også ha en stødig makker.

Helt enig i at vi mangler spillere som Harte, Kelly, Radebe, Dacourt og Viduka. Sleng på Martyn, Kewell og Bowyer også så hadde vi vært i Champions Leauge  :o
marching on together,
derudaf forever...

B_Ød

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #307 på: November 02, 2017, 09:20:08 »
Vi kommer til å tape mot Brentford også. Da får Thomas sparken.
Nix...vi vinner den lett, og TC hylles igjen som et varp av de sjeldne  :D

Gleder meg til match igjen!
Ups & Ups!!

h.b

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #308 på: November 02, 2017, 12:08:05 »
Vi kommer til å tape mot Brentford også. Da får Thomas sparken.
Nix...vi vinner den lett, og TC hylles igjen som et varp av de sjeldne  :D

Gleder meg til match igjen!

Evt vi taper, og Raddiken innser at TC ikke er rett mann. Hvis Raddiken mener at TC ikke er rett mann, ja da bør han sparkes jo før jo bedre

Sydhagen

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #309 på: November 02, 2017, 12:28:08 »
Heldigvis er det Raddisen og ikke en engasjert Luscos forumist som leder klubben


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

B_Ød

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #310 på: November 02, 2017, 13:38:45 »
Vi kommer til å tape mot Brentford også. Da får Thomas sparken.
Nix...vi vinner den lett, og TC hylles igjen som et varp av de sjeldne  :D

Gleder meg til match igjen!

Evt vi taper, og Raddiken innser at TC ikke er rett mann. Hvis Raddiken mener at TC ikke er rett mann, ja da bør han sparkes jo før jo bedre

...så burde han gå litt i seg selv, da samme mann må ha ment det stikk motsatte for mindre enn tre mnd siden.
Ups & Ups!!

Xern

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #311 på: November 03, 2017, 10:25:09 »
TC burde ikke få sparken om vi taper denne gangen heller. Skal liksom ligaens største formlag være siste testen på om TC er god nok? Se på Bristol City, som forrige sesong beholdt treneren på tross av en flust dårlige resultater. I år ligger de 4 poeng unna direkte opprykk med samme treneren! Her er det bare å smøre med tålmodighet.
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

kalle_92

  • Gjest
Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #312 på: November 03, 2017, 10:36:32 »
TC burde ikke få sparken om vi taper denne gangen heller. Skal liksom ligaens største formlag være siste testen på om TC er god nok? Se på Bristol City, som forrige sesong beholdt treneren på tross av en flust dårlige resultater. I år ligger de 4 poeng unna direkte opprykk med samme treneren! Her er det bare å smøre med tålmodighet.
Helt enig. Dog var det han selv som la press på viktigheten av kampens resultat. TC sa selv at det var en kamp han måtte vinne. Jeg håper uansett at vi blir sittende med TC litt til. Vi taper ikke alle de tre neste kampene, får vi med oss et par poeng er jeg fornøyd.

Dennis

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #313 på: November 03, 2017, 11:06:46 »
Nå skal man ikke tro at alle uttalelser fra en presset trener er med dypere betydning, men påstanden om at denne kampen må vinnes er nok en bevisst vurdering av Christiansen. Han ønsker at spillerne går foran for å snu dette og det mener jeg han har rett i. Han sitter med hovedansvaret for det sportslige, men han kan ikke forsvare eller score mål eller ta ballen fra motstanderen selv. Det er det elleve andre som må stå for og når Leeds taper for Derby, er det påfallende å se hvor stor endring det er i selvtillit den første timen og den siste halve.

Håper eksisterende trenerteam kan klare å snu dette, men jeg syns ikke Brentfordkampen i seg selv er enten eller selv om jeg forventer et Leeds som ligner den første timen mot Rams.
Marching on together!

willum

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #314 på: November 03, 2017, 11:51:28 »
Nå skal man ikke tro at alle uttalelser fra en presset trener er med dypere betydning, men påstanden om at denne kampen må vinnes er nok en bevisst vurdering av Christiansen. Han ønsker at spillerne går foran for å snu dette og det mener jeg han har rett i. Han sitter med hovedansvaret for det sportslige, men han kan ikke forsvare eller score mål eller ta ballen fra motstanderen selv. Det er det elleve andre som må stå for og når Leeds taper for Derby, er det påfallende å se hvor stor endring det er i selvtillit den første timen og den siste halve.

Håper eksisterende trenerteam kan klare å snu dette, men jeg syns ikke Brentfordkampen i seg selv er enten eller selv om jeg forventer et Leeds som ligner den første timen mot Rams.

La merke til at TC, foran kampene mot Ipswich, Cardiff og Sheff Wed, sa noe i retningen av at "disse kampene vil fortelle oss hvordan sesongen blir". Han sa også at Sheff U-kampen var en sekspoengskamp, og nå altså at Brentford er must-win. Han forsøker i hvert fall ikke å snakke ned betydningen av kommende kamper og på den måten ta presset bort fra spillerne, noe svært mange trenere/managere gjør. Her er det heller oppfordringer og utfordringer til spillerne om å ta ansvar. Med tanke på prestasjonene og resultatene i de nevnte kampene er jeg svært usikker på om det har vært og er riktig strategi. Men kanskje herder han spillerne slik at det lønner seg i lengden?


ar9

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #315 på: November 04, 2017, 01:03:44 »
Nå skal man ikke tro at alle uttalelser fra en presset trener er med dypere betydning, men påstanden om at denne kampen må vinnes er nok en bevisst vurdering av Christiansen. Han ønsker at spillerne går foran for å snu dette og det mener jeg han har rett i. Han sitter med hovedansvaret for det sportslige, men han kan ikke forsvare eller score mål eller ta ballen fra motstanderen selv. Det er det elleve andre som må stå for og når Leeds taper for Derby, er det påfallende å se hvor stor endring det er i selvtillit den første timen og den siste halve.

Håper eksisterende trenerteam kan klare å snu dette, men jeg syns ikke Brentfordkampen i seg selv er enten eller selv om jeg forventer et Leeds som ligner den første timen mot Rams.

La merke til at TC, foran kampene mot Ipswich, Cardiff og Sheff Wed, sa noe i retningen av at "disse kampene vil fortelle oss hvordan sesongen blir". Han sa også at Sheff U-kampen var en sekspoengskamp, og nå altså at Brentford er must-win. Han forsøker i hvert fall ikke å snakke ned betydningen av kommende kamper og på den måten ta presset bort fra spillerne, noe svært mange trenere/managere gjør. Her er det heller oppfordringer og utfordringer til spillerne om å ta ansvar. Med tanke på prestasjonene og resultatene i de nevnte kampene er jeg svært usikker på om det har vært og er riktig strategi. Men kanskje herder han spillerne slik at det lønner seg i lengden?
Kanskje .
Selv om Leeds ikke er divisjonens high payers har spillerne mer enn nok i ukepenger til å tåle såpass. Hallo; De skal bare utpå der og vinne fotballkamper.

baste

Sv: Kamp: vs Derby County, tirsdag 31/10 2017, KL 20.45, på LUTV
« Svar #316 på: November 04, 2017, 07:46:55 »
Håper TC og spillerne har større tru på laget, enn hva mange her inne har. Læringkurven til TC har vært bratt, så gjenstår det å se om han evner å lære av sine feil. Grot er ingen spiller å sette innpå, slik han gjorde. Vi skulle satt innpå Hernandes, som tross alt kan holde på ball, og spille ballen.


MOT


PS: i dag vinner vi - best borte jo
- har trua  :D