Kamp vs Reading "Madejski Stadium, lørdag 10.3 2018 kl 16:00

Started by ArneS, March 09, 2018, 09:18:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

h.b

Quote from: J-R on March 10, 2018, 14:22:53
Vises kampen på TV?

Lurer på det samme, men da streaming. Finner ikke om den overføres på LUTV heller

GeirO

Sånn, da har jeg fått opp LUTV og er klar for kamp. Gleder meg som vanlig og kriblingen er der! Kanskje det er i dag vi vinner 5-0?

Et lite stikk til dere som har mistet interessen: En skikkelig supporter er en som ser og støtter laget uansett sportslige prestasjoner....mener nå jeg. Jeg ville sett alle kampene selv om vi rykket ned i League Two (bare kampene hadde blitt sendt)
MOT

GeirO

Quote from: h.b on March 10, 2018, 14:32:10
Vises kampen på TV?

Lurer på det samme, men da streaming. Finner ikke om den overføres på LUTV heller

Regelen har vel vært den samme siden august:

Sendes den på TV, sendes den ikke på LUTV
Sendes den ikke på TV, sendes den på LUTV

Enkelt og greit?
MOT

h.b

Quote from: GeirO on March 10, 2018, 14:35:43
Sånn, da har jeg fått opp LUTV og er klar for kamp. Gleder meg som vanlig og kriblingen er der! Kanskje det er i dag vi vinner 5-0?

Et lite stikk til dere som har mistet interessen: En skikkelig supporter er en som ser og støtter laget uansett sportslige prestasjoner....mener nå jeg. Jeg ville sett alle kampene selv om vi rykket ned i League Two (bare kampene hadde blitt sendt)

Vet ikke når du ble Leeds fan. Men for meg som vokste opp og ble fan av laget på slutten av 60 tallet og begynnelsen av 70 tallet, ja da er det som natt og dag. Jeg ble vant til en klubb som mente alvor og ville vinne noe. Men i dag så virker det som at det med å vinne noe elller å rykke opp, ikke betyr noe for ledelsen.
Satt på spissen og vi hadde snudd årene. Hadde Leeds ligget i division 2 og midtplassert år etter år. Ja da hadde nok ikke jeg blitt Leeds fan eller såpass mange her inne for den del

h.b

Quote from: GeirO on March 10, 2018, 14:40:44
Vises kampen på TV?

Enkelt og greit?

Står ingenting om live på lutv

GeirO

Quote from: h.b on March 10, 2018, 14:40:56

Vet ikke når du ble Leeds fan. Men for meg som vokste opp og ble fan av laget på slutten av 60 tallet og begynnelsen av 70 tallet, ja da er det som natt og dag. Jeg ble vant til en klubb som mente alvor og ville vinne noe. Men i dag så virker det som at det med å vinne noe elller å rykke opp, ikke betyr noe for ledelsen.
Satt på spissen og vi hadde snudd årene. Hadde Leeds ligget i division 2 og midtplassert år etter år. Ja da hadde nok ikke jeg blitt Leeds fan eller såpass mange her inne for den del
Jeg har vært en lojal supporter siden mai 1970 (cupfinalen mot Chelsea) og elsker klubben, uavhengig av hvilke personer som styrer eller spiller. Forøvrig tror jeg dagens ledelse desperat vil ha framgang, innenfor de (økonomiske)  rammene som finnes. Har vi ikke 50 millioner til nye spillere, så har vi ikke det......
MOT

GeirO

Quote from: h.b on March 10, 2018, 14:41:49
Quote from: GeirO on March 10, 2018, 14:40:44
Vises kampen på TV?

Enkelt og greit?

Står ingenting om live på lutv

Er inne på sendingen og alt tyder på at den blir sendt (klokka teller ned vi får se...),
MOT

h.b

Quote from: GeirO on March 10, 2018, 14:45:51
Quote from: h.b on March 10, 2018, 14:40:56

Jeg har vært en lojal supporter siden mai 1970 (cupfinalen mot Chelsea) og elsker klubben, uavhengig av hvilke personer som styrer eller spiller. Forøvrig tror jeg dagens ledelse desperat vil ha framgang, innenfor de (økonomiske)  rammene som finnes. Har vi ikke 50 millioner til nye spillere, så har vi ikke det......

synes dette blir for mye å gjemme seg bak. De økonoiske rammene. Satt på spissen. Man kan sette opp et budsjett 1 januar. Hvis da klubben har 2 mp i overskudd etter året som var. Ja da er det summen man maks kan bruke på nye spillere i året som kommer.
Altså null lån eller null bruk av egne penger. Går klubben i minus, da selges spillere. Dette er en økonomisk ramme som er etter de rammene man har ved å ikke være villig til å bruke egne penger, eller å låne penger ti spillerkjøp

John I

Slik stiller Leeds i dag; Peacock-Farrell, De Bock, Pennington, Jansson, Berardi (c), O'Kane, Forshaw, Alioski, Hernandez, Saiz, Ekuban
subs: Wiedwald, Anita, Pearce, Phillips, Vieira, Dallas, Lasogga.
Marching on together

h.b

Quote from: John I on March 10, 2018, 15:00:26
Slik stiller Leeds i dag; Peacock-Farrell, De Bock, Pennington, Jansson, Berardi (c), O'Kane, Forshaw, Alioski, Hernandez, Saiz, Ekuban

leedslife

Der var okane tilbake ja. Spent på debock idag. Hvem skal scoret målene våre?

GeirO

Følger ikke så mye med driftsresultatene fra år til år, men tipper mange spillerkjøp skjer noe uavhengig av driftsreultatet (som du ønsker). Er vel opp til eiers bankonto hvor mye som blir kjøpt. Vi kan nesten ikke tvinge Rad til å bruke masse penger (selv om vi kan håpe) eller låne a la Ridsdale....
MOT

GeirO

Quote from: h.b on March 10, 2018, 15:02:52
Quote from: John I on March 10, 2018, 15:00:26

Seks endringer er mye. En pga. skade og fem pga. dårlig spill?
MOT

RoarG

Helt åpen kamp. Bør kunne vinnes. PO er selvsagt kjørt. Til det er kvaliteten på spillerstallen for dårlig.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Regner med vi kommer til å se en god kamp fra okane, alioski og kanskje debock idag. Lite å spille for.. supporterne litt likegyldig. Da slipper det ofte for spillere som aldri takler presset

auren

Veldig vingling ift laguttak. Laget får ikke satt seg. Men skjønner jo at PH gjør endringer etter to miserable kamper. Uansett: denne forsvarsfireren er svært lite samkjørt. Blir veldig overrasket om vi vinner i dag. Uavgjort må være OK. Men det viktigste er hvordan vi fremstår spillemessig i ettermiddag!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Prioriterer Bergman foran Leeds i dag. Regner med større spenning i sal 7 på Prinsen kinosenter enn på Majestyk.

leedslife

Tror det er mer for å se hvem som vil være med videre. Rykker ikke opp - rykker ikke ned. Bruk heller de siste kampene for å se hvem man kan ha med i troppen til neste sesong. Om vi stiller med det ene eller andre laget., har jo ingebting å si. Pr dags dato har vi 4-5 spillere som peker seg ut, resten er ganske like spør du meg.

Asbjørn

Quote from: HåvardK on March 10, 2018, 15:57:28
Prioriterer Bergman foran Leeds i dag. Regner med større spenning i sal 7 på Prinsen kinosenter enn på Majestyk.
Hadde du ikke brydd deg hadde du aldri verden postet dette her inne. :D
Drittlei, sur og oppgitt underveis er det derimot helt naturlig at man blir.
Men the good days are just around the corner. Håper vi. Igjen. Og igjen. Og igjen...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

GeirO

MOT

auren

GeirO

MOT

auren

DOFFER

We love you Leeds! Leeds! Leeds!