Skrevet av Emne: Ex-Lånespiller: Kyle Bartley  (Lest 28530 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Trulsaren

Sv: Ex-Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #120 på: August 19, 2017, 18:48:45 »
Starter mot SCUM i en 3 backs linje
Ja, det gikk jo sånn passe  :-\
Some fans have gone from begging for Omar Bogle from Grimsby to being disappointed with Lasogga from Hamburg in 6 months... #lufct

flynn

Sv: Ex-Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #121 på: August 19, 2017, 19:30:21 »
Bartley var meget god han. Scoret nesten også. Ble ofret på 0-1, når The Swans ville satse mer framover. Altså ganske uskyldig i kaoset på slutten.

flynn

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28909
  • Total likes: 2643
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ex-Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #122 på: August 24, 2017, 13:57:48 »
Er det lov å ... nikke litt til denna?

Bartley out for 2 months with medial ligament damage
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

roaldv

Sv: Ex-Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #123 på: September 06, 2017, 11:40:44 »
Er det lov å ... nikke litt til denna?

Bartley out for 2 months with medial ligament damage
Operert nå, og ute i 12 uker til! https://www.swanseacity.com/news/bartley-undergoes-surgery

RoarG

Sv: Ex-Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #124 på: Februar 27, 2018, 16:07:11 »
Noen som vet Bartleys skjebne i Swansea denne sesongen? Mye/lite brukt? Ønsker at han blir anskaffet i neste vindu.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

leedslife

Sv: Ex-Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #125 på: Februar 27, 2018, 16:37:20 »
Blitt brukt stort sett i cupene.. lite i pl. Var nok et dårlig valg av han i sommer når man tenker på alder og utvikling. Vil vi ha han neste sesong? Nei takk.

h.b

  • Gjest
Sv: Ex-Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #126 på: Februar 27, 2018, 16:41:52 »
Blitt brukt stort sett i cupene.. lite i pl. Var nok et dårlig valg av han i sommer når man tenker på alder og utvikling. Vil vi ha han neste sesong? Nei takk.

Rykker Villa opp tar jeg gjerne imot Terry. Han holder ihvertfall en til to sesonger til. Og vi trenger gode stoppere for å komme oss til Premier League

ibster

Sv: Ex-Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #127 på: Februar 27, 2018, 17:18:07 »
Blitt brukt stort sett i cupene.. lite i pl. Var nok et dårlig valg av han i sommer når man tenker på alder og utvikling. Vil vi ha han neste sesong? Nei takk.

Rykker Villa opp tar jeg gjerne imot Terry. Han holder ihvertfall en til to sesonger til. Og vi trenger gode stoppere for å komme oss til Premier League

Terry hadde vært noe. Hva tror du han har i ukelønn?

leedslife

Sv: Ex-Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #128 på: Februar 27, 2018, 18:25:06 »
john Terry. absolutt nei takk. Alt for høy lønn. 37 år. og ikke noe veldig bedre statistikk enn Cooper denne sesongen tross for at han spiller for et lag høyere på tabellen.
I tillegg ville du ha fart i forsvarsrekka h.b?
er 20 år siden John Terry hadde noe form for fart.

Promotion 2010

Sv: Ex-Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #129 på: Februar 27, 2018, 19:07:36 »
Noen som vet Bartleys skjebne i Swansea denne sesongen? Mye/lite brukt? Ønsker at han blir anskaffet i neste vindu.


Han var kneskadet i tre måneder. Ikke rart han har jobbet for å komme tilbake. Noen kamper for 1.laget.

 :)
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

TK20

Sv: Ex-Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #130 på: Februar 27, 2018, 19:07:54 »
Blitt brukt stort sett i cupene.. lite i pl. Var nok et dårlig valg av han i sommer når man tenker på alder og utvikling. Vil vi ha han neste sesong? Nei takk.

Ikke helt riktig. Han spilte 9 minutter i åpningskampen og startet andre kamp mot Manchester United. Gikk av med skade i andre omgang, hvorpå Swansea slapp inn tre etter han gikk av. Skaden holdt ham ute helt til januar. Etter det har det vært mye benk og cupkamper, ja.

Tror han hadde hatt sjans til å forsvare plassen på førstelaget hadde han ikke blitt skadet. Såpass god er han. Vil ikke påstå han tok et åpenbart feil valg.

h.b

  • Gjest
Sv: Ex-Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #131 på: Februar 27, 2018, 19:09:08 »
john Terry. absolutt nei takk. Alt for høy lønn. 37 år. og ikke noe veldig bedre statistikk enn Cooper denne sesongen tross for at han spiller for et lag høyere på tabellen.
I tillegg ville du ha fart i forsvarsrekka h.b?
er 20 år siden John Terry hadde noe form for fart.

Han har en utrolig rutine, som oppveier endel av manglende fart. Posisjonerer seg på en annen måte enn Cooper

Jon R

Sv: Ex-Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #132 på: Februar 27, 2018, 19:10:22 »
Blitt brukt stort sett i cupene.. lite i pl. Var nok et dårlig valg av han i sommer når man tenker på alder og utvikling. Vil vi ha han neste sesong? Nei takk.
Ja takk sier jeg, selv om jeg mener minnet om han blir nokså glorifisert her inne. Bartley var ganske svak i et temmelig vaklevorent forsvar de siste par månedene han spilte for oss. Hadde det ikke vært for Green i sitt livs form kunne det vært mange stygge resultater på vårparten.
Jon R.

leedslife

Sv: Ex-Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #133 på: Februar 27, 2018, 19:26:42 »
Oki, skal gi meg på den.
For all del hadde nok spilt samtlige kamper hadde han vært her denne sesongen. Bare usikker på om det er riktig signering nå til sommeren hvis muligheten er der.
John Terry er jo bare å glemme. 38 år neste sesong. Spiller i Championship ikke serie A.
Da er jo vi tilbake på det Michael Brown/Norris/Tonge kjøret igjen. Er jo mange sesonger siden han var god Terry.
Nei skal vi opp og vi skal satse trenger spillere som skal oppover i karrieren og riktig alder.
Gode ledere og kapteinsemner kan man finne uten at de skal ha 60.000 pund i uka. Sånn sett ville jeg jo 100 ganger heller hatt Bartley da uansett pris

RoarG

Sv: Ex-Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #134 på: Mai 01, 2018, 13:59:39 »
Kyle Bartley på vei tilbake til Leeds? Mange Leeds-fans er ikke overbevist om at han er rett mann. Få kamper denne sesongen kombinert med et tilbakevennende kneproblem gjør mange tvilende. Dette, og lønnsnivået hans. Kanskje på tide å se framover i stedet for bakover?
https://www.footballtransfertavern.com/premiership/move-on-look-elsewhere-leeds-united-fans-mixed-over-phil-hays-opinion-on-potential-deal/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kontakinte

Sv: Ex-Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #135 på: Mai 01, 2018, 17:49:44 »
Skeptisk!  Men samtidig det eneste klare kapteins-emne vi har hatt på mange mange år.

RoarG

Sv: Ex-Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #136 på: Mai 01, 2018, 18:42:50 »
Skeptisk!  Men samtidig det eneste klare kapteins-emne vi har hatt på mange mange år.
Det er så. Kanskje Forshaw kan ta den rollen i stedet?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: Ex-Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #137 på: Mai 01, 2018, 20:11:36 »
Kyle Bartley er rett mann. Det beste stopperparet vi har hatt siden nedrykket besto av han og Jansson.

Bør vi satse på han for en hver pris? Nesten. Litt redd for kneet dog...

Annesj

Sv: Ex-Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #138 på: Mai 02, 2018, 10:06:17 »
Kyle Bartley er rett mann. Det beste stopperparet vi har hatt siden nedrykket besto av han og Jansson.

Bør vi satse på han for en hver pris? Nesten. Litt redd for kneet dog...

Enig. Ser ikke bra ut det der. Risikabelt.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

B_Ød

Sv: Ex-Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #139 på: Mai 02, 2018, 10:10:07 »
slettes ikke sikker på at dette er veien å gå.... ???
Ups & Ups!!

leedslife

Sv: Ex-Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #140 på: Mai 02, 2018, 10:55:29 »
Får sette vår lit til det medisinske apparatet.
En frisk Bartley bør være førstepri. Dannet en solid 4er m ayling, pontus og berardi.
Har det som kreves av å lede leeds og.

Eriksen55

Sv: Ex-Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #141 på: Mai 02, 2018, 12:01:57 »
Får sette vår lit til det medisinske apparatet.
En frisk Bartley bør være førstepri. Dannet en solid 4er m ayling, pontus og berardi.
Har det som kreves av å lede leeds og.

En skadefri Bartley er ihvertfall en spillertype og leder laget trenger. Om det blir han eller en lignende type er et fett for meg.

Barardi? Er det en jeg håper blir solgt er det han. Ikke god nok og altfor het i toppen kombinert med elendig dømmekraft og enda verre taklingsferdigheter.

Pontus er jeg også usikker på. Fantastisk god i fjor og tidvis i år. Usikker på om han er en spiller som bidrar til å snu motgang. Vet ikke, men syntes han han noen primadonna nykker. Og det liker ikke jeg.

leedslife

Sv: Ex-Lånespiller: Kyle Bartley
« Svar #142 på: Mai 02, 2018, 12:14:58 »
Får sette vår lit til det medisinske apparatet.
En frisk Bartley bør være førstepri. Dannet en solid 4er m ayling, pontus og berardi.
Har det som kreves av å lede leeds og.

En skadefri Bartley er ihvertfall en spillertype og leder laget trenger. Om det blir han eller en lignende type er et fett for meg.

Barardi? Er det en jeg håper blir solgt er det han. Ikke god nok og altfor het i toppen kombinert med elendig dømmekraft og enda verre taklingsferdigheter.

Pontus er jeg også usikker på. Fantastisk god i fjor og tidvis i år. Usikker på om han er en spiller som bidrar til å snu motgang. Vet ikke, men syntes han han noen primadonna nykker. Og det liker ikke jeg.

Tror alle tre kan komme tilbake på et bra nivå med Bartley rundt seg.
Vi trenger en som kan kommunisere og ta tak i medspillere. En som kan organisere og gå foran når vi må i krigen.

Berardi er sånn typisk Leeds kaptein som fansen vår liker når det er medgang. Hardhaus, aggressiv og spiller på følelser. Fleste tingene supportere kan kjenne seg igjen i. Problemet er jo at han mangler alle de viktige tingene en kaptein skal ha. Her kommer Bartley inn.
Tror det vil hjelpe betraktelig på de disiplinære problemene vi har hatt. Spesielt da mot Berardi som er litt loose til tider. 8)

Måten han satt krav til medspillere. Kjeftet og oppildnet de rundt seg, var oppe i hver situasjon og påvirket dommeren har vært vår største mangel denne sesongen. Vi har i de flere tilfeller sett ut som et juniorlag som spiller mot voksne gamper.

Tror Ayling også har beholdt litt av æren pga skaden denne sesongen. Tror han hadde fått hard medfart han og hadde han spilte alle kampene denne sesongen.
Langt lavere nivå over prestasjonene hans før skaden.
Bunner ikke bare i Bartley alene. Men trygghet, faste gode relasjoner og en leder med stor L har utrolig mye å si når man skal bygge et kompetent lag.