Skrevet av Emne: Januar-vinduet 2017/2018  (Lest 8795 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

DenHviteYeboah

Sv: Januar-vinduet 2017/2018
« Svar #30 på: Januar 01, 2018, 14:41:54 »
Blir visst en rolig måned, ifølge Hay:

at the moment, Ideguchi is the only one we know about. Still needs tied up but expected to happen. Message from the club is that it'll be a quiet month transfer wise.

auren
Championship neste år altså >:( Da forsvinner Saiz, Viera, Pontus. Man kan gnåle på om å bygge klubb osv, det er så absurd forskjell i inntekter at jeg mener det viktigste er å rykke opp fortest mulig. Også for å slippe å selge spillere og begynne på nytt igjen, slik vi dessverre alltid gjør :(

Dennis

Sv: Januar-vinduet 2017/2018
« Svar #31 på: Januar 01, 2018, 15:00:01 »
Jeg er enig i det dere skriver om hvilke spillere vi ønsker. Imidlertid forholder jeg meg helt rolig. Har null tro på at det kjøpes eller lånes inn noe som massivt styrker laget vårt. Jeg bare venter på en uttalelse fra TC eller Rad om at det kjøpes kun hvis det er den "rette spilleren"...mao, vi satser ikke, eller bruker ikke noe penger i dette vinduet heller. Negativ? næææh, bare realistisk basert på siste 13 år med kjedelige vinduer :(
Blir visst en rolig måned, ifølge Hay:

at the moment, Ideguchi is the only one we know about. Still needs tied up but expected to happen. Message from the club is that it'll be a quiet month transfer wise.

auren
Championship neste år altså >:( Da forsvinner Saiz, Viera, Pontus. Man kan gnåle på om å bygge klubb osv, det er så absurd forskjell i inntekter at jeg mener det viktigste er å rykke opp fortest mulig. Også for å slippe å selge spillere og begynne på nytt igjen, slik vi dessverre alltid gjør :(

Du "forholder deg rolig", før du et par timer senere konkluderer med Championship og salg av halve førsteelleveren?

Helt enig i at det har vært 13 år med kjedelige vinduer - frem til i sommer. Du glemmer at klubben for første gang har begynt å binde opp talentene og de mest salgbare spillerne på lengre kontrakter. Ta ditt eget råd til etterretning og avvent, DHY. Vi kan ikke konkludere på Radrizzanis overgangsstrategi riktig enda - at januar ligger an til å bli rolig burde på ingen måte være overraskende. Det har blitt påpekt og fortalt fra hestens munn gang på gang.
Marching on together!

DenHviteYeboah

Sv: Januar-vinduet 2017/2018
« Svar #32 på: Januar 01, 2018, 15:44:23 »
Jeg er enig i det dere skriver om hvilke spillere vi ønsker. Imidlertid forholder jeg meg helt rolig. Har null tro på at det kjøpes eller lånes inn noe som massivt styrker laget vårt. Jeg bare venter på en uttalelse fra TC eller Rad om at det kjøpes kun hvis det er den "rette spilleren"...mao, vi satser ikke, eller bruker ikke noe penger i dette vinduet heller. Negativ? næææh, bare realistisk basert på siste 13 år med kjedelige vinduer :(
Blir visst en rolig måned, ifølge Hay:

at the moment, Ideguchi is the only one we know about. Still needs tied up but expected to happen. Message from the club is that it'll be a quiet month transfer wise.

auren
Championship neste år altså >:( Da forsvinner Saiz, Viera, Pontus. Man kan gnåle på om å bygge klubb osv, det er så absurd forskjell i inntekter at jeg mener det viktigste er å rykke opp fortest mulig. Også for å slippe å selge spillere og begynne på nytt igjen, slik vi dessverre alltid gjør :(

Du "forholder deg rolig", før du et par timer senere konkluderer med Championship og salg av halve førsteelleveren?

Helt enig i at det har vært 13 år med kjedelige vinduer - frem til i sommer. Du glemmer at klubben for første gang har begynt å binde opp talentene og de mest salgbare spillerne på lengre kontrakter. Ta ditt eget råd til etterretning og avvent, DHY. Vi kan ikke konkludere på Radrizzanis overgangsstrategi riktig enda - at januar ligger an til å bli rolig burde på ingen måte være overraskende. Det har blitt påpekt og fortalt fra hestens munn gang på gang.
Dette er veldig enkelt. Hvis det ikke kommer inn 2-3 klassespillere i januar så har vi ingen sjanse på opprykk >:( Og det betyr nok et år med hundrevis av millioner i tapte inntekter, og de beste selges. Du snakker om lange kontrakter? det betyr hestepiss når de store klubbene kommer med sine lønninger. Da vil spillerne bort også- se på Wood...å skrive lange kontrakter holder våre konkurrenter unna, ikke lagen i PL :(  Jeg har en 8 åring som følger Leeds sammen med meg, men han ser jo også på PL, og blir påvirket av det. Jeg er livredd for at han begynner å holde med et av de lagene vi alle hater. Tenk hvor mange dette gjelder. Jeg er så drittlei av at vi gang på gang feiler i å komme til PL, og at de beste gang på gang blir solgt.
« Siste redigering: Januar 01, 2018, 16:44:38 av DenHviteYeboah »

Promotion 2010

Sv: Januar-vinduet 2017/2018
« Svar #33 på: Januar 01, 2018, 18:30:33 »
Håper Ekuban er på plass igjen snart. Makan til tafatte angripere på dette laget skal du lete lenge etter.


Vi trenger en spiss med målteft!

Vi trenger en midtbanegeneral ved siden sv Saiz!


Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Cherry

Sv: Januar-vinduet 2017/2018
« Svar #34 på: Januar 01, 2018, 18:42:48 »
Håper Ekuban er på plass igjen snart. Makan til tafatte angripere på dette laget skal du lete lenge etter.


Vi trenger en spiss med målteft!

Vi trenger en midtbanegeneral ved siden sv Saiz!

+ en venstre back... Så er vi der! ;)
 

auren

Sv: Januar-vinduet 2017/2018
« Svar #35 på: Januar 01, 2018, 18:57:24 »
1. Spiss
2. Venstreback
3. Midtbanegeneral
4. Ving med fart og teknikk

Fire stk kjøper vi neppe i vinduet. Sannsynligvis 1-2 spillere. Håper Lasogga og Jackson drar hjem og at to bedre erstattere kommer inn. Alt annet vil være en bonus.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sterland

Sv: Januar-vinduet 2017/2018
« Svar #36 på: Januar 01, 2018, 19:28:35 »
Vi MÃ… ha en målfarlig spiss, helst en som har bevist at han duger på dette nivået. Antar spissen fra SIF 2 evt er en for U23 laget... Laget skriker også etter en midtbanegeneral.

CBJ er bare å sende rett hjem. Grot bør lånes ut, forundrer meg at han ikke i det minste får U23 kamper.. Dersom Klich ikke er i nærheten, så er det bare å frigjøre lønnsmidlene og cashe inn på han.

Klubben har vel signalisert at det blir liten aktivitet i dette vinduet, så jeg er redd det blir tynt med forsterkninger.

Cherry

Sv: Januar-vinduet 2017/2018
« Svar #37 på: Januar 01, 2018, 19:48:38 »
Kan jo være en uttalt taktikk Orta kjører, for HVIS de riktige spillerne spillerne som vi trenger er tilgjengelige - så er det cash available... Noe annet kan jeg ikke forstå.

Kan godt bli god goodwill fra fansen dette, vi ligger stille som gjedda' i sivet- og slår til hvis mulighetene byr seg :)
Tipper 2-3 ut og samme antall inn...
 

auren

Sv: Januar-vinduet 2017/2018
« Svar #38 på: Januar 03, 2018, 08:18:44 »
https://www.express.co.uk/sport/football/899360/Leeds-January-transfer-targets-Vela-Larin-Colback-sportgalleries

Av disse synes jeg Larin, Bryan, Colback og Maddison er spennende. Sprenge banken for Larin og Bryan? Colback kan kanskje være tilgjengelig på lån, mens Maddison får vi nok for en relativt billig penge (2-3 millioner pund).

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Januar-vinduet 2017/2018
« Svar #39 på: Januar 03, 2018, 14:30:20 »
https://www.express.co.uk/sport/football/899360/Leeds-January-transfer-targets-Vela-Larin-Colback-sportgalleries

Av disse synes jeg Larin, Bryan, Colback og Maddison er spennende. Sprenge banken for Larin og Bryan? Colback kan kanskje være tilgjengelig på lån, mens Maddison får vi nok for en relativt billig penge (2-3 millioner pund).

auren

Villa gjorde vel ett slikt stunt i ett vindu, kjøpte inn 5-6 kvalitetsspillere.....mulig dette betaler seg i Mai - hvis ikke står det slett ikke bra til med økonomien der hører jeg.
Men 2-3 med kvalitet i dette vinduet hadde smakt godt!
 

ar9

Sv: Januar-vinduet 2017/2018
« Svar #40 på: Januar 03, 2018, 14:52:39 »
https://www.express.co.uk/sport/football/899360/Leeds-January-transfer-targets-Vela-Larin-Colback-sportgalleries

Av disse synes jeg Larin, Bryan, Colback og Maddison er spennende. Sprenge banken for Larin og Bryan? Colback kan kanskje være tilgjengelig på lån, mens Maddison får vi nok for en relativt billig penge (2-3 millioner pund).

auren

Villa gjorde vel ett slikt stunt i ett vindu, kjøpte inn 5-6 kvalitetsspillere.....mulig dette betaler seg i Mai - hvis ikke står det slett ikke bra til med økonomien der hører jeg.
Men 2-3 med kvalitet i dette vinduet hadde smakt godt!

Var det ikke Villa som allerede sliter med å betale lønningene?

Sydhagen

Sv: Januar-vinduet 2017/2018
« Svar #41 på: Januar 03, 2018, 15:22:53 »
https://www.express.co.uk/sport/football/899360/Leeds-January-transfer-targets-Vela-Larin-Colback-sportgalleries

Av disse synes jeg Larin, Bryan, Colback og Maddison er spennende. Sprenge banken for Larin og Bryan? Colback kan kanskje være tilgjengelig på lån, mens Maddison får vi nok for en relativt billig penge (2-3 millioner pund).

auren



Villa gjorde vel ett slikt stunt i ett vindu, kjøpte inn 5-6 kvalitetsspillere.....mulig dette betaler seg i Mai - hvis ikke står det slett ikke bra til med økonomien der hører jeg.
Men 2-3 med kvalitet i dette vinduet hadde smakt godt!

Var det ikke Villa som allerede sliter med å betale lønningene?

Jepp, så noen greier om at de måtte låne penger for å få betalt lønningene sine.
Dette er selvfølgelig modellen vi må følge.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

DenHviteYeboah

Sv: Januar-vinduet 2017/2018
« Svar #42 på: Januar 03, 2018, 17:15:06 »
I YEP mener de det samme som flere av oss: hvis ikke det kommer klassespiss, midtbane og venstreback, kan vi glemme opprykk :(
https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/your-leeds-united-views-signing-a-proven-striker-is-crucial-in-january-window-1-8938113

auren

Sv: Januar-vinduet 2017/2018
« Svar #43 på: Januar 05, 2018, 13:52:20 »
Adam Pope
‏@APOPEY
TC says he is still satisfied with the squad but talks are still to be had with the board this month with regards potential signings. #lufc


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.